IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Control Human Delete Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-09-2006 10:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 september 2006 1:24 schreef ZelThoR het volgende:
We moeten het ook helemaal niet allemaal leuk vinden hier! Weet je wat er dan gebeurt? Dan worden ze beroemd en gaan ze veel geld verdienen en NO WAY dat spectre hier bij de volgende CD weer komt om ons een voorproefje te geven! Zo'n eikel is hij wel, om de mensen te vergeten die hem groot hebben gemaakt!

Laten we ervoor zorgen dat hij die uitermate lullige actie niet uitvoert door ervoor te zorgen dat ze altijd klein en hij hier blijven


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 10:54 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 10:52 schreef Carnagath het volgende:
Weet niet of ik al een reactie had gegeven op het nummer, maar ik vind m geweldig! Ben, net als velen, benieuwd hoe men dit live waar gaat maken!
Nog een vraagje: wanneer komt de cd uit? Wil m wel erg graag hebben!
We zijn promo's aan het rondsturen naar labels, dus het kan nog best een tijd duren.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-09-2006 10:54]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-09-2006 10:54 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

hmm (@zelthor's post) v
quote:
Op 19 september 2006 10:34 schreef spectre het volgende:
Tis niet lastig
Ja fokking voorspelbaar man!

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-09-2006 10:55]


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 19-09-2006 10:55 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

Feck! Op 2 fronten: Dat IK nog een tijd moet wachten op de cd en dat jullie moeten wachten op een aantrekkelijke deal!
Veel succes iig zou ik zeggen ... en we merken t allemaal wel als er iets moois uitrolt!



spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 10:56 by spectre Profiel van spectre

Hopelijk zo snel mogelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2006 11:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 september 2006 9:39 schreef trol het volgende:
Pas je untersign eventjes aan Spectre..
En mocht een label aanbod lang duren ga je vast wel eventjes de andere mp3's door laten seipelen, toch?!?! TOCH?!
Wat is de onderbezetting nu dan weer? Jullie moeten verdomme de planken op met ons.. Een bepaald aanbod, nog zonder datum, ligt al klaar.. Daarover binnenkort meer hopelijk.
Dat zou inderdaad een mooie package zijn ja



spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 11:07 by spectre Profiel van spectre

Met een vette hoofdact natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-09-2006 11:09 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 19 september 2006 9:56 schreef spectre het volgende:
Vaag, als je luistert dan kun je horen dat dat dus niet zo is.



Mijn brein vind van wel. Dat van jou niet. Ik heb daar vrede mee waarom jij niet?

quote:

Het spijt me dat ik dan niet in jou vakjargon praat, maargoed.
Ik snap niet zo goed wat er mieterig aan moet zijn, zeker niet als ik het vergelijk met muziek wat je wel tof vindt klinken. Het zal wel een kwestie van smaak zijn dan.


Sja. Ik zie mannen met een kale kop en een lak jurk aan als ik je nummer hoor. En ik blijf de stem naar Dimmu Smorgasboard vinden neigen. Houd je er wel rekening mee dat jij bij mij kwam leuren om uitleg waarom ik het niet leuk vind en niet andersom?
In tegenstelling tot mensen uit de koeienbelt op dit forum voel ik namelijk geen behoefte mijn mening duidelijk te maken zonder dat iemand daar op zit te wachten lol
Over het algemeen zeg ik gewoon niks als ik het niets vind. Anders kan ik wel draadjes af blijven lopen

Ik ben ook benieuwd naar wat jij denkt dat ik wel tof vind

quote:

Ok, jammer.

Raar dat je dat associeert met nu-metal invloeden, dat zijn het namelijk pertinent niet en ik zeg dit niet om dat genre naar beneden te halen, het zit er gewoon niet in. De stijl van SYL kan ik ook niet plaatsen, ik vind die vergelijking nergens op slaan. Het enige wat overeenkomt is misschien de drums voor jou gevoel, omdat ze "allebei snel gaan".



Nee. Je snapt het inderdaad niet denk ik. Ik praat in termen van 'wekt gevoel op als', 'lijkt emotie te bevatten vergelijkbaar aan'. Niet of het wel of niet een terts bevat of wat dan ook. Wat SYL betreft. Beide klinken jullie 'zonder gevoel'. En nee, dat heeft niets met de snelheid te maken.

quote:

Dat is dus precies wel wat ik bedoel, je spreekt jezelf enorm tegen nu.
Noem eens vergelijkbare acts op dan, als je vind dat er al zoveel dingen zijn waar we mee te vergelijken zijn.



Ik spreek mezelf echt niet tegen Ik vrees alleen dat we in een heel andere wereld leven. Het is net alsof ik met een prog metal fan praat die me probeerd duidelijk te maken dat zijn liedje toch wel ZO moeilijk is... terwijl ik het alleen een slecht nummer vind
Maar goed, ook na gister op normale boxen nog eens het nummer aangezet te hebben blijf ik erbij dat ik het over vind komen als een Dimmu/SYL hybride.
Dat dat muziek technisch vast nergens op slaat heb ik het volste vertrouwen in

quote:

Lol, industrial bands zonder mechanische drums zijn niet zo industrial meer he? Het is totaal de bedoeling dat het strak en mechanisch klinkt, daarom zijn we ook overgestapt naar een computer, ons hele concept en de lyriek handelt er naar namelijk.


Ja en nee. Je kan prima industrial maken MET gevoel. Vroege ministry is een goed voorbeeld van hoe dat wel kan. (filthpig e.d. zijn een prima voorbeeld van hoe het dan weer niet moet...)

quote:

Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. "Ik mag die gast niet want hij doet dit en dit, daarom is zijn muziek ook zaad." Zie je hoe belachelijk dat is? Denk je nou echt dat die vele mensen die het wel tof vinden mij zo'n toffe peer vinden? Of omdat ze me kennen? Wat een flauwekul man.


Hoor je mij dat zeggen dan? Ik verbaas me er alleen over hoe 'een aantal mensen' hier reageren alsof ik de profeet beledig.
Ik heb genoeg cd's van mensen die ik persoonlijk een eikel vind. Dus dat is het niet hoor.
CHD heeft zeker wel allerlei elementen die ik goed zou vinden maar de combinatie heeft voor mij gewoon de x-factor niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 19-09-2006 11:26]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2006 11:13 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 september 2006 11:07 schreef spectre het volgende:
Met een vette hoofdact natuurlijk
Hoezo?



spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 11:13 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 11:13 schreef Judge M. het volgende:
Hoezo?
Lijkt mij leuk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2006 11:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 september 2006 11:13 schreef spectre het volgende:
Lijkt mij leuk
Tsja, ik wilde vroeger ook alleen maar op Dynamo Open Air spelen en anders niet..



spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 11:40 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 11:27 schreef Judge M. het volgende:
Tsja, ik wilde vroeger ook alleen maar op Dynamo Open Air spelen en anders niet..
Dat is natuurlijk heel wat anders, DP speelt geregelt met een vette hoofdact namelijk, daarom leg ik de link. En met een vette hoofdact bedoel ik niet per direct een enorm grote naam


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2006 11:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 september 2006 11:40 schreef spectre het volgende:
Dat is natuurlijk heel wat anders, DP speelt geregelt met een vette hoofdact namelijk, daarom leg ik de link. En met een vette hoofdact bedoel ik niet per direct een enorm grote naam
Vet?
CROWBAR!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 11:45 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 11:09 schreef Argus het volgende:
Mijn brein vind van wel. Dat van jou niet. Ik heb daar vrede mee waarom jij niet?
Omdat het niet zo is, er zit zat variatie in, maar als je brein heeft dat niet door heeft, is de kous af bij deze
quote:
Sja. Ik zie mannen met een kale kop en een lak jurk aan als ik je nummer hoor.
Aha, dus de muziek is dus niet gay, maar in jouw hoofd ga je er beelden bij denken die gay zijn. Nee, nu snap ik je
quote:
En ik blijf de stem naar Dimmu Smorgasboard vinden neigen.

Het is een heldere, verstaanbare BM-grunt ja, niks mis mee dacht ik.
quote:
Ik ben ook benieuwd naar wat jij denkt dat ik wel tof vind
Totaal gebaseerd op je post in 'dat andere band topic'. Niets ten nadele van die band overigens.
quote:
Nee. Je snapt het inderdaad niet denk ik. Ik praat in termen van 'wekt gevoel op als', 'lijkt emotie te bevatten vergelijkbaar aan'. Niet of het wel of niet een terts bevat of wat dan ook. Wat SYL betreft. Beide klinken jullie 'zonder gevoel'. En nee, dat heeft niets met de snelheid te maken.[quote]Dus puur omdat je SYL en CHD knaken vindt, scheer je ze over 1 kam. Ik kan zo snel ook wel 2 verschillende acts opnoemen waar ik niks mee heb, maar om ze dan meteen te gaan vergelijken met elkaar is een beetje raar. Als het nou om de snelheden ging dan kon ik het me nog een klein beetje indenken. Verder spreek je van een DimmuSYL hybride... dus we lijken er wel op? of combineer je nu 2 saaiheden met elkaar en komt daar CHD uit rollen :S
[quote]Ik spreek mezelf echt niet tegen Ik vrees alleen dat we in een heel andere wereld leven. Het is net alsof ik met een prog metal fan praat die me probeerd duidelijk te maken dat zijn liedje toch wel ZO moeilijk is... terwijl ik het alleen een slecht nummer vind

Dat doe je wel, wacht ik pak de quote er even bij: "Met commercieel bedoel ik dat het klinkt als 13 in een dozijn werk, wederom voor mij. Niet ehh wat het ook is wat jij achter die term zoekt." Dat is precies mijn definitie van commercieel, gepost in de reactie ervoor. Volgens mij haal jij een aantal dingen door elkaar.
quote:
Maar goed, ook na gister op normale boxen nog eens het nummer aangezet te hebben blijf ik erbij dat ik het over vind komen als een Dimmu/SYL hybride.
Dat dat muziek technisch vast nergens op slaat heb ik het volste vertrouwen in

Je vindt het 13 in 1 dozijn maar je kunt niet met een vergelijkbare act op de proppen komen, alleen met een Dimmu/SYL hybride waarvan jezelf al hebt gezegd dat het niet de muziek is, maar het gevoel/saaiheid. Dat heeft dus werkelijk niets met 13 in 1 dozijn te maken.
quote:
Ja en nee. Je kan prima industrial maken MET gevoel. Vroege ministry is een goed voorbeeld van hoe dat wel kan. (filthpig e.d. zijn een prima voorbeeld van hoe het dan weer niet moet...)

Ok, dit is gewoon een kwestie van smaak, geen probleem mee.
quote:
Hoor je mij dat zeggen dan? Ik verbaas me er alleen over hoe 'een aantal mensen' hier reageren alsof ik de profeer beledig.
Ik heb genoeg cd's van mensen die ik persoonlijk een eikel vind. Dus dat is het niet hoor.
CHD heeft zeker wel allerlei elementen die ik goed zou vinden maar de combinatie heeft voor mij gewoon de x-factor niet.

Ja dat zeg je wel, je zegt dat mensen hier mij in de bips lopen te kruipen.. waarom is me echt een raadsel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-09-2006 11:55 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 19 september 2006 11:45 schreef spectre het volgende:
Aha, dus de muziek is dus niet gay, maar in jouw hoofd ga je er beelden bij denken die gay zijn. Nee, nu snap ik je



Zie voor meer inzicht de nachtelijke discussie tussen mij en Heiden

quote:

Het is een heldere, verstaanbare BM-grunt ja, niks mis mee dacht ik.
Totaal gebaseerd op je post in 'dat andere band topic'. Niets ten nadele van die band overigens.



Daar ben ik dus geen fan van. Puur persoonlijk verder. Ik hoor dan nog liever Lain....
De zanger heeft ook een beetje last van 'nightwish'-syndrome en daar krijg ik ook altijd een beetje de kriebels van. (lees, teveel accent).

Als je goed oplette zal je zien dat ik niet bepaald lyrisch was Maar ze hebben wel potentie. Jullie natuurlijk ook verder. Ik kan ook positieve dingen noemen maar jij wil weten waarom ik het niets vind

quote:

Dat doe je wel, wacht ik pak de quote er even bij: "Met commercieel bedoel ik dat het klinkt als 13 in een dozijn werk, wederom voor mij. Niet ehh wat het ook is wat jij achter die term zoekt." Dat is precies mijn definitie van commercieel, gepost in de reactie ervoor. Volgens mij haal jij een aantal dingen door elkaar.

Je vindt het 13 in 1 dozijn maar je kunt niet met een vergelijkbare act op de proppen komen, alleen met een Dimmu/SYL hybride waarvan jezelf al hebt gezegd dat het niet de muziek is, maar het gevoel/saaiheid. Dat heeft dus werkelijk niets met 13 in 1 dozijn te maken.



Zoals ik al eerder zei. Ik ben geen Jenje oid die je 20 obscure kvilt acts kan opnoemen. Man van de helft van de bands die ik luister weet ik de naam niet eens Maar ik hoor er in ieder geval geen elementen in die ik als uniek of nieuw zou willen benoemen. Er zal vast wel iets te verzinnen zijn wat helemaal nieuw is oid. Ik hoor het er alleen niet van af. Sorry. (dat doe ik bij een zekere andere band overigens ook niet).

quote:

Ok, dit is gewoon een kwestie van smaak, geen probleem mee.


Let op de 'vind' he Maar dat krijg je als je mensen mee lokt in de discussie over je eigen band

quote:

Ja dat zeg je wel, je zegt dat mensen hier mij in de bips lopen te kruipen.. waarom is me echt een raadsel.


Even terug lezen. Een aantal personen hier reageert er op een dergelijke wijze op. En je bent denk ik zelf ook wel realistisch genoeg om te weten dat er vast wel ergens vrienden rondlopen die niet ieder stukje kritiek direct op je af vuren.
Of ze denken dat ik hier spontaan kwam rondneuzen
(zou ik ook niet van gedient zijn in een topic uiteraard)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-09-2006 11:57 by jbassist Profiel van jbassist

Wat een ontzettend debiele discussie weer


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2006 11:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hehehe men mag CHD niet goed vinden anders kruip je in spectre's bips ...

Daar heb ik geen CHD voor nodig!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-09-2006 12:03 by Argus Profiel van Argus

Dat begrijpend lezen je sterke punt niet is weten we allemaal wel natuurlijk....
Ik ga die Haagsche polder eens zoeken lekker poldermodelleke.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2006 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat jij polder als een belediging ziet laat wel weer zien dat je een dom mannetje bent ...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-09-2006 12:05 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 19 september 2006 12:04 schreef Jenje het volgende:
Dat jij polder als een belediging ziet laat wel weer zien dat je een dom mannetje bent ...


Ik ook van jou
Laat je Spectre's topic nu weer gewoon OT gaan?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 12:18 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 11:55 schreef Argus het volgende:
Zie voor meer inzicht de nachtelijke discussie tussen mij en Heiden

Geen interesse.
quote:
Daar ben ik dus geen fan van. Puur persoonlijk verder. Ik hoor dan nog liever Lain....
De zanger heeft ook een beetje last van 'nightwish'-syndrome en daar krijg ik ook altijd een beetje de kriebels van. (lees, teveel accent).
Ik kan ook positieve dingen noemen maar jij wil weten waarom ik het niets vind

Wat jij er van vindt interesseert me werkelijk helemaal niets, het gaat hier om de redenen die je aanhaalt om het niks te vinden. Daar reageer ik erop.
quote:
Zoals ik al eerder zei. Ik ben geen Jenje oid die je 20 obscure kvilt acts kan opnoemen. Man van de helft van de bands die ik luister weet ik de naam niet eens Maar ik hoor er in ieder geval geen elementen in die ik als uniek of nieuw zou willen benoemen. Er zal vast wel iets te verzinnen zijn wat helemaal nieuw is oid. Ik hoor het er alleen niet van af. Sorry. (dat doe ik bij een zekere andere band overigens ook niet).

Zeg dan niet dat het 13 in een dozijn is, als je geen vergelijkingen kunt opnoemen denk ik dan.
quote:
Let op de 'vind' he Maar dat krijg je als je mensen mee lokt in de discussie over je eigen band
Zeg ik dat ik er een probleem mee heb dan, dat er mensen zijn die een andere smaak hebben?
quote:
Even terug lezen. Een aantal personen hier reageert er op een dergelijke wijze op. En je bent denk ik zelf ook wel realistisch genoeg om te weten dat er vast wel ergens vrienden rondlopen die niet ieder stukje kritiek direct op je af vuren.
Of ze denken dat ik hier spontaan kwam rondneuzen
(zou ik ook niet van gedient zijn in een topic uiteraard)
Van mij mag iedereen kritiek hebben, het moet echter wel gegrond zijn of ook ergens op slaan. Wat er bij jou gewoon niet ingaat is dat er mensen zijn die het daadwerkelijk (wat vreemd zeg!) goed vinden. En dat is natuurlijk wel erg fijn als je muziek maakt, dat er veel mensen zijn die het gaaf vinden. Ik ken zat vrienden die wat aan te merken hebben, maar die kunnen dat in ieder geval nog beargumenteren.
quote:
Op 19 september 2006 11:57 schreef jbassist het volgende:
Wat een ontzettend debiele discussie weer
Ik probeer gewoon mijn standpunt over te brengen naar Argus, niet omdat ik wil dat hij het mooi gaat vinden (dat is namelijk een smaakkwestie), maar om een aantal van zijn bevindingen te weerleggen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-09-2006 13:02 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 september 2006 1:14 schreef Borthulaz het volgende:
Het zijn goede muzikanten en die zijn vooral in onze omgeving vrij schaars, vooral in dit soort muziek.


Zeg, potverdikkie, ik kan anders voor een Varssevelder best leuk trommelen hoor

Maar loze discussie hier, als je CHD tof vindt koop je straks de CD, als je het kut vindt dan niet. Klaaarrrrrr. Ik zal hem zeker aanschaffen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-09-2006 13:37 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 19 september 2006 12:18 schreef spectre het volgende:
Zeg dan niet dat het 13 in een dozijn is, als je geen vergelijkingen kunt opnoemen denk ik dan.



Als ik die geef vind jij ze nergens op slaan Ja dat is niet mijn probleem. Ik ga ook geen moeite noemen er een paar op te zoeken. Er springt voor mij gewoon niets uit. That's it.

quote:

Zeg ik dat ik er een probleem mee heb dan, dat er mensen zijn die een andere smaak hebben?


Ik denk dat je noodzaal tot het 'weerleggen' van de mening van iemand anders over je muziek al boekdelen spreekt. Eigenlijk is het zelfs een beetje zielig.

quote:

Van mij mag iedereen kritiek hebben, het moet echter wel gegrond zijn of ook ergens op slaan. Wat er bij jou gewoon niet ingaat is dat er mensen zijn die het daadwerkelijk (wat vreemd zeg!) goed vinden.



En waar haal je dat nu weer vandaan
Ik vrees dat je een beetje je eigen verwachtingen op mij aan het projecteren bent op basis van een beeld wat oa behelst dat ik into battle metal ben

quote:

Ik probeer gewoon mijn standpunt over te brengen naar Argus, niet omdat ik wil dat hij het mooi gaat vinden (dat is namelijk een smaakkwestie), maar om een aantal van zijn bevindingen te weerleggen.


Wat niet gaat lukken daar dat nu eenmaal is wat ik er van denk. Niet meer, niet minder. Dat het allemaal moeilijk is wil ik zo van je aannemen. Dat zijn alleen geen dingen waar ik naar luister. Happy Hardcore fans zijn er ook zat op de wereld maar dat is ook niet mijn ding

Maar aangezien deze discussie toch kansloos is aangezien je vanuit mijn optiek gezien in een gesloten muzikanten wereld leeft, stap ik er uit
Ik wens je wel veel succes verder. Je bent er zelf in ieder geval heel trots op en dat is zeker een goed ding.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2006 13:39 by Chelman Profiel van Chelman

Spect0r, je hapt naar de opmerkingen van Aarsgus als een ZOG leider naar dollarbiljetten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 13:59 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 september 2006 13:37 schreef Argus het volgende:


Je draait de discussie naar de de hoek waarin ik niet zou openstaan voor kritiek, dat is echt onwaar.

Het ging om deze stukjes van je:
1: Inspiratieloze bpm's met opeens een gay intermezzo op 3/4 van het nummer....
2: Ik hoor uiterst commercieel getinte black metal met nu invloeden...
3: Ik zie overigens na het doorlezen van de drum discussie ook waar mijn SYL vergelijking vandaan kwam


Dat zijn de dingen waarop ik ben ingegaan en niet op andere zaken. Behalve punt 1 zijn het dingen die niet zozeer met smaak te maken hebben en daarom ga ik er op door, snap je? En niet zozeer omdat het mijn band betreft, maar meer om de valse aantijgingen die van geen kant kloppen. Dat doe ik ook bij andere bands trouwens.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen