IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : [1] [facebook topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2013 9:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Volgens mij moet hij de Tien Geboden nog eens goed nalezen... http://en.wikipedia.org/wiki/Thou_shalt_not_covet


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 26-03-2013 12:02 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Gert-Jan Ros

Dus je wilt liever een uiterlyke man met een slecht karakter naast je, dan een innerlyk goed karakter? Veel plezier!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-03-2013 14:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Als je volgende week in de krant leest dat NOS-nieuwslezeres Annechien is neergestoken door een godsdienstfanaat dan heb je vast spijt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 26-03-2013 17:27 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2013 14:24 schreef Mark het volgende:
Als je volgende week in de krant leest dat NOS-nieuwslezeres Annechien is neergestoken door een godsdienstfanaat dan heb je vast spijt.
It has crossed my mind.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2013 18:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ohh... Doe je je naar hem toe voor alsof je Annechien bént? Ondanks dat het dom van hem is om dat te denken, is het denk ik wel strafbaar.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 26-03-2013 18:33 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Deed jij je een tijd terug ook niet voor als Kwellie waardoor ie nu een geamputeerd pootje heeft?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2013 18:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Mwah, iets andere situatie is dat. Accountkaping, en dat van zeer tijdelijke aard Zal overigens ook juridisch niet in de haak zijn, maar was ik denk ik wel mee weggekomen

Overigens is dit ook niet direct echt een probleem, hoor, maar als je echt langdurig zoiets doet moet je er misschien mee oppassen (i.e. niet doen).


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 26-03-2013 18:37 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Is gewoon als fanpage bedoeltd. Staat ook enkel wiki info in.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2013 18:38 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Een fanpage is wat anders dan identiteitskaping.

Edit: ah same thoughts

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 26-03-2013 18:39]


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2013 18:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2013 18:37 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Is gewoon als fanpage bedoeltd. Staat ook enkel wiki info in.

Ja klopt, de fanpage zelf is ook prima natuurlijk. Daar had ik het ook niet over. Lezen


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2013 18:42 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2013 18:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja klopt, de fanpage zelf is ook prima natuurlijk. Daar had ik het ook niet over. Lezen


Wat is je punt? Als je langere tijd een fanpage beheert zit je opeens fout?


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2013 18:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

:|

Echt. Ik zeg letterlijk dat de fanpage zelf het probleem niet is...


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2013 18:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2013 18:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
:|

Echt. Ik zeg letterlijk dat de fanpage zelf het probleem niet is...


Klopt en daarna zeg je dit:

quote:
Op 26 maart 2013 18:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Overigens is dit ook niet direct echt een probleem, hoor, maar als je echt langdurig zoiets doet moet je er misschien mee oppassen (i.e. niet doen).


Niet doen? Waarom volgens jou?


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2013 18:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2013 18:50 schreef faalhaas het volgende:
Klopt en daarna zeg je dit:

Niet doen? Waarom volgens jou?

Niet daarna, dat zei ik daarvoor :')


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2013 19:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Whatever :')

Fanpages zijn al zo oud als de weg naar Rome, dat je er altijd van die Josti's tussen hebt zitten die denken echt met de persoon in kwestie te maken te hebben is niet Toms probleem. Dit dan ook niet insinueren (i.e. niet doen).


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2013 0:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2013 19:14 schreef faalhaas het volgende:
Whatever :')

Fanpages zijn al zo oud als de weg naar Rome, dat je er altijd van die Josti's tussen hebt zitten die denken echt met de persoon in kwestie te maken te hebben is niet Toms probleem. Dit dan ook niet insinueren (i.e. niet doen).

Nog steeds niet gelukt dus, om terug te lezen waar ik mee begon

Dát insinueer ik ook niet.

Zoals ik zei: (inderdaad), het maken van een fanpagina is niks mis mee. Dat trekt mogelijk domme gasten aan, en daar kan LV niks aan doen. Als LV echter als reactie op berichten van zo'n gek doet alsof hij Annechien is, *denk* ik dat hij in juridisch gevaarlijk vaarwater komt. Niet dat ik denk het snel voor de rechter zal komen, maar toch


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-03-2013 0:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik wist ook wel dat je dat bedoelde


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2013 0:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nou. Dat bleek nergens uit. Hou maar op met trollen dan


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-03-2013 0:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik zit graag in de zandbak maar ik zorg wel dat meester mij niet aan mijn oor eruit hoeft te trekken hoor


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-03-2013 1:33 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2013 18:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ohh... Doe je je naar hem toe voor alsof je Annechien bént? Ondanks dat het dom van hem is om dat te denken, is het denk ik wel strafbaar.
Volgens mij is het niet strafbaar om je voor te doen als iemand anders, als je dit niet voor oplichting of andere strafbare feiten gebruikt:
quote:
Strafbaar feit

Als een ander zich voor u uitgeeft, is dat volgens de wet niet strafbaar. Wel is het strafbaar als iemand uw persoonsgegevens misbruikt om bijvoorbeeld producten te kopen of een uitkering aan te vragen. De fraudeur maakt zich dan namelijk schuldig aan oplichting of diefstal. Op grond van dat misdrijf kan de fraudeur vervolgd worden. Wanneer u er zelf mee instemt dat iemand anders zich voor u uitgeeft om strafbare feiten te plegen, kunt u medeverdachte zijn en mogelijk vervolgd worden.
(bron)


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2013 8:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ah OK, dat wist ik niet Dan is er dus niks aan de hand lijkt het zo! Carry on


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2013 8:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Maakt OvD account aan..


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 28-03-2013 17:35 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Hier een tevreden gebruiker van de Unbaby Me extensie voor Chrome. Het vervangt alle babyfoto 's die opduiken in je newsfeed voor leuke plaatjes van katten. Was er sceptisch over, maar het werkt uitstekend.


Verrassend triviaal


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-03-2013 17:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 28-03-2013 17:42 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 28 maart 2013 17:35 schreef Ohneschwanz het volgende:
Hier een tevreden gebruiker van de Unbaby Me extensie voor Chrome. Het vervangt alle babyfoto 's die opduiken in je newsfeed voor leuke plaatjes van katten. Was er sceptisch over, maar het werkt uitstekend.


En voor de mensen met een kattenallergie heb je dan weer de Unpet Me extensie

http://unwhatever.me/



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen