IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hoe is de omgeving tegen jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 06-10-2003 18:17 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 17:03 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij worden 15 jarige nu-metal gothic sneuo's meer uitgelachen iig.

die letten er veel meer op


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 18:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die zijn vele meer bezig met hoe de omgeving hen ziet ipv zichzelf gewoon god voelen in een bepaalde stroming.

Noem ze dan dus ook gen goths of metalheads aangezien ik dat beledigend vind jegens de mensen die er wel serieus mee bezig zijn.


winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 06-10-2003 18:32 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

laat ze maar denken


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-10-2003 19:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 18:24 schreef Jenje het volgende:
Die zijn vele meer bezig met hoe de omgeving hen ziet ipv zichzelf gewoon god voelen in een bepaalde stroming.

Noem ze dan dus ook gen goths of metalheads aangezien ik dat beledigend vind jegens de mensen die er wel serieus mee bezig zijn.

Helllup!!!!

....Ik vind dat hij gelijk heeft


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2003 19:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mijn collega's nemen mijn Grim ende Trueheid niet serieus

Mijn Malevolent Creation - The will to kill sleeve noemen ze bijvoorbeeld smalend "Het Messenshirt"

Boehoehoehoehoe

*snif*




Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2003 19:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als ik in metalshirt op het werk zou komen zou er geen haan naar kraaien denk ik.

Als het één dag zou duren, that is. We moeten natuurlijk wel een professionele uitstraling behouden .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 20:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach onder dat blauwe schort ziet niemand dat hoor.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2003 20:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wel als ik een Slayer schort aandoe...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, zo lang de cup-a-soup om 4 uur klaar is kraait er geen haan naar!

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-10-2003 20:02]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2003 20:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wij serveren alleen rundercarpaccio, geklaarde bouillon met gepocheerd ei of versgemaakte groene gazpacho, sorry.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en koffie ...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2003 20:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als we hier lang mee doorgaan zal onze omgeving enigszins vijandig gaan reageren, vermoed ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 20:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, geef ze een kopje koffie en ze bedaren vast weer!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2003 20:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, maar dat doe ik niet buiten werktijd, daar hebben wij ... medelanders voor.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2003 20:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ze zijn best wel een beetje bang voor me op kantoor

Ze durven me gewoon niet tegen te spreken!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff .. je suggereerd nu iets best onaardigs over je medewerkers.
Dat Achmed alleen de thee doet zegt niet dat jij meer als hem bent hoor!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 20:06 schreef Snaack het volgende:
Ze zijn best wel een beetje bang voor me op kantoor

Ze durven me gewoon niet tegen te spreken!


*Leest tussen de regeltjes* Je zit dus helemaal alleen in een achteraf kantoortje zonder telefoon over andere communicatiemiddelen?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-10-2003 20:10]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-10-2003 22:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Over het algemeen is mijn omgeving erg goed, behalve als mijn broer in de buurt is , die kan soms erg lastig doen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


demonslaughter
save the planet, kill yourself !!!!
Usericon van demonslaughter
Posted 28-10-2003 16:08 by demonslaughter Wijzig reactieProfiel van demonslaughterQuote dit berichthttp://www.hotmetalradio.com

genoeg metalheads (of wannabe's dan toch)op school maar als je lang haar hebt een leren jas en combats aan hebt gapen ze je aan


when there's no more room in hell then the dead will walk the earth


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-10-2003 16:11 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik kijk iedereen gewoon lief aan en idereen denkt....wow what een psycho...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


demonslaughter
save the planet, kill yourself !!!!
Usericon van demonslaughter
Posted 28-10-2003 16:15 by demonslaughter Wijzig reactieProfiel van demonslaughterQuote dit berichthttp://www.hotmetalradio.com

quote:
Op 28 oktober 2003 16:11 schreef zillah-morte het volgende:
Ik kijk iedereen gewoon lief aan en idereen denkt....wow what een psycho...

psychobabe YEAH


when there's no more room in hell then the dead will walk the earth


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-10-2003 16:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Oh god


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 28-10-2003 16:25 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Het enige wat ik soms hoor :'hou je van sm?' (leren polsbanden)
Dan zeg ik :'ja heel erg'.
Of :'je moet eens lekker in de zon'
Dan zeg ik :'je moet zelf eens lekker in de zon'.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-10-2003 16:27 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

mijn omgeving reageert als volgt:

"wie is die gestoorde eikel?"

en daar ben ik het helemaal mee eens



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-10-2003 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij zegt dan:"Dat is Maarten"

Of nie?


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen