IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Daar waar Hypnos LEDstrips onder zijn auto bevestigt (auto topic) Vorige pagina
Negatieveling
I stand before you with dry balls, your honor.
Usericon van Negatieveling
Posted 04-02-2019 22:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Heb ik ook eens gehad, in een ernstige sneeuwbui in Zweden. Da's echt niet fijn, want alles ìs al wit en dan ook dat nog. Gelukkig is het daar niet druk en bleek het een zekering te zijn, wat snel genoeg verholpen was. Maar je schrikt je de bloemetjes.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-02-2019 22:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Dat lijkt me ook niet bepaald fijn nee. Ik zat net in de spits, het was al donker, en dan zo'n heerlijke nevel van moussonregen, ik zag echt niets meer, alleen heel vaag nog wat contouren van autolichtjes. Verder niks, geen wegbelijning, geen rijstroken.

Wel gewoon het gas erop gehouden natuurlijk. Hoe eerder je uit zo'n situatie bent hoe beter. Veiligheid voor alles.

De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan.

Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 05-02-2019 18:06 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Het schijnt iets te doen.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-02-2019 17:02 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik geloof dat ik dat wel nodig heb ja..

Hele middag bezig geweest met demontage en gangbaar maken. Ik sluit de boel weer aan en je raadt het al.. euvel niet verholpen

De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan.

Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 06-02-2019 19:12 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

In de regen de hele tijd achteruitrijden is ook geen geprefereerde optie natuurlijk.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-02-2019 19:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Je krijgt er alleen zo'n stijve nek van, das wel minder. Naja wordt er toch weer eens iets stijf he.

Negatieveling
Posted 07-02-2019 20:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Kan ook gewoon zo zijn dat het motortje niet meer voldoende koppel levert, dan gaat het hem sowieso niet meer worden. Kan een kwestie zijn van gare bedrading. Meet eens of het ding wel echt 12V krijgt en niet een laffe 8V of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-02-2019 20:53]

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-02-2019 21:27 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Goeie tip, ga ik even doen.

Heb idd het idee dat ie wat kracht mist. Bij deze stand ongeveer (eigenlijk iets eerder nog) wil die niet verder, de stangen staan dan helemaal in elkaars verlengde en dan zit ie echt op een dood punt (en motortje doet "prrrrrrrrr"). En er is dan wat speling te zien (rood omcirkeld).

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-02-2019 18:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik weet dat ik dit om de zo veel maanden over een andere auto vraag, maar ik verander binnenkort van werkgever met andere car policy, etc etc. Komt erop neer dat ik een jaartje kan opgezadeld worden met een Seat Leon uit 2015, manueel, 1.6 diesel. Quasi instapmodel + gps + (eventueel) parkeersensoren achteraan.

Na een jaartje poolwagen-oprijden is er dan ruimte voor wel keuze. Maar is zo'n naakte diesel-Leon uit dat jaar wat te overleven? Ik ga ervan uit dat het gewoon een saaie, niet al te comfortabele maar wel praktische wagen is?

Op 31 januari 2019 16:42 schreef F.Jacobse het volgende: Boos is het nieuwe blij.

Negatieveling
Posted 15-02-2019 10:30 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Tja, ik heb aardig vaak zo'n Leon als huurauto onder mijn gat gekregen. Wat zal ik er van zeggen? Hij deelt natuurlijk het platform met de VW Golf en dat vind ik al een zouteloos ding, laat staan zijn Spaanse budget-neefje. Qua bang-for-buck is het niet verkeerd, maar het is wat mij betreft een vreugdeloos vervoermiddel waar de marketingafdeling krampachtig een 'sportief' sausje overheen heeft gegoten.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-03-2019 15:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

"Jezus reed niet in een auto rond, had geen motor onder Zijne kont. Dat zou trouwens onverantwoord zijn, want 's avonds dronk hij liters tafelwijn."

Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 24-03-2019 15:58 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Auto's, voor zover je het auto's kunt noemen, op batterijen moeten er nou eenmaal achterlijk uitzien. Muv een paar modellen dan.

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-03-2019 20:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Even je bumper 'herstellen'.

Op 16 januari 2018 9:17 schreef Fusion het volgende: Met je poten van een ander afblijven. Punt.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-03-2019 13:10 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Rij anders eens met een Bentley (figuratieopdracht). Niet evident, als je handgeschakeld gewoon bent, om met zo'n sjiek ding te rijden.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 11-05-2019 12:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mooi man.

43 euro boete. 55 na correctie binnen de bebouwde kom. Ik ben er ff heen gereden ivm twijfel of het binnen de bebouwde kom was en heb de plek gevonden.

Het was ongeveer 1 meter voor het bordje 'einde bebouwde kom'.
Uiteraard volledig terecht maar toch:

......................
A.C.A.B.
A.C.A.B.
......................

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com