IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zweden zegt: "NEEN". Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-09-2003 13:16 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Op allerlei stukjes grond met allerlei verschillende muntjes betalen is natuurlijk gewoon flink achterlijk.


this user is dead


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2003 13:20 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:16 schreef JFrost het volgende:
Op allerlei stukjes grond met allerlei verschillende muntjes betalen is natuurlijk gewoon flink achterlijk.


Jij denkt niet aan de gepensioeneerden die niks beters te doen hebben dan munten verzamelen he

Op zich heb ik trouwens niks tegen de euro, was het niet dat de prijzen zo hoerig omhoog zijn gegaan en mijn stufi maar liefst 10 euro omhoog is gegaan ter compensatie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2003 13:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als zweden een eigen euro krijgt, ooit, moeten ze wel allemaal bands op hun nationale kant zetten. een DT 2 euro muntstuk bijvoorbeeld


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2003 13:21 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:20 schreef ghoulliette het volgende:
als zweden een eigen euro krijgt, ooit, moeten ze wel allemaal bands op hun nationale kant zetten. een DT 2 euro muntstuk bijvoorbeeld


Nej de 2 euro is natuurlijk gereserveerd voor Bathory


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 13:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:20 schreef ghoulliette het volgende:
als zweden een eigen euro krijgt, ooit, moeten ze wel allemaal bands op hun nationale kant zetten. een DT 2 euro muntstuk bijvoorbeeld


Vet, een 2 Euro muntje met het logo van Thyrfing


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2003 13:23 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:21 schreef campske666 het volgende:
Vet, een 2 Euro muntje met het logo van Thyrfing


Nej B-A-T-H-O-R-Y


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-09-2003 13:23 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:20 schreef Vlkodlak het volgende:
Op zich heb ik trouwens niks tegen de euro, was het niet dat de prijzen zo hoerig omhoog zijn gegaan en mijn stufi maar liefst 10 euro omhoog is gegaan ter compensatie


Maar das allemaal "nu". Als je wat vooruit denkt heeft het alleen maar voordelen denk ik...


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2003 13:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

DT op het 1 euro stuk dan?


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 13:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:23 schreef Vlkodlak het volgende:
Nej B-A-T-H-O-R-Y


A-M-O-N A-M-A-R-T-H ?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2003 13:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het was trouwens wereld anti zelfmoord dag op de dag dat Lindh gedood werd. Het werd trouwens ook in stockholm gehouden. Stond in de metro (of spits weet ik veel) vanmorgen)


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2003 13:27 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:23 schreef JFrost het volgende:
Maar das allemaal "nu". Als je wat vooruit denkt heeft het alleen maar voordelen denk ik...


Dat hoop ik ook.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2003 13:29 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:27 schreef ghoulliette het volgende:
het was trouwens wereld anti zelfmoord dag op de dag dat Lindh gedood werd. Het werd trouwens ook in stockholm gehouden. Stond in de metro (of spits weet ik veel) vanmorgen)


Tegenwoordig is het elke dag een wereld blabla of nationale &(*&^ dag.

Binnenkort de nationale alleenstaande lesbische huishoudsters dag


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 13:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:29 schreef Vlkodlak het volgende:


Binnenkort de nationale alleenstaande lesbische huishoudsters dag


Was dat vorige week donderdag niet ?


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-09-2003 13:31 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:29 schreef Vlkodlak het volgende:
Tegenwoordig is het elke dag een wereld blabla of nationale &(*&^ dag.

Binnenkort de nationale alleenstaande lesbische huishoudsters dag


Afgelopen Zaterdag (de 2^8e dag van het jaar) was het Programmers Day!


this user is dead


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 15-09-2003 13:39 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

De Euro is misschien niet zo'n slecht idee, ware het niet, dat er natuurlijk door het bedrijfsleven volop misbruik wordt gemaakt, dmv prijsverhogingen.
Ik weet zeker dat meer dan de helft van Nederland tegen gestemd zou hebben. Maar de Nederlandse regering was te schijterig om vooraf een referendum te houden onder de bevolking.
Verder kan ik me voorstellen dat landen zoals Turkije en landen rond de Balkan staan te trappelen van ongeduld om toe te treden tot de Europese Unie. Kunnen Duitsland, Frankrijk en Nederland lekker opdraaien voor het opkrikken van hun economie. Pffff...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 13:49 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:39 schreef Mariekwel het volgende:
Ik weet zeker dat meer dan de helft van Nederland tegen gestemd zou hebben. Maar de Nederlandse regering was te schijterig om vooraf een referendum te houden onder de bevolking.



Ik denk dat een referendum over de invoering van de euro gewoon een slechte zaak is. de ene helft zecht: oh, kvind de kroon wel leuk, de ander zegt, ha de euro lekker handig in het buitenland....

daar gaat het dus niet om, kan het volk beslissen over economische gevolgen die er aan de euro vast zitten?? kdacht het niet! welke halve zool heeft er nou verstand van?

eens in de 4 jaar kiest men een regering die de beslissingen voor het land mogen maken. Laat die dan ook beslissen wat er gaat gebeuren, dat zijn (als het goed is) de mensen die een beslissing kunnen maken en er genoeg over weten. Is het volk het er niet mee eens, dan kiezen ze bij de volgende verkiezingen een andere regering!


I Find That I Am Not There...


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 15-09-2003 13:57 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Ze kunnen de bevolking toch informeren over hoe en wat Euro? En ze kiezen toch ook om de vier jaar een nieuwe regering (zij die verantwoordelijk worden gehouden van het reilen zeilen des lands)? Dat prijzen in deze mate verhoogd zijn, heeft niemand verwacht, dacht ik.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 14:00 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:57 schreef Mariekwel het volgende:
Ze kunnen de bevolking toch informeren over hoe en wat Euro? En ze kiezen toch ook om de vier jaar een nieuwe regering (zij die verantwoordelijk worden gehouden van het reilen zeilen des lands)? Dat prijzen in deze mate verhoogd zijn, heeft niemand verwacht, dacht ik.


denk je nou echt dat dat werkt? de gemiddelde zweed of als je wilt nederlander weet echt niks van de euro en economie af!
ok, goede infromatie zal misschien wel helpen maar de beslissing ligt toch echt bij de regering van het land.


I Find That I Am Not There...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-09-2003 14:07 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Natuurlijk kan het volk niet stemmen over de euro. Net als ze eigenlijk natuurlijk ook niet een fatsoenlijke regering bij elkaar kunnen stemmen. Je hebt gezien wat er gebeurt als alle idioten opeens gaan stemmen: LPF.


this user is dead


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 14:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:07 schreef JFrost het volgende:
Natuurlijk kan het volk niet stemmen over de euro. Net als ze eigenlijk natuurlijk ook niet een fatsoenlijke regering bij elkaar kunnen stemmen. Je hebt gezien wat er gebeurt als alle idioten opeens gaan stemmen: LPF.


Wat is LPF ?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 14:10 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:09 schreef campske666 het volgende:
Wat is LPF ?


I Find That I Am Not There...


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 15-09-2003 14:11 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:00 schreef rvanderholst het volgende:
denk je nou echt dat dat werkt? de gemiddelde zweed of als je wilt nederlander weet echt niks van de euro en economie af!
ok, goede infromatie zal misschien wel helpen maar de beslissing ligt toch echt bij de regering van het land.


Ja. hoe dan ook. Ik begrijp je punt en ik ben het gedeeltelijk over eens, maar het was wel netjes geweest als er een referendum was gehouden. Het resultaat had dan meegenomen kunnen worden in de beslissing van de regering. De voordelen waren allicht bekend, maar over de nadelen hebben ze natuurlijk gezwegen. De invoering van de Euro kostte gigantisch veel, ik baal er van dat dat verhaald wordt op de bevolking.


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 14:15 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 14:10 schreef rvanderholst het volgende:



Je zou beter gewoon antwoorden.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-09-2003 14:21 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 september 2003 14:15 schreef campske666 het volgende:
Je zou beter gewoon antwoorden.


Lijst Pim Fortuyn (spel je het zo?)


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-09-2003 14:31 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 september 2003 14:15 schreef campske666 het volgende:
Je zou beter gewoon antwoorden.

Ik vind in dit geval wijzen en uitlachen ook een betere reactie...


Zenial


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen