IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Control Human Delete Vorige pagina | Volgende pagina
ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 21-09-2006 8:46 by ryn Profiel van rynhttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 19 september 2006 11:09 schreef Argus het volgende:En ik blijf de stem naar Dimmu Smorgasboard vinden neigen
cool! die gaat bij de verzameling!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 8:59 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 19 september 2006 13:59 schreef spectre het volgende:
Je draait de discussie naar de de hoek waarin ik niet zou openstaan voor kritiek, dat is echt onwaar.



Je kan in ieder geval niet lezen

quote:
Op 19 september 2006 13:37 schreef Argus het volgende:
Maar aangezien deze discussie toch kansloos is aangezien je vanuit mijn optiek gezien in een gesloten muzikanten wereld leeft, stap ik er uit
Ik wens je wel veel succes verder. Je bent er zelf in ieder geval heel trots op en dat is zeker een goed ding.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 21-09-2006 9:04 by ryn Profiel van rynhttp://www.myspace.com/rienus


en trouwens... ik zat zelf altijd meer te denken aan een Burzum/Krafwerk hybride, met een vleugje Timberlake wellicht!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 11:06 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 september 2006 8:59 schreef Argus het volgende:
Je kan in ieder geval niet lezen

En jij quote half, als je niet wilt inhoudelijk wilt reageren zoals je aangeeft, ga dan niet 1 zin toch nog erbij pakken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-09-2006 11:15 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ik heb jullie nummer ook maar even beluisterd en ik moet zeggen dat het erg gaaf is, complimenten!! Ook de produktie is erg goed. Alleen sommige synth-stukken konden me nog niet zo boeien, maar misschien groeit dat nog..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 11:22 by spectre Profiel van spectre

Ik baal ervan dat ik jullie niet nog meer kunnen laten horen want elk nummer op de plaat heeft een uitgekiend eigen gezicht, maargoed. Hopelijk snel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-09-2006 12:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat kán best, dat wíl je niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 12:20 by spectre Profiel van spectre

Ik heb ook niet meer serverruimte hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-09-2006 12:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik heb nog wel wat webspace over


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 12:24 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 11:06 schreef spectre het volgende:
En jij quote half, als je niet wilt inhoudelijk wilt reageren zoals je aangeeft, ga dan niet 1 zin toch nog erbij pakken


quote:

Op 19 september 2006 13:37 schreef Argus het volgende:
Maar aangezien deze discussie toch kansloos is aangezien je vanuit mijn optiek gezien in een gesloten muzikanten wereld leeft, stap ik er uit
Ik wens je wel veel succes verder. Je bent er zelf in ieder geval heel trots op en dat is zeker een goed ding.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 12:38 by spectre Profiel van spectre

Doei!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 21-09-2006 15:39 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 21 september 2006 11:22 schreef spectre het volgende:
Ik baal ervan dat ik jullie niet nog meer kunnen laten horen want elk nummer op de plaat heeft een uitgekiend eigen gezicht, maargoed. Hopelijk snel


Yep, uitgekiend dat is het woord. Het klinkt MIJ veels te beredeneerd. Technisch zeer vernuftige metal en ik kan mij inderdaad inbeelden dat liefhebbers van het genre dit super vinden. Ben meer voor de meeslepende black vormen. Bij het luisteren naar dit zit ik constant te letten op programmeertrucjes, bizarre wendingen, ...

Knap gedaan maar geef mij maar de Darkthrone-approach


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 15:56 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 15:39 schreef Wolveken het volgende:
Yep, uitgekiend dat is het woord. Het klinkt MIJ veels te beredeneerd. Technisch zeer vernuftige metal en ik kan mij inderdaad inbeelden dat liefhebbers van het genre dit super vinden. Ben meer voor de meeslepende black vormen. Bij het luisteren naar dit zit ik constant te letten op programmeertrucjes, bizarre wendingen, ...

Knap gedaan maar geef mij maar de Darkthrone-approach


Dit is in lijn met wat ik als Inspiratieloze bpm's bestempel dus.
(er even van uitgaande dat Spectre dit wel accepteert)

P.S. Ik kijk nog wel hier maar ik ga er verder geen moeite in stoppen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-09-2006 15:58 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Heh dan vind ik dat 'Inspiratieloze' kant noch wal raken..


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 21-09-2006 16:02 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

Inderdaad, ga met je transformers spelen ofzo
Nu maar wachten tot dat er bij een label iemand wakker wordt (verbaasd mij overigens nog steeds dat dat destijds bij Error Spectre nog niet gebeurd is).


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 16:03 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 15:58 schreef FRNK het volgende:
Heh dan vind ik dat 'Inspiratieloze' kant noch wal raken..


Wellicht gebruiken we het woord anders. Ik had een tijdje geleden op werk nog eens zoiets met het woord Motivatie. (ik doelde op mentaal en mijn baas op de andere betekenis )

in·spi·ra·tie (de ~ (v.), ~s)
1 gevoel hoe men een klus, m.n. het maken van een kunstwerk, kan aanpakken => bezieling, pathos


Ik heb ook al meermalen aangegeven dat ik er geen passie, gevoel, etc. in zie.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 16:05 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 september 2006 15:56 schreef Argus het volgende:
Dit is in lijn met wat ik als Inspiratieloze bpm's bestempel dus.
(er even van uitgaande dat Spectre dit wel accepteert)

P.S. Ik kijk nog wel hier maar ik ga er verder geen moeite in stoppen
Ik dacht dat jij niks meer ging zeggen . Kun je mij de relatie tussen inspiratieloos en uitgekiend uitleggen?

@Wolveken: Ik snap je volledig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 21-09-2006 16:06 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

Ik merk juist die bezieling in dat oog voor detail, strakheid en hang naar perfectie waarmee het geheel wordt gebracht .

Uiteindelijk komt het toch allemaal neer op smaak, maar inspiratieloos kan je het naar mijn mening niet noemen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 16:08 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 16:05 schreef spectre het volgende:
Ik dacht dat jij niks meer ging zeggen . Kun je mij de relatie tussen inspiratieloos en uitgekiend uitleggen?



Ik ga de discussie over die punten niet meer met je aan.
Maar dit wil ik je wel uitleggen.
Opa Argus vertelt:

Iets kan erg mooi en strak gedaan zijn. Iets wat ik je ook ruiterlijk toebedeel als je opgelet hebt. Iets wat prachtig strak en mooi en origineel en weet ik veel wat nog meer is, hoeft geen inspiratie te hebben. Dit wil dus zoveel zeggen als dat dit geen kunst hoeft te zijn.
(In die strekking haalde ik ook SYL aan.)

Maar zoals ik eerder repte. Wij spreken duidelijk een andere taal Spectre.
En verder laat ik het er echt bij


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 16:11 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 16:06 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik merk juist die bezieling in dat oog voor detail, strakheid en hang naar perfectie waarmee het geheel wordt gebracht .


Dat kan jij als jong knaapje natuurlijk best vinden. Er zijn ook mensen die abstracte kunst helemaal het einde vinden. (Ook dat zie ik als 'inspiratieloos'.)Zo kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaan.
Maar het gaat er niet om of het smaak is of wat dan ook. Spectretje wilde weten waarom ik zijn muziek niets vond. Ik vrees alleen dat er eerst een woordenboek bij moet gaan komen op deze manier.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-09-2006 16:11 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Ik denk dat jij dan gevoel mist


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 16:12 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 16:11 schreef FRNK het volgende:
Ik denk dat jij dan gevoel mist


In tegenstelling tot anderen heb ik totaal geen binding van wat anderen over mij voelen.
Tenzij het Wabla is of iemand van wie ik geld/diensten wil betrekken.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 21-09-2006 16:12]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 21-09-2006 16:12 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 21 september 2006 16:11 schreef Argus het volgende:
Dat kan jij als jong knaapje natuurlijk best vinden. Er zijn ook mensen die abstracte kunst helemaal het einde vinden. (Ook dat zie ik als 'inspiratieloos'.)Zo kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaan.
Maar het gaat er niet om of het smaak is of wat dan ook. Spectretje wilde weten waarom ik zijn muziek niets vond. Ik vrees alleen dat er eerst een woordenboek bij moet gaan komen op deze manier.



haha oude man, ik denk dat er dan ook nog eens een belangrijk deel jouw interpretatie (beinvloed door jouw smaak) van de inhoud van het woordenboek aan te pas komt.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 16:13 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 16:12 schreef Vlkodlak het volgende:
haha oude man, ik denk dat er dan ook nog eens een belangrijk deel jouw interpretatie (beinvloed door jouw smaak) van de inhoud van het woordenboek aan te pas komt.


Uhu. Leer de alt 139 eerst eens te vinden ok
Neem een Transformer. Leer het echte leven kennen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 16:13 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 september 2006 16:11 schreef Argus het volgende:
Ik ga de discussie over die punten niet meer met je aan.
Maar dit wil ik je wel uitleggen.
Opa Argus vertelt:

Iets kan erg mooi en strak gedaan zijn. Iets wat ik je ook ruiterlijk toebedeel als je opgelet hebt. Iets wat prachtig strak en mooi en origineel en weet ik veel wat nog meer is, hoeft geen inspiratie te hebben. Dit wil dus zoveel zeggen als dat dit geen kunst hoeft te zijn.
(In die strekking haalde ik ook SYL aan.)

Maar zoals ik eerder repte. Wij spreken duidelijk een andere taal Spectre.
En verder laat ik het er echt bij

Ok, nu leg je de relatie SYL weer ergens anders Nogmaals, het maakt mij niks uit dat er geen hol aanvindt, we weten dat er veel mensen sterk negatief op gaan reageren en jij bent daar een uitstekend voorbeeld van, nog wel bedankt voor het hooghouden van dit topic

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-09-2006 16:15]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen