IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2014 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

moest zijn muziek nu nog op iets trekken, ok, maar ja ...


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2014 17:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hij is de enige die urenlang tegen mij mag zagen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2014 19:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ben je weer vrijgezel?


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2014 19:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hehe, neen, maar die zaagt niet.







Awwww, hoe lief


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2014 20:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Niet? Wat is je geheim?



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2014 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sokken?


signature


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 12-07-2014 23:59 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Mooie wedstrijd!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-07-2014 0:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Lekker, ja.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-07-2014 0:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Goeie scheids ook wel.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-07-2014 8:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2014 20:18 schreef Mark het volgende:
Niet? Wat is je geheim?



Hardhorend zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-07-2014 9:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2014 0:33 schreef Negatieveling het volgende:
Goeie scheids ook wel.



Wat een mafkees, waar heeft ie het fluitdiploma gekocht?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-07-2014 19:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Die scheids was droevig. Verder is een 3e plek natuurlijk een uitstekend resultaat voor deze ploeg!

Vanavond ben ik voor het eerst voor de Duitsers. Ik heb de Franziskaner al koud gelegd


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-07-2014 19:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik hoop dat die duitsers een mooie pot voetbal neerzetten. En ik denk dat ze redelijk makkelijk gaan winnen. Maar ik ben natuurlijk niet voor ze.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-07-2014 19:41]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 13-07-2014 19:45 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 13 juli 2014 19:38 schreef MetalJan het volgende:

Vanavond ben ik voor het eerst voor de Duitsers.


niet alleen met voetbal hebben de duitsers regelmatig goede dingen laten zien!


I am mine own redeemer...!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-07-2014 19:54 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nu begint het echt eng te worden.






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-07-2014 0:27 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

We wisten al dat de FIFA gestoord was maar door Messi als beste speler uit te roepen terwijl er toch minimaal 12 betere waren heeft men wel helmaal hun totale onkunde aangetoond.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2014 0:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hij vond het zelf ook klote denkk


signature


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-07-2014 0:49 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 juli 2014 0:31 schreef Hypnos het volgende:
hij vond het zelf ook klote denkk


Zo zag zijn hoofd er wel naar uit idd.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-07-2014 12:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Belachelijke beslissing inderdaad. En Neuer was degelijk, maar ik heb toch echt wel betere keepers aan het werk gezien op dit tournooi (Navas, Ochoa, Howard zelfs). Maar ja, die waren allemaal al naar huis. FIFA baalde waarschijnlijk ook flink dat Muller er niet nog een paar bij scoorde, want nu moesten ze de topscorer prijs uitreiken aan Rodriguez en die was ook al weg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-07-2014 12:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik heb sinds gisteren enorm veel respect gekregen voor Schweinsteiger. Het was een veldslag voor die gast, wow.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 14-07-2014 19:29 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2014 12:34 schreef Mark het volgende:
En Neuer was degelijk, maar ik heb toch echt wel betere keepers aan het werk gezien op dit tournooi (Navas, Ochoa, Howard zelfs). Maar ja, die waren allemaal al naar huis.


Ik vond Neuer wel terecht. Ochoa en Howard hadden vaak het geluk dat de bal pal op hun lichaam werd gestampt. Navas was idd een betere keeper op de lijn, maar het uitkomen en meevoetballen van Neuer was van een uitzonderlijke kwaliteit en op basis daarvan vind ik wel dat ie het verdiende.

Meest hilarische is echter de fair play prijs voor Columbia... Blijkbaar telde die hun kwartfinale niet meer mee of zo?



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-07-2014 20:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

was een mooi en wild feestje hier in Keulen gisteren... het dak ging er af en het ging nog lang door..


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 14-07-2014 21:15 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 14 juli 2014 19:29 schreef williamblake het volgende:
Ik vond Neuer wel terecht. Ochoa en Howard hadden vaak het geluk dat de bal pal op hun lichaam werd gestampt. Navas was idd een betere keeper op de lijn, maar het uitkomen en meevoetballen van Neuer was van een uitzonderlijke kwaliteit en op basis daarvan vind ik wel dat ie het verdiende.



Terecht inderdaad. Al kwam die mijn inziens wel heel goed weg bij die actie tegen Higauin.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-07-2014 9:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Alle passes van dit WK in één handig overzicht:



[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 15-07-2014 9:08]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-07-2014 10:12 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Jan Hoet zou het fantastisch hebben gevonden.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen