IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Welke stereo heeft de zm'er? Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-11-2002 13:43 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Vergeef me als het topic al bestaat maar welke stereo hebben de mensen hier?

Ik heb gisteren een nieuwe set gekocht en daarmee eindelijk m'n oude, goedkoper Philips torentje kunnen verwijderen. Het geluid wat ik nu uit de boxen blaas is zwaar bruut!

Een Marantz versterker PM7000 zonder irritante tuner, gemaakt voor het zwaardere werk! (€399):


Een Marantz cd-speler VD6000OSE (€399):


Boxen van Dali (€119 p/stuk)

Geheel was met ongeveer €300,- korting vanwege uitverkoop geprijst op €1036,- Dit is het zeker waard!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2002 13:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Pioneer DVD/CD RECEIVER XV-S100DV PAL/NTSC 2 rondjes R-D-S Dolby Digital...... of zo


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-11-2002 13:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

- Denon PMA 860 versterker
- Marantz C 38 cd speler
- Akai GX75 MK II cassettedeck
- Bose 301 boxen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-11-2002 13:51 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Niet zo actueel meer...

[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 27-10-2003 14:14]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-11-2002 13:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hmm.. er is al een high-end audio topic, maar dit topic heeft een ander doel volgens mij

Ik heb:
Denon PMA-1060
Denon DCD-1290

Van den Hul interlinks
4 kwadraat speakerkabel (merk onbekend..)

Speakerland Vector III luidsprekers (zelfgebouwd)


En als ik echt geld heb zou ik graag een Meridian 502 + 557 kopen..


502 digitale preamp

557 eindversterker

Ik heb mijn boxen al met die versterker horen spelen, kolere, wat een geluid. Mijn pa heeft die versterker.. En heeft er ook Final 1.2 elektrostaten aanhangen, Geluid


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-11-2002 13:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 13:53 schreef Snaack het volgende:
Hmm.. er is al een high-end audio topic, maar dit topic heeft een ander doel volgens mij

Ik heb:
Denon PMA-1060
Denon DCD-1290

Van den Hul interlinks
4 kwadraat speakerkabel (merk onbekend..)

Speakerland Vector III luidsprekers (zelfgebouwd)


En als ik echt geld heb zou ik graag een Meridian 502 + 557 kopen..


502 digitale preamp

557 eindversterker

Ik heb mijn boxen al met die versterker horen spelen, kolere, wat een geluid. Mijn pa heeft die versterker.. En heeft er ook Final 1.2 elektrostaten aanhangen, Geluid



Wat heb jij daar nu aan? Jij luistert toch alleen maar knakemuziek


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-11-2002 13:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 13:56 schreef Shredhead het volgende:
Wat heb jij daar nu aan? Jij luistert toch alleen maar knakemuziek


Zoals jullie demo ja


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 10-11-2002 14:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

umm..geen, ik luister muziek via pc of discman...heb wel versterker aan me pc hangen


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-11-2002 14:01 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb een computer, met een cheap-a$$ plug and play soundcard. En als boksen heb ik 1 PC-speakertje + 2 Boxen van mijn oude stereo + 1 box van een andere ouwe stereo; en dat alles aan elkaar geknoopt met audio-draadjes die ik her en der uit het huis heb geplukt.

Kosten: 2100 euro voor de comp + 0 euro voor de muziekinstallatie


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-11-2002 14:01 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 10 november 2002 13:43 schreef Sjaan het volgende:
Vergeef me als het topic al bestaat maar welke stereo hebben de mensen hier?

Ik heb gisteren een nieuwe set gekocht en daarmee eindelijk m'n oude, goedkoper Philips torentje kunnen verwijderen. Het geluid wat ik nu uit de boxen blaas is zwaar bruut!

Een Marantz versterker PM7000 zonder irritante tuner, gemaakt voor het zwaardere werk! (€399):


Een Marantz cd-speler VD6000OSE (€399):


Boxen van Dali (€119 p/stuk)

Geheel was met ongeveer €300,- korting vanwege uitverkoop geprijst op €1036,- Dit is het zeker waard!


Wat is er zo bijzonder aan de cd speler dat ie 399 pleuro moet kosten??
En heb je de ruimte om het volume een beetje open te draaien? Geen last van buren ofzo bedoel ik.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2002 14:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 14:01 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
umm..geen, ik luister muziek via pc of discman...heb wel versterker aan me pc hangen
Ik heb mijn stereo op mn computer aangesloten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-11-2002 14:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Een Philips AZ1209 draagbare radio.
Ik neem mijn muziek overal naartoen





I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 10-11-2002 14:04 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

ow jah, en maar een box doet het nog van de twee die aan die versterker zijn aangesloten (die weer aan me pc hangt )


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-11-2002 14:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 14:01 schreef Rasputin het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de cd speler dat ie 399 pleuro moet kosten??



Hhaahahaha, goede grap

399 pleuro is een normale prijs voor een middenklasse CD-speler. Een echt goede koop je vanaf 2000 pleuro. Linn, Musical Fidelity, Meridian, Mark Levinson om een paar voorbeelden te noemen.

Hmm.. ik ga het high-end audio topic weer een schop geven denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-11-2002 14:05]


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-11-2002 14:04 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Versterker: Harman/Kardon HK1400
Speakers: Mordaunt-Short 30
Ceedeej: Rotel RCD951
Plaatendraaier: Technics SL2000

Heeft een lekker vol geluid dus ook prima geschikt voor het betere beukwerk.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-11-2002 14:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 10 november 2002 14:04 schreef Snaack het volgende:
Hhaahahaha, goede grap

399 pleuro is een normale prijs voor een middenklasse CD-speler. Een echt goede koop je vanaf 2000 pleuro. Linn, Musical Fidelity, Meridian, Mark Levinson om een paar voorbeelden te noemen.

Hmm.. ik ga het high-end audio topic weer een schop geven denk ik.


Ok High end, maar dan hoor je het verschil toch niet op een middenklasse versterker??
Ik weet eigenlijk niks van die high end zooi, alleen dat het erg vet klinkt.
Heb weleens het een en ander gehoord in die audiozaken.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 10-11-2002 14:07 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik heb (helaas) een goedkope philips 3cd wisselaar met zeer weinig wat boxen. Volgens zijn ze allang opgeblazen


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 14:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sony versterker STP-DE405, Sony CD-speler CDP-XE330, JBL MX-300 boxen. Oftewel, niets bijzonders, maar meer dan genoeg voor een kamertje van 12 vierkante meter. Als ik een huis heb (later als ik groot ben...) gaan we eens op zoek naar iets tofs.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-11-2002 14:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Een zoveelste compleet loos topic...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 14:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 14:08 schreef Asherah het volgende:
Een zoveelste compleet loos topic...

Welkom Hoe klinkt dat, lekker vol geluid?



RaNk
Usericon van RaNk
Posted 10-11-2002 14:11 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Versterker: Yamaha AX-892
CD-speler : Yamaha CDX-593
Boxen : Karaat 2-weg

Belangrijkste is dat het spul het al jaren doet zonder rare bijverschijnselen. Het klinkt niet slecht, maar de ruimte is niet echt geschikt voor het luisteren van muziek op een goeie manier.

[Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 10-11-2002 14:12]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-11-2002 14:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 14:06 schreef Rasputin het volgende:
Ok High end, maar dan hoor je het verschil toch niet op een middenklasse versterker??



Nee, uiteraarsch niet..

Alhoewel -- minder ruis is iets wat altijd wel opvalt. Maar goed, alleen op een echte topset hoor je het verschil tussen een "gewone" en echte high-end CD-speler.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-11-2002 14:15 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

vraagje:

(ik heb geen zin om per ongeluk me pc op te blazen ofzo)
als ik nou vanaf me geluidskaat een stekkertje naar me versterker laat lopen kan ik dan muziek luisteren zonder dat ik me pc opblaas? (dus ipv naar me pc boxen naar me versterker)


My madness, my sadness


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-11-2002 14:16 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 10 november 2002 14:15 schreef winters rage het volgende:
vraagje:

(ik heb geen zin om per ongeluk me pc op te blazen ofzo)
als ik nou vanaf me geluidskaat een stekkertje naar me versterker laat lopen kan ik dan muziek luisteren zonder dat ik me pc opblaas? (dus ipv naar me pc boxen naar me versterker)


Tuurlijk kan dat.
Je moet dan wel een verloopstekkertje hebben van mini-jack naar 2 tulp stekers en dan werkt het gewoon.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-11-2002 14:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 14:15 schreef winters rage het volgende:
vraagje:

(ik heb geen zin om per ongeluk me pc op te blazen ofzo)
als ik nou vanaf me geluidskaat een stekkertje naar me versterker laat lopen kan ik dan muziek luisteren zonder dat ik me pc opblaas? (dus ipv naar me pc boxen naar me versterker)


Yepz, no problemo. Van kleine jack naar tulp of een tulp-tulp interlink, afhankelijk van de aansluiting op je geluidskaart.

En dan kan je hem op elke ingang behalve de phono-ingang(en) aansluiten. Vergeet niet je PC te aarden ivm aardbrom.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-11-2002 14:31 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 14:17 schreef Snaack het volgende:
Yepz, no problemo. Van kleine jack naar tulp of een tulp-tulp interlink, afhankelijk van de aansluiting op je geluidskaart.

En dan kan je hem op elke ingang behalve de phono-ingang(en) aansluiten. Vergeet niet je PC te aarden ivm aardbrom.

thx, vd week ff zoon jack naar tulp kabeltje halen (crappy standaard geluidskaart en een ouwe versterker


My madness, my sadness


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen