IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vakantie Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-03-2006 16:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

plannen dat nooit, zal wel weer weekje ameland worden met wat vrienden. last minute op dezelfde camping als altijd hehe

en natuurlijk occultfest, flatrock en misschien nog wel meer cheap ass dingetjes hehe


Je moeder.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 16-03-2006 16:59 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 16 maart 2006 16:20 schreef Murdering Monk het volgende:
Echt, waar halen jullie dat geld vandaan??
Ik heb een gewone baan, normaal uitgave patroon, maar ik kan naar alle festivals waar ik heeb wil, maar vakantie zit er niet meer in.
Hoe doen jullie dat?


Niet drinken, geen festivals, niet uitgaan.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-03-2006 17:01 by IJsregen Profiel van IJsregen

Nog twee week wachten...


Disko Disko Partizani


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-03-2006 17:05 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 maart 2006 16:59 schreef Morgil het volgende:
Niet drinken, geen festivals, niet uitgaan.


op die festivals na, boring!


Je moeder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2006 18:41 by M. Profiel van M.

Ik wil wel weer eens met vakantie. En dan niet in een huisje hangen en bier zuipen, dat kan ik thuis ook. Of op het strand liggen en bier zuipen, dat kan ik in het weekend ook. Of naar een festival en dan bier zuipen, dat heb ik nu wel gezien.

Ik wil iets Doen. Maar ik wil dan weer niet kamperen, ik heb nl. een hekel aan kamperen. Dat is geen vooroordeel, dat weet ik inmiddels helaas uit ervaring.
Wat doen jullie allemaal zoal voor "doe"-vakanties?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2006 19:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ben paar jaar terug met paar maten de trein in gestapt met een rugzak en naar Luik gereisd, daar uitgestapt en naar Luxemburg (land) gelopen. Niks voorbereiden, niks plannen. Daar zien hoe we verder komen, was erg relaxed moek zeggen


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 16-03-2006 19:40 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 16 maart 2006 18:41 schreef M. het volgende:
Ik wil wel weer eens met vakantie. En dan niet in een huisje hangen en bier zuipen, dat kan ik thuis ook. Of op het strand liggen en bier zuipen, dat kan ik in het weekend ook. Of naar een festival en dan bier zuipen, dat heb ik nu wel gezien.

Ik wil iets Doen. Maar ik wil dan weer niet kamperen, ik heb nl. een hekel aan kamperen. Dat is geen vooroordeel, dat weet ik inmiddels helaas uit ervaring.
Wat doen jullie allemaal zoal voor "doe"-vakanties?


Ik ga binnenkort reizen door Thailand. Kom aan in Bangkok en reis naar het zuiden, naar Phuket.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-03-2006 23:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 maart 2006 16:20 schreef Murdering Monk het volgende:
Echt, waar halen jullie dat geld vandaan??
Ik heb een gewone baan, normaal uitgave patroon, maar ik kan naar alle festivals waar ik heeb wil, maar vakantie zit er niet meer in.
Hoe doen jullie dat?

NOu via via een heel vet goedkoop huisje, Gewoon met de auto heen, En daar wel zien wat ze gaan doen.
ZO duur is dat niet hoor.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 16-03-2006 23:22 by Hagal Profiel van Hagal

Ik ga naar graspop en met mijn vriend+busje richting hongarije en omringende landen. Misschien dat we daar nog wat van het Sziget festival meepikken.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-03-2006 7:50 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 16 maart 2006 19:09 schreef Jenje het volgende:
Ben paar jaar terug met paar maten de trein in gestapt met een rugzak en naar Luik gereisd, daar uitgestapt en naar Luxemburg (land) gelopen. Niks voorbereiden, niks plannen. Daar zien hoe we verder komen, was erg relaxed moek zeggen


Dat lijkt me ook wel wat. Vorig jaar urenlange tochten door de Ardennen gemaakt, maar we moesten wel steeds weer naar de camping terug. Lijkt me ook wel wat om van camping naar camping te lopen.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2006 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Was erg gaaf.
Kom je door die kleine prutsdorpjes waar je normalietr niet komt. Veel leuke kroegjes en mooie natuur


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-03-2006 8:27 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 17 maart 2006 8:25 schreef Jenje het volgende:
Was erg gaaf.
Kom je door die kleine prutsdorpjes waar je normalietr niet komt. Veel leuke kroegjes en mooie natuur


Ja, die natuur daar is echt super. Ben sinds die vakantie keiharde ijsvogeltjes fan geworden. Zelfs een beeldje van gekocht

Als er dit jaar een vakantie inzit, gaat het waarschijnlijk weer de Ardennen worden.


spelfout weggehaald...


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 17-03-2006 16:13 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 17 maart 2006 8:27 schreef varanus het volgende:
Ja, die natuur daar is echt super. Ben sinds die vakantie keiharde ijsvogeltjes fan geworden. Zelfs een beeldje van gekocht

Als er dit jaar een vakantie inzit, gaat het waarschijnlijk weer de Ardennen worden.


Ardennen is relaxed! Ga lekker in mei een weekje naar de Ardennen.

Mijn zus heeft daar een camping, waar we een sta-caravan huren.

In de zomervakantie vertoef ik 2 weekjes op Texel.

Burgerlijker kan niet!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-03-2006 16:30 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

Nog drie weekjes en ik ga naar Parijs!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 20-03-2006 10:54 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Nog drie weekjes en ik ga naar Cuba! *sigarenrokende smiley*


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-03-2006 11:28 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 16 maart 2006 18:41 schreef M. het volgende:
Ik wil iets Doen. Maar ik wil dan weer niet kamperen, ik heb nl. een hekel aan kamperen. Dat is geen vooroordeel, dat weet ik inmiddels helaas uit ervaring.
Wat doen jullie allemaal zoal voor "doe"-vakanties?

Wij gaan altijd naar een mooi natuurrijk land zoals Tsjechie en dan een mooi gebied uitzoeken. (wel kamperen) En dan mooie tochten doen door de natuur, tussen rots wanden lopen, tegen de stroom van een rivier prachtige wandeling gemaakt, afgezonderde bergwandelingen, beetje kanoen van watervalletjes enz. Er zijn altijd wel toffe extreme dingen te doen in de dat soort buurten en nooit echt druk. Heerlijk.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2006 11:40 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 maart 2006 18:41 schreef M. het volgende:
Ik wil wel weer eens met vakantie. En dan niet in een huisje hangen en bier zuipen, dat kan ik thuis ook. Of op het strand liggen en bier zuipen, dat kan ik in het weekend ook. Of naar een festival en dan bier zuipen, dat heb ik nu wel gezien.


Haha, hele dikke +1!

Als ik op vakantie ga wil ik dingen zien en doen, lam op het strand liggen vind ik helemaal niets.

quote:

Ik wil iets Doen. Maar ik wil dan weer niet kamperen, ik heb nl. een hekel aan kamperen. Dat is geen vooroordeel, dat weet ik inmiddels helaas uit ervaring.
Wat doen jullie allemaal zoal voor "doe"-vakanties?


Nu weet ik niet waar je interesses precies liggen, maar ik vind stedentrips erg gaaf.

Barcelona bijvoorbeeld, dikke aanrader zeker als je het werk van Gaudi interessant vind.

Zelf wil ik nog erg graag een rondrit door IJsland maken..

Verder wil ik graag bij een vriendin in Christchurch (Nieuw Zeeland) langs. Ticket is alleen een beetje aan de prijs en er is zoveel te zien dat ik er minimaal 2 maanden naartoe wil. Zoveel vrije dagen heb ik helaas niet

Nee, dit jaar word mijn vakantie waarschijnlijk (hopelijk) een tourtje met de band van 2-3 weken door (Oost) Europa.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-03-2006 11:49 by Creepmime Profiel van Creepmime

Vorig jaar ben ik naar Barcelona geweest. Prachtige stad voor het oude gedeelte en heel veel te zien. Plus HET museum van Dali maakte het tot een zeer plezante ervaring. Bovendien was het weer zeer zalig.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 20-03-2006 12:52 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 16 maart 2006 18:41 schreef M. het volgende:
Ik wil iets Doen. Maar ik wil dan weer niet kamperen, ik heb nl. een hekel aan kamperen. Dat is geen vooroordeel, dat weet ik inmiddels helaas uit ervaring.
Wat doen jullie allemaal zoal voor "doe"-vakanties?


Zelf heb ik het plan om een fietsvakantie in Nederland te doen. Overnachten in hotels (geen kampeertoestanden, gewoon lekker douchen, eten en slapen) en iedere dag een kleine zestig kilometer door ons prachtige landje fietsen. Kijk op www.fietsvakantiewinkel.nl



Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 20-03-2006 13:16 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Leuk!



Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-03-2006 13:28 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 20 maart 2006 12:52 schreef 1i1ith het volgende:
Zelf heb ik het plan om een fietsvakantie in Nederland te doen. Overnachten in hotels (geen kampeertoestanden, gewoon lekker douchen, eten en slapen) en iedere dag een kleine zestig kilometer door ons prachtige landje fietsen. Kijk op www.fietsvakantiewinkel.nl

Mag je aardig getraint zijn 60 kilometer is veel elke dag. En welke kant dacht je op te gaan?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 20-03-2006 13:33 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

60 Kilometer per dag valt best mee toch?



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-03-2006 13:35 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 16 maart 2006 19:40 schreef Morgil het volgende:
Ik ga binnenkort reizen door Thailand. Kom aan in Bangkok en reis naar het zuiden, naar Phuket.

Phuket is dus echt het Benidorm van Thailand, als ik jou was zou ik iets verder zoeken...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-03-2006 13:51 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 20 maart 2006 13:33 schreef Nameless shadow het volgende:
60 Kilometer per dag valt best mee toch?
De eerste dag is het te doen, de 2e ook nog maar het word elke dag zwaarder. Dus ligt eraan hoeveel dagen je achter elkaar die 60 gaat doen.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 20-03-2006 14:05 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Oh ja, ik fietste niet elke dag toen ik een fietstocht deed. ff vergeten



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen