IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-06-2014 16:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 15:35 schreef spectre het volgende:
Suarez mag 4 maanden niet voetballen, niet voor Uruguay alswel Liverpool


Is nog wel te behappen, denk ik.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-06-2014 16:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2014 17:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nu heeft hij weer een schouder nodig,

OM OP TE HUILEN

WHAAHHAAHA!!!1!1!1!1


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2014 17:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

al die miserie voor een beetje Chiellini Con Carne


WAAAAHAHAHAHAHAHA11!1!1!!11!111


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-06-2014 17:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 16:12 schreef iPim het volgende:
Is nog wel te behappen, denk ik.

Nou, je zal maar zo'n schorsing voor de kiezen krijgen. Ik denk dat het voor hem wel lastig te verteren is. Als ik hem was zou ik me hier met hand en tand tegen verzetten. Je staat toch vier maanden met je mond vol tanden, maar ja, je hebt weinig te kiezen. Hopelijk voor hem wordt de soep niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Want vier maanden is best lang en voor hem begint ook de tand des tijds te tellen.

Misschien is dit meer iets voor een gevalletje oog om oog, tand om tand?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2014 19:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juni 2014 11:28 schreef Mark het volgende:
Nou ja, het is uiteraard een belachelijke actie en het is des te bizarder omdat hij het nou al voor de derde keer doet, maar ik denk dat Mutilator bedoelt dat iedereen overal roept om levenslange bans en dergelijke, terwijl de daadwerkelijke overtreding in verhouding tot bijvoorbeeld iemand opzettelijk een beenbreuk schoppen redelijk mild is. Iemand als Nigel de Jong, die in 2010 in de finale die Spanjaard zowat doormidden schopte en bij Man City iemand een beenbreuk bezorgde, komt weg met een gele kaart, terwijl Suarez voor een schouderbeet ineens zijn hele professionele carriere gedag zou moeten zeggen.
...


Idd, dergelijke verhoudingen worden door de media eventjes uit het oog verloren, zeker zolang bijv. zo'n mislukte vechtsporter op de velden rondloopt:

Maar goed, het is het hoogste podium voor het oog van de wereld en dan weegt alles opeens zwaarder.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2014 19:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-06-2014 19:53 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Pepe The Gay Waiter


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 27-06-2014 0:03 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Zko - Bel was nogal .


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2014 8:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-06-2014 8:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

@ M:


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2014 8:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Suarez heeft nu wel zijn transfer beet naar Manchester Ubited.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-06-2014 10:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 19:46 schreef Mutilator het volgende:
Idd, dergelijke verhoudingen worden door de media eventjes uit het oog verloren, zeker zolang bijv. zo'n mislukte vechtsporter op de velden rondloopt:

Maar goed, het is het hoogste podium voor het oog van de wereld en dan weegt alles opeens zwaarder.


Je snapt het niet. Voetballen, de naam zegt het al, doe je met je voeten. De harde overtredingen die jij opnoemt zijn inderdaad niet goed te praten, maar hebben wel met voetbal te maken.. Iemand bijten heeft dat niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2014 10:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2014 10:50 schreef spectre het volgende:
Je snapt het niet. Voetballen, de naam zegt het al, doe je met je voeten. De harde overtredingen die jij opnoemt zijn inderdaad niet goed te praten, maar hebben wel met voetbal te maken.. Iemand bijten heeft dat niet.

Voetballen, de naam zegt het al, doe je met je voet tegen een bal. Een voet tegen een andere speler heeft niet met voetbal te maken, net als bijten dat niet heeft


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-06-2014 10:59 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Dikke homosport. Natuurlijk ga je niet bijten. En ja, waarschijnlijk was rood terecht, maar wat een ophef om bijna niets zeg. "Dik gehavend" en weet ik veel wat voor superlatieven terwijl ik m'n vergrootglas er bij moest pakken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-06-2014 10:59 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zo zit dat en niet anders!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-06-2014 11:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2014 10:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Voetballen, de naam zegt het al, doe je met je voet tegen een bal. Een voet tegen een andere speler heeft niet met voetbal te maken, net als bijten dat niet heeft


Ondanks dat je zit te trollen: Een voet tegen een andere speler kan ook per ongeluk.

Iemand anders bijten is per definitie met opzet.


edit: Verduidelijkt voor de Belgen onder ons.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 27-06-2014 11:44]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2014 11:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2014 11:23 schreef altx het volgende:
Ondanks dat je zit te trollen: Een voet tegen een andere speler kan ook per ongeluk.

Bijten is per definitie met opzet.


Larie! Ik heb net nog per ongeluk in mijn lip gebeten.


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2014 12:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2014 11:23 schreef altx het volgende:
Ondanks dat je zit te trollen: Een voet tegen een andere speler kan ook per ongeluk.

Iemand anders bijten is per definitie met opzet.

Ik zit niet te trollen, maar goed. Inderdaad, dat kan ook per ongeluk zijn, maar ik ging (zonder het erbij te zeggen) uit van de situatie dat het "voet tegen speler"-gebeuren met opzet ging. In het geval van opzet vind ik iemand bijten niet per se erger dan iemand schoppen.


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2014 13:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2014 11:23 schreef altx het volgende:
Ondanks dat je zit te trollen: Een voet tegen een andere speler kan ook per ongeluk.

Iemand anders bijten is per definitie met opzet.


Tuurlijk, maar het gaat erom dat er externe redenen meespelen dat de boel zo enorm uit zijn voegen geblazen wordt. Bijten is belaqchelijk en Suarez moet maar weer even met dr. Peters om tafel, maar het daadwerkelijke gevolg van een beet valt natuurlijk in het niets met een zware tackle (denk aan bijv Bouaouzan die Kockmeijer een carriere-beeindigende beenbreuk schopte). Chiellini is nou niet bepaald voor zijn leven getekend door die schouderbeet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-06-2014 13:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

En wat nou als Suarez aids blijkt te hebben?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-06-2014 13:21 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dan scheelt dat mettertijd niet één maar twee voetballers.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2014 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2014 13:13 schreef spectre het volgende:
En wat nou als Suarez aids blijkt te hebben?


Of Chiellini! dat zou pas hilarisch zijn


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-06-2014 14:52 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 juni 2014 12:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik zit niet te trollen, maar goed. Inderdaad, dat kan ook per ongeluk zijn, maar ik ging (zonder het erbij te zeggen) uit van de situatie dat het "voet tegen speler"-gebeuren met opzet ging. In het geval van opzet vind ik iemand bijten niet per se erger dan iemand schoppen.
In de context van het spel niet. Geschopt worden ligt in de lijn der verwachtingen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2014 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik verwacht in ieder geval dat Suarez de komende jaren nog wel eens iemand zal bijten.


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2014 15:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2014 13:13 schreef spectre het volgende:
En wat nou als Suarez aids blijkt te hebben?


Rare vergelijking. Dan mag hij helemaal niet voetballen op professioneel niveau, want voetbal is een contactsport. Als een speler een sliding maakt op Suarez en zijn been open legt is er een grotere kans op besmetting dan wanneer Suarez zijn tanden in iemand's schouder zet. Kijk in diezelfde wedstrijd eens naar de trap waarvoor die Italiaan rood kreeg (één wedstrijd schorsing), of die actie van die Belg gisteren (waarschijnlijk ook één wedstrijd, terwijl hij iemand's enkel had kunnen breken) en vergelijk dat qua potentiële schade aan het slachtoffer met de beet van Suarez. Het verschil is de intentie, en die is zoals iedereen zal beamen voor bijten totaal ridicuul en moet bestraft worden, maar de daadwerkelijke gevolgen van een beet vallen natuurlijk in het niet met de mogelijke gevolgen van een zware tackle.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen