IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : het ratten topic Vorige pagina | Volgende pagina
Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 02-03-2004 12:32 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Whow ! Erg Cute !


Speak no more lies, It 's your turn to die.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:36 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

piep


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 05-03-2004 21:14 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik zag gisteren een programma over ratten. De grootste rat was 6 keer zo groot als een normale bruine rat. Die hoort ongeveer 1 kilo te wegen. Hmmm die 680 gram van de ratten van mijn vriendin is echt teveel. Ik wil zelf eigenlijk wel muisjes. Die vind ik wel schattig.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-03-2004 14:48 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Heeft er iemand hier ook toevallig muizen gehad of heeft er hier iemand toevallig muizen. Ik ben namelijk van plan om in de toekomst muizen te nemen maar zou er graag wat meer info over willen hebben.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-03-2004 14:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 14:48 schreef goblinjester het volgende:
Heeft er iemand hier ook toevallig muizen gehad of heeft er hier iemand toevallig muizen. Ik ben namelijk van plan om in de toekomst muizen te nemen maar zou er graag wat meer info over willen hebben.
Hun aarschgaatje is te klein.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-03-2004 14:51 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik had foto's beloofd van mijn rittens,so here they are


Een dag oud


Een week oud


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-03-2004 15:36 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 14:48 schreef goblinjester het volgende:
Heeft er iemand hier ook toevallig muizen gehad of heeft er hier iemand toevallig muizen. Ik ben namelijk van plan om in de toekomst muizen te nemen maar zou er graag wat meer info over willen hebben.

M'n tweelingzus heeft muizen.
Muizen zijn geen moeilijke diertjes. Het beste kan je ene plastic hok nemen met aan de bonvenkant zmalle tralies. DIe zijn in de dierenwinkel te koop vanaf ongeveer 30 euro. Als bodembedekking geef je ze zaagsel. Verder geef je ze wat dingen om een nestje mee te bouwen zoals hooi, wc papier en watten. En natuurlijk een plekje om een nestje te bouwen een huisje of bloempot. Ze kunnen gewoon knaagdierenvoer krijgen, maar verder vinden ze vlees, kaas, vis, groenten en fruit heel lekker en dat is ook een goede aanvulling op hun dieet. Elke dag schoon drinkwater in een bakje of flesje en voldoende eten.
Verder moet je bij de koop goed opletten of het mannetjes of vrouwtjes zijn. Dis is vrij goed te zien, want mannetjes hebben aan hun kont onder hun staart twee ballen hangen.
Muizen kunnen soms bijten, maar bijten meestal niet hard.
En het is niet verstandig om ze aan hun staart op te pakken, want die zou kunnen breken.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 08-03-2004 15:57 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hrm die babyratten zijn nasty imo
hier mijn rat, "Igor" (tis een vrouwtje maar wijfjesnamen klinken nooit)



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-03-2004 16:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

LOL@Griffin
Ik had zo eens twee hamsters gekocht en volgens de mensen van de winkel waren het vrouwtjes.K noem hen dus Yvonne&Yvette(naar een scetch uit "peulengaleis).
na een paar weken zie ik ergens een heel mooi zwart hamstertje.Aangezien het ook vrouelijk was,nam ik het mee naar huis.Haar bij Y&Y gezet,wat goed ging.Paar weken later lag ze met jongen.Ik gaan opzoeken hoelang zo'n zwangerschap duurt en de conclusie getrokken dat de bevruchting na mijn aankoop geweest is.Y&Y waren dus mannetjes met damesnamen LOL.Toch maar gauw veranderd in Yvo en Yves


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-03-2004 18:44 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 15:36 schreef Pandora het volgende:
M'n tweelingzus heeft muizen.
Muizen zijn geen moeilijke diertjes. Het beste kan je ene plastic hok nemen met aan de bonvenkant zmalle tralies. DIe zijn in de dierenwinkel te koop vanaf ongeveer 30 euro. Als bodembedekking geef je ze zaagsel. Verder geef je ze wat dingen om een nestje mee te bouwen zoals hooi, wc papier en watten. En natuurlijk een plekje om een nestje te bouwen een huisje of bloempot. Ze kunnen gewoon knaagdierenvoer krijgen, maar verder vinden ze vlees, kaas, vis, groenten en fruit heel lekker en dat is ook een goede aanvulling op hun dieet. Elke dag schoon drinkwater in een bakje of flesje en voldoende eten.
Verder moet je bij de koop goed opletten of het mannetjes of vrouwtjes zijn. Dis is vrij goed te zien, want mannetjes hebben aan hun kont onder hun staart twee ballen hangen.
Muizen kunnen soms bijten, maar bijten meestal niet hard.
En het is niet verstandig om ze aan hun staart op te pakken, want die zou kunnen breken.


Wow, geweldig, das een hoop informatie. Bijten ze door je huid heen? Das namelijk lastig want dan moet ik van te voren even een thetanus prik halen. Ik neem ze pas als ik geslaagd ben voor mijn rij-examen. Dan hou ik genoeg geld en tijd over voor die beestjes. Ik mag ze eigenlijk ook niet hier thuis bij mijn ouders hebben. Maar ik laat mijn vriendin ze dan voor mijn rijbewijs geven.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 09-03-2004 14:00 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 16:04 schreef IceQueen het volgende:
LOL@Griffin
Ik had zo eens twee hamsters gekocht en volgens de mensen van de winkel waren het vrouwtjes.K noem hen dus Yvonne&Yvette(naar een scetch uit "peulengaleis).
na een paar weken zie ik ergens een heel mooi zwart hamstertje.Aangezien het ook vrouelijk was,nam ik het mee naar huis.Haar bij Y&Y gezet,wat goed ging.Paar weken later lag ze met jongen.Ik gaan opzoeken hoelang zo'n zwangerschap duurt en de conclusie getrokken dat de bevruchting na mijn aankoop geweest is.Y&Y waren dus mannetjes met damesnamen LOL.Toch maar gauw veranderd in Yvo en Yves


lol! handig


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-03-2004 0:31 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

leuke foto , Griffin ,


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 10-03-2004 3:56]



Stringz
Usericon van Stringz
Posted 10-03-2004 8:57 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Katten zijn ook heel lief...je hebt nooit last van ongedierte in huis

...hehehe... zal ik Burdy (mijn kater) eens ff langs sturen...hap hap hap.... weg muisjes en ratjes... kanaripietjes en spinnetjes!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-03-2004 11:45 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 8:57 schreef Stringz het volgende:
Katten zijn ook heel lief...je hebt nooit last van ongedierte in huis

...hehehe... zal ik Burdy (mijn kater) eens ff langs sturen...hap hap hap.... weg muisjes en ratjes... kanaripietjes en spinnetjes!


"kattentopic" zegt jou niks?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 10-03-2004 15:06 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Niet boeiend


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-03-2004 21:28 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 14:51 schreef Misanthrope het volgende:
Hun aarschgaatje is te klein.




Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-03-2004 21:57 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:06 schreef Stringz het volgende:
Niet boeiend


Jij ook jiet,met zo'n opmerkingen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-03-2004 23:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 maart 2004 8:57 schreef Stringz het volgende:
Katten zijn ook heel lief...je hebt nooit last van ongedierte in huis


Een kat is een en al ongedierte.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-03-2004 6:12 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 10 maart 2004 8:57 schreef Stringz het volgende:
Katten zijn ook heel lief...

die kater van jou boft maar , elke dag knuffelen met een mooie meid



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-03-2004 17:21 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Katten mag ik het meest. Maar mijn ouders zullen het niet waarderen als ik even een kat zou nemen. Muizen ook niet Maar ja jammer dan.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-03-2004 17:22 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 maart 2004 23:29 schreef arrebar het volgende:
Een kat is een en al ongedierte.


Oppassen menneke, katten heerschen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-03-2004 22:49 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

ik zit met mn negen rittens op de schoot


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-03-2004 11:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Gaaf, bij mij liggen de ratten weer lekker naast elkaar te slapen, en het mooie is: ze maken geen ruzie meer.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 14-03-2004 1:19 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

.

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 14-03-2004 6:24]



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 14-03-2004 12:41 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 11:12 schreef arrebar het volgende:
Gaaf, bij mij liggen de ratten weer lekker naast elkaar te slapen, en het mooie is: ze maken geen ruzie meer.




Gisteren nog iemand gevonden die een kleintje wil,nog 5 over dus...Kandidaten?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen