IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Cryptocurrencies en Blockchain-technologie Vorige pagina | Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 18-01-2018 17:52 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Volgens mij moet je punt een plekje opschuiven, want het 6 maanden grafiekje laat toch iets heel anders uitschijnen:

https://www.worldcoinindex.com/nl/munt/bitconnect

Zou me verbazen dat ze dan nog 300+ uitbetalen...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2018 21:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:31]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2018 21:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:31]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-01-2018 22:37 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Een echte kenner.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-01-2018 22:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

smoeilijk




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-01-2018 6:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2018 15:56 schreef Hypnos het volgende:
365D per coin

wallet we are transferring all your lending wallet balance to your BitConnect wallet balance at 363.62 USD. This rate has been calculated based on last 15 days averages of the closing price registered on coinmarketcap.com.

dus ongeveer exact de inlegkost met reinvest vergoeding

wat ik wel niet ok vindt is dat platform verdwijnt in 5 dagen ... dus als je er niet mee bezig bent dan ben je mogeljk alles kwijt ... denk ik.

Hier staat toch dat je het bedrag wat je in het leenplatform gestoken hebt niet terugkrijgt, maar dat het 'uitbetaald' wordt in BitConnect coins? Die dan in een wallet zitten waar je vooralsnog niks mee kan? Of begrijp ik het verkeerd? Staat in ieder geval niet dat je geld van ze krijgt.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2018 11:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:31]


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-01-2018 11:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Weet je wat ik pas echt jammer vind? Dat een veelbelovende ontwikkeling zoals blockchain technologie wordt gekaapt door de media en geldbeluste personen voor geldgraaierij. Terwijl Bitcoin en aanverwanten slechts een klein onderdeel zijn van de vele mogelijkheden die de technologie mogelijk kan bieden. Helaas zorgen dit soort onzinnigheden en slechte publiciteit voor een totaal verkeerd beeld van blockchain technologie en worden we straks weer jaren teruggeworpen in gedegen onderzoek naar de mogelijkheden en beperkingen ervan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-01-2018 12:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 11:34 schreef Hypnos het volgende:
4. Het zijn geen oplichters, ze zijn zelf te naïef geweest





... hoe de hazen lopen ...


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 19-01-2018 12:27 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Wel bijzonder.
3 Weken geleden werkte het gegarandeerd en was alles veilig en nu zijn ze gehacked en is de compensatie 'gestolen'.



ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 19-01-2018 12:28 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Maar de uitbetaling gebeurt over 3 a 4 maanden.
Echt waar hoor.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2018 13:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:31]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2018 13:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 12:28 schreef ex-filosofem het volgende:
Maar de uitbetaling gebeurt over 3 a 4 maanden.
Echt waar hoor.



gaan we wedden?


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-01-2018 13:16 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

En dan Hypnos in t christendom altijd maar verhalen hoe dom en bevooroordeeld en wensdenken gelovigen zijn


When your people matter, menstrual health matters


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-01-2018 13:20 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Hahaha, Fusion - Hypnos: 1-0


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-01-2018 13:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 13:14 schreef Hypnos het volgende:
gaan we wedden?


Gokken, wedden, het komt allemaal op hetzelfde neer hier.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2018 13:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:31]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2018 13:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 13:20 schreef Deceptikoen het volgende:
Hahaha, Fusion - Hypnos: 1-0



euh neen,

Fusion 0
Hypnos -1


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-01-2018 14:16 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 13:26 schreef Hypnos het volgende:
ik heb wel eerstehandsinfo

jij?

trouwens, weerleg het of verduidelijk het even in het Christietopic , heb net gevraagd :p



wat een zeurders zitten hier trouwens mbt de werking, alsof ze zelf een manier hebben om sneller geld te verdienen WTF zeg, ik keer zelfs mensen uit en neem alle moeite, stress en onzekerheid op mij. En een deel van de winst. Waarom zouden jullie kritiek hebben op het feit dat het verlieslatend zou zijn, als ik er beter van word?


Mark zijn punt treed ik wel bij. De deur staat weer eens open om geld te graaien. Ik doe er voor een stuk (imo niet onethisch) aan mee, maar neemt niet weg dat ik het ook jammer vind dat de technologische vooruitgang (de enige echte meerwaarde) bijna volledig teniet gedaan wordt door geldzucht. Zelfs geen coinzucht, maar geldzucht.

Zolang we in een monetair systeem leven zie ik dat imho nooit veranderen. En een systeem veranderen, daar geloof ik niet in, zolang er geen keuze is voor een ander systeem haal ik eruit wat eruit te halen valt binnen mijn ethische grenzen (maw, geen oplichting van mensen die ik aanbreng)

Ik denk niet dat het probleem is dat je mensen informatie wilt geven, of geld wilt laten verdienen. Sterker nog, ik denk dat je intenties uitsluitend goed zijn.

Alleen deze constructie van BitConnect wekt op zn minst alle schijn van een piramide spel, daar hebben mensen hier moeite mee.

Ik gun je je winst, don't get me wrong, en ik ben ook niet vies van op het randje van de wet of er een beetje overheen, maar dit type verdien modellen heb ik ook een hekel aan.

Dat iedereen ineens op blokchain en bitcoin gedoken is is vrij logisch, dat zie ik iedere keer gebeuren als er een nieuw "iets" op de markt komt wat goed geld zou moeten opleveren. (Hou me ten goede, ik ben geen econoom, mijn info komt van de media, nieuws, kranten, inet enz.)

[Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 19-01-2018 14:16]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2018 14:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:31]


signature


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 19-01-2018 15:13 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Het is een ponzi-scheme als er geen andere waarde wordt toegevoegd dan het geld dat wordt ingelegd en dat nieuwe geld vervolgens als 'rendement' wordt uitgekeerd.

Als je nieuwe klanten aanbrengt, krijgen die klanten, als het goed is, een dienst of product dat van waarde voor hen is, ipv de opdracht om ook zelf x aantal klanten aan te brengen om rendement op hun geld te krijgen.

Bij hele hoge beloningen voor het aanbrengen mogen best wat alarmbellen afgaan. Zie ook hoe de beloningstructuur de woekerpolissen naar de voorgrond hielp bij de verkopers.

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 19-01-2018 15:14]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-01-2018 16:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wat White Tree zegt.

Met als toevoeging dat Bitconnect *claimt* dat het ook geld genereert op z'n blablaplatform zonder daar echt bewijs voor te leveren, en claimt dat de Bitconnect-munt een echte cryptomunt is zonder daar echt bewijs voor te leveren. Dat maakt het, als ik nu zo de geschiedenis van het platform inkijk, al vandaag dag 0 verdacht. Is geen bewijs, jaja, maar als er a priori zoveel alarmbellen afgaan en nu op zo'n rare manier de boel 'instort' lijkt me het toch vrij duidelijk allemaal.


I wish I was a butterfly


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 19-01-2018 17:04 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 13:26 schreef Hypnos het volgende:
wat een zeurders zitten hier trouwens mbt de werking, alsof ze zelf een manier hebben om sneller geld te verdienen



Ik heb geen problemen met het feit dat je snel veel geld wil verdienen. Evenmin met het feit dat je daarvoor je geld belegt in toestanden als bitconnect. Maar hou het voor jezelf.

Je blijft het immers rooskleuriger voorstellen dan het is. Jij bent er immers tijdig ingestapt. Je posts dateren van oktober en op basis van het grafiekje van mijn eerdere post is dan wel duidelijk dat je er aardig wat aan verdient hebt. Maar datzelfde gaat vermoedelijk niet op voor een groot deel van de mensen die pas veel later zijn ingestapt. Je kan dan zeggen: tough luck, hadden ze maar beter moeten weten. Survival of the fittest in een cryptocurrency vorm. Volledig mee eens, maar stop a.u.b. met verdoken spam eromtrent te posten op een forum dat volgens mij op de eerste plaats over muziek gaat.

Je blijft immers the neverending good news show bullshit volhouden. Nu opnieuw met die nieuwe back-up sites die opduiken en je stacking gezever. Het is toch overduidelijk dat het overgrote deel van die dingen gewoon gericht zijn om de mensen die geld verloren hebben met bitconnect nog meer te kunnen rippen. Er zal vermoedelijk een aanzienlijk aandeel van die mensen immers idiote grote bedragen belegd hebben en die zijn het perfecte target om nog meer af te zetten gezien ze wanhopig zijn om hun losses snel terug te verdienen.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-01-2018 17:11 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 januari 2018 13:26 schreef Hypnos het volgende:
ik heb wel eerstehandsinfo

jij?

trouwens, weerleg het of verduidelijk het even in het Christietopic , heb net gevraagd :p



wat een zeurders zitten hier trouwens mbt de werking, alsof ze zelf een manier hebben om sneller geld te verdienen WTF zeg, ik keer zelfs mensen uit en neem alle moeite, stress en onzekerheid op mij. En een deel van de winst. Waarom zouden jullie kritiek hebben op het feit dat het verlieslatend zou zijn, als ik er beter van word?


Mark zijn punt treed ik wel bij. De deur staat weer eens open om geld te graaien. Ik doe er voor een stuk (imo niet onethisch) aan mee, maar neemt niet weg dat ik het ook jammer vind dat de technologische vooruitgang (de enige echte meerwaarde) bijna volledig teniet gedaan wordt door geldzucht. Zelfs geen coinzucht, maar geldzucht.

Zolang we in een monetair systeem leven zie ik dat imho nooit veranderen. En een systeem veranderen, daar geloof ik niet in, zolang er geen keuze is voor een ander systeem haal ik eruit wat eruit te halen valt binnen mijn ethische grenzen (maw, geen oplichting van mensen die ik aanbreng)
Onbegonnen werk dit...


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-01-2018 18:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nu weet je hoe het voelt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen