IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2004 13:00 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 20 januari 2004 11:47 schreef Phriar het volgende:
Je moet m'n post wel goed lezen: "het type: mooi van buiten leeg van binnen", ik weet niet hoe vaak jij in de buitenwereld komt maar ik heb heel vaak meegemaakt dat de jongeren die tot de "mooie groep" behoren om het maar weer eens generaliserend te vertellen mij of andere lelijke mensen letterlijk snoevend voorbij te wandelen, roddelen over "kijk eens naar die hazelip", of als ik ze aanspreek simpelweg de andere kant op kijken of iets dergelijks.

Ahhhh, de buitenwereld.... een moeilijke, uitdagende plaats ja, voor velen.

Uit bovenstaande maak ik op dat je jezelf lelijk vindt. Blijkbaar heb je niet zoveel zelfvertrouwen of straal je dat in ieder geval uit, anders zou je nl. niet genegeerd worden. Het kan ook aan je kleren liggen, ik meen me te herinneren dat je een hekel had aan 'kleren met knopen' enzo... als een in felgekleurde vormeloze zakken gehulde hippie mij aanspreekt, ben ik ook niet geneigd hem te woord te staan hoor.

quote:
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat simpelweg omdat ze door een toevallige genetische meevaller mooi zijn meer rechten en meer aandacht verdienen als andere mensen, en je kan niet ontkennen dat dat soort gedrag gruwelijk irritant is toch?

Intelligentie is ook een toevallige genetische meevaller, en zo zijn er wel meer toevallige genetische meevallers. De ene meevaller staat daarom niet 'lager' op de trede dan de ander. Een slim iemand zal zijn hersens gebruiken om verder te komen, iemand die die hersens niet heeft zal andere tactieken moeten gebruiken.
Dat jij je voelt alsof je minder rechten en aandacht hebt dan anderen, zegt meer over jouw afgunst dan over de 'leeghoofdigheid' van mooie mensen. 'Het Lelijke Eendje' is helaas een sprookje en berust niet op realiteit.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2004 13:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

uiterlijk is volgens mij weinig genetisch bepaald.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2004 13:05 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Reply op de post van Dwaallicht:

Mensen, luister naar deze wijze woorden, dit is 1 van de betere posts die ik de laatste tijd heb gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-01-2004 13:06]



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2004 13:07 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 januari 2004 13:04 schreef ElitE het volgende:
uiterlijk is volgens mij weinig genetisch bepaald.


Zozo, denk je ook wel eens na voordat je post?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2004 13:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 januari 2004 13:07 schreef Azagthoth het volgende:
Zozo, denk je ook wel eens na voordat je post?

ja

maar wou jij zeggen dat het uiterlijk zo erg genetisch bepaalt is

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-01-2004 13:26]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 20-01-2004 13:52 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 20 januari 2004 13:00 schreef Dwaallicht het volgende:
...als een in felgekleurde vormeloze zakken gehulde hippie mij aanspreekt, ben ik ook niet geneigd hem te woord te staan hoor.


Waarom niet dan
Wat heeft dat er nu helemaal mee te maken?

Daarbij, ik moet zeggen dat ik pas in staat ben iemand mooi te vinden, of in ieder geval, mooi te blijven vinden, als de persoon in kwestie intelligent genoeg is. Niks dat mensen lelijker maakt dan domheid of gebrek aan begrip, karakter en egotripperij. Ik kan me inbeelden dat je puur op iemand z'n uiterlijk kan 'vallen', neme nu het voorbeeld van wat ik een tijd geleden had met die Henkka dude van Children Of Bodom, één en al gekwijl, tot ik er toevallig mee in gesprek kwam. Ik ben nu met de beste wil van de wereld niet in staat om die kerel ook nog maar een béétje aantrekkelijk te vinden. Helaas

Anderzijds kan je iemand wel gewoon ok en niks bijzonders vinden, en als je er dan mee praat dan is die persoon ineens iemand helemaal anders... gewoon prachtig en volkomen 'onweerstaanbaar' omwille van z'n persoonlijkheid.

Dus ik vraag me af wat vormeloze gekleurde vodden daar al dan niet mee te maken hebben.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 20-01-2004 13:59 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 20 januari 2004 13:04 schreef ElitE het volgende:
uiterlijk is volgens mij weinig genetisch bepaald.


Daarom lijken eeneiige tweelingen ook helemaal niet op elkaar

Uiterlijk is bijna alleen maar genetisch bepaald, ik bedoel, hoeveel opvoeding kan je je indenken die het uiterlijk van iemand gaat beinvloeden? Die verhaaltjes van "van koffie krijg je rood haar" zijn niet op waarheid gebaseerd hoor. Lichamelijke conditie, daar kan je wat aan doen, trainen, of jezelf vet (laten) mesten, dat hoort ook bij uiterlijk natuurlijk, maar dat is ook een stuk variabeler dan het uiterlijk wat hier (vermoed ik) bedoeld wordt. Afgezien van verdere extremiteiten (plastische chirurgie, zwaar letsel en littekens als gevolg) staat je uiterlijk voor een groot deel al van te voren uitgestippeld.

Dat betekent niet dat schoonheid of lelijkheid erfelijk is, die dingen zijn toch maar subjectief, maar uiterlijk is dus wel degelijk genetisch bepaald.

Wat betreft de rest, tsja, ik kan me deels wel in de post van Dwaallicht vinden (deels), mensen die bij voorbeeld relaties bij voorbaat van de hand doen omdat ze naar eigen zeggen/denken te lelijk zijn zouden zich moeten realiseren dat uiterlijk dus ook niet alles is, en met zo'n instelling werk je jezelf alleen maar tegen. Als het op kleding aan komt is het een ander verhaal, persoonlijk heb ik het niet zo op die 'smaakpolitie' houdingen die ik wel vaker op dit forum lees, maar dat is persoonlijk. Daar staat tegenover dat bij het andere geslacht ook de meningen over dat soort onderwerpen verdeeld zijn.

Overigens lijkt het erop dat de tendens een beetje is overgeslagen naar 'mannen en hun uiterlijk'



For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-01-2004 14:00 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 20 januari 2004 13:20 schreef ElitE het volgende:
maar wou jij zeggen dat het uiterlijk zo erg genetisch bepaalt is
Vaak lijken kinderen wel op hun ouders of in ieder geval op familie, dus ik zeg: ja.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2004 14:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 januari 2004 14:00 schreef Elfensteen het volgende:
Vaak lijken kinderen wel op hun ouders of in ieder geval op familie, dus ik zeg: ja.

zelfde leefwijze, milieu in de baarmoeder, en andere milieu oorzaken, en volgens mij zijn er ook al dingen bepaalt buiten het DNA om (bijvoorbeeld beschadiging van een eiwit waardoor alcoholisme word doorgegeven)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-01-2004 14:08 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 20 januari 2004 14:03 schreef ElitE het volgende:
zelfde leefwijze, milieu in de baarmoeder, en andere milieu oorzaken, en volgens mij zijn er ook al dingen bepaalt buiten het DNA om (bijvoorbeeld beschadiging van een eiwit waardoor alcoholisme word doorgegeven)
bullshit, ik lijk niet op m'n pleeg-ouders.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-01-2004 14:11]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-01-2004 14:12 by Pandora Profiel van Pandora

Al je uiterlijke kenmerken zijn genetische bepaald in het begin. Hoe deze kenmerken zich echter ontwikkelen hangt af van voeding, omgeving, gewoontes, mileu en nog veel meer. Teminste dit zijn de resultaten van eeneiigetweeling onderzoeken. uit deze onderzoeken blijkt dat een tweeling die in hetzelfde huis woont vaak ook een bijna identike ontwikkeling hebben. Tweelingen die echter in verschillende huizen opgroeien hebben later enorme uiterlijke verschillen. Zoals de kleur haar, de lengte, de huidskleur, of je wel of niet slank bent. p[edit]Dit betekent trouwens niet dat je op je ouders hoeft te lijken. Zeker niet als dit pleegouders zijn. Een aziatische jongetje word huis nit blank als hij in nederland opgroeid, maar zijn huidskleur zal wel lichter zijn dan die van de meeste aziaten en door andere voeding zal hij waarschijnlijk ook langer zijn. Je lijkt meestal wel enigzins op je biologische ouders, want je hebt tenslotte je oogkleur en dergelijke van hun geerfd.[/edit]
Maar volgens mij gaat het topic hier niet over.

[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 20-01-2004 14:15]


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 20-01-2004 14:13 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 20 januari 2004 14:03 schreef ElitE het volgende:
zelfde leefwijze, milieu in de baarmoeder, en andere milieu oorzaken, en volgens mij zijn er ook al dingen bepaalt buiten het DNA om (bijvoorbeeld beschadiging van een eiwit waardoor alcoholisme word doorgegeven)


Lees mijn post nog eens

Maar nog even in het kort:
Eeineiige tweelingen zijn genetisch (vrijwel) identiek
Uiterlijk zijn ze ook (vrijwel) identiek

Familie lijkt vaak op elkaar, en dat heeft meer met de genen dan met de omstandigheden te maken. Dat baarmoederverhaal is leuk hoor, maar ik neem niet aan dat jij en je vader uit dezelfde baarmoeder komen, laat staan dat jullie dezelfde opvoeding hebben gehad.

Wat betreft beschadiging van eiwitten, tsja, ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt, maar als je bedoelt dat een kind een defect heeft in een bepaald eiwit dan kan ik je uit de droom halen door te zeggen dat het eiwit gecodeerd wordt door DNA, en dat een defect daarin een gevolg is van een defect in het DNA.

Verder zijn er wel uiterlijke gelijkenissen tussen diverse verschillende groepen mensen, maar dat zijn veel oppervlakkigere dingen zoals kleding en haardracht (bv. breezah-sletjes), als je het uiterlijk als geheel neemt dan is dat natuurlijk niet erfelijk, en juist dat geeft weer aan dat je er inderdaad zelf ook nog wel het één en ander aan kan doen.

Edit: nog even een reactie op de laatste post, wat je zegt zit wel wat in, en dan is het natuurlijk variabel wat wel en niet genetisch bepaald is. Persoonlijk vind ik gezicht een betere maatstaf, maar dat is juist omdat dat meer genetisch bepaald is, de rest is natuurlijk ook afhankelijk van voeding en mileucondities (zonlicht bv), tsja, als je iemand een arm afhakt ziet ie er ook ineens een stuk anders uit natuurlijk...

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 20-01-2004 14:16]


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-01-2004 14:17 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 20 januari 2004 13:52 schreef ~Narsil het volgende:
neme nu het voorbeeld van wat ik een tijd geleden had met die Henkka dude van Children Of Bodom, één en al gekwijl, tot ik er toevallig mee in gesprek kwam. Ik ben nu met de beste wil van de wereld niet in staat om die kerel ook nog maar een béétje aantrekkelijk te vinden. Helaas


*print dit even uit doet er meteen een lijstje omheen*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-01-2004 14:17 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 januari 2004 14:17 schreef FireFox het volgende:
*print dit even uit doet er meteen een lijstje omheen*


I'm not being rude. You're just insignificant.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-01-2004 14:21 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 januari 2004 13:52 schreef ~Narsil het volgende:
neme nu het voorbeeld van wat ik een tijd geleden had met die Henkka dude van Children Of Bodom, één en al gekwijl, tot ik er toevallig mee in gesprek kwam. Ik ben nu met de beste wil van de wereld niet in staat om die kerel ook nog maar een béétje aantrekkelijk te vinden. Helaas


Het komt uit dat er geen foto's meer van Henkka worden geplaatst in een bepaald topic


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2004 14:22 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 januari 2004 14:12 schreef Pandora het volgende:
Al je uiterlijke kenmerken zijn genetische bepaald in het begin. Hoe deze kenmerken zich echter ontwikkelen hangt af van voeding, omgeving, gewoontes, mileu en nog veel meer. Teminste dit zijn de resultaten van eeneiigetweeling onderzoeken. uit deze onderzoeken blijkt dat een tweeling die in hetzelfde huis woont vaak ook een bijna identike ontwikkeling hebben. Tweelingen die echter in verschillende huizen opgroeien hebben later enorme uiterlijke verschillen. Zoals de kleur haar, de lengte, de huidskleur, of je wel of niet slank bent. p[edit]Dit betekent trouwens niet dat je op je ouders hoeft te lijken. Zeker niet als dit pleegouders zijn. Een aziatische jongetje word huis nit blank als hij in nederland opgroeid, maar zijn huidskleur zal wel lichter zijn dan die van de meeste aziaten en door andere voeding zal hij waarschijnlijk ook langer zijn. Je lijkt meestal wel enigzins op je biologische ouders, want je hebt tenslotte je oogkleur en dergelijke van hun geerfd.[/edit]
Maar volgens mij gaat het topic hier niet over.


Maar leg mij eens uit, ik ben onwetend, is de wijze waarop jouw lichaam reageert op externe factoren genetisch bepaald? Wat bepaalt precies waarom persoon 1 anders reageert op externe factoren dan persoon 2?



[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-01-2004 14:23]



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-01-2004 14:26 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 20 januari 2004 14:22 schreef Azagthoth het volgende:
Maar leg mij eens uit, ik ben onwetend, is de wijze waarop jouw lichaam reageert op externe factoren genetisch bepaald? Wat bepaald precies waarom persoon 1 anders reageert op externe factoren dan persoon 2?



Mag ik daar even over nadenken?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2004 14:29 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Graag zelfs.



Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 20-01-2004 14:37 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 20 januari 2004 14:22 schreef Azagthoth het volgende:
Maar leg mij eens uit, ik ben onwetend, is de wijze waarop jouw lichaam reageert op externe factoren genetisch bepaald? Wat bepaalt precies waarom persoon 1 anders reageert op externe factoren dan persoon 2?




Ik denk dat een deel van je fysiologie wel door 'opvoeding' bepaald wordt, bijvoorbeeld overgewicht, ik denk (en zeg denk, want ik weet het niet zeker) dat bijvoorbeeld de neiging tot overgewicht, of je metabolisme (stofwisseling) in het algemeen deels prenataal en ook later in de ontwikkeling zich vormt, en dat het dus niet zuiver genetisch is, natuurlijk speelt in de meeste gevallen de opvoeding door de ouders ook een versterkende rol. Een voorbeeld, dikke echtparen hebben vaak dikke kinderen, ik denk dat de kinderen al in het foetus stadium geconfronteerd worden met, tsja, een zeer ruime energie omzet, om het zo maar te noemen, en het lichaam zal zich daar aan aanpassen (we hebben allemaal dezelfde stoffen en hormonen, maar het is aan het lichaam om te bepalen hoeveel er van wordt geproduceerd, en ik denk dat dit soort dingen er wel degelijk een invloed op kunnen hebben), en vatbaarder zijn voor overgewicht. Als je zo'n kind in een hongerend afrikaans land plaatst zal het echter niet snel dik worden, terwijl het bij de ouders, vooral als die onverantwoord eten (wat vaak het geval is) waarschijnlijk wel flink zal vervetten. Nogmaals, dit is hoe ik denk dat het misschien gaat, ik ben geen fysioloog en waarschijnlijk is er al veel meer over bekend hoe dit werkt.

Al met al is het uiterlijk natuurlijk een wisselwerking van beide factoren (vaak aangeduid met nature vs. nurture), en aangezien een mooi uiterlijk daarbij ook nog eens subjectief is, is het eigenlijk vrij zinloos om daarover te discussiëren.


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-01-2004 14:50 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 20 januari 2004 14:37 schreef Pil het volgende:
Ik denk dat een deel van je fysiologie wel door 'opvoeding' bepaald wordt, bijvoorbeeld overgewicht, ik denk (en zeg denk, want ik weet het niet zeker) dat bijvoorbeeld de neiging tot overgewicht, of je metabolisme (stofwisseling) in het algemeen deels prenataal en ook later in de ontwikkeling zich vormt, en dat het dus niet zuiver genetisch is, natuurlijk speelt in de meeste gevallen de opvoeding door de ouders ook een versterkende rol. Een voorbeeld, dikke echtparen hebben vaak dikke kinderen, ik denk dat de kinderen al in het foetus stadium geconfronteerd worden met, tsja, een zeer ruime energie omzet, om het zo maar te noemen, en het lichaam zal zich daar aan aanpassen (we hebben allemaal dezelfde stoffen en hormonen, maar het is aan het lichaam om te bepalen hoeveel er van wordt geproduceerd, en ik denk dat dit soort dingen er wel degelijk een invloed op kunnen hebben), en vatbaarder zijn voor overgewicht. Als je zo'n kind in een hongerend afrikaans land plaatst zal het echter niet snel dik worden, terwijl het bij de ouders, vooral als die onverantwoord eten (wat vaak het geval is) waarschijnlijk wel flink zal vervetten. Nogmaals, dit is hoe ik denk dat het misschien gaat, ik ben geen fysioloog en waarschijnlijk is er al veel meer over bekend hoe dit werkt.

Al met al is het uiterlijk natuurlijk een wisselwerking van beide factoren (vaak aangeduid met nature vs. nurture), en aangezien een mooi uiterlijk daarbij ook nog eens subjectief is, is het eigenlijk vrij zinloos om daarover te discussiëren.


Of je wel of niet de neiging hebt om dik te worden wordt bepaald door je stofwisseling. Je voeding maakt natuurlijk ook wel uit. Zo zijn er heel veel mensen die niet ontbijten, terwijl dit de belangrijkste maaltijd van de dag is. Dit kan twee gevolgen hebben. Je krijgt ondergewicht of je wordt te dik. De mensen die ondergewicht als gevolg krijgen hebben meestal een snelle spijsvertering. De mensen die overgewicht krijgen hebben een langzame spijsvertering. Het lichaam zal dan ook elk beetje voedinsstof dat het spijsverteringskanaal passeert opnemen en opslaan als vet. Dit om de energietekorten die het lichaam regelmatig heeft de compenseren. Of je vatbaar bent voor overgewicht hangt dus voor een deel af van de snelheid van je spijsvertering, hetgeen genetisch is bepaald. Voor een ander deel hangt het af van je voeding. Je kan teveel eten en dik worden, maar je kan ook te weinig eten en dik worden. Als je heel erg veel te weinig eet wordt je natuurlijk niet dik, maar als je net te weinig eet gaat je lichaam zuinig met z'n energie om en wordt je vaak wel iets dikker dan normaal. Als je gewoon normaal voldoende eet hoeft je lichaam niet zuinig met z'n energie om te gaan en zit je als het goed is en je geen schildklierafwijking hebt of nooit beweegt gewoon op een normaal gewicht.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 20-01-2004 14:55 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

Bij sommige mensen helpt het anders ook niet als ze normaal eten en veel bewegen, trust me... wat moeten die dan?


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-01-2004 14:58 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 20 januari 2004 14:55 schreef Miss Lucifer het volgende:
Bij sommige mensen helpt het anders ook niet als ze normaal eten en veel bewegen, trust me... wat moeten die dan?


Dat zijn dus mensen die eerst overgewicht hebben gekweekt. En als je het eenmaal hebt is het moeilijk ervan af te komen. Dus die moeten op dieet, maar dat wil niet zeggen dat dat helpt. Liposuctie kan werken, omdat je in een keer al het overtollige vet kwijt bent, maar dan moet je daarna wel letten op je hoeveelheid die je eet.
En er zijn heel veel mensen met genetische afwijkingen waardoor ze dikker worden. Suikerziekte, schildklierafwijkingen, leverafwijkingen, enz.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 20-01-2004 15:02 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 20 januari 2004 14:58 schreef Pandora het volgende:
Dat zijn dus mensen die eerst overgewicht hebben gekweekt. En als je het eenmaal hebt is het moeilijk ervan af te komen. Dus die moeten op dieet, maar dat wil niet zeggen dat dat helpt. Liposuctie kan werken, omdat je in een keer al het overtollige vet kwijt bent, maar dan moet je daarna wel letten op je hoeveelheid die je eet.
En er zijn heel veel mensen met genetische afwijkingen waardoor ze dikker worden. Suikerziekte, schildklierafwijkingen, leverafwijkingen, enz.


gekweekt..? Oké, dat kan... Denk alleen dat je daar met drastische maatregelen best wel vanaf kan komen, zonder liposuctie... Gewoon vezels vreten en verder heel veel water drinken en een sport gaan doen ofzo... Wil best werken.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-01-2004 15:04 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 20 januari 2004 15:02 schreef Miss Lucifer het volgende:
gekweekt..? Oké, dat kan... Denk alleen dat je daar met drastische maatregelen best wel vanaf kan komen, zonder liposuctie... Gewoon vezels vreten en verder heel veel water drinken en een sport gaan doen ofzo... Wil best werken.


Niet als je lichaam dan zuinig gaat doen met z'n energie. dan wordt je soms alleen maar dikker.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 15:06 by IceQueen Profiel van IceQueen

waar is het "tevereden met jezelf zijn" toch naartoe?
je bent wie je bent,punt.Love it or kill yourself!met al dat gezanik!Er zijn mensen knapper dan jij,lelijker dan jij,dikker dan jij,dunner dan jij,...SO WHAT?Er zal wel altijd iemand zijn die je melijk vindt,iemand anders vindt je dan weer superknap!WHATEVER!!!!!!!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen