IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwe computer aanschaf, Pentium of AMD Athlon? Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-01-2008 1:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



:')

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-01-2008 1:07]


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-01-2008 4:57 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 11 januari 2008 23:06 schreef Wansmaak het volgende:
Dat draadloze muis gedoe heb ik iig nooit begrepen, wat is daar precies het nut van?





als je een bar hebt met een 32" monitor er achter, is het vrij lastig met draadjes. Daarbij draden zijn voor dino's. Ik zweer bij m'n logitech cordless desktop




renYek
Usericon van renYek
Posted 12-01-2008 9:27 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 12 januari 2008 4:57 schreef Bonnie het volgende:
als je een bar hebt met een 32" monitor er achter, is het vrij lastig met draadjes. Daarbij draden zijn voor dino's. Ik zweer bij m'n logitech cordless desktop


Idem voor laptop die aan mijn 32" LCD hangt en waar ik dan draadloos kan muizen en typen vanaf de bank


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2008 16:57 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 11 januari 2008 22:23 schreef Lionheart het volgende:
Een draadloze muis/toetsenbord is maar homo en overgewaardeerd, nutteloze ontwikkeling.


Waarom?

Een draadje aan vooral mijn muis vind ik schijtirritant.

quote:
Dat je nu nog voor een 8800 GTX kiest is opmerkelijk.


Omdat over 3 maanden de 9*** serie van nVidia op de markt komt? Dan is dit nog steeds geen trage kaart..

En: ik krijg dit systeem zoals iemand al opmerkte van mijn werk. Nee, ik klaag niet.

Lam commentaar van je, overigens. Ik post een high-end systeem en mijnheer zeurt over mijn keuze voor een wireless desktop en de duurste videokaart van nVidia die er momenteel te koop is


[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-01-2008 16:58]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-01-2008 17:03 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

+1 snaack!

Een draadloze muis is echt ideaal
Voor een keyboard hangt het van de situatie af. Die van mij ligt altijd op dezelfde plaats en die hou ik gewoon met draad.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2008 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

+1, gast neulde ook al bij mijn muis. Muisje is tering geweldig.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2008 17:06 by Snaack Profiel van Snaack

Een draadloos toetsenbord lijkt me echt een uitkomst als je bijv je compu naast je 48" LCD scherm hebt staan in de woonkamer en vanaf de bank wilt kunnen surfen. Het kan ook met een USB verlengkabel maar draadloos is wel iets handiger dan

Nu heb ik dat niet, maar ik vind kabels gewoon kut hehe.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-01-2008 17:07 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Hehe, die situatie komt niet heel veel voor denk ik
Maar je hebt een punt. Het is ook handig als je een keyboard aan een console wilt hangen voor in game chat of surfen op je tv.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-01-2008 17:17 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 januari 2008 17:03 schreef rajackar het volgende:
+1 snaack!

Een draadloze muis is echt ideaal
Voor een keyboard hangt het van de situatie af. Die van mij ligt altijd op dezelfde plaats en die hou ik gewoon met draad.


Je muis neem je mee naar het toilet ed?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2008 17:32 by Snaack Profiel van Snaack

Ik verplaatst mijn muis echt ontzettend veel. Geen meters natuurlijk, maar wel dusdanig dat een draad erg hinderlijk is.

Hij ligt nu voor mijn keyboard trouwens, wat met draad redelijk onpraktisch is.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 12-01-2008 17:32 by Spearhead Profiel van Spearheadhttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 12 januari 2008 17:06 schreef Snaack het volgende:

Nu heb ik dat niet, maar ik vind kabels gewoon kut hehe.


ik vind het vooral kut als wilt typen/muizen en je batterijen zijn op en je kunt geen nieuwe halen ofzo... doe mij maar kabels....

en in dat kader: Security firm cracks encryption for Microsoft's wireless keyboards (http://www.heise-security.co.uk/news/99873)



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-01-2008 17:43 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 12 januari 2008 16:57 schreef Snaack het volgende:
Waarom?

Een draadje aan vooral mijn muis vind ik schijtirritant.



Omdat over 3 maanden de 9*** serie van nVidia op de markt komt? Dan is dit nog steeds geen trage kaart..

En: ik krijg dit systeem zoals iemand al opmerkte van mijn werk. Nee, ik klaag niet.

Lam commentaar van je, overigens. Ik post een high-end systeem en mijnheer zeurt over mijn keuze voor een wireless desktop en de duurste videokaart van nVidia die er momenteel te koop is



Dan maak je ff druk wat ik vind, moet ik je soms benijden omdat je zo'n super systeem krijgt waarvoor je geen cent voor hoeft betalen?

Ik heb zelf trouwens ook een 8800 GTX, een maandje of drie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2008 17:47 by Snaack Profiel van Snaack

Puntje voor jou.

Ik zou die GTX zelf trouwens nooit kopen, dat vind ik echt teveel van het goede. Heb vorige maand een 8800GT gekocht voor mijn huidige systeem, dik tevreden mee.

Edit: mooie balans tussen performance en prijs imho.

ECHT high-end spul kost altijd de hoofdprijs..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-01-2008 17:48]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-01-2008 18:24 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 januari 2008 17:32 schreef Snaack het volgende:
Ik verplaatst mijn muis echt ontzettend veel. Geen meters natuurlijk, maar wel dusdanig dat een draad erg hinderlijk is.

Hij ligt nu voor mijn keyboard trouwens, wat met draad redelijk onpraktisch is.


Ok, hehe. Ik heb een gewone muis om te gamen, met draad. Maar verder gebruik ik een marble muis. Die verplaats je verder niet, dus ja.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-01-2008 20:22 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black





Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-01-2008 18:14 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-02-2008 18:55]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-01-2008 18:45 by Snaack Profiel van Snaack

Ik heb net een berg van die dingen op mijn nieuwe werk ingericht, wat een apparaten!! Mijn 1e ervaring met Macs, ben er zeer over te spreken. Erg (maar dan ook echt HEEL erg) gebruiksvriendelijk en wat een vet design (fysiek maar ook het OS zelf..)

Verder draai ik, heiden die ik er ben, wel stug XP SP2 Pro op die krengen (daar draait onze software namelijk op, niet op OSX).

Anyway, mocht ik eens wat geld uit een holle kies toveren, lust ik eigenlijk wel graag een 24" iMac. Die komt dan als internet/ email PC in de woonkamer en mijn spuuglelijke werkstations in mijn hobbyhok


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-01-2008 19:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Op mijn werk hebben we Mac Pro apparaten staan, die zijn nog net even een stukje bruter dan de I-mac's en vooral een stuk makkelijker uit te breiden indien nodig..

Ben zelf ook erg te spreken over Mac, maar thuis heb ik gewoon nog ene PC staan.

Mocht je vooral de schermen van de Mac gaaf vinden (de zogenoemde "Cinama displays", dan kun je ook voor Dell-schermen gaan, die hebben een serie met exact dezelfde panels, alleen het design eromheen is anders en je mist misschien een cardreader of usb-port in je scherm ofzo.. Prijsverschil is bij 24" geloof ik al iets van 300 euro (600 t.o.v. 900 euro).



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-01-2008 19:33 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-02-2008 18:54]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-01-2008 19:36 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 januari 2008 19:33 schreef Aaaarco het volgende:
ik heb ook zitten kijken naar die 8-core macpro dingen...

maar als ik er daar twee van moet kopen kom ik op een totaal van rond de 10.000 euro ( incl een extra scherm en software)...

das me net een paar kwartjes te veel





Hehehe.. die Quad-core zijn dan ook net enkele dagen geleden gereleased ja, zo rond de 2500 euro (zonder upgrades) toch? Ik heb zelf op mijn werk een model ouder, van afgelopen september ongeveer. Wel een berg geld ja, tenzij je zo'n ding echt heel zwaar gaat belasting is een I-mac ook prima.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2008 20:43 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 15 januari 2008 19:08 schreef Valorian het volgende:
Op mijn werk hebben we Mac Pro apparaten staan, die zijn nog net even een stukje bruter dan de I-mac's en vooral een stuk makkelijker uit te breiden indien nodig..

Ben zelf ook erg te spreken over Mac, maar thuis heb ik gewoon nog ene PC staan.

Mocht je vooral de schermen van de Mac gaaf vinden (de zogenoemde "Cinama displays", dan kun je ook voor Dell-schermen gaan, die hebben een serie met exact dezelfde panels, alleen het design eromheen is anders en je mist misschien een cardreader of usb-port in je scherm ofzo.. Prijsverschil is bij 24" geloof ik al iets van 300 euro (600 t.o.v. 900 euro).




Tja leuk, maar meer ook niet. Als je echt goede kwaliteit schermen wilt zal je toch voor Eizo moeten gaan. Die zijn echt superieur, met name als het om backlighting gaat.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-01-2008 21:18 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-02-2008 18:54]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-01-2008 22:47 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 januari 2008 20:43 schreef 0Tolerence het volgende:
Tja leuk, maar meer ook niet. Als je echt goede kwaliteit schermen wilt zal je toch voor Eizo moeten gaan. Die zijn echt superieur, met name als het om backlighting gaat.


Tjsa, ik weet ook wel dat Mac of Dell zeker niet tegen dat soort Eizo schermen op kan, maar dan heb je het ook over een heel andere kwaliteit met bijbehorende prijzen.. Als je dat er voor over hebt (en dat zou bij grafisch werk inderdaad eigenlijk wel moeten) dan is Eizo natuurlijk de betere optie. Maar ik noemde het alternatief Dell dan ook specifiek voor hen die nu een Mac scherm op het oog hebben. Zowel Mac als Dell maken schermen (met zoals genoemd dezelfde panels erin) die superieur zijn aan de low-budget Samsung troep en dergelijke, maar inderdaad nog altijd inferieur aan de Eizo's en andere echte topmerken voor grafisch werk..




Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-01-2008 22:49 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Als je echt zo'n topscherm koopt zou ik er overigens ook zo'n calibratie-oog bij kopen (weet even de juiste naam voor zo'n ding niet meer, maar die zet je op de monitor en dan kun je hem perfect laten calibreren)


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-01-2008 22:51 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-02-2008 18:54]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen