IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hoe is de omgeving tegen jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 06-10-2003 15:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 15:07 schreef SQT het volgende:
Nee dat niet, maar het is toch wel een tikkie belachelijk dat mensen automatisch extreem rechts zijn als ze een andere muzieksmaak hebben.


Ja, dat wel, maar in mijn geval is dat waarschijnlijk ook wel omdat ik nog al eens "extreem" rechtse uitspraken uit, en met een huid-hoofd rondloop


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-10-2003 15:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 oktober 2003 15:09 schreef campske666 het volgende:
Ja, dat wel, maar in mijn geval is dat waarschijnlijk ook wel omdat ik nog al eens "extreem" rechtse uitspraken uit, en met een huid-hoofd rondloop


Kan ik me in vinden maar wat is een huid-hoofd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-10-2003 15:14 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 oktober 2003 15:13 schreef ElitE het volgende:
Kan ik me in vinden maar wat is een huid-hoofd

kale kop

ten minste, dat bedoelt-ie ermee

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 06-10-2003 15:14]


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-10-2003 15:32 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 15:07 schreef

Stigma -> die vriend van me waar ik het over had ziet er verder absoluut niet extreem uit. Hij keek heel normaal en is politiek gezien links. Het is gewoon een stelletje piemels.


ja! iedereen die moeilijk gaat doen over hoe een ander eruit ziet is echt vreemd. ik ga me niet druk maken over hoe een ander eruit ziet. desnoods komen er morgen een paar in een tutu op school. als ze daar gelukkig van worden...


Subtiel kamerolifantje


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-10-2003 15:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 15:14 schreef SQT het volgende:
kale kop

ten minste, dat bedoelt-ie ermee


Ik dacht dat dat een nederlandse uitdrukking was. Heb het namelijk gehoord van twee nederlandse tooien op een concert die het gebruikten om me uit te maken. (ze dachten dat ik duitser was en hun dus niet verstond).


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-10-2003 15:50 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

nogmaals: Cricketbat! erg iritant, kortzichtige mensen die meteen met een waardeoordeel klaarstaan


Bruce Banner


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 06-10-2003 15:53 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Ik ging in Hardenberg naar de middelbare school en Hardenberg is christelijk...als daar iemand op zondag de heg snoeit is dat praktisch heiligenschennis!!! Daarom vind ik het wel cool dat er in Podium veel goede metalbands optreden en ook op zondag (zoals Anthrax), dan wordt hardenberg overspoeld met langharige gasten in zwarte kledij. Maar ik liep laatst met een goede vriendin op de zaterdag na het optreden van Arch Enemy & Nevermore in Hardenberg rond. We waren echt helemaal in het zwart en regelrecht uit ons bed gerold. Toen werden we wel met grote ogen aangekeken. Ik woon nu in Enschede en doe de opleding CT aan de UT en ik moet zeggen dat ik daar niet eens raar aangekeken werd. Maar dat zal wel door de EHBO komen, want ze vroegen me: jij bent er zeker eentje van de EHBO... Mijn huisgenoten zijn ook niet gillend weggerend ofzo, dus dat valt me allemaal weer reuze mee!!! Conclusie: metalheads aller steden/dorpen/gehuchten verenigt U en komt naar Enschede!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-10-2003 15:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tja tis wel beetje raar om iemand te beoordelen door alleen naar kleding te kijken maar al loop je met symbolen die ernaar verwijzen moet je ook niet zeuren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mijn uiterlijk is op school tegenover de leerling trouwens best handig ..

Een grote langharige vent int zwart dwingt blijkbaar behoorlijk respect af ..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-10-2003 15:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 15:54 schreef Jenje het volgende:
Mijn uiterlijk is op school tegenover de leerling trouwens best handig ..

Een grote langharige vent int zwart dwingt blijkbaar behoorlijk respect af ..


kan uit ervaring zeggen dat je kop inderdaad behoorlijk afschrikt

met vriendelijke groeten, Leenmedildo


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 15:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daar doe ik het voor he!
Er zijn al knappe mensen genoeg ...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-10-2003 15:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 oktober 2003 15:57 schreef Jenje het volgende:
Er zijn al knappe mensen genoeg ...
Hou nou eens op met dat geroddel over mij!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 15:59 schreef helmet het volgende:
Hou nou eens op met dat geroddel over mij!

Of jij knap ben kan ik nie zien door al het vuil, want jij bent een hippie en dus ben je vies want hippies wassen niet want hippies haten water.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-10-2003 16:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 16:06 schreef Jenje het volgende:
Of jij knap ben kan ik nie zien door al het vuil, want jij bent een hippie en dus ben je vies want hippies wassen niet want hippies haten water.





Bruce Banner


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-10-2003 16:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hoe reageert de omgeving op mij.... nou ik wordt veelvuldig tijdens concerten met scheve ogen aangekeken omdat ik er absoluut niet metal uitzie. Ik heb jaren met lang haar rond gelopen maar nooit echt met metal-shirts e.d. Dat was nog okay... maar ik loop nu gewoon met mijn korte koppie in mijn kloffie tijdens concerten, moet je dan die koppen eens zien. Erg typisch is dat... Men vindt wel dat men raar wordt aangekeken door de omgeving omdat men er "metal" uitziet, terwijl diegene net zo raar naar "non-metal" uitziende metal-liefhebbers staan te gapen tijdens concerten


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2003 16:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

loop jij niet in een ander topic te klagen dat je vriendin niet van metal kleding houdt?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-10-2003 17:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

eh... nee

*zoek-modus aan* dat was stormblast *zoek-modus uit*

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 06-10-2003 17:06]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 17:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee das een andere volgens mij.

Ik ga regelmatig met een non-metalhead naar metalconcerten (we zijn em aant inwijden) hij heeft een duitse tongval en hij heeft nog nooit een nare ervaring meegemaakt tijdns een concert.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-10-2003 17:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

edit nevermind...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 06-10-2003 17:01]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2003 17:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

volgens mij worden 15 jarige nu-metal gothic sneuo's meer uitgelachen iig.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-10-2003 17:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hahahaha .... 't is echt niet zo dat het de spuigaten uitloopt hoor. Vat het niet te zwaar op a.u.b. 'T valt me gewoon zo nu en dan erg op... Voelt u allen niet aangevallen


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-10-2003 17:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 17:03 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij worden 15 jarige nu-metal gothic sneuo's meer uitgelachen iig.


daar heb je een HEEL waar punt te pakken


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-10-2003 17:05 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2003 17:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

metal vriendje heeft anders geen lang haar en loopt niet in compleet zwarte outfits. dus ik heb er iig geen moeite mee.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-10-2003 17:23 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

het is maar hoe je er zelf op let en hoeveel het je kan schelen


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen