IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zweden zegt: "NEEN". Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 14:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:31 schreef Zenial het volgende:
Ik vind in dit geval wijzen en uitlachen ook een betere reactie...


Ik neem aan dat jij alle Belgische politieke partijen en bijhorende afkortingen van buiten kent dan ?


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-09-2003 14:36 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:34 schreef campske666 het volgende:
Ik neem aan dat jij alle Belgische politieke partijen en bijhorende afkortingen van buiten kent dan ?


Uiteraard niet. Maar ik neem aan dat je nu begrijpt wat ik bedoelde. Iedereen ging massaal LPF stemmen, wat een bij elkaar geraapt zooitje zakkenwassers was/is.


this user is dead


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 14:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:36 schreef JFrost het volgende:
Uiteraard niet. Maar ik neem aan dat je nu begrijpt wat ik bedoelde. Iedereen ging massaal LPF stemmen, wat een bij elkaar geraapt zooitje zakkenwassers was/is.


Het schijnt idd dat na Pim er aan was er niet veel meer overschoot van die partij.
Achja, ik ben nooit voorstander geweest van "iedereen krijgt een stem". De meeste mensen (waaronder ik) zijn te dom om over zo een dingen te beslissen. Ze moesten gewoon een minimum IQ grens (120 ofzo) opstellen voor stemgerechtigden.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 14:39 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:15 schreef campske666 het volgende:
Je zou beter gewoon antwoorden.


sorry, ik hedde geen idee dadde gij een belg was!

nu begrijp ik dadde gij u da nie welgevallen laat!


I Find That I Am Not There...


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-09-2003 14:40 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

wat?


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 14:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:40 schreef XPositiveX het volgende:
wat?


Hij zegt dat hij niet wist dat ik belg was, en dat ik daarom zo reageerde op zijn smileys.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 14:43 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:42 schreef campske666 het volgende:
Hij zegt dat hij niet wist dat ik belg was, en dat ik daarom zo reageerde op zijn smileys.


bedankt voor deze precieze uitleg!


I Find That I Am Not There...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2003 15:20 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:07 schreef JFrost het volgende:
Natuurlijk kan het volk niet stemmen over de euro. Net als ze eigenlijk natuurlijk ook niet een fatsoenlijke regering bij elkaar kunnen stemmen. Je hebt gezien wat er gebeurt als alle idioten opeens gaan stemmen: LPF.


Pprecies, de euro invoering zie ik op zich als iets waar we later (hopelijk) positieve effecten van gaan merken. Jammer dat het wel door vooral de horeca gebruikt is als handige manier om de prijzen te verdubbelen. Ik ben echter wel huiverig voor het feit dat steeds meer onderontwikkelde landen proberen bij de EU te komen.

Dat het volk niet in staat is een fatsoenlijke regering te kiezen is de afgelopen tijd wel gebleken.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 15:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:20 schreef Vlkodlak het volgende:
Pprecies, de euro invoering zie ik op zich als iets waar we later (hopelijk) positieve effecten van gaan merken. Jammer dat het wel door vooral de horeca gebruikt is als handige manier om de prijzen te verdubbelen. Ik ben echter wel huiverig voor het feit dat steeds meer onderontwikkelde landen proberen bij de EU te komen.

Dat het volk niet in staat is een fatsoenlijke regering te kiezen is de afgelopen tijd wel gebleken.


ik denk dat de horeca zichzelf in de vingers aan het snijden is, de mensen kunne zich geen etentje meer buiten de deur meer veroorloven dus gaan er minder mensen richting horeca met als gevolg minder vraag dus aanbod voor een lagere prijs. het trekt zich allemaal wel weer recht. het duurt misschien effe maar uiteindelijk zal de euro zo slecht nog niet zijn!


I Find That I Am Not There...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2003 15:27 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:23 schreef rvanderholst het volgende:
ik denk dat de horeca zichzelf in de vingers aan het snijden is, de mensen kunne zich geen etentje meer buiten de deur meer veroorloven dus gaan er minder mensen richting horeca met als gevolg minder vraag dus aanbod voor een lagere prijs. het trekt zich allemaal wel weer recht. het duurt misschien effe maar uiteindelijk zal de euro zo slecht nog niet zijn!



Dat denk ik ook zeker gezien de huidige stand van de economie. Mensen gaan weer veel eerder thuis eten en drinken (doe ik zelf ook). Helaasch zal het denken nog wel even duren voordat dit weer een beetje rechtgetrokken is vrees ik.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-09-2003 15:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Over een paar jaartjes nemen ze vast de euro aan. Het heeft even tijd nodig.

De supermarkten zijn nu bezig met lagere prijzen. Volgensmij waren hun ook in de prijs van koopwaar gestegen. Hopelijk volgt de rest.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2003 15:42 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:33 schreef wladimir het volgende:


De supermarkten zijn nu bezig met lagere prijzen. Volgensmij waren hun ook in de prijs van koopwaar gestegen. Hopelijk volgt de rest.


Klopt Aldi en nog een paar andere budget winkels waren volgens mij de enige, uit een test die ik gelezen heb, die niet de prijzen omhoog hadden gedaan met de euro omrekening.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-09-2003 15:45 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Aldi (hun ice-tea) heerst!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 15:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:45 schreef XPositiveX het volgende:
Aldi (hun ice-tea) heerst!


alles van de aldi heerscht!! PANDA PINDAKAAS!!!


I Find That I Am Not There...


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-09-2003 15:47 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hehe, s'all good.


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 15-09-2003 15:54 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

quote:
Over een paar jaartjes nemen ze vast de euro aan. Het heeft even tijd nodig.

Ik las dat bij een "Ja" uitkomst de Euro rond 2006 ingevoerd zou worden en bij een "Nej" uitkomst het volgende referendum pas rond 2013 gehouden zou worden.
Overigens vind ik het vanuit nationalistisch oogpunt een mooie beslissing.


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 15:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:46 schreef rvanderholst het volgende:
alles van de aldi heerscht!!!!


Diepvries-pizza en lasagna


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 15-09-2003 15:57 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:27 schreef Vlkodlak het volgende:
Dat denk ik ook zeker gezien de huidige stand van de economie. Mensen gaan weer veel eerder thuis eten en drinken (doe ik zelf ook). Helaasch zal het denken nog wel even duren voordat dit weer een beetje rechtgetrokken is vrees ik.


Prijsverlaging in de horeca heb ik nog nooit meegemaakt


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 15-09-2003 15:59 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Lidl!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-09-2003 17:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Aldi en Lidl heerschen beide!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-09-2003 18:37 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

...maar hebben beiden niet Al te veel te maken met het Nej zeggen van zweden


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2003 19:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:46 schreef rvanderholst het volgende:
alles van de aldi heerscht!! PANDA PINDAKAAS!!!


Hoe zo een schitterend topic kan degraderen tot "All hails to the Aldi"-topic is mij een groot wonder!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-09-2003 20:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:54 schreef Waldkauz het volgende:
Ik las dat bij een "Ja" uitkomst de Euro rond 2006 ingevoerd zou worden en bij een "Nej" uitkomst het volgende referendum pas rond 2013 gehouden zou worden.
Overigens vind ik het vanuit nationalistisch oogpunt een mooie beslissing.

Tja, da's moeilijk, wat is nu 'het nationalistische belang' hmm? Goed en wel beschouwd gaat het nl. alleen maar om een monetaire eenheid die er - in principe - voor zorgt dat je met die eurolanden betere handelsafspraken kunt maken, geen last meer hebt van koersverschillen of -wisselingen, zodat je uiteindelijk een stabielere (want Europese) economie krijgt.

Zo bekeken vind ik het uit nationalistisch oogpunt helemaal niet zo'n goed idee om die euro te weigeren.
Natuurlijk kunnen we pas over een jaar of dertig zeggen of het écht goed is die euro, of niet... en ook ik mis de piek en de knaak wel... maar de voordelen van de euro vind ik zeer zeker plausibel. En alle Nederlanders blijven gewoon Nederlands spreken en alle Fransen Frans, en alle Nederlanders copuleren dan nog steeds met andere Nederlanders zodat je nog steeds Nederlandse kindertjes krijgt die leren over Jan Klaassen en Katrijn en die ingewijd zullen worden in de geneugten van onze nationale keuken (ehem...). Daar doet die euro dus niets aan af.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-09-2003 20:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vind het goed van ze.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 15-09-2003 20:42 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 20:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, da's moeilijk, wat is nu 'het nationalistische belang' hmm? Goed en wel beschouwd gaat het nl. alleen maar om een monetaire eenheid die er - in principe - voor zorgt dat je met die eurolanden betere handelsafspraken kunt maken, geen last meer hebt van koersverschillen of -wisselingen, zodat je uiteindelijk een stabielere (want Europese) economie krijgt.

Zo bekeken vind ik het uit nationalistisch oogpunt helemaal niet zo'n goed idee om die euro te weigeren.
Natuurlijk kunnen we pas over een jaar of dertig zeggen of het écht goed is die euro, of niet... en ook ik mis de piek en de knaak wel... maar de voordelen van de euro vind ik zeer zeker plausibel. En alle Nederlanders blijven gewoon Nederlands spreken en alle Fransen Frans, en alle Nederlanders copuleren dan nog steeds met andere Nederlanders zodat je nog steeds Nederlandse kindertjes krijgt die leren over Jan Klaassen en Katrijn en die ingewijd zullen worden in de geneugten van onze nationale keuken (ehem...). Daar doet die euro dus niets aan af.


Dat de Scandinavische landen de euro niet willen is niet zo vreemd. Die landen kennen namelijk seizoensprijzen. Sommige levensmiddelen zijn in de zomer goedkoop en in de winter iets van 20 euro duurder. Dus als ze de euro invoeren wordt alles nog duurder dan dat het al is alleen maar omdat die geldgraaiende Zalm en zijn zwaarlijvige collega's van Duitsland en Frankrijk dat zo graag willen. Trouwens, Engeland doet ook nog lang niet mee, ook vanwege hun 'nationale belangen'.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen