IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Rookverbod op concerten ?????!?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 28-01-2008 22:44 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

Het zal in het begin wel effe wennen worden om niet tijdens het ombouwen een lekker peukie te roken Maar het zal vast wel gaan wennen hoop ik hebben we tenminste meer tijd om inderdaad te drinken. Het scheelt wel dat je kleren dan minder gaan stinken. Ben er ook als rooker dus wel positief over.


uniqueleader666
Usericon van uniqueleader666
Posted 04-02-2008 9:50 by uniqueleader666 Wijzig reactieProfiel van uniqueleader666Quote dit berichthttp://www.houtendeathfest.com

komende Houten Deathfest 12 april mag er ook niet gerookt worden, kutregels


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-02-2008 9:51 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Lang leven Unitas waar dat nog wel mag!


Het is de lichtinval ;')


uniqueleader666
Usericon van uniqueleader666
Posted 04-02-2008 10:22 by uniqueleader666 Wijzig reactieProfiel van uniqueleader666Quote dit berichthttp://www.houtendeathfest.com

helaas voor jou is dat in juni toch ook echt afgelopen


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-02-2008 10:24 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Nee, want Unitas is toch een studenten iets? Die vallen niet onder horeca ofzo...



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 04-02-2008 10:43 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

klopt


Het is de lichtinval ;')


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2008 17:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 10:24 schreef Audiophile het volgende:
Nee, want Unitas is toch een studenten iets? Die vallen niet onder horeca ofzo...


Volgens mij geld dat voor alles wat "besloten" is of met een lidmaatschap werkt. Dat zijn namelijk geen openbare gelegenheden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2008 17:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 16:40 schreef mislyd het volgende:
Waarom verbaast mij dit niet?

Nog enkele jaartjes, en dan moeten we allemaal stiekem thuis roken zodat niemand het ziet.
Dat zou ik heel mooi vinden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-02-2008 17:38 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ach, 4 jaar na die post is het nog steeds niet zo.

Alhoewel ik er niets op tegen zou hebben, hehe.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-02-2008 17:38 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 4 februari 2008 17:00 schreef XXL het volgende:
Volgens mij geld dat voor alles wat "besloten" is of met een lidmaatschap werkt. Dat zijn namelijk geen openbare gelegenheden.

Kroegen met een lidmaatschap, is dat dan niks? Eenmalig een lidmaatschap 'kopen'...



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-02-2008 17:39 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:00 schreef XXL het volgende:
Volgens mij geld dat voor alles wat "besloten" is of met een lidmaatschap werkt. Dat zijn namelijk geen openbare gelegenheden.
Zouden veel kroegen zich dan omtoveren tot Clubs? Dat betekent dat het nog el mag, nadeel is dat je dan weer lid moet zijn. maar dat is ook wel op te lossen met tijdelijke lidmaatschappen enzo.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-02-2008 17:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ik stel voor om ook het alcoholgebruik aan banden te leggen.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2008 17:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:38 schreef Wansmaak het volgende:
Alhoewel ik er niets op tegen zou hebben, hehe.
Dus blijkbaar kan er in 4 jaar toch veel veranderen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2008 17:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:42 schreef Dypfrys het volgende:
Ik stel voor om ook het alcoholgebruik aan banden te leggen.
Op welke manier berokken ik jou veel schade als ik veel alcohol drink?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-02-2008 17:44 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:42 schreef Dypfrys het volgende:
Ik stel voor om ook het alcoholgebruik aan banden te leggen.
Daar ben ik sowieso voor. meeste mensen kunnen heel dronken worden en heel gezellig zijn, maar der hoeft er maar een te flippen om jouw avond te verknallen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-02-2008 17:46 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:43 schreef Misanthrope het volgende:
Op welke manier berokken ik jou veel schade als ik veel alcohol drink?


Als je me gaat slaan als je dronken bent... Maar nee, ik vind het een beetje overdreven allemaal om het roken te verbieden. Zelf rook ik niet, maar ik vind dat elk concert/cafe etc. het voor zichzelf zou moeten kunnen bepalen of er gerookt mag worden in plaats van de overheid die zich overal mee bemoeid tegenwoordig.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2008 17:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:42 schreef Dypfrys het volgende:
Ik stel voor om ook het alcoholgebruik aan banden te leggen.


Dan krijgen we dus straks een rookvrije horeca, met gematigd drankgebruik die, als het aan die zeikerige wijven uit Friesland, ligt ook nog eens vroeg gaat sluiten?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-02-2008 17:47]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-02-2008 17:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:44 schreef Jolijn het volgende:
Daar ben ik sowieso voor. meeste mensen kunnen heel dronken worden en heel gezellig zijn, maar der hoeft er maar een te flippen om jouw avond te verknallen.


hmmmmm.. niet voor. D'r zijn ook zat gekken die rare fratsen uithalen zonder alcohol te hebben gebruikt. Ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk nog nooit echt mensen heb zien flippen tijdens het uitgaan.

al die verboden.. wat mag nog wel


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2008 17:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:44 schreef Jolijn het volgende:
Daar ben ik sowieso voor. meeste mensen kunnen heel dronken worden en heel gezellig zijn, maar der hoeft er maar een te flippen om jouw avond te verknallen.
Dan moeten die mensen aangepakt worden en niet degene die niet flippen.

Of pakken we ook maar meteen alle negers aan omdat er een paar overlast veroorzaken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-02-2008 17:50 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:48 schreef Misanthrope het volgende:
Dan moeten die mensen aangepakt worden en niet degene die niet flippen.

Of pakken we ook maar meteen alle negers aan omdat er een paar overlast veroorzaken?

+1 net als dat verbieden van paddo's omdat er een stel buitenlanders komen flippen door mixgebruik.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-02-2008 17:53 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:48 schreef Misanthrope het volgende:
Dan moeten die mensen aangepakt worden en niet degene die niet flippen.

Of pakken we ook maar meteen alle negers aan omdat er een paar overlast veroorzaken?
Jep daar heb je gelijk in. Maar hoe pak je die paar aan? Zonder dat ze alleen uit de kroeg worden gezet een het weekend erna hetzelfde geintje uithalen?

en wellicht niet strafrechtelijk maar een hele bevolkinsgriep wordt aangepakt vanwege de paar die overlest veroorzaken. Disciriminatie is aan de orde van de dag. helaas.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-02-2008 17:54 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:47 schreef Cadaveria het volgende:
hmmmmm.. niet voor. D'r zijn ook zat gekken die rare fratsen uithalen zonder alcohol te hebben gebruikt. Ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk nog nooit echt mensen heb zien flippen tijdens het uitgaan.

al die verboden.. wat mag nog wel
niets! braaf thuis zitten en naar je werk gaan.

lekker saai . Ik heb wel wat vervelende ervaringen gehad, wellicht dat dit mijn beeld wat verkleurd.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-02-2008 17:55 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 4 februari 2008 17:43 schreef Misanthrope het volgende:
Dus blijkbaar kan er in 4 jaar toch veel veranderen.


Ik keek scheel, er zijn al 6 jaren voorbij sinds die post gemaakt is.

Maar idd, je hebt gelijk, hehe.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-02-2008 17:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:54 schreef Jolijn het volgende:
niets! braaf thuis zitten en naar je werk gaan.

lekker saai . Ik heb wel wat vervelende ervaringen gehad, wellicht dat dit mijn beeld wat verkleurd.
dat is wel klote. We moeten ook nog kunnen genieten van de geneugden des levens hoor! 't is anders ook zo wat als iedereen aan de groene thee met honing zit.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-02-2008 18:04 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

Doe ik al maanden!
haha, nee ik vind een biertje ook wel lekker hoor, dus als t helemaal niet mag begin ik per direct een illegale stokerij. Volgens anderen ben ik heel lief als ik straalbezopen ben, dus dat is een feit. Ik weet t dan alleen zelf niet meer, dus ik kan er niet over meepraten.

Maar goed, anders gezegd: idd degenen die problemen veroorzaken moeten harder aangepakt worden, drank of geen drank.
Nu wordt je de kroeg uitgegooid en mag je t weekend erna weer naar binnen heb ik t idee. alleen als je het HEEL bont maakt kom je niet meer binnen, tijdelijk. maarja, dan is het eigenlijk al te laat, of niet?



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen