IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-07-2014 8:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ow, sorry.

Ik zal ff de sociaal wenselijke reactie geven.

Komtie:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-07-2014 8:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2014 1:07 schreef _Thomas_ het volgende:
Die Belgen blij natuurlijk.


het is idd overdreven wat mijn """"landgenoten"""" soms zeggen, kutcalimero's


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-07-2014 8:40 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 juli 2014 8:23 schreef XXL het volgende:
Ow, sorry.

Ik zal ff de sociaal wenselijke reactie geven.

Komtie:




Er zit een verschil tussen een sociaal wenselijke reactie en gewoon een beetje dom zitten trappen. Maar dat snap jij ook best.

quote:
Op 18 juni 2014 21:30 schreef WMP het volgende:
Voordat je het weet hebben voetbalgekkies hele straten volgehangen met allerhande oranje troep, wat meestal ook niet weggehaald wordt na afloop.


De voetbaltokkies hier in de straat stonden gisteren direct na afloop de vlaggetjes weg te halen. Ik moest nog even aan je denken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-07-2014 9:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Er zijn trouwens al Brazilianen die beweren dat de Goalocaust nooit gebeurd is.


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-07-2014 11:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2014 2:01 schreef Marcel H. het volgende:
Maar als Nederland kunnen we trots zijn dat zo'n middelmatig tot slecht team zo ver is gekomen.


Dat valt dus wel mee, met dat slechte, vooral de verdediging heeft me verrast, zowel De Vrij als Vlaar, beiden verdedigend TOP! Martins Indi en Blind, degelijk. Opbouwend daarentegen valt er nog genoeg te winnen. Net zoals het middenveld voetballend de aanvallers niet goed wisten te bedienen, daar werd iemand als Strootman wel gemist. Al met al geen spectaculair aanvallend team, maar wel degelijk. Eentje dat meer harten heeft veroverd dan 4 jaar geleden. Toen vond ik het niet om aan te zien, en dat met op papier wél een topteam. De gemiddelde 'jonge' leeftijd is ook een positief punt, al is Robben zelf een van de ouderen. Gisteren had er wel iets meer lef getoond mogen worden, dit was niks, idem voor Argentinië overigens. En dat Vlaar de eerste penalty mocht/moest nemen was een klein fail...

België is voor een gedeelte ten prooi gevallen aan naïviteit en onervarenheid, maar in dit team zit ook de nodige potentie en rek.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-07-2014 12:48 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Zowel België als Nederland zijn eruit gegaan tegen een ploeg die het erg goed dicht hielden en waar beiden niet echt een antwoord op wisten. Deels door niet genoeg in de eigen kansen te geloven of er niet genoeg voor te gaan.

België heeft te weinig gebracht naar hun potentieel. Inderdaad slechts 1 echt goede match gezien tegen een VS die het wel erg open hielden.

Nederland heeft slimmer gevoetbald, haast op een atypische bescheiden manier. Al moet ik nageven dat ze toch ook niet echt een gehele wedstrijd een ploeg van de mat hebben kunnen spelen. Al verwachtte niemand dit ook van dit elftal vermoed ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2014 13:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2014 8:23 schreef XXL het volgende:
Ow, sorry.

Ik zal ff de sociaal wenselijke reactie geven.

Komtie:




Of gewoon helemaal geen reactie geven als het je niet interesseert? Beetje overbodig. Maar goed, overbodige meningen zijn nogal populair hier over het algemeen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-07-2014 13:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2014 13:22 schreef Mark het volgende:
Of gewoon helemaal geen reactie geven als het je niet interesseert? Beetje overbodig. Maar goed, overbodige meningen zijn nogal populair hier over het algemeen.


Volgens mij gaat dit topic gewoon over het WK in het algemeen. Dan mag ik ook de hoop hebben dat Nederland verliest en te tegenstander wint, toch?
Daar heb ik persoonlijk namelijk meer baat bij. Als dat dan gebeurt post ik helemaal 1 blije smilie.

Als jij daar niet tegen kunt moet je gewoon lekker offline huiliehuilie gaan doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2014 13:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2014 12:48 schreef Tool-fan het volgende:
Nederland heeft slimmer gevoetbald, haast op een atypische bescheiden manier. Al moet ik nageven dat ze toch ook niet echt een gehele wedstrijd een ploeg van de mat hebben kunnen spelen. Al verwachtte niemand dit ook van dit elftal vermoed ik.


Niemand verwachtte zelfs dat ze de groepsfase uit zouden komen. Het is gewoon een uiterst onervaren en middelmatig team, dat door een combinatie van een goede manager en een beetje geluk ver boven zichzelf is uitgestegen.

Ik bedoel maar: een piepjonge Eredivisie verdediging plus Vlaar (spelend bij een Engelse degradatiekandidaat), een zware over-de-top vedette in Sneijder, een draver die al 100 jaar door niemand meer serieus genomen werd (Kuyt), een spits die in het nationale elftal nog nooit gerendeerd heeft (RvP), en tenslotte één betrouwbare middenvelder maar met het stigma van een boerige schopper (De Jong) en een sterspeler in Robben. Dat we ooit zo ver zijn gekomen mag een godswonder heten.

Die playoff om plek 3 en 4 is natuurlijk een lachertje, wat mij betreft laten ze die gewoon lopen. Zal me echt geen reet interesseren wie daar wint, ben sowieso al ontzettend trots op wat deze ploeg gepresteerd heeft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2014 13:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2014 13:33 schreef XXL het volgende:
Volgens mij gaat dit topic gewoon over het WK in het algemeen. Dan mag ik ook de hoop hebben dat Nederland verliest en te tegenstander wint, toch?
Daar heb ik persoonlijk namelijk meer baat bij. Als dat dan gebeurt post ik helemaal 1 blije smilie.

Als jij daar niet tegen kunt moet je gewoon lekker offline huiliehuilie gaan doen.


Ik kan er best tegen hoor, het huilie huilie lijkt meer jouw ding met je zure commentaren hier. Ik kan er niet wakker van liggen, het verbaast me alleen dat je de moeite neemt. Post je ook in elk bandtopic dat je niet leuk vindt hoe vreselijk je die band wel niet vindt? Meningen versus feiten en zo, de wereld drait morgen ook nog wel door.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2014 14:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2014 13:40 schreef Mark het volgende:
Niemand verwachtte zelfs dat ze de groepsfase uit zouden komen. Het is gewoon een uiterst onervaren en middelmatig team, dat door een combinatie van een goede manager en een beetje geluk ver boven zichzelf is uitgestegen.

Ik bedoel maar: een piepjonge Eredivisie verdediging plus Vlaar (spelend bij een Engelse degradatiekandidaat), een zware over-de-top vedette in Sneijder, een draver die al 100 jaar door niemand meer serieus genomen werd (Kuyt), een spits die in het nationale elftal nog nooit gerendeerd heeft (RvP), en tenslotte één betrouwbare middenvelder maar met het stigma van een boerige schopper (De Jong) en een sterspeler in Robben. Dat we ooit zo ver zijn gekomen mag een godswonder heten.

Ofwel: het was juist wél een ontzettend goed *team* gezien ze ver boven de som van hun individuele kwaliteiten uitkwamen


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2014 14:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Uiterst onervaren en middelmatige visvijver, dan. Die samen een onverwacht goed team vormden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2014 14:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2014 14:09 schreef Mark het volgende:
Uiterst onervaren en middelmatige visvijver, dan. Die samen een onverwacht goed team vormden.

Ja, precies.


I wish I was a butterfly


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 10-07-2014 18:58 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Ziekteverzuim tijdens WK.

http://www.verzuimbarometer.nl/


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2014 13:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 11-07-2014 13:32 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 11 juli 2014 13:29 schreef Hypnos het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/wk/2014/07/mijn_anus_scheurde_door_robben.html

nog een slachtoffer

Heb het ook gelezen. (Op een andere bron, weliswaar.) Blijkbaar was zijn commentaar 'dat de tackle toch gewerkt had!' Toewijding, noem ik dat. Toewijding.


Willekeur en dictatuur!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2014 13:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2014 13:32 schreef Hérésie het volgende:
Heb het ook gelezen. (Op een andere bron, weliswaar.) Blijkbaar was zijn commentaar 'dat de tackle toch gewerkt had!' Toewijding, noem ik dat. Toewijding.



http://www.theweek.co.uk/football/premier-league/58520/arsenal-keen-on-angel-di-maria-and-javier-mascherano

hij kan naar Arse Anal


signature


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-07-2014 13:42 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2014 13:32 schreef Hérésie het volgende:
Heb het ook gelezen. (Op een andere bron, weliswaar.) Blijkbaar was zijn commentaar 'dat de tackle toch gewerkt had!' Toewijding, noem ik dat. Toewijding.



Om over de verwijding nog niet te spreken...


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 11-07-2014 14:14 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 11 juli 2014 13:42 schreef mikkasscar het volgende:
Om over de verwijding nog niet te spreken...



@Hypnos: kan je even beschrijven wat er in de link stond? Ik weet intussen wel beter dan zelf op jouw linkjes te klikken.


Willekeur en dictatuur!


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2014 12:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Vanavond! Ik ga kijken alsof het gewoon de finale is!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2014 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2014 14:14 schreef Hérésie het volgende:


@Hypnos: kan je even beschrijven wat er in de link stond? Ik weet intussen wel beter dan zelf op jouw linkjes te klikken.

Macheranus kan naar Arsenal

Arse
Anal ...


signature


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 12-07-2014 12:47 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 12 juli 2014 12:44 schreef Hypnos het volgende:
Macheranus kan naar Arsenal

Arse
Anal ...

;')


Willekeur en dictatuur!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2014 16:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Morrissey was eerst met die mop.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2014 17:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dat die eikel met zijn antivleesgedoe?


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2014 17:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die meneer die enkel op Lokerse Feesten wou optreden als er geen vlees geserveerd werd in de eetkramen, ja.

De diva


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen