IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hoe is de omgeving tegen jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 21-08-2001 12:30 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

ik vind al die kleine kinderen die je komen ondervragen met de meest belachelijke vragen wel grappig! hihi


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-08-2001 21:00 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

"Jij bent een meisje want je hebt lang haar"


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 21-08-2001 22:11 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

zoiets ook, maar bij mij vroegen ze "Waarom heb je geen zwart lang haar"
OMG


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2001 6:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2001 19:58 schreef madeline usher het volgende:
<knip>Als ze JD aangapen,staart-ie gewoon terug,dat helpt wel.
Hehe... anders lult hij ze nog wel naar huis... Is dit forum niks voor hem trouwens? Ik vond het een hele gave gast toen in Gent....



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-08-2001 8:27 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2001 12:30 schreef Creepieboy het volgende:
ik vind al die kleine kinderen die je komen ondervragen met de meest belachelijke vragen wel grappig! hihi
Hmmmm heb ik nooit.....zouden ze dat soms niet durven?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-08-2001 10:55 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

lol
misschien moet ik maar wat enger worden?


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-08-2001 12:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2001 6:08 schreef Judge M. het volgende:
Hehe... anders lult hij ze nog wel naar huis... Is dit forum niks voor hem trouwens? Ik vond het een hele gave gast toen in Gent....


Vind ik er ook van-hij is idd een uitstekend spreker-weet je dat hij ooit van Circus Bulderdrang een bod heeft gekregen?


Heb hem GESMEEKT om online te gaan,maar hij weigert omdat hij

1)niet graag teksten schrijft,hij schaamt zich voor spel-en stijlfouten
2)laaiend is op pc's omdat hij door een onvoldoende op informatica een zware 2de zit heeft.
Die keren dat hij hier aan het woord is geweest,heb ik die teksten nog zelf kunnen typen,ook...hij kan zoooo koppig zijn!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-08-2001 21:12 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Mijn kleine zusje had ooit het "good/evil beeld" dat elk klein meisje heeft en dat gecreerd wordt door o.a. Disney (good princess, good brave knight, evil witch). Aangezien ik het liefst met een bepaalde soort meisjes om ga, zag ze vroeger wel vaker heksen daarin, maar nu vergaapt ze zich aan de jurken en is dat "good/evil beeld" verdwenen...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-08-2001 21:43 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Geen idee... and I don't give a shit Nou ja... er zal vast over mij geluld worden...

Maar "vroeger" vond mijn vader het niet goed dat ik mijn spijkerjack met rugembleem van Iron Maiden meenam op vakantie, want "dat waren ze in Drente niet gewend" Eigenwijs als ik was: toch meenemen en ik heb me vergaapt aan al die metalheads die daar in Nieuw Balinge (of all places) rondliepen veeeeel meer dan in Lelystad (waar ik dus woon )

Mijn nicht was er vroeger ook van overtuigd dat ik aan de drugs was. Ik heb, behalve alcohol en koffie, nog nooit drugs geprobeerd.

Ik heb ooit eens voor een paar vrouwen uitgelopen waarvan ik de ene tegen de ander hoorde zeggen (het ging duidelijk over mij):
"schande! als dat mijn dochter was..."
Toen had ik op mijn spijkerjack de rugembleem van Exodus - Bonded by blood (met die tweeling good/evil).

In bepaalde winkels had ik stevast een security tiepje achter me aan gewandeld... Daar heb ik tegenwoordig niet meer zo'n last van trouwens.

Toen ik 11 jaar geleden ging samenwonen en wij dit huis betrokken, hadden Devoraz en ik een brommer (een Zundap ) Dat ding moest dus een keer volledig opgeknapt worden en dat deed Devoraz met een vriend (met lang, rood haar ). De overburen (erg niet-tollerante menschen) hadden het maar over "die motorduivels" WHAHAHAHAHA... njah... ze lopen nog steeds wel met een angstige blik langs ons huis...

net vóór we er gingen wonen, stonden we een keer achter de tuin naar binnen te koekeloeren (om ons nieuwe huisje te bewonderen). De buren (overtuigd baptist *grin*) hadden ons gezien en verzuchtten (vertelden zij ons later) "owneeeee... hardrockers!!!!!" Op een gegeven moment (toen wij er al een poosje woonden) vroegen ze zich af of we ooit thuis waren, omdat ze ons nooit hoorden ... zo zie je maar weer... vooroordelen!!!

Vrienden van mij (die niet van metal houden) roepen altijd gekscherend (als we ze per ongeluk in het centrum ofzo tegenkomen): owwww... dat zijn van die asociale hardrockers (en dan expres heel hard dat vind ik alleen maar grappig

Een collega van me hoorde ik aan de telefoon tegen een andere collega: "wist je dat Kitty satanist is?, want ze luistert naar van die muziek die wordt gemaakt door mensen met van die beschilderde gezichten". (Ik had hem een foto van Dimmu Borgir laten zien).

En verder interesseert het me geen reet wat anderen van me vinden. Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik me voor mijn werk dus "normaal" moet kleden, maar in mijn vrije tijd kleed ik me ook niet erg extreem ofzo; maar de shirts die ik draag (doodshoofden, de nettere shirts van Cradle of Filth en nog veel meer), zijn not-done in mijn werk (ik ben telefoniste/receptioniste); hetzelfde geldt voor mijn tattoo's; die zitten op bedekte plekken.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-08-2001 21:44 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 21 augustus 2001 12:30 schreef Creepieboy het volgende:
ik vind al die kleine kinderen die je komen ondervragen met de meest belachelijke vragen wel grappig! hihi


Devoraz werd een keer aangesproken door een jongetje met: "ben jij een meisjesmeneer?"


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Fire
Usericon van Fire
Posted 23-08-2001 3:33 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 22 augustus 2001 21:44 schreef Sarjenka het volgende:
"ben jij een meisjesmeneer?"

LOL :-)



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-08-2001 14:02 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ben wel vaak aangesproken voor dame!!!als ik me haar los had en ze me van achteren aan sproken.

Een boze blik naar achteren en het is klaar


Suck my piss


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-08-2001 20:00 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ben een tijdje geleden met JD naar een fuif in de rand van Brussel geweest.Het was al tamelijk donker,dat wel.Ineens kwamen er van de andere kant twee housertjes:"Hallo,meisjes!!Gaan jullie mee met ons?"

JD(heeft de stem van Dave Wyndorf):"Zijn jullie blind of zo?"


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


LoWRiDeR
All Your Metal Are Belong To Us
Usericon van LoWRiDeR
Posted 24-08-2001 10:07 by LoWRiDeR Wijzig reactieProfiel van LoWRiDeRQuote dit bericht

Al dat gepest en gedoe... ik had er vroeger op een andere manier ook last van, maar nu is dat over en kijken ze je alleen maar raar aan als je over Iced Earth, Iron Maiden o.i.d. begint... ik heb zelf geen lang haar en kleed me "normaal" (ja wat is normaal eigenlijk) verder vind ik dat iemand die je voor satanist houdt en al dat soort ideeen heeft zich voor de lol maar eens moet verdiepen in de metal scene, ik heb een neef die DJ is en dus absoluut nix van metal moet hebben, maar die hoor je ook niet over "die herrie" klagen, mensen moeten respect hebben voor elkaar en voor wat de ander leuk vind...


I'm The Light At The End Of The World


The Black-FoX
Buaidh no bàs
Usericon van The Black-FoX
Posted 24-08-2001 11:29 by The Black-FoX Wijzig reactieProfiel van The Black-FoXQuote dit bericht

de meeste reacties over mijn uiterlijk krijg ik van leeftijdgenoten, van die idioten die er nog steeds van overtuigt zijn dat techno muziek is.
van oudere mensen heb ik geen last, ik ben normaal erg vriendelijk tegen oude mensen, en op een of andere manier weten zij dat reeeds op voorhand, al is er af en toe wel eens een uitzondereing, zo mocht ik de school niet meer binnen met mijn leren jack vol met paches, uit protest ben ik toen maar spikes begginen dragen op school, met als gevolg een week schorsing van school.
toen had ik alle tijd om te , gevolg was wel dat ik dit jaar niet geslaagt ben voor mijn examens


the mercy of the lord is neverending


Nebel
The dark wave is the only wave.
Usericon van Nebel
Posted 24-08-2001 12:15 by Nebel Wijzig reactieProfiel van NebelQuote dit bericht

Bij mij zijn het meestal mijn ouders die kritiek hebben op mijn kleren en uiterlijk. Volgens mijn moeder zie ik er uit als een heks met 'al mijn zwarte gewaden',en zie ik er te opzichtig uit, zal ik nooit aan een deftige job geraken etc. En mijn pa heeft vorig jaar es met uiterst veel finesse vermeld dat ik er als een 'Gestapo' uitzag met mijn laarzen... Verder ondervind ik weinig kritiek, behalve het feit dan dat ik nogal gauw nagekeken wordt op straat. Maar mijn beste vrienden (die er helemaal niet zo uitzien als ik) apprecieren mij enorm en vinden het zelfs leuk dat ik er anders uitzie dan hen. Dus ja, de mensen die over je uiterlijk zeveren en je daarover beoordelen zijn niet meer dan enggeestig!


BlackAngl
You live here often?
Usericon van BlackAngl
Posted 24-08-2001 14:40 by BlackAngl Wijzig reactieProfiel van BlackAnglQuote dit berichthttp://www.blackangel.nl

Ik ben al 3 x van school geschorst geweest door me kleding. De laatste keer had ik een tshirt aan met 3 doodskoppen erop die licht geven in het donker. dat vonden ze op school niet passend en dus mocht ik weer naar huis toe.


In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-08-2001 15:37 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

(Wel zeer grove uitdrukking geschrapt,er komen pijnlijke herinneringen boven als ik jullie verhalen lees)

Ben blij dat ik zelf niet meer naar school ga...destijds,in het reglement van de school waar ik toen zat,stond er zoiets als "Kom naar school zonder provocerende kleding of kapsels."Heb dus wat te horen gekregen toen ik met bandshirts en/of donker gemaquilleerde lippen en ogen naar school begon te komen.
Sommige leraars beweerden dus echt dat ik gestoord was en dat ik mijn speciale kleren moest thuislaten...
Enkele uitspraken uit die tijd:


"Je zou beter studeren i.p.v.je met die enerverende(sic) muziek bezig te houden"(Fuck this,mijn resultaten waren behoorlijk,dus what's the problem???)

"Hoe wil je in 's hemelsnaam aan een deftige(sic) jongen raken?Iedereen gaat lopen als ze je zo zien!"(See you,auntie,liever iemand die écht van me houdt en die me neemt zoals ik ben i.p.v.zo'n vuil strevertje)

etc.



Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-08-2001 19:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dat vind ik nou zo mooi aan mijn uiterlijk: trekt alleen de interessante mensen aan, zo heb ik nooit last van blonde tutjes of zo


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 24-08-2001 20:06 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

vorig jaar in de efteling was ook wel humor de kinderen hadden meer aandacht voor mij dan voor de attracties en dan de ouders die zich zeer opgelaten voelden voor hun zeer nieuwsgierige kindertjes


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 24-08-2001 20:25 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 24 augustus 2001 14:40 schreef BlackAngl het volgende:
Ik ben al 3 x van school geschorst geweest door me kleding. De laatste keer had ik een tshirt aan met 3 doodskoppen erop die licht geven in het donker. dat vonden ze op school niet passend en dus mocht ik weer naar huis toe.


waar woon je ?? als ik mag vragen
Jeetje... ik dacht dat men tegenwoordig toch een stuk tolleranter was in dat opzicht! Ik kan me voorstellen dat je naar huis wordt gestuurd als je met een hakenkruis o.i.d. op je t-shirt rondloopt... maar doodskoppen... strange


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 27-08-2001 19:53 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

heheh

donkere mensen vragen meestal gelijk als ze mij zien: ,,Jij houdt zeker van Skunk Anansi (of wat dan ook) he???"

heheh daar kan ik toch wel om lachen


Ik vergiet als zeef hebben


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-08-2001 20:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 24 augustus 2001 14:40 schreef BlackAngl het volgende:
Ik ben al 3 x van school geschorst geweest door me kleding. De laatste keer had ik een tshirt aan met 3 doodskoppen erop die licht geven in het donker. dat vonden ze op school niet passend en dus mocht ik weer naar huis toe.


zit je op een christelijke school??


Suck my piss


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 28-08-2001 0:03 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik zit dus ook op een christelijke school, maar ik heb nog nie echt uitgeprobeerd tot hoe ver ik kan gaan, nog nooit spikes aangehad enzo naar school.
Binnekort toch is kijke hoe ver ik kan gaan
Spikes langer dan 3 cm mag denk ik nie, of dan gaan ze naar je ouders opbellen van : "uw dochter had errug lange spijkers aan, vind u dit wel normaal"


BlackAngl
You live here often?
Usericon van BlackAngl
Posted 28-08-2001 8:51 by BlackAngl Wijzig reactieProfiel van BlackAnglQuote dit berichthttp://www.blackangel.nl

Ik woon dus in Alkmaar, en het is geen christelijke school. Alleen sommige leraren en de complete directie zagen mij als (quote)De god der duisternis(/quote). Dat werd bekend bij mij toen ik voor de 3e keer geschorst werd. Toen ik heel hard cool riep dreigde ze me permanent van school te trappen.


In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen