IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hoe is de omgeving tegen jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-07-2002 20:22 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

1 van hun heeft nu ook geen fiets meer


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-07-2002 20:34 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

hou oud is je zoontje?

en tevens een opmerking on topic: ik heb niet echt ergens last van met mijn omgeving, maar ik kleed me ook niet duidelijk metal zeg maar.
Desondanks roepen mensen wel eens wat na, maar dat is dan meer in de trant van loser oid. Ook krijg ik op school weleens een duw (meestal van een hele stoere allochtoon met een scooter) als ik de school verlaat, maar dat laat me koud.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-07-2002 20:37 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

8 en hij lijkt niet op Pugsley


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 20:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mijn broertje lijkt op pugsly, wel een lief dik knuffel manneke


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-07-2002 20:45 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

pugsly?

Wie is dat ook alweer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 20:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het broertje van wednesday uit the addams family *knip knip* (van de vingers dan he)


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 13-07-2002 20:54 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Dammit zeg ik krijg de indruk dat ik de enige metal head ben die eigenlijk helemaal geen last heeft van dat soort opmerkingen? (nou ja uiterst zelden dan eens per 2 maanden ofzo).

Ik ga mezelf nog buiten gesloten voelen



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-07-2002 20:58 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Misschien moet ik er dan even bij zeggen dat de opmerkingen bij mij dus niet komen omdat ik een metalhead ben, maar omdat ik VWO en voor dat scootertuig dus per definitie een foute loser..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 13-07-2002 21:00 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik heb ook niet veel last van opmerkingen. Wel rare blikken zo nu en dan, vanwege haar en kleding.
Laatst had ik een Hypocrisy longsleeve aan, deze: en ik kwam net de school uitlopen, zegt een wat oudere vrouw die een hond aan het uitlaten was "Hey gaaf shirt". Hehe opmerkingen hoeven niet altijd negatief te zijn dus.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 13-07-2002 21:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 20:58 schreef Phaestus het volgende:
Misschien moet ik er dan even bij zeggen dat de opmerkingen bij mij dus niet komen omdat ik een metalhead ben, maar omdat ik VWO en voor dat scootertuig dus per definitie een foute loser..


Bekijk het eens anders als jij straks succesvol bent kan je dat tuig keihard voor je laten werken... (want jij gaat dan de baas zijn...)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 21:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik krijg ook weinig opmerkingen dus, alleen soms als ik mee opgetut heb ofzo, heb ook niet altijd zwarte kleding aan (volgens mijn huisgenoten wel haha) maar hier in het oosten zijn de meeste mensen wel zeer oke en zitten ze niet op je uiterlijk te zeuren als je verders gewoon normaal doet en vriendelijk bent


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 21:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 21:00 schreef Trotz het volgende:
Ik heb ook niet veel last van opmerkingen. Wel rare blikken zo nu en dan, vanwege haar en kleding.
Laatst had ik een Hypocrisy longsleeve aan, deze: en ik kwam net de school uitlopen, zegt een wat oudere vrouw die een hond aan het uitlaten was "Hey gaaf shirt". Hehe opmerkingen hoeven niet altijd negatief te zijn dus.


doet me denken aan de keer dat ik een cannibal corps shirt aan had (butchered at birth, niet van mij) vonden ze niet kunenn bij mij in de klas, en dat was maar een tekeningetjes


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 13-07-2002 21:05 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Kijk door deze pleurisleijers (almeerders) worden "wij" metalers zo gek aangekeken.



Zij noemt zichzelf gothic..

ach, wat maak ik me druk. zolang ik zelf maar weet dat ik metaler ben

(ps. die rechter heb ik daarnet op zijn werk een stomp verkocht, hij schold me uit voor homo en vertelde heel veel mensen dat ik homo ben )


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-07-2002 21:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

sjek me sub...


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2002 21:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jezus die make up wat doe je jezelf aan dat is zo lelijk dat het niet eens eng meer is, het is gewoon te zielig om lachwekkend te zijn.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 13-07-2002 21:07 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 13 juli 2002 21:05 schreef Heosphoros het volgende:
Kijk door deze pleurisleijers (almeerders) worden "wij" metalers zo gek aangekeken.



Zij noemt zichzelf gothic..

ach, wat maak ik me druk. zolang ik zelf maar weet dat ik metaler ben

(ps. die rechter heb ik daarnet op zijn werk een stomp verkocht, hij schold me uit voor homo en vertelde heel veel mensen dat ik homo ben )


dude waar maak je je nou druk om...



Nix
Usericon van Nix
Posted 13-07-2002 21:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Tis meer, uitgelopen mascara ...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 13-07-2002 21:09 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Bwahahahahha. Ach ja, let them be. Volgend jaar zijn ze weer heel anders!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-07-2002 21:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2001 19:30 schreef Vampyrella het volgende:
de leeftijdsgenoten hebben een gloeiende hekel aan me omdat ik "anders" ben dan hun ik ben al een keer door ze geslagen om mijn uiterlijk.


ik heb al vaker last gehad van groepjes van die 'rappers' enz die mij in elkaar hebben geslagen als ik alleen fietste omdat ik een 'alto' ben. Tegenwoordig durven ze het niet meer nou ik iets groter en agressiever ben geworden


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-07-2002 21:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 20:58 schreef Phaestus het volgende:
Misschien moet ik er dan even bij zeggen dat de opmerkingen bij mij dus niet komen omdat ik een metalhead ben, maar omdat ik VWO en voor dat scootertuig dus per definitie een foute loser..


Ik heb daar dus ook last van, omdat ik een vwo'ertje ben (dus een 'loser') en omdat ik een metalhead ben.... alleen durven ze nooit, maar met grote groepen wel :S


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 13-07-2002 21:16 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 21:14 schreef Misanthrope het volgende:
Ik heb daar dus ook last van, omdat ik een vwo'ertje ben (dus een 'loser') en omdat ik een metalhead ben.... alleen durven ze nooit, maar met grote groepen wel :S

Klopt ja. En dan moet je eens zo iemand alleen tegen komen. Angsthazen.


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 14-07-2002 1:56 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

Uhm mijn omgeving.....
Naja ik woon in een klein stadje en als ik dan in de stad loop kijken mensen me raar aan en ze verachten me enorm.
Ik trek me er echter nix van aan want ik denk gewoon dat ze achterlijk zijn.
Ze schelden me regelmatig uit.
Maar ja ik laat ze lekker doen.
Dat soort mensen zijn gewoppon zielig!!!


See The Absence Behind My Eyes


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-07-2002 2:06 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Welke omgeving?

Neh, ik heb geen last van mijn omgeving. Op school was ik altijd populair (en dus ook fel gehaat), en mijn collega's vonden mij knettergek, maar wel grappig. Mensen die me niet kunnen hebben blijven mooi uit de buurt. Maskers..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-07-2002 2:44 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

De popi's moeten me niet, de rest heeft bijna nooit haatneigingen volgens mij. Ik kan best een lief ventje zijn af en toe

edit

ben vandaag trouwens nog 'uitgescholden' voor homo, zegt vast ook wel wat

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 14-07-2002 2:45]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-07-2002 11:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ook leuk,het grietje bij het makelaarskantoor.Ze keek eerst naar Helmet's haar..toen naar mijn kleding en vroeg nog net niet 'kunnen jullie dat wel betalen'
Maar ze zat er bij met een arrogante kop


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen