IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : het ratten topic Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-05-2004 20:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 mei 2004 20:16 schreef IceQueen het volgende:
Jammer dat ze zo schuw is

Komt nog wel komt nog wel....
Alle ratjes zijn in het begin schuw, de een wat meer als de ander


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-05-2004 20:33 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 20:30 schreef arrebar het volgende:
Ik heb een rat van 2 jaar, dement is ze zeker niet, af en toe komt ze een beetje over al een oma'tje
De mijne is zo onderhand ook twee jaar. Maar tegenwoordig pakt ze een snoepje aan, legt het neer en gaat er vervolgens naar opzoek. Of ze vergeet helemaal dat ze een snoepje heefdt gehad. Vroeger at ze het gelijk op en als ze het had neergelegd wist ze altijd nog precies waar het lag. Dus ik denk dat ze echt dement is. Gelukkig zorgt haar zus dat ze schoon blijft.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-05-2004 20:38 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 mei 2004 20:33 schreef Pandora het volgende:
De mijne is zo onderhand ook twee jaar. Maar tegenwoordig pakt ze een snoepje aan, legt het neer en gaat er vervolgens naar opzoek. Of ze vergeet helemaal dat ze een snoepje heefdt gehad. Vroeger at ze het gelijk op en als ze het had neergelegd wist ze altijd nog precies waar het lag. Dus ik denk dat ze echt dement is. Gelukkig zorgt haar zus dat ze schoon blijft.
Mijn ene rat slaapt ineens veel meer en vaker, ook overdag. Is iets trager van begrip.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 25-05-2004 20:57 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 20:31 schreef arrebar het volgende:
Komt nog wel komt nog wel....
Alle ratjes zijn in het begin schuw, de een wat meer als de ander


hopelijk is het snel over.Ik geef haar erg veel aandacht.
Eowyn vond het niet zo leuk dat ze uit dezelfde bak at,aan het zelfde tuiteldingetje dronk of naast haar sliep.Ik heb Arwen dus apart gezet, maar ik laat ze samen rondlopen.anders hebben ze niks aan elkaar


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 26-05-2004 11:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 mei 2004 20:57 schreef IceQueen het volgende:
hopelijk is het snel over.Ik geef haar erg veel aandacht.
Eowyn vond het niet zo leuk dat ze uit dezelfde bak at,aan het zelfde tuiteldingetje dronk of naast haar sliep.Ik heb Arwen dus apart gezet, maar ik laat ze samen rondlopen.anders hebben ze niks aan elkaar
Vechten ze eigenlijk veel?
Toen ik de nieuwe rat bij de oude zetten was het meteen heel veel vechten. Toen heb ik de een snachts in de kooi gezet en de ander erbuiten, ze kunnen toch niet van het bureau af. Na 2 keer dat gedaan te hebben waren ze aan elkaar gewend en gaat het erg goed. In het begin kunnen ze inderdaad niks van elkaar hebben. Was wel grappig om 2 pisnijdige ratjes hun terratorium te zien bewaken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 27-05-2004 15:05 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

als je een rat teveel aandacht geeft is het ook niet goed natuurlijk he...


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-05-2004 16:45 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

over een paar weken krijg ik een klein gecastreerd mormeltje die mn zus van Diergeneeskunde meeneemt.
wilde perse een daarvan daan, zijn tenminste echte ratten die groot worden hehe


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-05-2004 19:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 mei 2004 16:45 schreef Griffin het volgende:
over een paar weken krijg ik een klein gecastreerd mormeltje die mn zus van Diergeneeskunde meeneemt.
wilde perse een daarvan daan, zijn tenminste echte ratten die groot worden hehe

Tof, laat maar weten als het zo ver is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-07-2004 12:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 20:21 schreef Pil het volgende:




Haha, probeer het aas eens aan het stokje vast te prikken, dan kan ie er niet zomaar weer uitlopen (meestal proberen ze het eten gewoon mee te sleuren). Of de val zo vol te stouwen met vreten (achter het stokje) dat het wel (direct of indirect) af moet gaan )(natuurlijk wel de val vrij gevoelig afstellen)

Moet ik overigens zeggebn dat mijn ervaringen met muisvriendelijke vallen oo niet louter vriendelijk waren, de eerste keer dat ik een muis ving (nadat de val een paar keer leegegeten was) was deze midden op de wervelkolom vastgeplet door het deurtje, helaas leefde de muis nog

Oh ja, en als je hem gevangen hebt, niet te lang erin laten zitten, maar vrij snel vrijlaten, anders raken ze in shock/gaan dood (heb ik ook al meegemaakt).

maarre, succes met de vangst


Ladies and gentlemen, we've got him! Je heerscht!

Ik geloof dat er nu een op mijn kamer zet dus hij staat alweer klaar voor het volgende slachtoffer.

Heb je de muis die vastgeklemt zat nog uit zijn lijden verlost, en zo ja hoe? Just in case...

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-07-2004 12:43]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 17:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Weet iemand hier misschien een adresje waar Gambiaanse hamsterratten zijn te verkrijgen??Dan heb je echt een kneiter van een rat!!


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2004 17:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

JA .. die negers ... die zijn fors geschapen ..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 17:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:40 schreef Jenje het volgende:
JA .. die negers ... die zijn fors geschapen ..



Hehe Tis geen bullshit hoor Jenje.Deze dieren bestaan echt,maar zijn een stuk forser dan gewone ratten.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2004 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:45 schreef varanus het volgende:
Hehe Tis geen bullshit hoor Jenje.Deze dieren bestaan echt,maar zijn een stuk forser dan gewone ratten.
Ik denk als iemand het kan weten, dat jij het bent ....


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 17:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:46 schreef Jenje het volgende:
Ik denk als iemand het kan weten, dat jij het bent ....


Hehe,ik weet niet echt veel van zoogdieren hoor,behalve dan dat het uitstekend voer is


spelfout weggehaald...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-07-2004 17:50 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:39 schreef varanus het volgende:
Weet iemand hier misschien een adresje waar Gambiaanse hamsterratten zijn te verkrijgen??Dan heb je echt een kneiter van een rat!!


Ik heb zo het gevoel dat niet iedereen hier in dit topic ratten houdt voor dezelfde doeleinden


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 17:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:50 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat niet iedereen hier in dit topic ratten houdt voor dezelfde doeleinden



Ach,het slaat weer op mij.....

Ten eerste;ik koop m'n voerratten dood in,en ten tweede;als ik aan een gambiaanse hamsterrat kan komen wil ik deze als huisdier houden.

Punt 3;zeikerd mijn dieren eten nou eenmaal geen worteltjes...


spelfout weggehaald...


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 06-07-2004 17:54 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

wat dacht je van een muskusrat?



ook een beste rat

[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 06-07-2004 17:56]



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 17:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:54 schreef Je Moeder het volgende:
wat dacht je van een muskusrat?



ook een beste rat



Lijkt niet op een rat.Muskusrat is een totaal verkeerd gekozen naam imo.Muskusratten zijn herbivoor,en ook qua gedrag lijken ze beslist niet op ratten.Worden overigens in veel belgische restaurants geserveerd onder de naam waterkonijn,en schijnen best lekker te wezen.


spelfout weggehaald...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-07-2004 17:59 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:53 schreef varanus het volgende:
Ach,het slaat weer op mij.....

Ten eerste;ik koop m'n voerratten dood in,en ten tweede;als ik aan een gambiaanse hamsterrat kan komen wil ik deze als huisdier houden.

Punt 3;zeikerd mijn dieren eten nou eenmaal geen worteltjes...


Worteltjes? Ja, voer die beesten van jou dan konijnen, die zijn toch nutteloos en flink van stuk.. Beter dan die bommenrapers.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 06-07-2004 17:59 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

waterkonijn klinkt anders ook niet echt gepast met de foto erbij hehe



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2004 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:59 schreef Naturens Galleri het volgende:
Worteltjes? Ja, voer die beesten van jou dan konijnen, die zijn toch nutteloos en flink van stuk.. Beter dan die bommenrapers.



Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 06-07-2004 18:00 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 6 juli 2004 17:59 schreef Naturens Galleri het volgende:
Worteltjes? Ja, voer die beesten van jou dan konijnen, die zijn toch nutteloos en flink van stuk.. Beter dan die bommenrapers.





varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 18:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:59 schreef Naturens Galleri het volgende:
Worteltjes? Ja, voer die beesten van jou dan konijnen, die zijn toch nutteloos en flink van stuk.. Beter dan die bommenrapers.


Ik voer ook af en toe kleine konijnen.Dus zelfs konijnen zijn niet nutteloos(zoals geen enkel dier volgens mij...)


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 18:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:59 schreef Je Moeder het volgende:
waterkonijn klinkt anders ook niet echt gepast met de foto erbij hehe


Ze schijnen toch echt naar konijn te smaken,en daar lijken ze eigenlijk ook best veel op als je ze kritisch gaat vergelijken...


spelfout weggehaald...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-07-2004 18:11 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 18:01 schreef varanus het volgende:
Ik voer ook af en toe kleine konijnen.Dus zelfs konijnen zijn niet nutteloos(zoals geen enkel dier volgens mij...)

Ik had mijn opmerking beter kunnen formuleren, ik doelde op het feit dat die gambiaanse hamsterratten getraind worden voor het opsporen van landmijnen e.d. en in die zin zo 'nuttig' worden gebruikt. Konijnen zijn verder niet zulke interessante dieren behalve dat ze een ideaal troeteldier zijn imho


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen