IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Cryptocurrencies en Blockchain-technologie Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 17:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:34]


signature


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 23-01-2018 17:43 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Faillissementen zijn een logisch gevoel van marktwerking waar onbekende, waardeloze of te dure producten niet meer verkocht worden en als een bedrijf niet op tijd stopt of omschakelt de financiële verplichtingen niet meer kan dragen.
Volgens markttheorie wordt toegevoegde waarde beloond en gebrek aan toegevoegde waarde uiteindelijk ontmaskert en afgestraft.

Dat is iets anders dan betogen dat een piramidespel hoort in een gezonde economie.
Het is dan wel het gevolg van winstbejag, maar de intentie is altijd naaierij ipv iets van waarde toevoegen aan de wereld.

GREED als argument opvoeren, terwijl het een oorzaak is, is een drogreden.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 17:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:35]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2018 17:45 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 januari 2018 17:36 schreef Hypnos het volgende:
had ik het over Bitconnect dan?
Gast.... Er zit echt een héél naar luchtje aan hoe je reageert. Nee je had t over de bakker in de hoek. Hoebik nou ooit had kunnen denken in deze discussie over BCC de laatste zoveel pagina's waarin jij direct op een bericht over BCC reageert dat je t over BCC had. Dom van me.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 17:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:35]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:35]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2018 17:52 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Meestal is t koeler als je de inkoppertjes in de open deuren niet oppakt.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 17:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

meestal ja


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-01-2018 18:18 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Hypnos gaat echt full Cartman hier.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-01-2018 18:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2018 17:36 schreef Hypnos het volgende:
had ik het over Bitconnect dan?


Volgens mij wel, want je schreef:

quote:
Op 23 januari 2018 17:25 schreef Hypnos het volgende:
Faillissementen zijn een logisch gevolg van ieder monetaire systeem. Het zit ingebakken, het maakt er deel van uit, net zoals misbruik, fraude en corruptie.
Het doel is winst maken, je kunt niet verwachten dat dat vanzelf komt, zonder slachtoffers. Zo werkt het niet.

in deze wordt het zo netjes mogelijk doorgeschoven en "opgelost". Met Bitconnect zal nooit iedereen slachtoffer zijn, uiteindelijk zal het voor de geduldigen, de schuldigen en de mensen met meer kennis dan de andere alles goed komen. Same old story.





Let op het 12e woord in de 2e alinea.


[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-01-2018 18:26]



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-01-2018 18:28 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Geen aandacht meer geven aan dit schertsfiguur.


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 22:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:35]


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-01-2018 23:16 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2018 22:47 schreef Hypnos het volgende:
"In deze"

zegt het je iets?


ik maak geen uitzondering voor Bitconnect mbt deel uitmaken van het monetaire systeem


lees lekker wat er staat eventueel





Vooruit, ik speel nog even mee. Ook na het substitueren van alle mogelijke synoniemen voor "in deze" staat er in je volgende zin nog altijd Bitconnect, waarna je vervolgens aan Fusion vraagt of je het over Bitconnect had? Ja, je had het dus over Bitconnect.

Door de voorgaande zin met "in deze" te beginnen gaat het niet in de volgende zin waarin je claimt dat niet iedereen slachtoffer zal zijn van Bitconnect ineens op magische wijze stiekem toch lekker NIET over Bitconnect.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-01-2018 23:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2018 17:47 schreef Hypnos het volgende:
Doordat je winst maakt is er meer geld in omloop en wordt alles duurder.



In welk universum is dit een realiteit? Als de centrale bank 10 euro in omloop brengt, dan zorgen transacties tussen bedrijven en consumenten er toch niet voor dat er meer geld in omloop is? Stel ik koop van jou een kip voor 2 euro. Ik heb dan 2 euro minder, jij hebt 2 euro meer. Als jij voorheen 1 euro voor die kip hebt betaald, heb jij 1 euro winst gemaakt, maar er is nog steeds 10 euro aan geld in omloop.

Ik kan niet geloven dat ik dit daadwerkelijk uit moet typen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-01-2018 0:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Oh, en dit:



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 24-01-2018 4:28 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Waar is liefhebber-van-relletjes Sonic Titan? Die kan hier 23 jaar lang zijn brood mee smeren.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2018 7:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 januari 2018 23:16 schreef Negatieveling het volgende:
Ook na het substitueren van alle mogelijke synoniemen voor "in deze" staat er in je volgende zin nog altijd Bitconnect, waarna je vervolgens aan Fusion vraagt of je het over Bitconnect had? Ja, je had het dus over Bitconnect.
Dit.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2018 7:09 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 januari 2018 23:21 schreef iPim het volgende:
In welk universum is dit een realiteit? Als de centrale bank 10 euro in omloop brengt, dan zorgen transacties tussen bedrijven en consumenten er toch niet voor dat er meer geld in omloop is? Stel ik koop van jou een kip voor 2 euro. Ik heb dan 2 euro minder, jij hebt 2 euro meer. Als jij voorheen 1 euro voor die kip hebt betaald, heb jij 1 euro winst gemaakt, maar er is nog steeds 10 euro aan geld in omloop.

Ik kan niet geloven dat ik dit daadwerkelijk uit moet typen.
Het was toch in t begin al duidelijk dat Hyp echt compleet niets weet van geldcreatie.


When your people matter, menstrual health matters


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 24-01-2018 7:45 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

@Ipim, Illegale zaken zijn toch verboden op dit forum? Is ronselen voor een piramidespel niet ook vrij strafbaar? Kan Hypnos daarom geen permban krijgen?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2018 8:05 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

De reclame die ik onder deze pagina voorgescoteld krijg is

"Bitcoin misgelopen? Dit is uw kans!"
"Hij begon met niets. Nu is hij miljonair!"

Ik denk van de reclame alleen al dat Hyp kan rondkomen


When your people matter, menstrual health matters


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 24-01-2018 9:15 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

BitConnect Coin are limited in supply to 28 million and there are currently only 9.6 million in circulation.This scarcity of supply should create a market demand, with help and support from the community, once this new exchange begins operation.

We still expect BitConnect coin (BCC) to gain its value back and you can hold your coins in the website wallet or transfer them to a QT wallet.

Dit is zo fantastisch!
We verzinnen iets, waar je niets mee kan en dan geven we er 9,6 miljoen van uit en dan is er schaarste en dan gaan mensen niet Bitcoin, Ethereum of Particl kopen maar BitConnect Coins. Waar je vervolgens ook niets mee kan doen.

Boem
https://bitconnect.co/bitconnect-price

https://en.wikipedia.org/wiki/Fear_of_missing_out


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2018 10:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:35]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2018 10:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2018 7:45 schreef Deceptikoen het volgende:
@Ipim, Illegale zaken zijn toch verboden op dit forum? Is ronselen voor een piramidespel niet ook vrij strafbaar? Kan Hypnos daarom geen permban krijgen?

waar staat dat ik mensen ronsel dan om hun geld erin te steken?

Waar staat dat ik niet borg sta voor de risico's?


kun je eventjes eerlijk blijven aub?


Misschien moeten we jou bannen voor framing en eerroof of zo

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-01-2018 10:33]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2018 10:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:35]


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 24-01-2018 10:36 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2018 10:31 schreef Hypnos het volgende:
waar staat dat ik mensen ronsel dan om hun geld erin te steken?

Waar staat dat ik niet borg sta voor de risico's?


kun je eventjes eerlijk blijven aub?


Misschien moeten we jou bannen voor framing en eerroof of zo

Heb je ook een website met foto's waar we niet naar mogen kijken, met je eerroof en framing.



Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen