IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hoe is de omgeving tegen jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-07-2002 11:38 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Gelukkig krijg ik veel minder stomme opmerkingen dan vroeger-maar ik denk dat dit komt omdat ze me nu kennen en nu weten ze dat ik geen psychopate ben-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 14-07-2002 11:40 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

hmm nooit ergens last van gehad.... op de middelbare school waren toch alto's in overvloed dus een paar hardcore/metalheads vielen niet echt op....
en op het hbo (civiele techniek) was ik wel de enige bij mij in de klas maar om een of andere manier was ik daar donders popi (hoe dat nou weer kwam is me tot op de dag van vandaag een raadsel)
nooit negatieve reacties gehad enzo....

t ligt ook wel aan de manier waarop je je opsteld denk ik hoor... gewoon doen en dan doen ze meestal wel gewoon terug (als je wat met je moeten that is)


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 14-07-2002 11:57 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Iedereen haat mij, en ik haat hun.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-07-2002 13:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 juli 2002 11:57 schreef Heosphoros het volgende:
Iedereen haat mij, en ik haat hun.


Je mama en papa houden anders heel veel van je




TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-07-2002 13:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben zelf behoorlijk gesloten en zeer selectief sociaal, en ik vind het dus ook helemaal prima dat ik niet "fit".


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-07-2002 13:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

opzich heb ik geen problemnen met mijn omgeving alleen met die k*t allochtonen die t altijd nodig vinden je uit te svhelden etc en als je iets terug zegt agressief worden


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-07-2002 16:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ach, het valt bij mij meestal wel mee. Heel af en toe iemand die iets roept, maar die negeer ik over het algemeen. Meestal blijft 't bij wat vreemd en soms brutaal gekijk.
Ach, en af en toe vergissen ze zich inderdaad in geslacht vanwege m'n lange haar.

quote:
Op 13 juli 2002 20:21 schreef Infaustus het volgende:
wat? ik was die sletjes aangevlogen
dat soort dingen kan ik dus echt niet tegen....
Dat ging ook veel te ver. Ik heb ongeveer een uur lang door het dorp rondjes gewandeld en kwam ze door om te lopen iedere keer tegen en keek ze daarbij strak in hun ogen, zei niets en liep langzaam op ze af. Na een paar keer waren ze zo bang dat ze gillend wegrenden en eentje zelfs de sleutel in 'r fiets liet zitten


I'm not being rude. You're just insignificant.


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-07-2002 16:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik word niet uit gelachen ofzo. Meestal staan ze heel (on)OPVALLEND te kijken.. En als ik een paar stappen verder ben, beginnen ze over me te praten..

Ik zit er niet mee

* niet meegerekend het "GOT-TIK" geroep.."


Metal Mark -->

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 14-07-2002 16:56]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 14-07-2002 22:26 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

Eigenlijk geen last van m`n omgeving, hoewel ik er niet doorsnee uit zie!!

Maar valt in Groningen stad wel mee!!

Weet niet ik kan er ook niet zo mee zitten, metal zit al vanaf ik muziek ken in m`n bloed, en ik ben eigenlijk al sinds mijn tiener jaren metalige verschijning, mischien zijn ze het gewend geraakt, he he he he, maar ach als anderen het raar vinden, prima, ik stoor me er niet aan.

Maar als mensen je gaan uitschelden, of gaan slaan, dat is echt crap, dat is zware shit. Dat soort lui moeten zelf gemept worden en gewoon zeggen je kop stoond me niet aan.....

ach ja dat kan ook weer niet, maar damn tis toch wat dat je daar van die klotuuh shit van krijgt als je er niet doorsnee bij loopt!



I hate the morning (light)


Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 14-07-2002 22:42 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

de kleine kinderen in de buurt noemen me heks enzo en de meeste zijn ook bang van me (vraag me niet waarom, zo eng ben ik ook weer niet)
en gwoon mensen op straat roepen ook van onnozele dingen naar me als: morticia, heks, blach cat, better cut her head off, vampier, lijk, skelet enz. enz.
soms is het wel vervelend maar meestal kan ik er wel om lachen.

ik heb zo'n grote (pluizige) rugzak in de vorm van een vleermuis en als ik die om heb krijg ik daar ook wel grappige reacties op meestal van kleine kinderen of van die ouders die dan achter je lopen en dan tegen hun kinderen "fluisteren" :kijk een vleermuis


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-07-2002 9:08 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach jah geen problemen mee


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-07-2002 11:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

De omgeving kijkt op tegen mij. Ze durven het alleen nooit te zeggen.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-07-2002 11:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kweet niet, ik negeer de buitenwereld, als ik op al die turken en andere buitenlanders moet gaan letten en al die WANNABEE gabbers (f) en WANNABEE negertjes (), irriteer ik me gigantisch hard zodat mijn leven niet leuk meer is enzo


aaaargh kill


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 21:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 11:56 schreef karnivoor het volgende:
kweet niet, ik negeer de buitenwereld, als ik op al die turken en andere buitenlanders moet gaan letten en al die WANNABEE gabbers (f) en WANNABEE negertjes (), irriteer ik me gigantisch hard zodat mijn leven niet leuk meer is enzo


aaaargh kill


als je alle wannabees in nederland wilt negeren blijven er nog maar een paar over!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-07-2002 22:28 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Mijn broer is soms echt hatelijk, wanneer het hem niet snor zit kan ie echt wel irritant en zelfs gewelddadig worden, heb ik al mogen ondervinden, kan totaal geen water bij de wijn doen, het moet zijn zin zijn en niemand anders zin, hatelijk echt waar, die vind het stom wanneer ik eens sta te bangen in mijn slaapkamer, en zo voort alles wat hij normaal vind moet ik ook maar normaal vinden, hij vind zelfs dat ik RnB graag zou kunnen horen wanneer ik niet op de tekst let, hatelijk zo'n leven hier.

M'n vader is wel goed tegen mij en de rest ook, goeie klas, leuke school, geen noemenswaardige problemen, enkel met die teringbroer van me.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-07-2002 22:30 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 13:56 schreef BurZum het volgende:
Je mama en papa houden anders heel veel van je





Die zijn 2 jaar geleden omgekomen tijdens een auto ongeluk.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-07-2002 22:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 11:10 schreef Vargen666 het volgende:
De omgeving kijkt op tegen mij. Ze durven het alleen nooit te zeggen.



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-07-2002 22:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 juli 2002 21:34 schreef attila_de_hun het volgende:
als je alle wannabees in nederland wilt negeren blijven er nog maar een paar over!


daarom


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 22:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:30 schreef Heosphoros het volgende:
Die zijn 2 jaar geleden omgekomen tijdens een auto ongeluk.


shit man. dat is wel echt klote! Dat is toch wel heel zwaar voor je!


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 15-07-2002 23:22 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

de omgeving praat nog wel eens over me, maar jah lekker belangrijk ook hoor. Ik wordt af en toe pissig van dat gezeur.
de meeste zijn het al gewoon, nu me familie nog.


Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 15-07-2002 23:30 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

In Limburg werd ik wel vaker nageroepen, hier in 't noorden ( ) kijken ze me alleen vreeemd aan


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-07-2002 23:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 15 juli 2002 23:30 schreef Chiyo het volgende:
In Limburg werd ik wel vaker nageroepen, hier in 't noorden ( ) kijken ze me alleen vreeemd aan
Dat was omdat je de enige was die zonder vlaai over straat ging.



Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 15-07-2002 23:35 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

'k kan d'r toch oook niks aan doen da'k geen suiker mag


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-07-2002 23:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Je hebt ook suikervrije vlaai.



Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 15-07-2002 23:42 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

alleen van die kleine vieze dingetjes


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen