IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : het ratten topic Vorige pagina | Volgende pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 14-03-2004 13:30 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 18:44 schreef goblinjester het volgende:
Wow, geweldig, das een hoop informatie. Bijten ze door je huid heen? Das namelijk lastig want dan moet ik van te voren even een thetanus prik halen. Ik neem ze pas als ik geslaagd ben voor mijn rij-examen. Dan hou ik genoeg geld en tijd over voor die beestjes. Ik mag ze eigenlijk ook niet hier thuis bij mijn ouders hebben. Maar ik laat mijn vriendin ze dan voor mijn rijbewijs geven.

Meestal bijten ze niet door je vel heen. Ze bijten meestal alleen om te proefen of je eetbaar bent en dat kunnen ze ook proefen door zachtjes te bijten. Soms bijten ze wel hard, maar dat zal dan komen omdat je ze bang hebt gemaakt.
En als je ouders er op tegen zijn raad ik je muizen af. Want van alle knaagdieren die je in huis kan hebben stinken muizen het meest. Vooral mannelijk muizen.
ik heb zelf twee ratten en een hamster op mijn kamer en dat ruik je wel, maar als ik de kamer van m'n zus inloop waar er muizen staan dan wil ik soms direkt omkeren in verband met de stank. Dus denk er nog even over na en neem anders in elk geval vrouwelijke muizen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-03-2004 14:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 maart 2004 13:30 schreef Pandora het volgende:
Meestal bijten ze niet door je vel heen. Ze bijten meestal alleen om te proefen of je eetbaar bent en dat kunnen ze ook proefen door zachtjes te bijten. Soms bijten ze wel hard, maar dat zal dan komen omdat je ze bang hebt gemaakt.
En als je ouders er op tegen zijn raad ik je muizen af. Want van alle knaagdieren die je in huis kan hebben stinken muizen het meest. Vooral mannelijk muizen.
ik heb zelf twee ratten en een hamster op mijn kamer en dat ruik je wel, maar als ik de kamer van m'n zus inloop waar er muizen staan dan wil ik soms direkt omkeren in verband met de stank. Dus denk er nog even over na en neem anders in elk geval vrouwelijke muizen.


Hihi Fretjes stinken nog meer.
Over een tijdje neem ik weer een rat. Of twee maar dat weet ik nog niet.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 14-03-2004 15:34 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 14:46 schreef zillah-morte het volgende:
Hihi Fretjes stinken nog meer.
Over een tijdje neem ik weer een rat. Of twee maar dat weet ik nog niet.

Ja, maar fretten kan je niet echt binnen houden. Daar moet je eigenlijk echt een tuin voor hebben, want die beesten hebben ruimte nodig. Bovendien bijten die vaak wel door.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-03-2004 16:34 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Hey Pandora,

Thanks voor de info. Ik had al van behoorlijk veel mensen gehoord dat muizen extreem stinken. Ik ben nu wel behoorlijk aan het twijfelen. Maar ze zijn wel heel schattig. Misschien neem ik wel een hamster. Dan hoef ik er ook niet perse twee te hebben.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 14-03-2004 16:37 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 16:34 schreef goblinjester het volgende:
Hey Pandora,

Thanks voor de info. Ik had al van behoorlijk veel mensen gehoord dat muizen extreem stinken. Ik ben nu wel behoorlijk aan het twijfelen. Maar ze zijn wel heel schattig. Misschien neem ik wel een hamster. Dan hoef ik er ook niet perse twee te hebben.

Bij ons in de dierenwinkel hebben ze een grasmuis tekoop. Die is wel ontzettend mooi. Bruin met lichtbruin gestreept. Hij is wel groter dan een normale muis. Ik had hem laatst echt bijna gekocht, maar ik heb gewoon al teveel dieren om er nog een bij te nemen. Maar je hoeft dus ook niet per see een normale muis te nemen. Muizen zijn trouwes ook vrij solitaire dieren. Minder dan hamster maar meer dan ratten.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-03-2004 16:44 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 16:37 schreef Pandora het volgende:
Bij ons in de dierenwinkel hebben ze een grasmuis tekoop. Die is wel ontzettend mooi. Bruin met lichtbruin gestreept. Hij is wel groter dan een normale muis. Ik had hem laatst echt bijna gekocht, maar ik heb gewoon al teveel dieren om er nog een bij te nemen. Maar je hoeft dus ook niet per see een normale muis te nemen. Muizen zijn trouwes ook vrij solitaire dieren. Minder dan hamster maar meer dan ratten.


Vrijdag ga ik samen met mijn vriendin langs een aantal dierenwinkels om nog wat meer informatie te verkrijgen over knaagdieren. Tevens even ruiken En verder naar kooien etc. kijken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 14-03-2004 16:45 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 16:44 schreef goblinjester het volgende:
Vrijdag ga ik samen met mijn vriendin langs een aantal dierenwinkels om nog wat meer informatie te verkrijgen over knaagdieren. Tevens even ruiken En verder naar kooien etc. kijken.

veel plezier.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-03-2004 16:48 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 16:45 schreef Pandora het volgende:
veel plezier.


Thanks, zal wel lukken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2004 0:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 14:48 schreef goblinjester het volgende:
Heeft er iemand hier ook toevallig muizen gehad of heeft er hier iemand toevallig muizen. Ik ben namelijk van plan om in de toekomst muizen te nemen maar zou er graag wat meer info over willen hebben.



Ja ik heb muizen gehad. Nooit erg lang.

Ik vond het geluid van hun brekende ruggetjes toen mijn muizenval zich sloot altijd zeer prettig in de oren liggen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-03-2004 0:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 0:45 schreef Chelman het volgende:
Ja ik heb muizen gehad. Nooit erg lang.

Ik vond het geluid van hun brekende ruggetjes toen mijn muizenval zich sloot altijd zeer prettig in de oren liggen.


Je blijft een eikel


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2004 0:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 0:50 schreef Immortella het volgende:
Je blijft een eikel


Ik ook van jou


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 15-03-2004 9:08 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

quote:
ik zit met mn negen rittens op de schoot


....nieuw ras kat/taxirit?...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-03-2004 9:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 maart 2004 9:08 schreef Stringz het volgende:
....nieuw ras kat/taxirit?...

Baby ratjes.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 15-03-2004 13:50 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 9:08 schreef Stringz het volgende:
....nieuw ras kat/taxirit?...


rittens is de term voor jonge ratten...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2004 13:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 13:50 schreef IceQueen het volgende:
rittens is de term voor jonge ratten...


Woon je in een koophuis of een huurhuis?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 15-03-2004 14:08 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 13:59 schreef Chelman het volgende:
Woon je in een koophuis of een huurhuis?


Wat heeft dat er mee te maken???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2004 14:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 14:08 schreef IceQueen het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken???


Ik zou als huisbaas niet blij zijn als mijn huurders allemaal ongedierte aan het kweken zouden zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 15-03-2004 14:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 14:09 schreef Chelman het volgende:
Ik zou als huisbaas niet blij zijn als mijn huurders allemaal ongedierte aan het kweken zouden zijn.


Ohw,jamaar,jij ook eh


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-03-2004 14:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 0:45 schreef Chelman het volgende:
Ja ik heb muizen gehad. Nooit erg lang.

Ik vond het geluid van hun brekende ruggetjes toen mijn muizenval zich sloot altijd zeer prettig in de oren liggen.


Ahum, je bent echt grappig...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2004 14:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 14:33 schreef goblinjester het volgende:
Ahum, je bent echt grappig...


Klopt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-03-2004 17:45 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl



nieuwe aanwinst: dat kleine albino geval onder die dikke japanner



Charlotte en DwergMeister


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 16-03-2004 19:02 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2004 17:45 schreef HgarrothwulfF het volgende:


nieuwe aanwinst: dat kleine albino geval onder die dikke japanner



Charlotte en DwergMeister


Wauw, die zijn echt super tof


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-03-2004 22:18 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik moet zaterdag afscheid nemen van de rittens

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 16-03-2004 22:18]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-03-2004 8:43 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2004 22:18 schreef IceQueen het volgende:
Ik moet zaterdag afscheid nemen van de rittens



Ahhhh, hier een biertje


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-03-2004 8:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2004 22:18 schreef IceQueen het volgende:
Ik moet zaterdag afscheid nemen van de rittens


Huisbaas toch niet echt blij met je nieuwe aanwinsten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen