IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vakantie Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-05-2005 0:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 mei 2005 0:05 schreef Digerdoden het volgende:
het scheelt een hoop als je niet naar voetbalwedstrijden gaat, minder cd`s besteld en spaart


Geen optie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-05-2005 0:18 by Schaep Profiel van Schaep

Weer naar Tsjechie, voor drie weken.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-05-2005 0:20 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tsjechie heerscht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-05-2005 15:37 by Schaep Profiel van Schaep

Zeker, toch wel een van de tofste landen waar ik ben geweest!


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 17-05-2005 15:48 by grevdrake Profiel van grevdrakehttp://www.bcrich.kicks-ass.org

Noorwegen, van 15 Augustus tot 29 Augustus.
Eerst naar Oslo met de boot, dan een tocht richting Geiranger en Briksdalsbreen, daarna naar Bergen voor het Hole In The Sky Festival.
Dan met de boot van Bergen terug.
Omdat we na 15 Augustus reizen is het met de boot 50% goedkoper.


...only dead people are cool...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-05-2005 15:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 mei 2005 15:48 schreef grevdrake het volgende:
Noorwegen, van 15 Augustus tot 29 Augustus.
Eerst naar Oslo met de boot, dan een tocht richting Geiranger en Briksdalsbreen, daarna naar Bergen voor het Hole In The Sky Festival.
Dan met de boot van Bergen terug.
Omdat we na 15 Augustus reizen is het met de boot 50% goedkoper.

Cool. Ik geloof dat ik pas in spetember vakantie kan krijgen. Maar wie weet is dit een leuke tip. Maar zal nog wel niet goedkoop zijn?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 17-05-2005 16:04 by grevdrake Profiel van grevdrakehttp://www.bcrich.kicks-ass.org

quote:
Op 17 mei 2005 15:52 schreef zillah-morte het volgende:
Cool. Ik geloof dat ik pas in spetember vakantie kan krijgen. Maar wie weet is dit een leuke tip. Maar zal nog wel niet goedkoop zijn?


Ligt eraan.
Scholieren en studenten krijgen korting.
www.colorline.de
Je kan vnaaf Hirtshals in Denemarken naar Oslo en weer terug.
's Nachts varen is altijd duurder, want dan moet je een hut nemen.
Als je overdag vaart is het altijd goedkoper. In dat geval kan je met de boot naar van Hirtshals of Frederikshavn naar Oslo en van Göteborg weer terug naar Frederikshavn.
Ik heb voor deze reis 275 Euro betaald.
Dat is 1 auto, 1 volwassene en 1 studente. Heenreis overdag, terugreis 's nachts met een 3-sterren hut.


...only dead people are cool...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-05-2005 16:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 mei 2005 16:04 schreef grevdrake het volgende:
Ligt eraan.
Scholieren en studenten krijgen korting.
www.colorline.de
Je kan vnaaf Hirtshals in Denemarken naar Oslo en weer terug.
's Nachts varen is altijd duurder, want dan moet je een hut nemen.
Als je overdag vaart is het altijd goedkoper. In dat geval kan je met de boot naar van Hirtshals of Frederikshavn naar Oslo en van Göteborg weer terug naar Frederikshavn.
Ik heb voor deze reis 275 Euro betaald.
Dat is 1 auto, 1 volwassene en 1 studente. Heenreis overdag, terugreis 's nachts met een 3-sterren hut.


Ik ben geen student of scholier, helaas .
Maar dan zou ik alleen naar Bergen willen. Even een vriend bezoeken. Het land is toch sowieso duur?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2005 16:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

weekje brommeren door nederland en overal wildkamperen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 17-05-2005 17:02 by grevdrake Profiel van grevdrakehttp://www.bcrich.kicks-ass.org

quote:
Op 17 mei 2005 16:36 schreef zillah-morte het volgende:
Ik ben geen student of scholier, helaas .
Maar dan zou ik alleen naar Bergen willen. Even een vriend bezoeken. Het land is toch sowieso duur?



Het is een duur land, maar sinds de Euro niet veel duurder meer.
Alleen alcohol en tabak is heel duur, de rest is gewoon iets duurder.
Uit eten gaan is ook behoorlijk onbetaalbaar, btw.

Maar je kan het tarief berekenen, hoewel je met een boot naar Bergen en weer terug 2 keer een hut bij je kabine moet nemen.
Reken uit wat dat kost tegen de extra kilometers als je met de brug naar Zweden naar Bergen rijdt met de brandstof.


...only dead people are cool...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-05-2005 18:05 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Vakantie voor deze zomer geboekt. 2Weekjes Belgische ardennen. In het uiterste zuiden aan het riviertje Semois (of zoiets) Heb er superveel zin in.


spelfout weggehaald...


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 31-05-2005 21:54 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

retourtje Noorwegen: 99 euro inclusief (Transavia). Alleen stopt Transavia met vliegen naar Noorwegen vanaf 22 augustus. Ik ga de 20e weg (met Transavia), onzeker hoe terug te geraken... waarschijnlijk met KLM. Het idee is ook Hole in the Sky (een dagje). Oslo - Bergen met de trein. Paar dagen hiken en dan relaxen op Hole in the Sky


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-05-2005 21:55 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

zag een reis naar Oslo 30 euro.. (enkele reis exclusief belastingen) Leek mij wel leuk om te doen. Valorian wil het liefst naar Roemenié.
Maar ik zal er kennelijk ooit aan moeten geloven om te gaan vliegen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-05-2005 21:56 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 31 mei 2005 21:54 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
retourtje Noorwegen: 99 euro inclusief (Transavia). Alleen stopt Transavia met vliegen naar Noorwegen vanaf 22 augustus. Ik ga de 20e weg (met Transavia), onzeker hoe terug te geraken... waarschijnlijk met KLM. Het idee is ook Hole in the Sky (een dagje). Oslo - Bergen met de trein. Paar dagen hiken en dan relaxen op Hole in the Sky


Ik raad het je af! 'Hole in the Sky' is toevallig geen fuk aan, daar spelen alleen maar saaie bands als Taake, Nile en Audiopain. Ik zou er niet heengaan!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 31-05-2005 21:59 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

quote:
Op 31 mei 2005 21:56 schreef Brujo het volgende:
Ik raad het je af! 'Hole in the Sky' is toevallig geen fuk aan, daar spelen alleen maar saaie bands als Taake, Nile en Audiopain. Ik zou er niet heengaan!


Behemoth.... vooral wegblijven mensen


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 31-05-2005 22:08 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

quote:
Op 31 mei 2005 21:55 schreef Cadaveria het volgende:
zag een reis naar Oslo 30 euro.. (enkele reis exclusief belastingen) Leek mij wel leuk om te doen. Valorian wil het liefst naar Roemenié.
Maar ik zal er kennelijk ooit aan moeten geloven om te gaan vliegen


Vliegen is niet eng, leuk zelfs, alleen een beetje slecht voor het milieu. 30 euro heen, 30 euro terug + belasting = ongeveer 100 euro. Gewoon doen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-05-2005 22:10 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 31 mei 2005 22:08 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Vliegen is niet eng, leuk zelfs, alleen een beetje slecht voor het milieu. 30 euro heen, 30 euro terug + belasting = ongeveer 100 euro. Gewoon doen!
ik vind het idee vliegen niet zo eng, maar ik heb zooo snel last van mijn oren. heb ooit mijn trommelvlies gescheurd gehad. Als je op de snelweg een vrachtwagen voorbij gaat, heb ik al verotte pijn.. gvd.. daarom zie ik er tegenop.. Maar 100 euro is wel goed te doen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


watery black
Usericon van watery black
Posted 31-05-2005 22:11 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 31 mei 2005 21:55 schreef Cadaveria het volgende:
zag een reis naar Oslo 30 euro.. (enkele reis exclusief belastingen) Leek mij wel leuk om te doen. Valorian wil het liefst naar Roemenié.
Maar ik zal er kennelijk ooit aan moeten geloven om te gaan vliegen


roemenie is erg mooi. ben er 3 keer geweest. waar wil hij heen in roemenie? waarschijnlijk naar bran (kasteel dracula), of niet?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 31-05-2005 22:12 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

quote:
Op 31 mei 2005 22:10 schreef Cadaveria het volgende:
ik vind het idee vliegen niet zo eng, maar ik heb zooo snel last van mijn oren. heb ooit mijn trommelvlies gescheurd gehad. Als je op de snelweg een vrachtwagen voorbij gaat, heb ik al verotte pijn.. gvd.. daarom zie ik er tegenop.. Maar 100 euro is wel goed te doen.


Vliegen als je last hebt van je oren is inderdaad af te raden. Laatste keer toen ik vloog was ik verkouden. Dat dalen is dan echt geen pretje. Deed erg pijn . Dan maar met de boot


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-05-2005 22:14 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 31 mei 2005 22:11 schreef watery black het volgende:
roemenie is erg mooi. ben er 3 keer geweest. waar wil hij heen in roemenie? waarschijnlijk naar bran (kasteel dracula), of niet?
ja idd. dat kasteel.. maar ook naar 1 of andere grot waar nog oer ijs zou zijn.

@kapitein.. ja ik ga ook liever met de boot maar ik had met valorian afgesproken dat als hij mijn ticket zou betalen ik zou gaan vliegen.. maar dat was jaren geleden toen hij ook nog studeerde. nu kan hij het betalen en moet ik er aan geloven...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 31-05-2005 22:15 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Vrijdag...


Bloodied by the thorns beside the leaves


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-05-2005 22:16 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vakantie houd voor mij gewoon in dat ik een paar weekjes vrij heb en dan een beetje rondhang bij het Delftse Hout hier (een plas) en dat ik bijvoorbeeld een dagje naar Amsterdam ga ofzo.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-05-2005 22:17 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

vakantie is voor mij 50 uur per week werken om zo mijn studie te kunnen betalen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-05-2005 22:18 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 mei 2005 22:17 schreef Cadaveria het volgende:
vakantie is voor mij 50 uur per week werken om zo mijn studie te kunnen betalen.

Ja als je nog op school zit zeker, ik heb hele zomers in een paprika kas doorgebracht.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


watery black
Usericon van watery black
Posted 31-05-2005 22:20 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 31 mei 2005 22:14 schreef Cadaveria het volgende:
ja idd. dat kasteel.. maar ook naar 1 of andere grot waar nog oer ijs zou zijn.



die grot ken ik niet. maar laat me je 1 tip geven. als je naar roemenie gaat probeer dan ergens heen te gaan waar niet te veel toerisme is. buiten de grote steden zijn de mensen veel vriendelijker. de mensen in de grotere steden zoals bran brasov en boekarest zijn helemaal ingespeeld op t toerisme en proberen werkelijk overal geld uit te slaan. en als er een zielig klein kindje of een vrouw met een baby of weet ik veel wie op straat naar je toe komt om te bedelen of om je opdringerig iets te verkopen, reageer daar dan niet op, dat zijn zigeuners. als je die 1 keer iets geeft kom je de rest van je vakantie niet meer van ze af.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen