IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : het ratten topic Vorige pagina | Volgende pagina
HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 21-07-2004 23:06 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ghehe, ik heb ze, en voor geen goud gaan ze pleite...

zelfs niet die dementerende, stinkende, zwart/witte rat


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Ishamael
Betrayer of Hope
Usericon van Ishamael
Posted 21-07-2004 23:13 by Ishamael Wijzig reactieProfiel van IshamaelQuote dit bericht

ratten stinken


Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-07-2004 23:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Nee hoor, alleen de kooi, als die niet op tijd verschoont wordt


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 21-07-2004 23:16 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 23:14 schreef zillah-morte het volgende:
Nee hoor, alleen de kooi, als die niet op tijd verschoont wordt


maar als je dat niet doet gaan de ratten ook stinken


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 21-07-2004 23:17 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Of men neemt gewoon gerbils ipv ratten, die stinken namelijk helemaal niet


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-07-2004 22:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik heb nu net het nieuwe ratje Princip gehaald.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 10:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb gisteren ook 40 ratten gekocht.De wintersportuitvoering zeg maar....


spelfout weggehaald...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-07-2004 13:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Zou je met dat soort verhalen aub op kunnen kankeren naar het varanussen topic. Dank u.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 18:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 13:12 schreef arrebar het volgende:
Zou je met dat soort verhalen aub op kunnen kankeren naar het varanussen topic. Dank u.



Man,van een beetje flauwe humor gaat niemand dood....


spelfout weggehaald...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 18:15 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 10:46 schreef varanus het volgende:
Ik heb gisteren ook 40 ratten gekocht.De wintersportuitvoering zeg maar....


geef je ze ook allemaal een naam



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-07-2004 18:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 juli 2004 18:15 schreef varanus het volgende:
Man,van een beetje flauwe humor gaat niemand dood....

in dit geval waren er al een paar dood


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 18:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:15 schreef Matthijz Filth het volgende:
geef je ze ook allemaal een naam


Euhm....nee..


spelfout weggehaald...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 18:19 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:16 schreef varanus het volgende:
Euhm....nee..


ben je niet zon dierenliefhebber



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 18:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:19 schreef Matthijz Filth het volgende:
ben je niet zon dierenliefhebber


Ach,ik vind ratten best leuke dieren hoor,de meeste knaagdieren eigenlijk wel,maar feit is dat mijn varanen toch echt ook moeten eten,en helaas willen ze echt geen worteltjes.De voederratten die ik voer worden overigens perfect verzorgd,en sterven een pijnloze dood.De meeste reptielenhouders zijn toch echt dierenliefhebbers hoor.Maar je kunt bv een hond ook geen vegetarier laten worden.


spelfout weggehaald...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 18:32 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht


niet te serieus op ingaan natuurlijk



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 18:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:32 schreef Matthijz Filth het volgende:

niet te serieus op ingaan natuurlijk


Als het om dieren gaat ben ik toch echt vrij serieus


spelfout weggehaald...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 18:34 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:33 schreef varanus het volgende:
Als het om dieren gaat ben ik toch echt vrij serieus


ik ook

aap



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 18:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:34 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik ook

aap




spelfout weggehaald...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-07-2004 23:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 juli 2004 18:15 schreef varanus het volgende:
Man,van een beetje flauwe humor gaat niemand dood....

Ik zie de humor er niet van in om in een topic om de 50 posts weer zo'n reptielenhouder te zien die denkt leuk te zijn door te benadrukken hoe goed sommige dieren wel niet als voer dienen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 26-07-2004 10:04 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

keb even 50 "wintersportvaranen" gekocht.
Zo kunnen me ratten eindelijk weer eten



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-07-2004 16:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 23:57 schreef arrebar het volgende:
Ik zie de humor er niet van in om in een topic om de 50 posts weer zo'n reptielenhouder te zien die denkt leuk te zijn door te benadrukken hoe goed sommige dieren wel niet als voer dienen.


Whatever....
Je zult mij in dit topic niet weer tegenkomen.....


spelfout weggehaald...


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 26-07-2004 16:19 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 25 juli 2004 18:26 schreef varanus het volgende:
Ach,ik vind ratten best leuke dieren hoor,de meeste knaagdieren eigenlijk wel,maar feit is dat mijn varanen toch echt ook moeten eten,en helaas willen ze echt geen worteltjes.De voederratten die ik voer worden overigens perfect verzorgd,en sterven een pijnloze dood.De meeste reptielenhouders zijn toch echt dierenliefhebbers hoor.Maar je kunt bv een hond ook geen vegetarier laten worden.


juist!



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-07-2004 17:44 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 25 juli 2004 23:57 schreef arrebar het volgende:
Ik zie de humor er niet van in om in een topic om de 50 posts weer zo'n reptielenhouder te zien die denkt leuk te zijn door te benadrukken hoe goed sommige dieren wel niet als voer dienen.


Ieder zijn meug.. Is nog altijd beter dan een idiote veganist die zelfs zijn kat veganistisch voert.. Zo'n mongool moeten ze verbieden om dieren te houden.


Een kleine snol zit zo vol.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 26-07-2004 22:17 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

idd bij honden ook wel tegengekomen

TRIEST die beesten zien dr vaak gewoon niet uit



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-07-2004 0:14 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2004 17:44 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ieder zijn meug.. Is nog altijd beter dan een idiote veganist die zelfs zijn kat veganistisch voert.. Zo'n mongool moeten ze verbieden om dieren te houden.
Effe voor de duidenlijkheid er zit ook vlees in mijn rattenvoer. En ik weet dat varanen nou eenmaal geen asperges en bloemkool eten en dat ze wel eens een ratje moeten hebben. Het gaat me ook gewoon niet om het feit dat er vanwege de reptielenhandel broodfokkers zijn die gegarandeerd ratten helemaal suf laten neuken als ze net bevallen zijn en alleen maar ongezonde ratten verkopen puur voor de slangenhandel. Dat die beestjes soms ook bui rattenliefhebbers terechtkomen is het probleem ook niet. Ik ga toch ook niet in een moskee lopen schreeuwen dat mijn huisdier varkensvlees eet. Ik ga toch ook niet in een hindoe tempel lopen bleren dat mijn ratten koeienvlees eten. Daar gaat het me juist om.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen