IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : het ratten topic Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-02-2004 9:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ratten heerschen.

'nuff said..


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-02-2004 11:18 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mijn vriendin heeft er twee. Beide mannetjes. De één is 635 gram en de ander is 689 gram. Ze zijn echt huge!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 17-02-2004 12:13 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Heb ook sinds 2 weken een ratje: een Japanner champagnekleurig met lichtbeige en robijnrode oogjes. Superbeestje met de naam Mialee.
Binnenkort heb ik een groter kot en krijgt Mialee een vriendinnetje. Kunnen ze samen de boel op stelten zetten


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-02-2004 12:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... Cadaveria had een rat, maar die is op den duur doodgegaan en toen wilde Carnagath hem niet weggooien, dus heeft hij hem op het balkon gezet.. toen is hij bevroren..

Helaas, ondanks mijn geniale ingevingen (bijv. op de kruk in de lift zodat al die gehandicapten opeens weer kunnen rennen) is hij bij het afval beland (door de stortkoker


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 17-02-2004 12:21 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Tja ... het vroor 10 graden toen ofzo ... dus stinken zou die sowieso niet doen. En ik vond dat Liesbeth de mogelijkheid moest hebben om ratjepatatje op een eervolle en respectvolle manier ... ehm .. "door de wc te spoelen"

Oh ja @EVILinetje: Nog roze olifantjes geteld gisteravond?!



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 17-02-2004 12:26 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 11:18 schreef goblinjester het volgende:
Mijn vriendin heeft er twee. Beide mannetjes. De één is 635 gram en de ander is 689 gram. Ze zijn echt huge!!!


Mijn dikste rat weegt net de helft van die dunste rat. tjezis.
Maar ze zijn wel heel lief hoor. Ook al heeft mita er tegenwoordig een handje van om in m'n een te bijten.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-02-2004 13:04 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 februari 2004 12:26 schreef Pandora het volgende:
Mijn dikste rat weegt net de helft van die dunste rat. tjezis.
Maar ze zijn wel heel lief hoor. Ook al heeft mita er tegenwoordig een handje van om in m'n een te bijten.

Ze horen normaal 300 nogwat gram te zijn ongeveer. De een van mij is 280 ofzo en de ander 450. Die ander vrees ook aan een stuk door.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 17-02-2004 13:08 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 13:04 schreef arrebar het volgende:
Ze horen normaal 300 nogwat gram te zijn ongeveer. De een van mij is 280 ofzo en de ander 450. Die ander vrees ook aan een stuk door.


Mijn lichtste rat vreet aan een stuk door, maar die beweegt ook zoveel dat dat niet uitmaakt. M'n dikkere rat vreet minder, maar zij is zo verschikkelijk lui dat ze gewoon vet is.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-02-2004 16:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Mijn rat is zwanger!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-02-2004 16:17 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Moet je eens nagaan hoe groot die dingen zijn van haar.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-02-2004 16:19 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 16:17 schreef goblinjester het volgende:
Moet je eens nagaan hoe groot die dingen zijn van haar.


Ohw?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-02-2004 16:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 februari 2004 16:16 schreef IceQueen het volgende:
Mijn rat is zwanger!!!

Fokken met ratten wil ik ook nog eens doen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2004 16:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-02-2004 16:50 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 16:48 schreef arrebar het volgende:
Fokken met ratten wil ik ook nog eens doen.


't is een ongelukje
'k heb ze zwanger meegebracht uit de winkel


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-02-2004 17:08 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 16:50 schreef IceQueen het volgende:
't is een ongelukje
'k heb ze zwanger meegebracht uit de winkel


1 kopen, ? gratis


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-02-2004 17:14 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 17:08 schreef Gunman het volgende:
1 kopen, ? gratis


Heersch


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-02-2004 13:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 februari 2004 16:50 schreef IceQueen het volgende:
't is een ongelukje
'k heb ze zwanger meegebracht uit de winkel

Mijn zus had ooit 2 dwerghamstertjes, er was haar verteld dat het 2 vrouwtjes waren maar er bleek toch een mannetje tussen te zitten. Toen hadden ze ineens 10 dwerghamstertjes. Trouwens wel een slechte winkel als er zwangere ratjes tussen zitten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-02-2004 14:00 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 13:54 schreef arrebar het volgende:
Mijn zus had ooit 2 dwerghamstertjes, er was haar verteld dat het 2 vrouwtjes waren maar er bleek toch een mannetje tussen te zitten. Toen hadden ze ineens 10 dwerghamstertjes. Trouwens wel een slechte winkel als er zwangere ratjes tussen zitten.


idd een slechte winkel.
Wij hebben ooit ook twee dwergjes gehad. Dachten dat het twee mannetjes waren. was de ene na een tijdje zwanger.
Maar m'n moeder vond de kleintjes net als ons superleuk dus toen mocht ze nog twee nestjes krijgen. Uit het laatste nestje hebben we er nog eentje gehouden. (het stomme was dat de beesies eerst alleen van mij waren, maar toen ze uit elkaar gehaald moesten worden ging het vrouwtje naar m'n zus en die heeft later dus ook nog een jonkie gehouden dus ik had uiteindelijk maar 1 hamster en zij had er twee)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-02-2004 14:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Trouwens als iemand van plan is ratten aan te schaffen, op deze site http://ratten.pagina.nl staan heel veel fokkers.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-02-2004 14:05 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 14:03 schreef arrebar het volgende:
Trouwens als iemand van plan is ratten aan te schaffen, op deze site http://ratten.pagina.nl staan heel veel fokkers.


Ik denk dat ik de komende jaren geen ratten meer ga aanschaffen. Ik heb er nog twee en verder heb ik ook nog een hamster. En als ik uit huis ga en op kamers ga haal ik waarschijnlijk een(meerdere) kat(ten) uit het asiel dus dan zijn knaagdieren geen verstandig idee.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-02-2004 14:06 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik blijf die ratten wel aardig trouw. Tegen de tijd dat ik het huis uitga ga ik kijken of ik grotere kooien kan kopen zodat ik ze in groepjes kan houden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-02-2004 14:08 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 14:06 schreef arrebar het volgende:
Ik blijf die ratten wel aardig trouw. Tegen de tijd dat ik het huis uitga ga ik kijken of ik grotere kooien kan kopen zodat ik ze in groepjes kan houden.


Je kan ook kooien bouwen.
Ik moet m'n hamsterhok ook nog verbouwen zodat mijn langharige monster wat meer ruimte krijgt.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-02-2004 14:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 18 februari 2004 14:08 schreef Pandora het volgende:
Je kan ook kooien bouwen.
Ik moet m'n hamsterhok ook nog verbouwen zodat mijn langharige monster wat meer ruimte krijgt.
Ja bouwen zit ik ook aan te denken, Ik ben alleen bang dat de beesten zo makkelijk vallen dan, en zon enorm grote kooi heb ik nu nog niks aan omdat ik maar 2 ratten heb en er niet meer mag van mijn ouders.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-02-2004 14:15 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 14:11 schreef arrebar het volgende:
Ja bouwen zit ik ook aan te denken, Ik ben alleen bang dat de beesten zo makkelijk vallen dan, en zon enorm grote kooi heb ik nu nog niks aan omdat ik maar 2 ratten heb en er niet meer mag van mijn ouders.


Ehm, het zijn geen hamsters hoor. Ratten vallen niet zo snel. En als je ze genoeg gaasgangen, trapjes, verdiepingen en dergelijken geeft wil dat best met ratten. Je moet alleen niet van ze verwachten dat ze op hun kop gaan klimmen, want daar zijn ze meestal niet zo goed in.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-02-2004 14:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 18 februari 2004 14:15 schreef Pandora het volgende:
Ehm, het zijn geen hamsters hoor. Ratten vallen niet zo snel. En als je ze genoeg gaasgangen, trapjes, verdiepingen en dergelijken geeft wil dat best met ratten. Je moet alleen niet van ze verwachten dat ze op hun kop gaan klimmen, want daar zijn ze meestal niet zo goed in.

Een van mijn ratjes zit nu aan het eind van der leven, vooral met der achterpootjes kan ze niet meer wat ze vroeger kon, en daarom valt ze nu heel makkelijk. Nu vallen ze niet meer dan een meter, maar in zon kooi kan zon beestje veel langer vallen, wat niet altijd even goed afloopt. Maar een groter probleem is de onderbak. Je moet daarvoor een goede plastik bak hebben, en die zijn er nou eenmaal niet zo makkelijk in de gewenste vorm te krijgen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen