IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vakantie Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-07-2006 14:47 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 27 juli 2006 14:38 schreef Jenje het volgende:
hey .. er staat .. "hij KAN" ...
Ik hap graag op zulke insinuaties...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-07-2006 14:48 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

quote:
Op 27 juli 2006 14:37 schreef Chelman het volgende:
Ik doelde dan op informatiebordjes over hoe de metro tot stand is gekomen.

Het liefst inclusief de legende van Stalin's koffiebeker op de eerste schets die later daadwerkelijk gebouwd is (da's die ronde lijn zeg maar).


De locals weten meer over eigen stad dan dat je het zou denken. Bovendien is het toch best wel een vrij bekende geschiedenis, ook voor de touristen.
De stad ken ook eigen groep 'Diggers' die tot de dag van vandaag bezig zijn met het ontdekken van geheime wegen onder de metro. Ook een uitvinding van Stalin en een warme woonplek voor de zwervers.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-07-2006 14:58 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

@Soepkoeltoer: Ben je ook al in Stavropol geweest? En zo ja, hoe is het daar aangezien het toch een stuk zuidelijker ligt dan Moskou en er, zo lijkt mij, toch wel een cultuurverschil is ?

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-07-2006 14:59]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-07-2006 15:16 by Jällö Profiel van Jällö

Ik woon 50 km van de Russische grens maar ben er nog nooit geweest.
Zou graag willen, maar kijk er een beetje tegenaan ivm de taal en nog wat zaken.
Ik ken er ook niemand, en het lijkt me lastig agentje omkopen in het Engels...
Ik het liefst (wild)kamperen, en dat lijkt me daar ook niet echt veilig/gebruikelijk. Hoeveel kost een goedkoop (jeugd)hotel ongeveer?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-07-2006 15:18 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

quote:
Op 27 juli 2006 14:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
@Soepkoeltoer: Ben je ook al in Stavropol geweest? En zo ja, hoe is het daar aangezien het toch een stuk zuidelijker ligt dan Moskou en er, zo lijkt mij, toch wel een cultuurverschil is ?


Nee, niet geweest. Ik kom alleen daar waar het echt moet. Mocht ik mijn vader en vriendinnen willen zien, dan ga ik naar Moskou. Als ik met vrienden wil feesten, dan ga ik naar zwarte zee in Oekraine.
Maar alles is cultuurverschil met Moskou. Misschien wel een domme vergelijking, maar het heeft wel wat weg met Amsterdam of eigenlijk met elke metropool. Het is groot, heeft alles te bieden, gevaarlijk, rijk... etc.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-07-2006 15:23 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Ok, thanks. Had ik wel zo'n beetje verwacht, dat verschil. Komend jaar ga ik namelijk zelf vrijwel zeker naar Stavropol met tevens enkele dagen Zwarte Zee (niet zo heel erg ver van Stavropol).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-07-2006 15:34 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

Zet de foto's maar snel online. Ben wel benieuwd.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-07-2006 15:35 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

quote:
Op 27 juli 2006 14:16 schreef Chelman het volgende:
Want in Nederland heb je geen goedkope hoeren.


Nee, je moet ze eerst een breezah geven.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-07-2006 15:36 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 27 juli 2006 15:34 schreef soepkoeltoer het volgende:
Zet de foto's maar snel online. Ben wel benieuwd.
Komt goed


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 28-07-2006 12:58 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

Mijn man is gisteren een reis gaan boeken. Ik had me al verheugd op een vakantie aan de Middellandse zee, maar wij gaan gewoon naar Cuba!
Eerst Wacken zien te overleven.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2006 16:15 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 21 juli 2006 0:48 schreef Immortella het volgende:
Yeah, vakantie!!

Aangezien hier ook Belgische forumleden zitten, misschien kunnen jullie me op weg helpen?

Vriendlief en ik willen binnen nu en 3 weken een paar dagen (of een weekje) naar Antwerpen. Weet iemand een relatief betaalbare optie om daar te overnachten?
We willen er namelijk wel even tussen uit, Antwerpen wilden we nog graag een keer zien, maar aangezien ons onlangs gekochte huis ook nog het nodige aan werk kan gebruiken, moet het niet té veel gaan kosten.
Iemand een idee? (Camping is geen optie ).


Oja, OT: we gaan ook nog een weekeindje naar Valkenburg met de hele groep, zoals ieder jaar. Dat wordt sowieso weer gezellig!
(Warsteiner drinken in ons 'stamcafé' en headbangen in ons andere 'stamcafé', ik kijk er naar uit!).


Please? Hotelletje boeken lukt me zelf ook nog wel, maar misschien hebben mensen hier tips?

En: welke wijken van Antwerpen zijn het leukst, zijn er leuke kroegjes en wat moet ik zeker gaan bekijken?


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

hmm vind die kant van België niet zo eigenlijk


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-07-2006 16:17 by spectre Profiel van spectre

Jij kent dan ook alleen de kelders


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ken je me daar van ..

Herken je niet van voren ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-07-2006 16:20 by spectre Profiel van spectre

Komt omdat ik altijd achter je sta sletje

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-07-2006 16:23]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2006 16:22 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 juli 2006 16:16 schreef Jenje het volgende:
hmm vind die kant van België niet zo eigenlijk


Welke kant is wel leuk dan? De Ardennen vinden we zelf ook leuk, maar dat hebben al meerdere keren gedaan. Omdat we nu een korte vakantie willen, leek me een stedentripje wel leuk.


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ben meer een ardennen liefhebber
natuur, oorlogsgeschiedenis en ruines


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2006 16:35 by Immortella Profiel van Immortella

Yep, me too. Maar Ardennen moet je langer doen, vind ik. Wij willen er maximaal 4 á 5 dagen tussenuit.

Oja, voor degenen die er nooit geweest zijn: Tsjechië/Praag vind ik nog steeds een echte aanrader. 3 jaar geleden gedaan, over een jaar of 5 nog eens. Ik wil zeker nog 's terug. Vanuit Praag is het ideaal om meerdere steden te bezoeken, bijv. Kútna Hora en Theresienstadt (Thérezin).


..."Hate can only create more hate"...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-07-2006 16:38 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 juli 2006 16:22 schreef Immortella het volgende:
Welke kant is wel leuk dan? De Ardennen vinden we zelf ook leuk, maar dat hebben al meerdere keren gedaan. Omdat we nu een korte vakantie willen, leek me een stedentripje wel leuk.

In Antwerpen ben ik amper uitgeweest, behalve dan naar Hof Ter Lo in Borgerhout voor vele leuke concerten Op vlak van café's weet ik niet zo veel, op de Groenplaats is er alleszins de Irishpub "Celtic Ireland", best een aan te raden pub om binnen te gaan, heel mooi en het eten is ook heerlijk . Ben zelf maar een paar keer in andere cafés geweest, oa in de Aelmoezenier (daar heb ik nog met Finntroll in de zuip gezeten, man, die lui waren zat, het was de avond voor het beruchte ZMetentje in Wageningen ) Verder is er ook de Trein der traagheid, zijn (al weet ik niet of er nu nog fuiven worden gegeven in hun kelder) wave/goth/metal fuiven, paar keer heen geweest.
Verder weet ik echt niks van Antwerpen op uitgangsvlak (neem effe vlug de trein naar oostende en ga naar de BBQ ).


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2006 16:43 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 juli 2006 16:38 schreef Beli Mawr het volgende:
In Antwerpen ben ik amper uitgeweest, behalve dan naar Hof Ter Lo in Borgerhout voor vele leuke concerten Op vlak van café's weet ik niet zo veel, op de Groenplaats is er alleszins de Irishpub "Celtic Ireland", best een aan te raden pub om binnen te gaan, heel mooi en het eten is ook heerlijk . Ben zelf maar een paar keer in andere cafés geweest, oa in de Aelmoezenier (daar heb ik nog met Finntroll in de zuip gezeten, man, die lui waren zat, het was de avond voor het beruchte ZMetentje in Wageningen ) Verder is er ook de Trein der traagheid, zijn (al weet ik niet of er nu nog fuiven worden gegeven in hun kelder) wave/goth/metal fuiven, paar keer heen geweest.


In ieder geval bedankt

quote:
Verder weet ik echt niks van Antwerpen op uitgangsvlak (neem effe vlug de trein naar oostende en ga naar de BBQ ).




..."Hate can only create more hate"...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-07-2006 16:47 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 juli 2006 16:43 schreef Immortella het volgende:


Was een grapje hoor, de BBQ is onze stammetalkroeg in Oostende


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2006 16:47 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 juli 2006 16:47 schreef Beli Mawr het volgende:
Was een grapje hoor, de BBQ is onze stammetalkroeg in Oostende


Oooooh, ik snapte 'm al niet!

Nou, wie weet kom ik nog even langs,


..."Hate can only create more hate"...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-07-2006 16:49 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 juli 2006 16:47 schreef Immortella het volgende:
Oooooh, ik snapte 'm al niet!

Nou, wie weet kom ik nog even langs,

Tof


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-07-2006 16:53 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 28 juli 2006 16:47 schreef Immortella het volgende:
Oooooh, ik snapte 'm al niet!

Nou, wie weet kom ik nog even langs,


Que hotels zijn er genoeg plekjes te vinden in A'pen> ik zou zeker een kijkje nemen op en rond de groenplaats en de grote markt, en even in de kammenstraat. euke winkeltjes.

Ook leuke museumpjes als je ff zoekt, als je daarin geintresseerd bent. Er was een heel leuk martelmuseum maar die is helaas gesloten, was heel intressant.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2006 19:28 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 juli 2006 16:53 schreef VodeVilicious het volgende:
Que hotels zijn er genoeg plekjes te vinden in A'pen> ik zou zeker een kijkje nemen op en rond de groenplaats en de grote markt, en even in de kammenstraat. euke winkeltjes.

Ook leuke museumpjes als je ff zoekt, als je daarin geintresseerd bent. Er was een heel leuk martelmuseum maar die is helaas gesloten, was heel intressant.




Grote markt e.d. waren we al van plan, dat van de 'kammenstraat' is een leuke tip, wij zijn wel echte shopfanaten. Musea vinden we ook wel leuk, mits interessant genoeg natuurlijk .
In Praag zijn we ook in de Medieval Torture Chambers geweest, dat was vast net zoiets als 't martelmuseum. Dat hoeft dus niet meer persé.


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen