IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : It's not a tumor! [filmtopic] Volgende pagina
Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 23-12-2017 8:38 by Tommeh Profiel van Tommeh

De nieuwe Bladerunner nog niet gezien, wel érg benieuwd naar.

Beetje eeuwige zonde om daar een brakke camrip van te downloaden.

Edit: Mijn IMDb watchlist, omdat iedereen lijstjes leuk vindt: http://www.imdb.com/user/ur39562907/watchlist?ref_=wt_nv_wl_all_1

[Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 23-12-2017 9:12]


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-12-2017 20:04 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

De nieuwe Bladerunner verbleekt een beetje tegen de eerste, maar wel erg knappe beelden en al bij al een redelijk goed verhaal.

De nieuwe Star Wars gaan zien, met de zonen, in 3D. Wat een lange film, lijkt me de langste tot nu toe (waarom moeten die Star War-films per se zo fucking lang duren), en qua verhaal een doorslagje van een beproefd recept. Wel knappe beelden (toch een pluspunt van die dure tickets), en bij momenten best grappig. Hopelijk volgt er nu een spetterende, verrassende apotheose...

Gisteren, op kerstavond, een beetje aan sfeerschepping gedaan met


Ondanks het cliché-gegeven van een spookhuis, toch nog een redelijk origineel verhaal, goed uitgewerkt, en zeker goed geacteerd. Mooie metafoor ook voor hoe je als ouder bij momenten een serieuze hekel aan je kind(eren) kunt hebben


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-01-2018 1:04 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Deze gisteren toevallig ontdekt; een komische jaren 80 horrorfilm. Goeie muziek, tof gefilmd, perfect voor een ontspannen popcorn-avondje griezelen al dan niet met kids er bij.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 01-01-2018 6:12 by Tommeh Profiel van Tommeh

Begonnen aan Justice League, maar ergens halverwege in slaap gevallen. Deze film bestaat enkel en alleen omdat het MCU bestaat. Wat ik er van gezien heb was dikke stront. Ik lees de rest wel op IMDb.

Edit: inmiddels afgekeken. Nee, gewoon heel erg nee.

[Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 01-01-2018 8:11]


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 01-01-2018 11:14 by Doodskop Profiel van Doodskop

mayhem. gewoon een rip off van the belko experiment. maar daarom niet minder vermakelijk !!


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-01-2018 7:59 by Tommeh Profiel van Tommeh

Blade Runner 2049



Ik vond 'm erg gaaf! Audiovisueel om een kloppende harde van te krijgen. Dat was ook de rede dat ik geen camrip wilde kijken, dat zou eeuwig zonde zijn bij een film als deze.\

De originele Blade Runner meerdere keren gezien, en pas tijdens de 3e of 4e kijkbeurt snapte ik wat er allemaal gebeurde. Bij deze lijkt het alsof het de kijken een tikje makkelijker gemaakt wordt.

Prima acteerwerk van iedereen behalve Ford.

Ik las ergens dat de director/producer/regiseur [of whatever de titel dan ook is] Dune ook wil gaan doen. Dus fucking siked daarvoor.

Eigenlijk heb ik nog geen film van Villeneuve gezien die niet of goed, of heel erg goed was.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 05-01-2018 8:43 by Tommeh Profiel van Tommeh

Drie shorts die zich afspelen tussen de eerste [2019] en de tweede [2049] film:







Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-01-2018 10:11 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Eergisteren hotel transylvania gezien. Films met geen mensen die iets acteren. Heerlijk, ik word steeds meer fan.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-01-2018 13:28 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Mijn god, wat een enorm wreed verhaal, ik zou bijna zeggen, zoiets kan alleen maar door een Griek verzonnen worden (sprak de ex-man van een Griekse) . Zou in ieder geval recht uit de Griekse mythologie kunnen komen. Al goed dat karma niet bestaat, dacht ik, tijdens en na het zien van deze prent. In het begin wordt er nogal statisch geacteerd, wat een erg bizar effect geeft, maar t'is mooi hoe de spanning er subtiel komt ingeslopen. Een apart beestje, deze prent.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-01-2018 13:30 by Silence Profiel van Silence

Van de maker van 'The Lobster' toch? Ik ben er in ieder geval benieuwd naar


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-01-2018 19:24 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 5 januari 2018 10:11 schreef F.Jacobse het volgende:
Eergisteren hotel transylvania gezien. Films met geen mensen die iets acteren. Heerlijk, ik word steeds meer fan.





Huh? heb je het nou over die animatiefilm?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-01-2018 19:52 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 5 januari 2018 19:24 schreef MetalJan het volgende:
Huh? heb je het nou over die animatiefilm?


Yep. Ik kijk al een tijdje geen films meer, omdat ik al dat acteren niet meer zo goed trek. Blijven toch mensen die iets spelen. Dat is niet het geval met animatie films.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-01-2018 19:53]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2018 23:21 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Dead Man's Shoes. Low budget UK thriller. Depressief. Wel aardig. Goed geacteerd.

Laatst Star Wars deel uhm VII de één na nieuwste ? Force Awakens die ja. Wel flauw dat er nu alwéér een soort death star is zeg. Pfff... Verder wel oké


When your people matter, menstrual health matters


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-01-2018 16:38 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 5 januari 2018 19:52 schreef F.Jacobse het volgende:
Yep. Ik kijk al een tijdje geen films meer, omdat ik al dat acteren niet meer zo goed trek. Blijven toch mensen die iets spelen. Dat is niet het geval met animatie films.





Ah, op die fiets. Hotel Transylvania is idd een leuke film

Gisteren Event Horizon weer eens gekeken. SF/horror die lekker wegkijkt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2018 18:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De oudste zoon en lieve stieferd vroegen daarnet zelf of ze nog eens naar The Neverending Story mochten kijken.

SO proud


traantje in de ogen


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-01-2018 2:02 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

The Room. Morgen The Disaster Artist.

By the way, how is your sexlife?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-01-2018 17:39 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 6 januari 2018 16:38 schreef MetalJan het volgende:
Gisteren Event Horizon weer eens gekeken. SF/horror die lekker wegkijkt.


T laatst ook herkeken. Ik kan er de reden niet helemaal voor vinden, maar ik vind het een heerlijke film. De campy aspecten deren me niet.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-01-2018 7:30 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Goed geacteerd (Sam Neil weer), en goed opgebouwd verhaal. Eén van die zeldzame pareltjes die ik ook altijd graag zie voor de tigste keer.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 08-01-2018 7:32 by Tommeh Profiel van Tommeh

Kijk dan vooral ook Sunshine. In hetzelfde straat maar dan met zeer deftige CGI.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-01-2018 8:16 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zekers.


When your people matter, menstrual health matters


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 08-01-2018 20:30 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Ik heb me kostelijk vermaakt met de nieuwe starwars!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-01-2018 11:15 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 8 januari 2018 7:32 schreef Tommeh het volgende:
Kijk dan vooral ook Sunshine. In hetzelfde straat maar dan met zeer deftige CGI.


Fijne film ja. Binnenkort ook maar eens herkijken.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-01-2018 11:18 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 januari 2018 20:30 schreef powertieke het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt met de nieuwe starwars!
Ik las kotselijk. Nou ja zeg.


When your people matter, menstrual health matters


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 09-01-2018 11:21 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 8 januari 2018 20:30 schreef powertieke het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt met de nieuwe starwars!

Ben ik dan de enige zure zeikerd die na afloop wegliep met een gevoel van teleurstelling? Ik mis gewoon wat, sommige verhaallijnen van VII worden gewoon teniet gedaan.


wouter023


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-01-2018 11:22 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik hoor alleen maar zeer teleurgestelde reacties eigenlijk. Dus de enige ben je zeker niet.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-01-2018 11:33 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Knappe beelden, goeie humor af en toe, maar te veel gerecycleer van altijd maar hetzelfde, en dat voor zo'n ontzettend lange film.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen