IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zweden zegt: "NEEN". Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2003 12:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De zweden willen geen Euro. Zalm en andere geldmannetjes zullen wel verdrietig zijn over deze uitslag.
Ik heb er verder geen verstand van de invloed op de Euro maar ben toch blij dat ze tegen hebben gestemd. Dat komt vooral omdat het erop leek dat voor zou worden gestemd gebaseerd op emotionele gronden. De Zweden waren tegen, een politica die voor is werd vermoord, en opeens leken de Zweden hun stembiljet als een condoleance biljet te gaan beschouwen (net als het massaal stemmen op LPF)dat is natuurlijk een foute inslag. De Zweden moeten stemmen om dat we denken dat het resultaat goed is voor hun land. En dat hebben we ook gedaan. Hadden "wij" dat een tijdje geleden ook maar gedaan.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2003 12:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze zeiden Nej hoor

ps. denk even op lange termijn.....

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-09-2003 12:12]


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 12:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Hoezo, wat is er mis met de Euro ? Is toch handig (vooral als je dicht bij de grens met Nederland/Duitsland woont )


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-09-2003 12:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik vind het jammer. Ik heb hier weinig kaas van gegeten, maar volgens mij was het beter voor ons geweest als ze ja hadden gekozen.