IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : [1] [facebook topic] Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 21:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:42 schreef Hypnos het volgende:
als ZM-redactielid ken je de ZM-regels
maar daarom niet de FB-regels.



Maar als verantwoordelijke voor FB zou je je er toch op zijn minst in moeten willen verdiepen?


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 21:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:48 schreef faalhaas het volgende:
Maar als verantwoordelijke voor FB zou je je er toch op zijn minst in moeten willen verdiepen?


Heb je dat al eens gezien? Dat is onmenselijk saai!
En dan nog, tieten mogen ook niet op Youtube, maar als er geen klacht komt dan gooien ze de clip er niet vanaf. Waarom dan proactief conformistisch lopen doen?
Veel regels zijn er zodat klagers zich kunnen beroepen op die regels, niet omdat het zonder die regels helemaal fout zou lopen ...


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2016 21:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:42 schreef Hypnos het volgende:
Op ZM zijn het ZM-regels,
op FB zijn het FB-regels

als ZM-redactielid ken je de ZM-regels
maar daarom niet de FB-regels.



Dan moeten moderators van ZM ook niet zeuren als mensen zich niet aan de ZM regels houden. Wij zijn tenslotte geen ZM-redactielid.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 21:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:54 schreef altx het volgende:
Dan moeten moderators van ZM ook niet zeuren als mensen zich niet aan de ZM regels houden. Wij zijn tenslotte geen ZM-redactielid.

maar jullie zijn geen FB-redactielid

dus?


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2016 21:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:55 schreef Hypnos het volgende:
maar jullie zijn geen FB-redactielid

dus?


Kun je nagaan


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 21:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Al goed, als het niet juist is op FB, post dan gewoon "ban"

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-08-2016 21:57]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 21:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of nog beter: Modereer de post


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2016 21:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:53 schreef Hypnos het volgende:
Heb je dat al eens gezien? Dat is onmenselijk saai!



Die ga ik volgende keer gebruiken als ik door de politie aangehouden wordt...

"WEET je hoe ongelóóflijk saai die klote wetboeken zijn???"


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 22:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:57 schreef altx het volgende:
Die ga ik volgende keer gebruiken als ik door de politie aangehouden wordt...

"WEET je hoe ongelóóflijk saai die klote wetboeken zijn???"


zeker doen!


of

http://elfri.be/iedereen-wordt-verondersteld-de-wet-te-kennen


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2016 22:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 22:00 schreef Hypnos het volgende:
zeker doen!


of

http://elfri.be/iedereen-wordt-verondersteld-de-wet-te-kennen


Je realiseert je dat de mods hier exact hetzelfde zeggen over de ZM regels?

Maar voor elke willekeurige andere site geldt dat dan natuurlijk niet.

Om Testament te citeren: Practice what you preach.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 29-08-2016 22:03]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 22:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Man, weet je wel tegen wie je het hebt?

Hypnos ... meermaals geband van ZM, 3 maanden de laatste keer.

idd, PWYP


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 22:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Facebook kan mij **** *** * ** **** ** ** *** ** *


aan mijn *tje


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 22:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en ja, misschien moet er ook een Facebookmod komen, goed idee


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2016 22:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Tsja, goed punt...

In mijn naïviteit dacht ik dat redactieleden een voorbeeldfunctie hadden. Maar ook in dat opzicht werkt het op ZM heel anders natuurlijk.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 22:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:53 schreef Hypnos het volgende:
Heb je dat al eens gezien? Dat is onmenselijk saai!



Goed argument.


quote:
Op 29 augustus 2016 21:53 schreef Hypnos het volgende:
En dan nog, tieten mogen ook niet op Youtube, maar als er geen klacht komt dan gooien ze de clip er niet vanaf. Waarom dan proactief conformistisch lopen doen?



Omdat er wel een klacht kan komen? Omdat je je account (waar je veel tijd en energie in hebt gestopt) niet kwijt wilt?


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-08-2016 22:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:46 schreef faalhaas het volgende:
Gezien hun infantiele replies dezelfde figuren die ook verantwoordelijk zijn voor de FB content?


Ik meen dat dat Ozzworks was.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


The Ghostwriter
Usericon van The Ghostwriter
Posted 29-08-2016 22:31 by The Ghostwriter (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van The GhostwriterQuote dit berichthttp://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_metal_music

quote:
Op 29 augustus 2016 21:46 schreef faalhaas het volgende:
Gezien hun infantiele replies dezelfde figuren die ook verantwoordelijk zijn voor de FB content?


Ik ben als hoofdredacteur verantwoordelijk voor Facebook. Ik geloof niet dat ik een infantiele reply heb gegeven maar geloof nog steeds dat je eerste post een ander doel had dan ons op de regeltjes wijzen.

Geeft verder niet, wij zijn tevreden over onze Facebook en hoe deze zich verhoudt tot de website. Desalniettemin dank voor het kritisch meekijken en het uitpluizen van de regels. Het nut van dat laatste ontgaat me een beetje, maar als het is omdat je Zware Metalen een warm hart toedraagt, dan dank daarvoor.

Oh ja, een mede-redacteur wees me op dit topic. Ik ben vrijwel niet actief op dit forum, vandaar dat ik plotseling binnen kom vallen.


Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-08-2016 22:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik snap trouwens echt helemaal niets van deze discussie over zm/fb-regels. Geen touw aan vast te knopen dit.

Regels op Internet zijn sowieso volstrekt zinloos.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 22:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 22:31 schreef The Ghostwriter het volgende:
Ik ben als hoofdredacteur verantwoordelijk voor Facebook. Ik geloof niet dat ik een infantiele reply heb gegeven maar geloof nog steeds dat je eerste post een ander doel had dan ons op de regeltjes wijzen.

Geeft verder niet, wij zijn tevreden over onze Facebook en hoe deze zich verhoudt tot de website. Desalniettemin dank voor het kritisch meekijken en het uitpluizen van de regels. Het nut van dat laatste ontgaat me een beetje, maar als het is omdat je Zware Metalen een warm hart toedraagt, dan dank daarvoor.

Oh ja, een mede-redacteur wees me op dit topic. Ik ben vrijwel niet actief op dit forum, vandaar dat ik plotseling binnen kom vallen.


Graag gedaan hoor. Was niet heel veel werk trouwens, even googlen op "like share win" et voilà.

Gaan jullie je weggeefacties vanaf nu ook aanpassen of gaan jullie op dezelfde manier door?


... hoe de hazen lopen ...


The Ghostwriter
Usericon van The Ghostwriter
Posted 29-08-2016 22:46 by The Ghostwriter (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van The GhostwriterQuote dit berichthttp://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_metal_music

quote:
Op 29 augustus 2016 22:41 schreef faalhaas het volgende:
Graag gedaan hoor. Was niet heel veel werk trouwens, even googlen op "like share win" et voilà.

Gaan jullie je weggeefacties vanaf nu ook aanpassen of gaan jullie op dezelfde manier door?


Ik ben bang dat ik daar een politiek correct antwoord op moet geven. Iets in de trant van: 'We zullen de discussie in onze overwegingen meenemen'.



Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 22:46 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 22:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik snap trouwens echt helemaal niets van deze discussie over zm/fb-regels. Geen touw aan vast te knopen dit.

Regels op Internet zijn sowieso volstrekt zinloos.


Wat begrijp je er niet aan? Elk platform heeft zo zijn eigen spelregels. Zo ook Facebook. Houd je je er niet aan dan kan dat bepaalde consequenties hebben. Just as simpel as that.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-08-2016 22:47]


... hoe de hazen lopen ...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-08-2016 22:56 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 augustus 2016 19:29 schreef faalhaas het volgende:
Het was een serieuze vraag.


Dat was het niet. Dat was het de vorige keer ook niet en dat is het de hele tijd al niet. Het enige waar je op uit bent is zeiken, trollen en proberen onder de huid te kruipen van de heren en dames van de redactie die hun kostbare vrije tijd in deze site en die facebookpagina steken. Lekker rellen om het rellen, en dat is al jaren zo.

Het heeft iets ziekelijks, dat constante en dwangmatige blijven opzoeken van dingen die je kennelijk heel erg kut vindt. Als je iets heel erg kut vindt, ga je wat anders doen. Dan blijf je niet als een soort geestelijk gestoorde F5'en totdat je ban afgelopen is en er op een forumpje weer iets te zieken valt over een facebookpagina.

quote:
Op 29 augustus 2016 19:29 schreef faalhaas het volgende:
Maargoed, ik hou er over op.


En daarna nog zeven reacties plaatsen. Man man man, wat intens droevig.

quote:
Op 29 augustus 2016 19:03 schreef BenKnuckles het volgende:
Maar dat weet je natuurlijk allemaal zelf.


[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 29-08-2016 23:05]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 22:58 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 22:46 schreef The Ghostwriter het volgende:
Ik ben bang dat ik daar een politiek correct antwoord op moet geven. Iets in de trant van: 'We zullen de discussie in onze overwegingen meenemen'.




Lijkt me idd wel zo verstandig.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 23:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 22:56 schreef Ralph het volgende:
Dat was het niet. Dat was het de vorige keer ook niet en dat is het de hele tijd al niet. Het enige waar je op uit bent is, zeiken, trollen en proberen onder de huid te kruipen van de heren en dames van de redactie die hun kostbare vrije tijd in deze site en die facebookpagina steken. Lekker rellen om het rellen, en dat is al jaren zo.

Het heeft iets ziekelijks, dat constante en dwangmatige blijven opzoeken van dingen die je kennelijk heel erg kut vindt. Als je iets heel erg kut vindt, ga je wat anders doen. Dan blijf je niet als een soort geestelijk gestoorde F5'en totdat je ban afgelopen is en er op een forumpje weer iets te zieken valt over een facebookpagina.

En daarna nog zeven reacties plaatsen. Man man man, wat intens droevig.




Je hebt het mis. Mijn eerste post was idd om even te kunnen lachen.

Wat volgde is simpelweg wijzen op de regels en de eventuele gevolgen. De hoofdreactie heeft aangegeven er mogelijk iets mee te gaan doen. Dat jij dit ervaart als trollen boeit mij verder totaal niet.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-08-2016 23:10]


... hoe de hazen lopen ...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-08-2016 23:10 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 augustus 2016 23:07 schreef faalhaas het volgende:
Je hebt het mis. Mijn eerste post was idd om even te kunnen lachen.

De rest is simpelweg wijzen op de regels en de mogelijke gevolgen. De hoofdreactie heeft aangegeven er mogelijk iets mee te gaan doen. Dat jij dit ervaart als trollen boeit mij verder totaal niet.


Mij boeit het ook niet, maar laten we er niet omheen draaien en er gewoon voor uitkomen dat je bewust zit te kutten. Is voor iedereen handiger. Je doet hier niets anders dat zeiken en zeuren op redactieleden en de inhoud van die pagina en zodra er gereageerd wordt vind je dat maar wat prachtig. Is prima hoor, maar doe niet alsof het niet zo is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 29-08-2016 23:23]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen