IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : [1] [facebook topic] Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-03-2013 0:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Eens. En dat is al vervelend, hoor ik. Kruintjes kijken in de pauzes.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-03-2013 0:17 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

In de pauze speelt men Unreal Tournament.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-03-2013 0:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 maart 2013 0:17 schreef Dying Embrace het volgende:
In de pauze speelt men Unreal Tournament.




Ja, dat zou mooi zijn. Weinig kans, ik ben al de jongste mannelijke medewerker. De rest doet er niet aan.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-03-2013 10:33 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-03-2013 17:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Als je deze melding van Facebook krijgt: Der war een fauwt opgelowepe tiedes t opslege van de wijziginge op dien profil. Probiër nog es.
Moet ik mij dan zorgen maken? Of hebben Zuid-Afrikaners Facebook overgenomen?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 19-03-2013 17:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2013 17:41 schreef PandroidJack het volgende:
Als je deze melding van Facebook krijgt: Der war een fauwt opgelowepe tiedes t opslege van de wijziginge op dien profil. Probiër nog es.
Moet ik mij dan zorgen maken? Of hebben Zuid-Afrikaners Facebook overgenomen?
Internetkabel uit de muur trekken, snel!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 19-03-2013 18:38 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2013 10:33 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Annechien-Steenhuizen/407276706035715




Priveberichten:

quote:
Ik ben Gert-Jan, een serieuze jongeman die zoekt een eerlijke serieuze relatie met een vrouw voor het opbouwen van een toekomst. Ik ben geen bar- en of discotype. Ik hou echter wel van muziek, dansen, gezelligheid uit en thuis, film, humor, romantiek, fietsen, uit eten, goed gesprek, wandelen en leuke als minder fijne dingen in en of van het leven. Ik ben zelf ondernemend, zorgzaam en hou van wederzijds respect en betrouwbaarheid. Ben jij die dame en spreekt je zo’n man je aan? Dan hoop ik van je te mogen horen. Groetjes Gert-Jan


quote:
hoi nieuwe op facebook wil jeconnecten, groet Peter


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-03-2013 19:01 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-03-2013 20:50 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 19-03-2013 20:52 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Is er ook een link naar het profiel van Gert-Jan?


5 Euro's? Op je muil!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-03-2013 21:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Je hebt interesse?


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 19-03-2013 21:50 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Niet bepaald, ben alleen benieuwd wat voor figuur erachter zit.


5 Euro's? Op je muil!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-03-2013 22:12 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-03-2013 22:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 19-03-2013 22:51 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Gert-Jan de Vieze Man.


5 Euro's? Op je muil!!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-03-2013 5:52 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2013 20:52 schreef Sgeiterdt het volgende:
Is er ook een link naar het profiel van Gert-Jan?
http://www.facebook.com/gj.ros

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 20-03-2013 5:53]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 20-03-2013 6:57 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 5:52 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
http://www.facebook.com/gj.ros




Deze gast is hilarisch!

quote:
De politiek heeft gelijk met geen enkele uitkering naar in buitenland niet werkende en daar wonenden die ooit 2 dagen hier werkten om uitkering te krygen en daarna luxe van deze inkomsten gingen leven niet meer uit te keren.


quote:
Why is there no woman who wanna be mine world?


quote:
I so happy by this, I wanna share, but there is none to share with, other than myself and the Lord in me. Pitty?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-03-2013 10:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Pitty


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-03-2013 11:11 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Had die pagina niet om die rede aangemaakt, maar het is wel een mooie bonus. :')


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 21-03-2013 1:25 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Arjan Pothuizen

Dag Annechien, afkomstig van rtv Utrecht, meen ik. Ik ben toch nieuwsgierig....heb je Indische achtergrond oid? Ben ook benieuwd naar een andere haarcoupe van je. Ach ja, brutaal?!?! Succes verder met het Journaal. Je doet het prima! Groet.


Gert-Jan heeft mij uitgekozen:

quote:
Hoi Annechien; Ik heb je niet gekozen omdat je een Bekende Nederlander bent, het Journaal presenteerd en je mooi verschijning op de buis. je stem van presenteren raakte mij geintresseerd in je. In hoe je bent, je hebt een warme fijne stem, duidelijk en spannend genoeg voor mij om te zien of de bezitter van die stem, jou, ook een fijn innerlijk heeft. Een sociaal hart voor de mens en niet alleen voor het oplezen van berichten. In elk geval ik ben benieuwd naar de persoon op die tv in het Journaal, jou dus. Kortom ik kijk uit om je beter te leren kennen, als je nog wilt. Ik heb jou niet gekozen op grond van foto of beeld, maar om je geluid en je interesse waarmee je berichten benaderd alsof je werkelijk betrokken bent bij het nieuwsbericht, goed of slecht, je brengt het met een zekere betrokkenheid, zonder vooroordeel. Geef mij voordeel van je twijfel en ga eens iets drinken met mij. Kan je zaterdag ochtend 11u in Uithoorn op Halte: Busstation, Locatie Peroon - A zijn? Dan trakteer ik e op kop koffie, thee met gebak om elkaar te spreken en te kijken wat ik voor jou kan betekenen en jij voor mij. Is het niets, dan is dit ook fijn om te weten. Is het wel fijn en leuk met elkaar, wel laten dan vervolg afspraak maken. Dit is alles in deze spontane uitnodigin tot nuttigen van een kopje the / koffie. OK? Hoor ik van je of je komen kan of dat je een voorstel doet wanneer jij met mij dit thee / koffie / drankje met gebak of eten zou kunnen doen, al is het maar om iets meer te weten dan uit profiel op facebook of op tv in journaal blijkt. OK? Ik hoop van je te horen. Groeten; Gert-Jan

Bof ik even.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 21-03-2013 7:23]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 21-03-2013 9:14 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

*deleted*


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-03-2013 22:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2013 1:25 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Gert-Jan heeft mij uitgekozen:


Bof ik even.


Dat krijg je van dit:

http://nos.nl/artikel/487025-we-wonen-dicht-bij-opa-en-oma.html



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-03-2013 23:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2013 1:25 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Gert-Jan heeft mij uitgekozen:


Bof ik even.


Godverdomme zeg! :')

Volgens mij wordt het hoognodig tijd om de natuurlijke selectie weer eens een handje te helpen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 25-03-2013 8:07 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Volgens mij is hij boos omdat ik niet op de meet-plek was:

quote:
I gonna use every excuse you given to rufuse know me during date me for know against you, so I never make appointment with you. First of all you ain't ever never have time to fellowship for know me and second and when we have made appointment on a date, time, location of meet each in town or somewhere, it's no use you never show up on that date, time, in that town on that location or call me when I be ther last moment to inform me about you ill, without making new appointment.

M'n poes kan nog beter engels. Ik kon 2 weken nadat ik kon praten al beter engels.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-03-2013 9:05 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Yahoo vertalen?


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen