IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : [1] [facebook topic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-09-2020 22:23 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487


Jennifer Maio, weer eentje...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-09-2020 11:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat vindt vrouw Jacobse daar nou van?

Ouwe snoeperd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-09-2020 11:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-09-2020 12:13 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Vriendjes verzamelen lijkt bij sommige Facebook gebruikers een dagtaak te zijn.
Ik plaatste een foto van de begrafenis van Peter Hobbs in de groep thrash/death metal. En nu wil men dan vrienden met je worden. Zelf verstuur ik nooit vriendschapsverzoeken bij Facebook.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-09-2020 12:24 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

@XXL: Die vindt alle belangstelling opmerkelijk, maar terecht.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 06-09-2020 12:46]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 06-09-2020 13:23 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2020 12:13 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Vriendjes verzamelen lijkt bij sommige Facebook gebruikers een dagtaak te zijn.
Ik plaatste een foto van de begrafenis van Peter Hobbs in de groep thrash/death metal. En nu wil men dan vrienden met je worden. Zelf verstuur ik nooit vriendschapsverzoeken bij Facebook.

Ik heb je net een vriendschaps verzoek gestuurd.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-09-2020 13:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

:')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-09-2020 15:05 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2020 12:24 schreef F.Jacobse het volgende:
@XXL: Die vindt alle belangstelling opmerkelijk, maar terecht.








Mensen die je niet persoonlijk kent zie ik eigenlijk niet als vrienden.
Lees wel eens vaker dat er naar verloop van tijd met de bezem doorheen gaan om de nobody vrienden te verwijderen.


blogergoods
Usericon van blogergoods
Posted 17-09-2020 9:34 by blogergoods Profiel van blogergoodsQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door iPim op 17-09-2020 11:39]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-09-2020 16:01 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Zo te zien heeft Facebook er voor gezorgd dat je zonder account geen enkele pagina meer kunt bekijken.

Ik ga in ieder geval geen account aanmaken om een paar bandpagina's te kunnen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-09-2020 16:01]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-09-2020 16:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2020 16:01 schreef HierIsMike het volgende:
Zo te zien heeft Facebook er voor gezorgd dat je zonder account geen enkele pagina meer kunt bekijken.

Ik ga in ieder geval geen account aanmaken om een paar bandpagina's te kunnen zien.


Tip:

Maak gewoon een mailadres aan wat je alleen gebruikt voor alle dingen waar je ongewenste informatie moet invullen.

Ook handig voor als je klantenkaarten gebruikt en je mailbox spamvrij wilt houden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 19-09-2020 16:35 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 19 september 2020 16:01 schreef HierIsMike het volgende:
Zo te zien heeft Facebook er voor gezorgd dat je zonder account geen enkele pagina meer kunt bekijken.

Ik ga in ieder geval geen account aanmaken om een paar bandpagina's te kunnen zien.

He, inderdaad. Dat is jammer. Eens in de week of zo deed ik een rondje om toch nog iets op de hoogte te blijven. Ach ja, dan maar niet.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-09-2020 16:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2020 16:01 schreef HierIsMike het volgende:
Zo te zien heeft Facebook er voor gezorgd dat je zonder account geen enkele pagina meer kunt bekijken.

Ik ga in ieder geval geen account aanmaken om een paar bandpagina's te kunnen zien.


Niet gehinderd door enige kennis van zaken omtrent Facebook zou ik denken dat ze zoiets niet vanuit een positie van kracht zouden doen. Gaat het soms niet goed met de Facebookerij?

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-09-2020 16:52]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-09-2020 17:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2020 16:52 schreef Negatieveling het volgende:
Niet gehinderd door enige kennis van zaken omtrent Facebook zou ik denken dat ze zoiets niet vanuit een positie van kracht zouden doen. Gaat het soms niet goed met de Facebookerij?


Facebook is al jaren op alle fronten een zinkend schip.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-09-2020 17:39 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Heeft Bart al geïnvesteerd in Libra?


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-09-2020 19:18 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2020 17:27 schreef iPim het volgende:
Facebook is al jaren op alle fronten een zinkend schip.


Aha, dat verklaart het denk ik wel een beetje. Zijn mensen dan puur Facebook beu of begint men langzaam tot het inzicht te komen dat zoiets als social media in het algemeen ook maar een bijzaak is in het leven?

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-09-2020 19:19]



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 19-09-2020 19:20 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2020 19:18 schreef Negatieveling het volgende:
Aha, dat verklaart het denk ik wel een beetje. Zijn mensen dan puur Facebook beu of begint men langzaam tot het inzicht te komen dat zoiets ook maar een bijzaak is in het leven?


Het eerste denk ik. Heb niet het idee dat sociale media (met Instagram, TikTok et cetera) echt afneemt qua populariteit. Facebook voelt misschien enerzijds verouderd, en anderzijds is het al jaren niet echt meer het platform waarmee het vroeger populariteit genoot. Ik gebruik het zelf feitelijk nog om wat sociale (buitenlandse) contacten te onderhouden en muziekgerelateerde zaken te volgen. Iets dat voor de meeste (daadwerkelijke) vrienden ook geld.

Losstaand daarvan is de nieuwe interface onoverzichtelijk, zien velen Facebook als louter nog een politiek uithangbord en neemt de censuur - op vaak kromme wijze - toe betreffende openbare én privéberichten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 19-09-2020 19:22]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-09-2020 19:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

De jongeren op mijn werk doen allemaal niet aan Facebook.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 19-09-2020 19:30 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2020 19:26 schreef F.Jacobse het volgende:
De jongeren op mijn werk doen allemaal niet aan Facebook.





Ik heb het idee dat de meeste (?) jongeren nu vooral met Tiktok en Instagram bezig zijn?


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-09-2020 19:36 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Het is enkel komkommers en kwelgeesten. Dagelijks te lang op social media rondhangen is nog best goed voor je innerlijke misantroopje. Wat een ongelofelijk gigantische hoeveelheid oerdom geneuzel komt daar voorbij zeg. En het is lang niet allemaal met een knipoog.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-09-2020 19:57 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Kijk, een deskundige.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-09-2020 20:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2020 19:30 schreef Mythics het volgende:
Ik heb het idee dat de meeste (?) jongeren nu vooral met Tiktok en Instagram bezig zijn?

Facebook is voor boomers, TikTok voor de tieners, Instagram voor wie daar tussenin valt en er zou ook zoiets bestaan als Twitter.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-09-2020 20:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hyves is voor Belgen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2020 9:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2020 16:01 schreef HierIsMike het volgende:
Zo te zien heeft Facebook er voor gezorgd dat je zonder account geen enkele pagina meer kunt bekijken.

Ik ga in ieder geval geen account aanmaken om een paar bandpagina's te kunnen zien.


Meer mensen die op youtube ook steeds vaker het verzoek krijgen in te loggen voor je een filmpje kunt bekijken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 05-10-2020 9:59 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2020 9:15 schreef XXL het volgende:
Meer mensen die op youtube ook steeds vaker het verzoek krijgen in te loggen voor je een filmpje kunt bekijken?

YouTube is actief bezig YouTube Premium aan de man te brengen en één van de stappen is dat je in de nabije toekomst waarschijnlijk alleen nog maar met een account video's kan bekijken. Daarbij is het aantal reclames dat een video kan/mag hebben ook toegenomen. Puur om Premium aantrekkelijker te maken.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen