IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : waarom vrouwen onder elkaar de bitch kunnen afhangen... Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-11-2003 23:16 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2003 23:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

you wus


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 23:34 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

en geen enkele vrouw die antwoord....tiens..ben ik toch nie de enigste die hier geen antwoord op weet...


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 08-11-2003 23:42 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

... ik vind, als vrouw zijnde, de vraagstelling nogal onnozel... je zou zo ook kunnen vragen: waarom zijn mensen, zowel mannen als vrouwen, zo'n achterlijke mongolen? Of waarom zijn mannen zo'n botterikken? Tja, waarom? Omdat het nu eenmaal zo is zeker?

Ik vind tevens dat je nogal aan het veralgemenen bent, het lijkt net alsof alleen jijzelf buiten je vraagstelling valt.

Al met al heeft dit topic weinig zin, dus: slotje.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 23:59 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:42 schreef ~Narsil het volgende:
... ik vind, als vrouw zijnde, de vraagstelling nogal onnozel... je zou zo ook kunnen vragen: waarom zijn mensen, zowel mannen als vrouwen, zo'n achterlijke mongolen? Of waarom zijn mannen zo'n botterikken? Tja, waarom? Omdat het nu eenmaal zo is zeker?

Ik vind tevens dat je nogal aan het veralgemenen bent, het lijkt net alsof alleen jijzelf buiten je vraagstelling valt.

Al met al heeft dit topic weinig zin, dus: slotje.


tja, nochthans heeft dit betrekking op een groot aantal vrouwen. Hoe je het nu draait of keert, tussen vrouwen bestaan er niet echt veel onvoorwaardelijke vriendschappen. Waarom?


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-11-2003 0:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:42 schreef ~Narsil het volgende:
...

Al met al heeft dit topic weinig zin, dus: slotje.

Verstrengeling van belangen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2003 0:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:59 schreef EVILinetje het volgende:
tja, nochthans heeft dit betrekking op een groot aantal vrouwen. Hoe je het nu draait of keert, tussen vrouwen bestaan er niet echt veel onvoorwaardelijke vriendschappen. Waarom?
tussen mannen onderling ook niet, tussen mannen en vrouwen ook niet, tussen panda's en oorwurmen ook niet.

Ga menstrueren of zo


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 09-11-2003 0:30 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

topic is trouwens; waarom vrouwen onder elkaar de bitch KUNNEN afhangen en niet "waarom vrouwen onder elkaar de bitch afhangen" Da zijn 2 totaal verschillende vraagstellingen.
En trouwens, Narsil, jij zou de vraag toch moeten begrijpen?? En mij misschien een antwoord geven??? Dat zou al een heleboel verklaren.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2003 0:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. omdat het evil is ?? ...


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 09-11-2003 0:37 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

dit loopt dood....
*slotje*


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-11-2003 12:11 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik denk dat vrouwen uiteindelijk elkaar veel meer pijn kunnen berokkenen dan mannen, mannen zoals eerder gezegd hebben de neiging dingen niet te laten slepen maar ze sneller via de vuist of harde woordenwisseling uit de lucht te halen (over het algemeen!!!), vrouwen daarintegen kunnen plannen beramen om medevrouwen psychisch te grazen te nemen, ze nemen zich er blijkbaar de tijd voor .

Als een man en vrouw ruzie hebben zal de vrouw het vaak langer onthouden dan de man, als twee vrouwen ruzie hebben weigeren ze het vaak allebei te vergeten... met alle gevolgen van dien


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 09-11-2003 12:18 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ouwe koeien uit de sloot halen heet dat... Je spreekt af dat het nu afgehandeld is, maar als die afspraak niet uitkomt, komt dat kutrund weer uit de sloot. En wee je gebeente als kerel als je dan over die afspraak begint: dodelijk


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-11-2003 12:19 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Geen idee waarom vrouwen zo achterbaks zijn.
Ik ga voornamelijk om met mannen. Als ik het goed tel heb ik op dit moment in totaal iets van zes goede vrienden en 1 goede vriendin.

Volgens mij komt het voor een deel doordat vrouwen denken dat als ze iets rechtstreeks tegen een andere vrouw zeggen dat veel erger is dan het op een andere manier te laten blijken. Als ik tegen een meisje zeg dat ik iets echt niet in haar waardeer terwijl ik een boel andere dingen wel in haar waardeer dan word mij meestal de huis volgescholden. Jongens hebben dan meestal zoiets van. Ach, best ik vind toch ook niet alles aan jou fantastisch en daarmee is dat dan afgelopen. Bij een meisje resulteert het meestal in een gigantisch scheldpartij.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-11-2003 14:22 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Omdat vrouwen veel manipulatiever zijn.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-11-2003 14:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Of in de woorden van Hans Teeuwen: Alle vrouwen zijn hoeren!!!!!!!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 09-11-2003 14:51 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik heb eens gelezen dat het in de genen zit. Vrouwtjes willen zo mooi en aantrekkelijk mogelijk overkomen zodat het mannetje hen uitkiest (in z'n algemeenheid, uitzonderingen daargelaten) voor de voortplanting. Andere vrouwen zijn daardoor concurrentes. Waarom mannen dit gedrag dan niet vertonen, geen id eigenlijk. Misschien omdat ze langer vruchtbaar zijn en ook veel meer kinderen kunnen voortbrengen en daardoor relaxter zijn...Of ze hebben het te druk met jagen en hout sprokkelen


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-11-2003 15:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Volgens mij speelt jaloezie een belangrijke rol. Zowel op uiterlijk gebied als op het vlak van materiële voordelen.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2003 16:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

My 2 cents:

Ik zit op mijn werk in een vrouwencultuur en het valt me op hoe subtiel/ genuanceerd manipulatief sommige vrouwen zijn; verder wordt er eerder enorm bewust op lichaamstaal gelet ipv het bedrijven van rechtstreekse communicatie waardoor er foutieve aannames worden gedaan + het redeneren daarop verder; dat, gekoppeld aan het al eerder in deze thread genoemde olifantengeheugen en vaak meespelende onzekerheid lijkt me een aardige voedingsbodem voor bitcherigheid; zelf heb ik het duidelijk meegemaakt omdat ik met mijn aanwezigheid een vrouwencultuur heb gepenetreerd; ik was toch de male intruder en dat was wennen voor ze; de factor mannen is dus zeker aan aanleiding, al is het maar de concurrentiestrijd omdat vrouwen zich schijnbaar extra willen bewijzen in een maatschappij die toch nog steeds vooral gedomineerd wordt door mannen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-11-2003 19:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-11-2003 17:20 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 9 november 2003 14:51 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik heb eens gelezen dat het in de genen zit. Vrouwtjes willen zo mooi en aantrekkelijk mogelijk overkomen zodat het mannetje hen uitkiest (in z'n algemeenheid, uitzonderingen daargelaten) voor de voortplanting. Andere vrouwen zijn daardoor concurrentes. Waarom mannen dit gedrag dan niet vertonen, geen id eigenlijk. Misschien omdat ze langer vruchtbaar zijn en ook veel meer kinderen kunnen voortbrengen en daardoor relaxter zijn...Of ze hebben het te druk met jagen en hout sprokkelen


De vrouwen hebben het voor het uitkiezen hoor, niet andersom


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2003 17:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mannen gebruiken vrijwel alleen het technische gedeelte van de hersenen en vrouwen gebruiken alles. Mannen doen gewoon simpel en direct maar vrouwen vatten alles weer anders op en doen moeilijker.
Doe gewoon lekker simpel: meisje, biertje, werken, huisje, feestje


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-11-2003 18:37 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

als je denkt dat mannen elkaar niet manipuleren machtsspelletjes met elkaar spelen moet je maar eens het bedrijfsleven in gaan...



En vrouwen zien misschien andere vrouwen als competitie, maar die visie is op de plek waar ik werk toch wel onder de mannen goed verspreid (vanaf de managers dan he?)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 09-11-2003 22:09 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 22:12 schreef EVILinetje het volgende:
Ook al ben ik zelf een vrouw, toch begrijp ik niet waarom heel veel vrouwen tegenover elkaar zo bitchig en schijnheilig kunnen zijn...kweet dat zoiets als jaloezie er vaak iets mee te maken heeft...
maar waarom gebeuren zo een dingen meest bij vrouwen en niet bij mannen????


Je merkt het al bij voetbal: als vrouwen tegen elkaar voetballen gaan ze haren trekken en krabben (trust me, heb zelf 5 jaar lang nagels in mijn lijf gevoeld tijdens de wekelijkse wedstrijden). Bovendien blijven ze na de wedstrijd ook nog zeiken, wachten je op bij de kleedkamer, gaan dreigen en schelden, en dit alles zet zich zelfs in de kantine voort. Bij mannen gaat het iets simpeler: die halen elkaar gewoon onderuit op het veld, trappen elkaar kapot, slaan elkaar op de bek en zitten na de wedstrijd in de kantine samen bier te zuipen--de scheiding tegenstander/teamgenoot helemaal weggevallen. Dat vind ik nou een van de mooie dingen van mannen, ze doen niet zo gecompliceerd!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2003 22:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 18:37 schreef Phriar het volgende:
als je denkt dat mannen elkaar niet manipuleren machtsspelletjes met elkaar spelen moet je maar eens het bedrijfsleven in gaan...



En sinds wanneer ben jij deskundige van het bedrijfsleven??


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2003 22:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 22:09 schreef maniacM het volgende:
Je merkt het al bij voetbal: als vrouwen tegen elkaar voetballen gaan ze haren trekken en krabben (trust me, heb zelf 5 jaar lang nagels in mijn lijf gevoeld tijdens de wekelijkse wedstrijden). Bovendien blijven ze na de wedstrijd ook nog zeiken, wachten je op bij de kleedkamer, gaan dreigen en schelden, en dit alles zet zich zelfs in de kantine voort. Bij mannen gaat het iets simpeler: die halen elkaar gewoon onderuit op het veld, trappen elkaar kapot, slaan elkaar op de bek en zitten na de wedstrijd in de kantine samen bier te zuipen--de scheiding tegenstander/teamgenoot helemaal weggevallen. Dat vind ik nou een van de mooie dingen van mannen, ze doen niet zo gecompliceerd!
Zijn mannen dan juist niet enorm gecompliceerd, als de lijn tussen vijand en vriend op bepaalde momenten opeens wegvalt? Is die willekeurigheid van mannen dan dus niet enorm gecompliceerd?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-11-2003 22:15 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 9 november 2003 22:12 schreef Misanthrope het volgende:
Zijn mannen dan juist niet enorm gecompliceerd, als de lijn tussen vijand en vriend op bepaalde momenten opeens wegvalt? Is die willekeurigheid van mannen dan dus niet enorm gecompliceerd?

Willekeur? Helemaal niet. Mannen begrijpen gewoon het concept 'spel'.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen