IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vakantie Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2005 18:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 mei 2005 18:48 schreef varanus het volgende:
Is zekers mooi. Wij hebben destijds een kanosafari van een dag op een rivier door het binnenland gemaakt. Wasverdomme net een jungle. Schitterend! Heb daar alleen helaas geen foto's van gemaakt toen.



Ik ben nog maar 5 of 6 keer in Istrie en Kroatie geweest maar oh ik krijg er geen genoeg van. Wat een prachtig land, ontzettend mooie natuur! Hoop er snel weer naar toe te kunnen gaan.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-05-2005 19:11 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 mei 2005 18:51 schreef MindlessMayo het volgende:

Ik ben nog maar 5 of 6 keer in Istrie en Kroatie geweest maar oh ik krijg er geen genoeg van. Wat een prachtig land, ontzettend mooie natuur! Hoop er snel weer naar toe te kunnen gaan.


Hmm, ik slechts 1 keer. Is verdomme alweer 15 jaar geleden.


spelfout weggehaald...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 04-05-2005 19:36 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 4 mei 2005 18:48 schreef varanus het volgende:
Heb daar alleen helaas geen foto's van gemaakt toen.
Jammer is dat. Wij daar 4 rolletjes volgeschoten (+ 1 rolletje onderwatercam). Daarna inleveren, ALLES mislukt godverdomme (behalve onderwater). De nieuw gekochte camera bleek achteraf niet goed te zijn.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-05-2005 19:49 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 mei 2005 19:36 schreef FRNK het volgende:
Jammer is dat. Wij daar 4 rolletjes volgeschoten (+ 1 rolletje onderwatercam). Daarna inleveren, ALLES mislukt godverdomme (behalve onderwater). De nieuw gekochte camera bleek achteraf niet goed te zijn.


Heb wel foto's van die vakantie hoor, maar alleen niet van die kanosafari. Vond het risico iets te groot om de camera mee in een kano te nemen


spelfout weggehaald...


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 20:30 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 4 mei 2005 18:43 schreef Chelman het volgende:
Hehe...ik heb toen ik 4 en 5 was in St.Louis gewoond in Senegal. Ook veel in Gambia geweest uiteraard.

Gaaf!
Ik ben reeds twee keer in Gambia geweest, waaronder we ook een dagexcursie naar Senegal gemaakt hebben. Daar is 't ook al zo mooi...
Had pap en mam gevraagd of we er dit jaar weer heen gingen, maar dan moet je persee anit-gele-koorts-zut gehad hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-05-2005 20:30]


Bloodied by the thorns beside the leaves


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 04-05-2005 21:22 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 3 mei 2005 20:14 schreef CurseOfDeath het volgende:
Egypte is mooi! Duiken kan ik dan weer niet. Ga je ook nog iets van het land zien of blijf je maar aan 1 stuk door in het water?


Dit wordt mijn derde bezoek aan Egypte. Net als vorig jaar wordt het alleen maar duiken. In 2001 heb ik in een paar dagen wel wat piramides gezien (Gizeh en
Saqqara) en ook nog wat oases in het westen (Siwa) voordat ik doorreisde naar Libië, aangezien dat het hoofddoel was.

Het is wel de bedoeling om ooit nog meer van Egypte te gaan zien, maar thans is het geen prioriteit.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 21:26 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 4 mei 2005 21:22 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Dit wordt mijn derde bezoek aan Egypte. Net als vorig jaar wordt het alleen maar duiken. In 2001 heb ik in een paar dagen wel wat piramides gezien (Gizeh en
Saqqara) en ook nog wat oases in het westen (Siwa) voordat ik doorreisde naar Libië, aangezien dat het hoofddoel was.

Het is wel de bedoeling om ooit nog meer van Egypte te gaan zien, maar thans is het geen prioriteit.

Okay dan!
Ja, onder water zitten op sommige plekken echt enorm mooie koralen en prachtige vissen. Niet dat dat duiken bij mij dus goed verliep, maar ik heb wel gesnorkeld. Eventjes maar ook, want dat kan ik ook niet.
Het land zelf is iig mooi, ben van Luxor (Gelukkig niet verder naar het zuiden, we waren er in de zomer en in Luxor was het al 50 graden...) naar Hurghadda gereist. Twee weken lang Egypte en je hebt die zandbak wel gezien, wat mij betreft.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-05-2005 22:15 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Met een beetje mazzel in augustus wederom naar Noorwegen. Ditmaal weer naar Bergen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-05-2005 21:50 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Zit er over te denken om dit jaar naar Roemenie te gaan.. lijkt me een erg mooi land met veel bezienswaardigheden (zowel qua cultuur als natuur) en (nog) niet overspoeld door toerisme.

Iemand hier toevallig geweest?

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-05-2005 21:50]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2005 19:29 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Que?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2005 19:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 juni 2003 23:59 schreef ghoulliette het volgende:

lassithi hoogvlakte


zie anzientz ztownz ofz Latho
Leuke stad.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 15-05-2005 20:18 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ja, ziet eruit als een leuke stad inderdaad.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-05-2005 10:54 by Gunman Profiel van Gunman

Zo, 13 juni vertrek ik richting Zweden:

2 dagen Stockholm,--> nachttrein richting Rinua--->twee dagen boven de poolcirkel, middernachtzon enzo---->nachttrein richting Liköping (zuiden van Zweden)om aldaar gedurende twee dagen de prachtige streek verkennen.

Mooi voor een 1ste keer Zweden denk ik zo.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-05-2005 10:56 by Staalman Profiel van Staalman

Aankomende zondag vertrek ik lekker voor een week naar Turkije alwaar ik all-inclusive een week zal genieten van zon, zee, bier en dergelijke..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2005 11:02 by Snaack Profiel van Snaack

Ik weet het nog niet. Iig Graspop en Lowlands.

Verder waarsch. een aantal stedentrips, Barcelona, Rome en Parijs ofzo.

En komende winter 2 weken snowboarden


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 16-05-2005 22:00 by Brujo Profiel van Brujo

Aaahh, dit wordt een heel truie zomer.
Eerst trui de gletschers op in Zwitserland, dan canyoningen in de Pyreneën en afsluitend Taake zien in Noorwegen, aaaahh!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 16-05-2005 22:05 by Inquisitor Of Satan Profiel van Inquisitor Of Satanhttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Taake zien in Noorwegen, ik zoek nog steeds iemand die dat met mij wil doen.

Ik ga in ieder geval met mn ouders en broertje naar Noorwegen , maar eerder in augustus dan Hole In The Sky is.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 16-05-2005 22:10 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 16 mei 2005 22:05 schreef Inquisitor Of Satan het volgende:
Taake zien in Noorwegen, ik zoek nog steeds iemand die dat met mij wil doen.

Ik ga in ieder geval met mn ouders en broertje naar Noorwegen , maar eerder in augustus dan Hole In The Sky is.


Ah, je hebt ze nog niet omgepraat?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 16-05-2005 22:12 by Inquisitor Of Satan Profiel van Inquisitor Of Satanhttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

mn vader neemt de 1e 3 weken van augustus vrij, 2 daarvan gaan we weg, dus dat zit er niet in.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 16-05-2005 22:33 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Dan zit ik op wacken mij vaste duitse vakantie adres



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-05-2005 22:35 by BARABAS Profiel van BARABAS

Het ziet er naar uit dat ik lekker weinig ga doen tijdens de vakantie, heerlijk! Het zou ook wat zijn als ik wel een keer wat deed in de vakantie...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 16-05-2005 22:38 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

ja ik zal ook nog ff wat werk zoeken!
Zal uiteindelijk wel weer doelloos assielzoekerwerk worden maar ja wat doe je eraan.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 16-05-2005 23:58 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

-eind juni weekend noord/oost frankrijk
-eind juli 1 week naar schotland
-wacken
-Wolin in polen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-05-2005 0:02 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Doe je goed, Rob

Ik:

ehh niet.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-05-2005 0:05 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 17 mei 2005 0:02 schreef BurZum het volgende:
Doe je goed, Rob

Ik:

ehh niet.

het scheelt een hoop als je niet naar voetbalwedstrijden gaat, minder cd`s besteld en spaart


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen