IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vakantie Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2006 16:04 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 18 oktober 2006 16:03 schreef Murdering Monk het volgende:
Hmm, heb je hier misschien wat meer info over?


Jij hebt S. in de buurt wonen.. kunnen we die niet eens volledig rochel meppen ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 18-10-2006 16:07 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Die woont hier niet meer in de buurt, die schint tegenwoordig in Den Bosch te wonen/af te sterven. (hoop het laatste, en dan vooral langzaam..)
En die durft niet echt meer in Geldrop te komen, hehe

En besides that, daar is helaas geen eer aan te behalen om die even van god los te helpen, hoel het wel weer eens leuk zou zijn


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2006 16:08 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 18 oktober 2006 16:00 schreef Chelman het volgende:
Sterf. Legoland heerscht.


Als je in Kopenhagen bent kan je hippies gaan meppen in Christania.


Verrek, trap ik Chel op z'n zieltje

Maar nee, das niks voor mij.


spelfout weggehaald...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2006 16:08 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 18 oktober 2006 16:07 schreef Murdering Monk het volgende:
Die woont hier niet meer in de buurt, die schint tegenwoordig in Den Bosch te wonen/af te sterven. (hoop het laatste, en dan vooral langzaam..)
En die durft niet echt meer in Geldrop te komen, hehe

En besides that, daar is helaas geen eer aan te behalen om die even van god los te helpen, hoel het wel weer eens leuk zou zijn


Lijkt me behoorlijk bevredigend om die eens een rotschop te verkopen.. destijds was dat geen optie, as you well know... maar oh wat was het verleidelijk..

Oh! On-topic dan maar weer.
Ben er hard over aan het denken om aan het einde van dit jaar er een week tussenuit te knijpen naar Edinburgh. Gewoon een week in een relaxed hotel en de stad en Highlands rondtrekken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 18-10-2006 16:11 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 18 oktober 2006 16:08 schreef Illusione het volgende:
Lijkt me behoorlijk bevredigend om die eens een rotschop te verkopen.. destijds was dat geen optie, as you well know... maar oh wat was het verleidelijk..



En ik kon de verleiding toen al niet weerstaan, hehe, hoe denk je dat ie aan die scheve neus komt


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2006 16:13 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 18 oktober 2006 16:11 schreef Murdering Monk het volgende:
En ik kon de verleiding toen al niet weerstaan, hehe, hoe denk je dat ie aan die scheve neus komt


Voor mij stonden de zaken wat anders toentijds.. Ik ben jaloers.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-11-2006 20:02 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Nieuwe vakantie geregeld: van 26 december t/m 8 januari via Moskou naar Stavropol en daar oud en nieuw en m'n verjaardag vieren


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 07-11-2006 20:08 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

Oe! Ik ga ook naar Moskou, maar pas over een half jaar. Heb daar een leuke stage voor mezelf geregeld. Maar eerst kerst vieren, of eigenlijk niet, in Rome!


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-11-2006 20:26 by Nix Profiel van Nix

Hoe doe je dat met de taal?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-11-2006 20:27 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Over een half jaar is het daar ook weer wat warmer en dus beter
Zal zelf ook binnen enkele maanden weer terug zijn in Moskou om daar wat tijd door te brengen....moet wel nog op korte termijn een taalcursus/opleiding gaan doen zodat ik me wat beter verstaanbaar kan maken daar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 07-11-2006 20:32 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

@ Nix: taal is geen probleem, want ik ben een Rus. hehe

@ Hub: hulp nodig om je verstaanbaar te maken daar?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-11-2006 20:35 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 7 november 2006 20:32 schreef soepkoeltoer het volgende:
@ Nix: taal is geen probleem, want ik ben een Rus. hehe

@ Hub: hulp nodig om je verstaanbaar te maken daar?

Hulp is altijd welkom, met de taalgids kom ik niet heel ver aangezien de spreekwijzen volgens de boeken niet echt overeen komen met de daadwerkelijke spraakwijzen haha. Was zelf al aan het denken om een avondschool te gaan doen om het op die manier het snelst onder de knie te krijgen. Ben zelf nu wel al zover dat ik het Cyrillish schrift zo'n beetje kan lezen...nu nog kunnen vertalen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 08-11-2006 23:24 by istharol Profiel van istharol

Ik zit er over na te denken om volgend jaar naar Schotland toe te gaan. Heeft iemand misschien tips omtrent slaapplaatsen en leuke plaatsen om te bezoeken in Schotland??? (kastelen, pubs enz enz )


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-11-2006 11:44 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Eindelijk na veel zeik met het verkrijgen van een visum mijn vluchten kunnen boeken: 26 december vliegtuig richting Rostov-Na-Donu en vanuit daar nog eens 7 uur met de bus richting Stavropol. Op 8 januari dezelfde route terug. Heeft veel moeite gekost (vliegvelden die gesloten zijn, treinkaartjes die ik als buitenlander niet kon reserveren, vluchten die astronomosch duur zijn - 3000 euro, verschillende visa die ik niet kon krijgen )....maar goed, eindelijk na veel stress is alles rond.......eindelijk


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-12-2006 18:24 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Vanacht is het zover


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-12-2006 22:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik wil in of voor febr naar Stockholm. Iemand tips voor goedkoop vliegen? (reizen)


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-12-2006 4:40 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Het makkelijkste is om nu al te kijken welke vliegmaatschappij op dat moment het goedkoopste is en nu al de vlucht te boeken, je lokaal reisburo kan je daarbij helpen. Uiteraard vragen ze wat geld daarvoor (gemiddeld zo'n 25 euro) maar dan doen ze ook alle moeite om iets te regelen wat je zelf via internet niet zou kunnen vinden/regelen. Ik zou in ieder geval niet te lang wachten aangezien het al snel februari is en met de week de prijzen duurder worden per vlucht.

Voorbeeldje wat een reisburo kan doen:
m'n ticket naar het zuiden van Rusland was overal tussen de 900 en 3000 ( ) euro maar m'n reisburo heeft via veel rondkijken en via verschillende connecties die ze hebben in het buitenland mijn vluchten kunnen samenstellen voor maar 560 euro excl. belastingen. Dat verschil loont zich de moeite

Voor Stockholm trouwens vermoed ik dat vliegen via SAS het goedkoopste is, goed en betrouwbaar wat vliegen naar Scandinavie betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-12-2006 4:42]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-12-2006 12:30 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 7 november 2006 20:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Over een half jaar is het daar ook weer wat warmer en dus beter
Zal zelf ook binnen enkele maanden weer terug zijn in Moskou om daar wat tijd door te brengen....moet wel nog op korte termijn een taalcursus/opleiding gaan doen zodat ik me wat beter verstaanbaar kan maken daar
spreken ze geen Engels daar?



Nix
Usericon van Nix
Posted 26-12-2006 14:44 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 7 november 2006 20:32 schreef soepkoeltoer het volgende:
@ Nix: taal is geen probleem, want ik ben een Rus. hehe




Gaaf.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-12-2006 14:48 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 1 augustus 2006 12:38 schreef Chelman het volgende:
LOLZORZ




Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-01-2007 17:38 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Rusland was weer geweldig....bij aankomst vroor het er 20 graden....onze auto had geen verwarming meer dus het was alsof we in een diepvries rondreden....vanwege de sneeuw duurde de rit 16 uur.....ter lang in zo'n rijdend ijsblokje hahaha. Verder abnormaal veel meegemaakt....damn ik mis het nu alweer

Bij deze enkele fotoos:
De stadsgrens van Stavropol


De heilige bron net buiten Stavropol.....heb hier gezwommen bij een temperatuur van -10 graden (watertemperatuur 0 graden)....gelukkig een volle fles wodka mee om warm te blijven


Nog een foto bij de natuurlijke bron


Bevroren waterval te Tiberda in zuidelijk Rusland nabij Georgie


Grenspost naar een andere Krai (provincie) ten zuiden van Tiberda


Na het skien in Dombai (op de grens met Georgie)


Nog een pic op dezelfde plek


Ons gezelschap van tijdens het skien, hier nagenietend van brandewijn


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 10-01-2007 17:49 by Vattakorongok Profiel van Vattakorongokhttp://myspace.metalfrenkert.com

Gezellige boel.


Gelegenheids satanist


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 10-01-2007 21:20 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

geboekt: berlijn en turkije.
Nog te boeken: Mexico.


You suck and that's sad


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-01-2007 21:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 januari 2007 21:20 schreef killerbarbie het volgende:
geboekt: berlijn en turkije.
Nog te boeken: Mexico.
Heb je geen grote koffer over toevallig?



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-01-2007 21:32 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Teveel geld ofzo?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen