IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Control Human Delete Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-09-2006 1:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 september 2006 1:03 schreef Argus het volgende:
Ik ben ook meestal nogal bot.
Of zoals men dat altijd zo mooi meld jaarlijks: te assertief.


Ik bedoelde meer het trappen naar de mensen die het wél leuk vinden, maar daar geldt je opmerking even goed voor

Inderdaad, té assertief --> lompe grote bek


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-09-2006 1:07 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 19 september 2006 1:04 schreef ZelThoR het volgende:
Ik bedoelde meer het trappen naar de mensen die het wél leuk vinden, maar daar geldt je opmerking even goed voor

Inderdaad, té assertief --> lompe grote bek


Niks tegen de mensen die het wel goed vinden. Laat dat duidelijk zijn. (wat ik schetste is iets wat ik op teveel fora en andere media zie) Spectre vond alleen dat ik moest luisteren en wil een discussie over waarom ik het niet leuk vind. Ik ben wel een Hagenees maar ik pretendeer geen muziek kenner te zijn verder

Ik ben op mijn werk al teveel bezig me in te houden om dat hier te doen

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 19-09-2006 1:10]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2006 1:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Wordt dit spul ook nog weleens live ten gehore gebracht? I'm fairly impressed mag ik wel zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-09-2006 1:14]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-09-2006 1:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 september 2006 1:07 schreef Argus het volgende:
Niks tegen de mensen die het wel goed vinden. Laat dat duidelijk zijn. (wat ik schetste is iets wat ik op teveel fora en andere media zie) Spectre vond alleen dat ik moest luisteren en wil een discussie over waarom ik het niet leuk vind. Ik ben wel en Hagenees maar ik pretendeer geen muziek kenner te zijn verder

Zullen we het hier maar bij laten, dan? Voordat ik ook ergens over ga bokken wat er volledig niet toe doet Moet ik ook m'n (deels) Haagse bloed weer aanspreken
quote:
Ik ben op mijn werk al teveel bezig me in te houden om dat hier te doen

Ghehe, ZM als therapie dus? Dan mag het dus ook onder de baas zijn tijd


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-09-2006 1:12 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 19 september 2006 1:11 schreef ZelThoR het volgende:
[...]



Puik plan

Normaal niet, maar ik bankzit even 2 weken tot de vakantie.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 19-09-2006 1:14 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Haha wat een gelul hier zeg. Wees eens eerlijk en geef CHD eens wat punten voor wat ze doen, en wat ze vooral STRAK doen. Kom op, elke mongool kan horen dat de muziek dik in orde is. Ik heb veel respect voor elk bandlid omdat ze hun ding gewoon erg goed doen. Het zijn goede muzikanten en die zijn vooral in onze omgeving vrij schaars, vooral in dit soort muziek. CHD is inderdaad vernieuwend en zal wat mij betreft zeker de bloedsomloop in je penis bevorderen.
Oke, je hoeft de muziek niet mooi te vinden, maar ga dan niet doen alsof je er meer verstand van hebt. Ongeinspireerde BPM's? Wat is dan wél een "inspirerende BPM"?



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-09-2006 1:16 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 19 september 2006 1:14 schreef Borthulaz het volgende:
maar ga dan niet doen alsof je er meer verstand van hebt. Ongeinspireerde BPM's? Wat is dan wél een "inspirerende BPM"?


Dat doe ik dus ook niet... (zie het elexorien topic anders voor de voorloop)

Ik ben het wel eens met het feit dat het speel/prog technisch strak in elkaar zit. Dat wel


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 19-09-2006 1:22 by Cainam Ladicius Profiel van Cainam Ladicius

quote:
Op 19 september 2006 1:14 schreef Borthulaz het volgende:
Haha wat een gelul hier zeg. Wees eens eerlijk en geef CHD eens wat punten voor wat ze doen, en wat ze vooral STRAK doen. Kom op, elke mongool kan horen dat de muziek dik in orde is. Ik heb veel respect voor elk bandlid omdat ze hun ding gewoon erg goed doen. Het zijn goede muzikanten en die zijn vooral in onze omgeving vrij schaars, vooral in dit soort muziek. CHD is inderdaad vernieuwend en zal wat mij betreft zeker de bloedsomloop in je penis bevorderen.
Oke, je hoeft de muziek niet mooi te vinden, maar ga dan niet doen alsof je er meer verstand van hebt. Ongeinspireerde BPM's? Wat is dan wél een "inspirerende BPM"?


Ach ja, ook al is het technisch en productietechnisch in orde, dan kun je het nog steeds kut vinden toch?

Daarentegen vind ik het wel tof klinken! Lekker gitaargeluid, benieuwd naar meer materiaal.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-09-2006 1:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

We moeten het ook helemaal niet allemaal leuk vinden hier! Weet je wat er dan gebeurt? Dan worden ze beroemd en gaan ze veel geld verdienen en NO WAY dat spectre hier bij de volgende CD weer komt om ons een voorproefje te geven! Zo'n eikel is hij wel, om de mensen te vergeten die hem groot hebben gemaakt!

Laten we ervoor zorgen dat hij die uitermate lullige actie niet uitvoert door ervoor te zorgen dat ze altijd klein en hij hier blijven


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2006 8:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Argus, een polder is een stuk water waar men land van heeft gemaakt middels het omringen door een dijk en het dan leeg pompen ...

Drenthe ligt ruim boven NAP, mag jij gokken hoeveel polders we hier hebben ... waar woon jij ook alweer? Denk dat daar ietwat meer polder te vinden is ...

Het ontbreekt je zo te zien totaal aan enige vorm van algemene kennis ..


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 19-09-2006 8:59 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl

klinkt goed, iets te modern voor mij, maar ben erg benieuwd naar het album.


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-09-2006 9:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Damn zeg, laat mensen hun eigen mening ff houden zeg.

Doet verder niks af aan het feit dat ze het niet bij het rechte eind hebben trouwens.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 9:30 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 1:08 schreef Judge M. het volgende:
Wordt dit spul ook nog weleens live ten gehore gebracht? I'm fairly impressed mag ik wel zeggen
Dit materiaal hebben we nog niet live gebracht nee. Maar het materiaal is wel in oefenruimtes gereperteerd om het live te brengen dus dat gaat ook gebeuren, we kampen echter met onderbezetting, maar dat wordt hopelijk snel opgelost


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


trol
Usericon van trol
Posted 19-09-2006 9:39 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Pas je untersign eventjes aan Spectre..
En mocht een label aanbod lang duren ga je vast wel eventjes de andere mp3's door laten seipelen, toch?!?! TOCH?!
Wat is de onderbezetting nu dan weer? Jullie moeten verdomme de planken op met ons.. Een bepaald aanbod, nog zonder datum, ligt al klaar.. Daarover binnenkort meer hopelijk.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 9:53 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 9:39 schreef trol het volgende:
Pas je untersign eventjes aan Spectre..
En mocht een label aanbod lang duren ga je vast wel eventjes de andere mp3's door laten seipelen, toch?!?! TOCH?!
Wat is de onderbezetting nu dan weer? Jullie moeten verdomme de planken op met ons.. Een bepaald aanbod, nog zonder datum, ligt al klaar.. Daarover binnenkort meer hopelijk.
Zanger zit voor 7 maanden in Nieuw Zeeland (maar daar is eventueel al een oplossing voor) en we hebben op dit moment maar 1 gitarist en we willen een sessieboer zien te strikken voor de 2de plek.





[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-09-2006 9:57]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 9:56 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 september 2006 23:54 schreef Argus het volgende:
Jawel hoor. Maar ik vind het een variatie op hetzelfde.

Vaag, als je luistert dan kun je horen dat dat dus niet zo is.
quote:
Je mist zeker bepaalde delen van dit forum Gay als in mieterig, geen power, saai.

Het spijt me dat ik dan niet in jou vakjargon praat, maargoed.
Ik snap niet zo goed wat er mieterig aan moet zijn, zeker niet als ik het vergelijk met muziek wat je wel tof vindt klinken. Het zal wel een kwestie van smaak zijn dan.
quote:
Ik zal vast onwetend zijn, helaas vind ik dat werk dus ook zuigen met de grote Z.

Ok, jammer.
quote:
Random samples erdoor, het zachte stukje op 3/4 van het nummer. Idem als dat je muziek natuurlijk voor geen meter klinkt als SYL maar die stijl/invloed/gevoel brengt het, bij mij, over.

Raar dat je dat associeert met nu-metal invloeden, dat zijn het namelijk pertinent niet en ik zeg dit niet om dat genre naar beneden te halen, het zit er gewoon niet in. De stijl van SYL kan ik ook niet plaatsen, ik vind die vergelijking nergens op slaan. Het enige wat overeenkomt is misschien de drums voor jou gevoel, omdat ze "allebei snel gaan".
quote:
Met commercieel bedoel ik dat het klinkt als 13 in een dozijn werk, wederom voor mij. Niet ehh wat het ook is wat jij achter die term zoekt.

Dat is dus precies wel wat ik bedoel, je spreekt jezelf enorm tegen nu.
Noem eens vergelijkbare acts op dan, als je vind dat er al zoveel dingen zijn waar we mee te vergelijken zijn.
quote:
Een mening die ik niet deel overigens. Ik ken zat bands die daar prima mee weg komen. Dat zijn er alleen niet bar veel en het 'te mechanische', waar ook veel industrial projecten last van hebben, komt er voor mij gewoon te sterk doorheen.

Lol, industrial bands zonder mechanische drums zijn niet zo industrial meer he? Het is totaal de bedoeling dat het strak en mechanisch klinkt, daarom zijn we ook overgestapt naar een computer, ons hele concept en de lyriek handelt er naar namelijk.
quote:
Tja. Ik vind dus niet dat je dat bereikt.
Niets persoonlijks verder hoor. Ik kan ook hersenloos 'go wat leuk want ik zit ook op dit forum en jij ook en laten we samen nog even bruinridderen' doorlullen maar ik ben liever eerlijk. Ik ben natuurlijk maar een onwetende en kan je geen 1000 onscure referenties leveren zoals de grote Jenje maar ik ben in ieder geval eerlijk
Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. "Ik mag die gast niet want hij doet dit en dit, daarom is zijn muziek ook zaad." Zie je hoe belachelijk dat is? Denk je nou echt dat die vele mensen die het wel tof vinden mij zo'n toffe peer vinden? Of omdat ze me kennen? Wat een flauwekul man.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-09-2006 10:26]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2006 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wees dan eerlijk.

Ik vind CHD gewoon kut omdat Spectre lelijk is ...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-09-2006 10:28 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Houdt het topic wel hoog iig.

Gister weer es de undersign aangeklikt, is er wat verandert aan't geluid? (ik vermoed dat het aan mij lag).


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 10:30 by spectre Profiel van spectre

Het mixen van eigen werk kent geen einde FRNK Ik vervang zo nu en dan de mp3.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-09-2006 10:31 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Argus beweerd dus eigenlijk dat iedereen die CHD tof vindt, bij Spectre in z'n slipje probeert te komen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-09-2006 10:31 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Hehe vandaar Heerlijk iig. (zelfs gitaar dr bij gepakt, herkenbare accoordjes )

[edit]ja Argus lult uit zn nek.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-09-2006 10:32]


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 10:34 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 10:31 schreef Slechtheid het volgende:
Argus beweerd dus eigenlijk dat iedereen die CHD tof vindt, bij Spectre in z'n slipje probeert te komen.
CHD is een instrument van ZOG

quote:
Op 19 september 2006 10:31 schreef FRNK het volgende:
Hehe vandaar Heerlijk iig. (zelfs gitaar dr bij gepakt, herkenbare accoordjes )

Tis niet lastig

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-09-2006 10:35]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-09-2006 10:35 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 september 2006 10:34 schreef spectre het volgende:
CHD is een instrument van ZOG


Nee maar even voor m'n gemoedsrust; Ik zit al in je slipje he?


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 10:38 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 19-09-2006 10:52 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

Weet niet of ik al een reactie had gegeven op het nummer, maar ik vind m geweldig! Ben, net als velen, benieuwd hoe men dit live waar gaat maken!
Nog een vraagje: wanneer komt de cd uit? Wil m wel erg graag hebben!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen