IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vakantie Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-04-2007 16:34 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 april 2007 13:49 schreef Jebes het volgende:
In juli ga ik twee weken naar Frankrijk en het plan is er om in de herfst een week naar Jordanië te gaan.

Jordanie is wel te doen..Amman heeft redelijke hotels..Huur een taxi voor een dag en ga naar die dooie zee en de hotspring..
Veel mooie plekken bezocht..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 11-04-2007 23:16 by Smithereens Profiel van Smithereenshttp://www.lieshc.com

Iemand nog tips van leuke plekken in Griekenland of Montenegro?

Ik ben al in Zuid-Pelepenessos geweest (aanrader!) en op Corfu, Kreta en in Chaldiki (afrader) geweest. Veel cultuur, weinig toerisme, aan zee (snorkelen) en mooie natuur.

Volos of Parga misschien?





[Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 11-04-2007 23:20]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-04-2007 23:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 april 2007 23:16 schreef Smithereens het volgende:
Iemand nog tips van leuke plekken in Griekenland of Montenegro?

Ik ben al in Zuid-Pelepenessos geweest (aanrader!) en op Corfu, Kreta en in Chaldiki (afrader) geweest. Veel cultuur, weinig toerisme, aan zee (snorkelen) en mooie natuur.

Volos of Parga misschien?



Je zoekt dus geen weinig toerisme, aan zee, mooie natuur enzovoorts.. of juist wel? Waarom alleen in Griekenland en wat voor een periode?


Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 11-04-2007 23:30 by Smithereens Profiel van Smithereenshttp://www.lieshc.com

zolang het niet massaal is dan ben ik al blij maar andere opties buiten Griekenland zijn ook goed. Het moet wel warm zijn.. ;-)



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-04-2007 10:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 april 2007 23:30 schreef Smithereens het volgende:
zolang het niet massaal is dan ben ik al blij maar andere opties buiten Griekenland zijn ook goed. Het moet wel warm zijn.. ;-)


Kroatie! En dan niet Porec, Rovinj, Medulin in Istrie maar meer richting Dalmatie!


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 12-04-2007 12:31 by Hagal Profiel van Hagal

quote:
Op 10 april 2007 13:30 schreef Zenial het volgende:
Trondheim is erg mooi. Ben er een paar keer geweest omdat mijn broer er woont


hmm heeft jouw broer toevallig een logeerkamer te huur voor een lief leuk meisje??


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-04-2007 13:42 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 11 april 2007 23:30 schreef Smithereens het volgende:
zolang het niet massaal is dan ben ik al blij maar andere opties buiten Griekenland zijn ook goed. Het moet wel warm zijn.. ;-)



Sicilie!!!

-Géén massatoerisme (uitgezonderd noord-oost kust)
-Véél cultuur (beter bewaarde tempels dan griekenland zelf, noorman-moslim architectuur, kastelen, romeinse moza-ieken, enz. enz.)
-Véél strand, dat vooral ook leeg is.
-Goedkoop bereikbaar via Transavia



Dear dirty delightful old drunken old days


trol
Usericon van trol
Posted 12-04-2007 17:00 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Dit jaar weer naar het Sziget festival in Hongarije. Daarna vliegen we naar Roemenie om een paar dagen te chillen in de natuur. We gaan daarna met de trein naar Belgrado in ServiË en Sarajevo in Bosnië. Daarna nog een paar dagen chillen aan de kust van Kroatië en na 3 weken vliegen we vanuit Slovenië weer terug naar Brussel.

Gaat een heersende trip worden..


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-04-2007 19:24 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 11 april 2007 23:30 schreef Smithereens het volgende:
zolang het niet massaal is dan ben ik al blij maar andere opties buiten Griekenland zijn ook goed. Het moet wel warm zijn.. ;-)

Wellicht is Malta iets?

Ik ben er al een paar keer geweest om te duiken maar het daarnaast schijnt het er ook te barsten van de cultuur.
Verder heb je volop kroegen,goed eten en veel mooie vrouwen die verassend goed meewerken.

Het is wel enigszins toeristisch (vooral veel Engelsen) maar je hebt geen last van hinderlijke groepen jongeren die alles bij elkaar schtreeuwen.

Dit jaar wil ik eigenlijk ergens anders naar toe maar ik weet niet goed waarheen.
Dus als iemand trouwens een soortgelijke vakatiebestemming weet zonder al te veel Nederlanders dan hoor ik het graag.


koekenbier
Usericon van koekenbier
Posted 12-04-2007 20:11 by koekenbier Profiel van koekenbier

ik zou naar denemarken gaan maar das te duur... dus ik ga nu naar edinburgh en misschien wacken en anders fields of rock...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-04-2007 20:36 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Midden-Frankrijk met het gezin, misschien alleen nog richting Zweden. Beviel me best vorig jaar.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-04-2007 21:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

misschien portugal maar dat staat nog op losse schroeven

en pinkpop


Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-04-2007 21:57 by Doomy Profiel van Doomy

hmmm... 3 weken binnen zitten omdat ik geen geld heb?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-04-2007 9:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 april 2007 17:00 schreef trol het volgende:
Dit jaar weer naar het Sziget festival in Hongarije. Daarna vliegen we naar Roemenie om een paar dagen te chillen in de natuur. We gaan daarna met de trein naar Belgrado in ServiË en Sarajevo in Bosnië. Daarna nog een paar dagen chillen aan de kust van Kroatië en na 3 weken vliegen we vanuit Slovenië weer terug naar Brussel.

Gaat een heersende trip worden..





Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-04-2007 18:29 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-04-2007 9:52 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Hehe, heerschend!

Vooral de Aran islands (zeg ik het goed) zijn echt supergaaf!


Dear dirty delightful old drunken old days


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 18-04-2007 10:03 by Julia Profiel van Julia

zoals het er nu naar uitziet:
metalcamp met extra weekje slovenie aan vastgeplakt
wacken
weekendje parijs

helaas past sziget niet in de planning en ook niet meer in het geld


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 18-04-2007 10:18 by Herr von Wolfenstein Profiel van Herr von Wolfensteinhttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

van vrijdag t/m maandag ergens in zuid Duitsland. Iets met bergen, bos & hut...EVIL DEAD zeg ik je!!!!



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 18-04-2007 10:32 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 18 april 2007 10:18 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
van vrijdag t/m maandag ergens in zuid Duitsland. Iets met bergen, bos & hut...EVIL DEAD zeg ik je!!!!
then keep your legs closed zeg ik je, je weet toch!



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 18-04-2007 10:39 by Herr von Wolfenstein Profiel van Herr von Wolfensteinhttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

mweh hoeveel zeer kunnen die takjes en wortels doen?



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 18-04-2007 10:50 by Julia Profiel van Julia

ligt eraan hoe goed voorbereid je gaat



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-05-2007 14:32 by Jällö Profiel van Jällö

Ik werk de hele zomer door en ga in september in Lapland wandelen. Herfst is daar de mooiste periode en je hebt geen last van muggen. Ik heb al heel wat desolate gebieden bezocht maar dit gaat vast nog gaver worden ben ik bang.

Verder In de zomer nog korte tripjes naar Rusland en Nederland.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 01-05-2007 14:42 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

waarom rusland?

k ga deze zomer niet echt op vakantie, beetje dagjes en weekendjes weg. Volgend jaar als het goed is 2 weken egypte, iemand daar al eens geweest? Ben van plan zo veel mogelijk te zien, misschien boek ik wel zo'n suffe georganiseerde reis, alles schijnt daar nogal ver uit elkaar te liggen, en egyptisch openbaar vervoer..ik weet t niet :S.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-05-2007 15:05 by Jällö Profiel van Jällö

Voor m'n werk. Het bedrijf waar ik voor werk importeert hout vanuit Rusland. Ik ga kijken hoe de kap etc. daar geregeld is.
Ik zit een half uur van de grens dus kar er gewoon met de auto heen en blijf er mss 2 dagen. Lijkt me bizar, ik ben echt erg retenieuwsgierig hoe het daar is.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-05-2007 17:20 by Nix Profiel van Nix

Waarom Nederland?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen