IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hoe is de omgeving tegen jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-07-2002 15:51 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik zou het niet weten aangezien ik toch niet naar de menigte luister.... en trouwens... lekker boeiend hoe ze mij noemen


Ik, Wil Schuurman


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 13-07-2002 15:54 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 15:51 schreef Snagger het volgende:
Ik zou het niet weten aangezien ik toch niet naar de menigte luister.... en trouwens... lekker boeiend hoe ze mij noemen
PPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNN


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-07-2002 18:14 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Op de middelbare school veel ruzie gehad.
nu alleen nog mensen die me of arrogant aankijken of bang. Meestal het laatse trouwens


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 13-07-2002 18:26 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2001 19:30 schreef Vampyrella het volgende:
ik vroeg me laatst af of ik nou uitzondering ben of dat iedereen met hetzelfde zit.
ik woon in een klein dorp maar zit in een leeuwarden op school.
en in het dorp denken de oude mensen dat ik gek en bezeten ben, de mensen van 30/40 jaar vinden het wel origineel en de leeftijdsgenoten hebben een gloeiende hekel aan me omdat ik "anders" ben dan hun ik ben al een keer door ze geslagen om mijn uiterlijk. de kinderen vinden het wel interessant en ben zowat een atractie op school wordt ik constant uitgescholden voor heks spook weet ik het en meestal duurt het een tijdje voor dat ze door hebben dat ik soms best nog wel aardig kan zijn
ben ik nou de enige of heeft iedere metalfan hier last van????


Het gebeurt me wel eens maar niet dagelijks ofzo, maar ik denk dat 'n deel van het probleem ook is dat Metal mensen en Goth's nog veel meer, zich vaak zelf ook afzonderen met z'n alle in het zelfde cafe (of het zelfde hoekje van het cafe) in hun eigen kringtje hangen, het buiten beentje zijn op 't werk etc, soms bewust en soms niet. Maar daardoor gaan mensen rare dingen denken, want ze hebben geen info om zich op te baseren dus ontstaat er 'n soort mythe; Alle Goth's zijn Satanisten bijv. Dat is ook de reden dat iedere keer dat iemand weer wat over mijn muziek of longsleevje vraagt dat ik maar weer de hele uitleg geef + onderbouwing, verdomde vermoeiend maar het voorkomt wel wat hier boven beschreven wordt. (dit is algemeen hoor ik zeg niet dat, dat bij jou zo is)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 18:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

aardig aangezien ik dat ook tegen mijn omgeving ben.


FOL
Usericon van FOL
Posted 13-07-2002 19:21 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2001 2:27 schreef Judge M. het volgende:
Ik woon in een achterstandswijk waar zo ongeveer 40% van de bewoners allochtoon is maar het zijn meestal de kleine kinderen op het voetbalveldje op weg van de bushalte naar huis die me wat toevoegen....



denk denk denk denk....hambaken?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 13-07-2002 19:23 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Het enige wat uit de bekken van die mainstreamers komt is "GOTHIC!!!".

Maar ik ben geen snottic ARG!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 13-07-2002 19:28 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

ach je als je beetje normaal doet tegen hun vallen de meeste soms best mee alleen soms geziek over mijn haar wat aan het groeien is sommige roepen dan dat ik elvis ben ofzo haha ja lekker boeiend, en sommige lui in de stad kijken me wel eens raar aan wegens mijn kleding ofzo maar ach ja wat boeit mij dat ik weet wel beter


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 13-07-2002 19:41 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Iedereen hier buigt voor mij


sebinsagoil


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-07-2002 19:47 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

oh? ik dacht dat ze allemaal tegen je opkeken


No meat is sweater


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 13-07-2002 19:47 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Heh, dat ook natuurlijk


sebinsagoil


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 19:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja maar als je buigt moet je wel opkijken om iets te kunnen zien dat spreekt voor zich. kleinere mensen kijken ook altijd tegen mij op


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-07-2002 19:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 19:23 schreef Heosphoros het volgende:
Het enige wat uit de bekken van die mainstreamers komt is "GOTHIC!!!".

Maar ik ben geen snottic ARG!


Dat komt me bekent voor..
Alleen hier zeggen ze
"KOT-TIK"
Dat begint al bijna K-Otic te worden


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 13-07-2002 19:54 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Het is 'goffik' ... leer dat nou es


sebinsagoil


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-07-2002 19:58 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 19:54 schreef Metal Mark het volgende:
Het is 'goffik' ... leer dat nou es


Goffik?
Waarom moet ik dat leren.. tis de 1e keer dat ik dit lees/hoor


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 13-07-2002 20:06 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Nou, bij deze!
en niet vergeten hè, vergeten is niet true!!


sebinsagoil


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-07-2002 20:07 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Flauw..en het Adamsfamilie deuntje helemaal
Het ergste tot nu toe vond ik een stel 14 jarige meisjes die mij uitscholden voor duivel en tegen mijn zoontje zeiden dat ze hem zielig vonden met zo'n moeder...*zucht*

Mij raar vinden? prima..maar laat een klein jochie erbuiten


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-07-2002 20:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 20:06 schreef Metal Mark het volgende:
Nou, bij deze!
en niet vergeten hè, vergeten is niet true!!


wat zei je?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-07-2002 20:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 20:07 schreef Vampie het volgende:
tegen mijn zoontje zeiden dat ze hem zielig vonden met zo'n moeder...*zucht*

Mij raar vinden? prima..maar laat een klein jochie erbuiten


Tegen je zoontje?



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-07-2002 20:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Mensen kijken mij raar aan, en maken wel een opmerkingen van wat was dat nu??
Vooral Turkse mensen doen dat en vooral de vrouwelijke kant van deze mensen. Ach ik zit er niet mee. Dat zij zich als sloerie willen kleden, moeten ze dat doen. Verder zijn er erg veel mensen die mij respecteren die mij goed kennen. Veel mensen moeten mij eerst beter leren kennen voordat ze de ware ik ontdekken. Dankzij mijn verleden heb ik een sterk afweer meganisme die ik tegen vrijwel iedereen die ik niet of nouwelijks ken gebruik.

Ik heb echter een hekel aan mensen die mij bekritiseren voor iets waar ik voor sta. Is dat een misdaad ofzo dat er nog zoveel mensen zijn die zo belachelijk moeten reageren. Ok ik lach ook wel eens mensen uit, neem nou eens die gast die we met het ZM uitje in Utrecht in de Boothill zagen.. HAHAHA, dat zag er toch echt NIET uit


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 20:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

toch niet meneer voelspriet he???


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-07-2002 20:16 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 20:11 schreef Nix het volgende:
Tegen je zoontje?




Ja maar die kan gelukkig goed van zich afbijten...mutsjes


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 20:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vind het wel een onwijze kutopmerking, wie denken ze wel dat ze zijn jou zo te bekritiseren, zeker op dat gebied het is zwaar om moeder te zijn en van wat ik zo mee krijg is dat jij ontzettend veel om je zoontje geeft en dat maakt jou een geweldige mamma imho


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-07-2002 20:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Bedankt! Dat soort opmerkingen hoor ik al niet eens meer..vond het voor hem alleen zo rot


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-07-2002 20:21 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 20:07 schreef Vampie het volgende:
Flauw..en het Adamsfamilie deuntje helemaal
Het ergste tot nu toe vond ik een stel 14 jarige meisjes die mij uitscholden voor duivel en tegen mijn zoontje zeiden dat ze hem zielig vonden met zo'n moeder...*zucht*

Mij raar vinden? prima..maar laat een klein jochie erbuiten




wat? ik was die sletjes aangevlogen
dat soort dingen kan ik dus echt niet tegen....


No meat is sweater


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen