IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Hypnos LEDstrips onder zijn auto bevestigt (auto topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-03-2022 11:06 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Tja, dat is natuurlijk ook het nare. Alle situaties die niet goed binnen de use cases van de regelgeving vallen kunnen zo'n systeem in de war maken. En de regelgeving zegt nu eenmaal dat het bij iedere key cycle weer aan moet gaan, dus permanent uitzetten kan alleen met een herprogrammeeing - die dan strikt genomen niet mag. Maar ja, je mag zo veel niet.

Nou vind ik zelf de toegevoegde waarde van LKA ook niet zo groot, zeker niet als je het vergelijkt met bijvoorbeeld ESC (alhoewel dat ook een flinke spelbreker kan zijn, als het niet uit kan). Uiteindelijk is het ook alleen maar een soort opstapje naar meer actieve rij-assistenten. De implementatie in de regelgeving is eerder een vingeroefening voor de wetgever dan iets anders. Technisch gezien is het een beetje een gedrocht.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2022 11:40 by XXL Profiel van XXL

Lane Assist. Da's hier nog toekomstmuziek.

Vandaag de vrouw maar eens lopen pushen de cruise eindelijk eens te gebruiken en te ervaren dat je eigenlijk normaal kunt rijden met dat ding aan.
Dattie ook uitschakelt als je ff remt en dat gewoon ff vlot inhalen ook gewoon kan.

Zij had het vreemde idee dat je cruise koste wat het kost je snelheid vast wil houden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2022 13:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

CC.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-03-2022 13:20 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 20 maart 2022 11:06 schreef Negatieveling het volgende:
Uiteindelijk is het ook alleen maar een soort opstapje naar meer actieve rij-assistenten.


Doet me denken aan de ultieme rij-assistent.






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2022 13:23 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 maart 2022 13:03 schreef Natural Disaster het volgende:
CC.




Da's voor mijn volgende bus zeker een eis, ja.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-03-2022 15:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

@Negi denk je dat die opgave van schadeherstel te hoog is? Ik schrok er nogal van...


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2022 15:25 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-03-2022 17:43 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 20 maart 2022 15:22 schreef Fusion het volgende:
@Negi denk je dat die opgave van schadeherstel te hoog is? Ik schrok er nogal van...


Moeilijk te zeggen, is ook niet mijn vakgebeid. Weet wel dat het met manuren vaak snel uit de hand loopt. Schadeherstel wordt vaak met een vork geschreven, want 9 van de 10 keer betaalt de verzekeringsmaatschappij.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-03-2022 19:16 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Oke dank! Misschien pak ik toch die goedkoopste hehe


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2022 19:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Goedkoop kan ook duurkoop zijn in zo'n geval.

Kun je niet beter op zoek naar reviews van de bedrijven waar je een offerte hebt aangevraagd?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-03-2022 23:49 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 28-03-2022 10:31 by Metal-D (Speciaal lid) Profiel van Metal-D

tsja, ik reed gisterochtend op de A28 en richting Assen werd er aardig hard gereden door dit soort gasten.
vervolgens nav dit 'ongelukje' (veel te hard gereden door die Lambo) de hele dag file op de A28. Fijn.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-03-2022 11:38 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 maart 2022 16:09 schreef Fusion het volgende:


Op de foto lijkt het alsof er ook naast die ronde rand schade is, maar dat is lichtreflectie. Het zit alleen op die ronde rand die met het wiel meebuigt. Mag dat tussen de 500 en 900 kosten? Ik heb t vermoeden dat zelfs 500 te veel is?


Verkijk je niet op de hoeveelheid werk.

Dat plaatwerk moet gedemonteerd, de schade moet geschuurd, geplamuurd, geschuurd, gelakt, afgewerkt met blanke lak, gepolijst en dan moet alles weer in elkaar.

Ik zou zeggen dat dat ongeveer 6 uur werk is, 500 euro lijkt me daarom netjes. 900 euro is zeker de dealer-prijs?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-03-2022 11:39 by Snaack Profiel van Snaack

Lane assist, geweldig en kut tegelijk. Het is hoognodig omdat mensen met de telefoons bezig zijn in plaats van met de weg en daarom over de weg zwalken. Maar als iedereen er mee rijdt gaan de mensen die nu al met de telefoon zitten te kutten tijdens het rijden nog minder op de weg letten en daar komen weer meer ongelukken van.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-03-2022 11:40]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-04-2022 22:12 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Vandaag deed zich de gelegenheid voor om een paar rondjes met een nieuwe 911 GT3 te maken (992-generatie). Niet per se 'mijn' auto maar je zegt er ook geen nee tegen, natuurlijk. Teringjantje, daar kun je echt ontaard hard mee hoeken. Het soort auto waar je nooit een klein ongelukje mee maakt, want als dàt ding eenmaal zijn limiet bereikt heeft, dan hèb je me toch een snelheid en een partij zijwaartse versnelling opgebouwd, daar krijgt een paard de hik van. Natuurlijk kun je er wel aardig mee gooien omdat de massa in de kont zit, maar het is niet zoals bij een oude 911 dat je dat op een beetje behapbare snelheid kunt oefenen. Daar is het ding veel te goed voor geworden. Beetje steriel ook, afgezet tegen 911 tot en met de 997. Maar toch: wat een kanon.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-04-2022 9:50 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vraag me echt af wat voor soort mensen zo'n ding kopen. Het is echt een race monster, maar waar kun je er nou echt mee racen? Ik zie ze dan ook niet zo veel hehe. Ik zie veel Macans, Cayennes, af en toe Panamera, Taycans etc, maar de racemonsters niet echt. Lijkt me wel geweldig een keer zo'n ding te planken. Maar echt racen durf ik niet want kan ik niet.

Ik moet je ook heel eerlijk bekennen dat ik de 911 niet zo heel mooi vindt. Ik vind wat dat betreft de Taycan echt best of all worlds qua vormgeving.


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-04-2022 17:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ik kan niet uitleggen waarom, maar ik vind eigenlijk geen enkele Porsche echt mooi, de meeste zelfs vrij lelijk. Ergens knap ik ook af van het luxe-imago. Wat onzinnig is, want als ik mijn favoriete wagens ga spec'en in de configurator grens ik al vrij dicht aan het tarief van een plebejer-Porsche.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-04-2022 19:09 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vind de Taycan echt heel, heel erg mooi. De Panamera ook (d0h), maar de rest is ook niet mijn ding. Het interieur vind ik dan wel weer heel mooi. Mooie mix van luxe en sportief.


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-04-2022 20:09 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Taycan vind ik ook echt heel goed gelukt, van de rest van het gamma word ik niet heel hebberig. Ja, een handgeschakelde Cayman GT4, maar dan noem je ook iets. Ik snap wel dat mensen heel graag een Porsche willen, ze hebben daar hun identiteit echt goed gedefinieeerd en ze weten die ook echt in hun auto's te leggen, zelfs als dat in de basis soms veredelde Audi's zijn. Gewoon heel knap werk. Mijn hypothetische 'nieuwe Porsche'- geld zou ik denk ik toch met meer plezier aan een minder goed uitgewerkt product uitgeven. Raar.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2022 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

volgende week komt mijn M-stofzuiger binnen. Onverwachts.

nog een extra M-neusverlenging&breding en wat optie er bij gegooid

en een gepersonaliseerde nummerplaat natuurlijk.


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-04-2022 20:13 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Bartman? Op de gepersonaliseerde nummerplaat bedoel ik dan.


Edit:
Serieus, 1030 euro voor je eigen nummerplaat?



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-04-2022 20:15]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2022 20:18 by spectre Profiel van spectre

SPUITPOEP


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-04-2022 20:22 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 12 april 2022 20:10 schreef Hypnos het volgende:
en een gepersonaliseerde nummerplaat natuurlijk.



CHICKEN LOVE



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2022 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

PYRAMID





neej, gewoon de familienaam.

bruto inbrengbaar als kost op de zaak

"reclame"


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2022 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen