IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hoe is de omgeving tegen jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
joeri
Usericon van joeri
Posted 22-07-2002 11:19 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik heb nog maar zelden een opmerking gehad (ik ook maar nog pas eenjaar metalhead)
vaak kijken leraren me heel raar aan. maar ik bn er nog nooit uitgezet door 1 van mn shirts. ik heb ook niet de ergste shirts (ik mag nog niet eens een eddie shirt) maar bij ons op school doen ze er niet moeilijk over. en als ik op straat nagekeken word, dan kijk ik ze aan alsof ik ze met mijn blik kan doden(probeer ik dan tenminste )


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-07-2002 11:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

aah wat schattig


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-07-2002 16:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hahaha ja vind ik ook altijd zo lief, van die kleine goth en metal moppies en mannetjes die evil proberen te kijken


Zenial


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 22-07-2002 19:32 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 21:05 schreef Heosphoros het volgende:
Kijk door deze pleurisleijers (almeerders) worden "wij" metalers zo gek aangekeken.



Zij noemt zichzelf gothic..

ach, wat maak ik me druk. zolang ik zelf maar weet dat ik metaler ben

(ps. die rechter heb ik daarnet op zijn werk een stomp verkocht, hij schold me uit voor homo en vertelde heel veel mensen dat ik homo ben )


ja en dan als zij zich gothic noemt???? oke oke der make up zit niet mooi maar als ze het fatsoenlijk had gedaan had ik het mooi gevonden, en wat dan nog!!!!!! zeikerd


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 22-07-2002 19:37 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

ook een manier om je wallen te verbergen.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-07-2002 20:18 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Heeft die rechter maar één stomp gekregen?

Damn zeg, wat een misselijk blij gezicht! Daar zou je een uur op kunnen slaan .


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-07-2002 20:24 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

WHahaha, geweldig

p.s.
Dit zijn idd erg stereotype Almeerderes


[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-07-2002 20:24]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-07-2002 20:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 19:37 schreef Fedaykin het volgende:
ook een manier om je wallen te verbergen.


dat kan ook subtieler denk ik, je wallen verbergen


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-07-2002 20:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ben ik blij dat ik niet in Almere woon...



Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 22-07-2002 20:41 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Misschien heeft ze geen goede make up les van haar moeder of vriendinnen gehad
Trouwens die gozer naast dat meisje lijkt veel op (een jongere) Richard Krajicek.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


joeri
Usericon van joeri
Posted 22-07-2002 20:43 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 20:41 schreef Fedaykin het volgende:
Trouwens die gozer naast dat meisje lijkt veel op (een jongere) Richard Krajicek.


hehe, nou je het zegt...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-07-2002 20:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 20:38 schreef Vargen666 het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in Almere woon...


Ja ik ook, daar posten mensen je foto's als je ze uitscheld voor homo of door het leven gaat als goth


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-07-2002 20:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 20:44 schreef Valorian666 het volgende:
Ja ik ook, daar posten mensen je foto's als je ze uitscheld voor homo of door het leven gaat als goth


Cool toch? MORE than 5 minutes of unknown fame .

Maar laten we ON TOPIC blijven.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-07-2002 20:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok..

Mijn omgeving bestaat uit:

- Famillie/Vrienden
- Alles wat op hogeschool rondloopt
- Onbekenden

Fam + vrienden zijn ok.

Schoolmensen respecteren mij wel min of meer voor wie ik ben, en onze klas is vrij divers dus dat gaat bij iedereen wel op, bovendien zijn het allemaal mensen van tussen de 20 en 24 met redelijke intelligentie en min of meer gevrijwaard van de standaard vooroordelen. Echter er zijn er maar een paar met wie ik goede vrienden zou kunnen worden, de meeste van hen kan ik goed mee opschieten, een paar mensen heb ik geen last van maar ga ik ook niet mee om.

Onbekenden heb ik ook niet veel last van.. zelden krijg ik nog wel eens een opmerking te horen, maar dat is meestal van 16jarigen of jonger en boeit me ook helemaal niets, neem niet eens de moeite om om te kijken ofzo..


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-07-2002 20:59 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Geen last van me omgeving

Familie reageerd goed
School: nooit last gehad van mensen in me klas ofzo
omgeving zo: ook geen last van


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-07-2002 21:07 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik zie er nou niet bepaald als een metalhead uit dus daarover krijg ik niet zoveel gezeik, maar zodra ik me discman bvb in de bus opheb krijg ik nogalles vage opmerkingen en blikken toegeworpen van mensen...
op me werk weten meeste mensen,nouja degene waar ik mee praat dat ik naar metal luister al vinden sommige et moeilijk om te geloven dus gaan ze me nogalleens lopen testen


My madness, my sadness


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-07-2002 10:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 juli 2002 17:32 schreef Zenial het volgende:
Trouwens negeren 'metalheads' me over het algemeen even hard. Niet dat ik zo graag zulke vrienden wil ofzo, maar ik vind t toch altijd weer triest als ik merk dat mensen me maar ontwijken omdat ze me niet snappen (Zelf al gemerkt dat dat gebeurt omdat ik geen alcohol drink??!? )
Dit klinkt een beetje onzinnig eigenlijk. Ik drink zelf nauwelijks meer alcohol uit solidariteit met Vampie en dat maakt noch voor mij, noch voor mijn vrienden iets uit. Het verandert toch niet wie ik ben?
Bovendien ken ik zat 'metalheads' die geen druppel alcohol naar binnen willen krijgen en daar doet iedereen ook normaal tegen. Wat maakt het nou uit wat je drinkt?


I'm not being rude. You're just insignificant.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 23-07-2002 21:31 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

ik heb geen last van de omgeving, maar ik ben dan ook geen echte die-hard


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-07-2002 21:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Die-hard wat?



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-07-2002 22:02 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 23 juli 2002 21:36 schreef Vargen666 het volgende:
Die-hard wat?


Hij bedoelt dat-ie niet erg true is denk


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-07-2002 22:03 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ah, ok.



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 14-08-2002 19:26 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Bij mij op school vinden ze me eerder eng, en zullen ze hun bek niet opentrekken, weet je wat ook goed is, een paar punaises onder je kist drukken, dan horen ze je echt zo aankomen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-08-2002 19:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik ben paranoide dus iedereen kijkt mij vreemd aan.



[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-08-2002 19:29]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2002 19:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hm, bij mij op school denken ze dat metal bands zijn als Limb Bizkit. Om de haverklap moet ik dan uitleggen dat ik die bands KUT vind. Domme vragen zijn eveneens schering en inslag. Bij elke nieuwe shirt die je aan hebt:"Tiens, Zyklon? Is dat een groep ofzo?"


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-08-2002 19:36 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

HAHAHA! Die domme vakantiekrachten op mijn werk denken dat ik van hardrock en Ice Queen-pop houd.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen