IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Daar waar Hypnos LEDstrips onder zijn auto bevestigt (auto topic) Vorige pagina
Hypnos
gater
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2018 11:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inzetten op accupunctuur

Ik, woordenaar

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 21-05-2018 11:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zo.

Afgelopen weekend de laadruimte van de bus volledig gestript. Helemaal klaar met het gerammel van de triplex betimmering en gedreun van de vloerplaat.

Eerst maar eens wat ontdreuning aanbrengen op de vloer en zijwanden. Wat standaard op de zijwanden zit is wel erg minimaal bij die bouwbussen.

Daarna een beetje klussen om een camper interieur te maken met rondzit, keukentje en een eigen toilet voor mijn vriendin. Het geheel zo gemaakt dat ik het net als een afzetunit in en uit de bus kan schuiven ivm inrichtingseisen van de RDW.

En nee. ik ga er geen volwaardige camper van maken want met die achterlijke pop-up dakjes kom je garages niet meer in.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 21-05-2018 12:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Iemand (Negatieveling denk ik dan maar) hier ervaring mee? Als ik dat uitrol in de laadruimte en de restjes gebruik om de wielkasten mee te bekleden, geeft dat een goed resultaat?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-05-2018 12:39]

Silence
Usericon van Silence
Posted 21-05-2018 13:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LastSilence

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zat er aan te denken die mat te gebruiken om de cabine te bekleden.

Negatieveling
I need your clothes, your boots & your motorcycle
Usericon van Negatieveling
Posted 22-05-2018 20:49 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Heb het spul nooit gebruikt, dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Maar voor die 6 tientjes die bijna anderhalve vierkante meter kost kun je niet tobben, toch? Gewoon proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-05-2018 20:49]

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 26-05-2018 10:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ga vergelijkbaar spul bij de bouwmarkt kopen.

Aangezien er toch een houten vloer overheen komt kan ik ook prima een aantal van die 60x60 trillingsdempende matten voor onder de wasmachine gebruiken.

Scheelt ook ruim 20 euro per 1.4 vierkante meter. [/zuinigehollander]

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-05-2018 11:09]

Negatieveling
Posted 26-05-2018 15:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2018 10:53 schreef XXL het volgende:
Scheelt ook ruim 20 euro per 1.4 vierkante meter. [/zuinigehollander]

Je hebt groot gelijk Zelf heb ik een on-Nederlandse blinde vlek voor uitgaven aan mijn wagenparkje. Eerder deze week weer 2 verse achterbanden voor de Nissan binnen gekregen, kijken of deze de 10.000km gaan halen.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 01-06-2018 15:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah. Nice.

Zoiets gaat het dus worden.

https://www.van-devasion.fr/alize/1-kit-d-amenagement-fourgon-amovible-alize.html

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-06-2018 16:11]

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-06-2018 0:07 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Het niveau zakt als een ouwe onderbroek!

Negatieveling
Posted 17-06-2018 0:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Waterstof, tja. Klinkt mooi, maar het maken van waterstof is nog best wel een inefficiƫnt proces en als je het dan eenmaal gemaakt hebt, is het best wel rotspul om te behouden.

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 17-06-2018 0:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Leuk, maar.......

Dat ding is ongeveer net zo lelijk als de Prius.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-06-2018 0:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

XXL, zo goed als alle auto's zijn tegenwoordig lelijk.

Die mooie uit de jaren 60 en vooral 70. Die moeten we koesteren en naar kijken. En ondertussen rijden we in foeilelijke, doch verantwoorde auto's.

En in Afrika rijden ze in de restjes die wij ze opsturen. Zonder uitlaat.

Het niveau zakt als een ouwe onderbroek!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com