IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : het ratten topic Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-02-2004 14:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zekers! Met name dat pijpbekkie in de Trucfoto's....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2004 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

you gay ratfucker!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-02-2004 14:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Die hebben te kleine kontjes. Doe mij maar een hond.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-02-2004 14:40 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 februari 2004 14:39 schreef Jenje het volgende:
you gay ratfucker!


lijkt me best lastig...gaye ratten vinden



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 08-02-2004 14:43 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

Ik HAD 2 gerbils...
Toen we ze net hadden vochten ze nog welleens met elkaar. (resultaat: de ene had maar een halve staart) Dus had ze maar apart gezet, maar op een gegeven moment maar weer bij elkaar gezet. Is ruim een jaar goed gegaan, maar toen kregen ze weer ruzie Heeft de 1 de ander zn strot afgebeten, en de ander blijkbaar ook goed gebeten, want s'ochtends vondt ik ze allebij dood in het hooi.
En het rare is, die beessies hadden altijd genoeg drinken, eten en lekkere dingetjes in dr hok liggen


My madness, my sadness


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-02-2004 14:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Gerbills zijn dat niet van die beesten dat homo's gebruiken om elkaar te bevredigen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2004 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

jij fockt ze toch?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-02-2004 14:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Chelman, Jenje, wille jullie je sexueele voorkeuren ergens anders, zoals in het lul-topic bespreken bijvoorbeeld?


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 08-02-2004 14:54 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 14:44 schreef Chelman het volgende:
Gerbills zijn dat niet van die beesten dat homo's gebruiken om elkaar te bevredigen?


get a life!
het zijn gewoon woestijnratjes


My madness, my sadness


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 08-02-2004 15:24 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 8 februari 2004 14:54 schreef winters rage het volgende:

get a life!
het zijn gewoon woestijnratjes


Hmm, een maat van me had ook twee woestijnratten en die lieten elkaar met rust en die beten alleen in de handen van mensen die ze probeerden te aaien


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 08-02-2004 15:29 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

deze waren heel lief, zaten vaak bij mn toetsenbord rond te scharrelen
En altijd kijken of er nog wat te bietsen was


My madness, my sadness


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-02-2004 16:57 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2004 15:56 schreef AESUNT het volgende:
Waar is de tijd dat knaagdieren gewoon 'knabbel' heetten?


Deze heeft meer niveau,kan je haar toch niet opzadelen met een domme naam?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-02-2004 17:00 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

heb 6 rattus norvegicus (dacht ik)
Geinige beesten heb al jaren ratten.


Een kleine snol zit zo vol.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 08-02-2004 17:01 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

stinken jullie ratten niet? als ik bij een vriendin van me komt die ook ratjes heeft, dan wil ik daar het liefst wegrennen... echt ieuw....


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-02-2004 17:02 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 17:01 schreef cerridwen het volgende:
stinken jullie ratten niet? als ik bij een vriendin van me komt die ook ratjes heeft, dan wil ik daar het liefst wegrennen... echt ieuw....

Dagelijks reinigen van het hok,luchten van de ruimte waar ze zitten en 't is opgelost


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 08-02-2004 17:03 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 17:02 schreef IceQueen het volgende:
Dagelijks reinigen van het hok,luchten van de ruimte waar ze zitten en 't is opgelost


hhm dat zie ik haar nog niet doen haha volgens mij vind die 1x ind e week wel genoeg


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-02-2004 17:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 17:03 schreef cerridwen het volgende:
hhm dat zie ik haar nog niet doen haha volgens mij vind die 1x ind e week wel genoeg


Is echt wel het beste tegen geurtjes hoor...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-02-2004 20:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2004 14:40 schreef chriz het volgende:
lijkt me best lastig...gaye ratten vinden

Mijn ratten dachten wel eens dat ze het met elkaar konden doen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-02-2004 21:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2004 17:03 schreef cerridwen het volgende:
hhm dat zie ik haar nog niet doen haha volgens mij vind die 1x ind e week wel genoeg
Een keer in de week is bij mij teminste prima. Gister zijn ze bij mij verschoond en ik ruik hier 2 meter van de kooi af niks, en als ik met mijn neus boven de kooi ga hangen ruik ik het een klein beetje.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-02-2004 16:32 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 8 februari 2004 17:01 schreef cerridwen het volgende:
stinken jullie ratten niet? als ik bij een vriendin van me komt die ook ratjes heeft, dan wil ik daar het liefst wegrennen... echt ieuw....


hok schoonmaken op vaste dagen wil nog wel eens helpen.


Een kleine snol zit zo vol.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-02-2004 16:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 16:32 schreef SkinPeeleR het volgende:
hok schoonmaken op vaste dagen wil nog wel eens helpen.



Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-02-2004 17:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 15:24 schreef Jebes het volgende:
Hmm, een maat van me had ook twee woestijnratten en die lieten elkaar met rust en die beten alleen in de handen van mensen die ze probeerden te aaien


Héhé, heb ik ervaring mee, gewone ratten zijn een stuk aardiger, heb ik pas ondervonden (alleen zien dat ze je niet onderschijten)

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-02-2004 17:05]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-02-2004 17:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 17:04 schreef Gunman het volgende:
Héhé, heb ik ervaring mee, gewone ratten zijn een stuk aardiger, heb ik pas ondervonden (alleen zien dat ze je niet onderschijten)


Of onderzeiken


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-02-2004 17:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 9 februari 2004 17:04 schreef Gunman het volgende:
Héhé, heb ik ervaring mee, gewone ratten zijn een stuk aardiger, heb ik pas ondervonden (alleen zien dat ze je niet onderschijten)

Idd daar is het effe voor uitkijken. Maar mijn ratten zijn me dan ook aanhankelijk, en nieuwschierig.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 09-02-2004 18:11 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ratten zijn hele leuke beessies (mn broer heeft er 2 gehad), alleen jammer dat ze zo snel kapot gaan...


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen