IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : waarom vrouwen onder elkaar de bitch kunnen afhangen... Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:45 schreef Pandora het volgende:



Ik heb even ge-edit.. herken je het nu wel toevallig?


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-11-2003 14:51 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 10 november 2003 14:45 schreef MindlessMayo het volgende:
Tuurlijk, dat is ook weer iets typisch voor vrouwen..


Gheghe, point taken (maar het werkt wel!)


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 14:52 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Ehm.
*kijkt in profiel*
Ken ik een marjolein?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-11-2003 14:53 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik gelukkig niet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 14:55 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Ik weet van heel veel mensen die ik ken de naam eigenlijk niet. Dus ik weet het niet.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 10-11-2003 14:58 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 9 november 2003 23:02 schreef ghoulliette het volgende:
ik gok dat het Vlaams is

Nee, zeker niet!!

Er bestaat trouwens een simpele oplossing voor dit probleem: vrouwen moeten alleen met mannen en met toffe vrouwen omgaan (die bestaan gelukkig nog wel).


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 15:02 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:58 schreef mislyd het volgende:
Nee, zeker niet!!

Er bestaat trouwens een simpele oplossing voor dit probleem: vrouwen moeten alleen met mannen en met toffe vrouwen omgaan (die bestaan gelukkig nog wel).


Daar houd ik me voor het grootste deel ook aan.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-11-2003 15:41 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:58 schreef mislyd het volgende:
Nee, zeker niet!!

Er bestaat trouwens een simpele oplossing voor dit probleem: vrouwen moeten alleen met mannen en met toffe vrouwen omgaan (die bestaan gelukkig nog wel).


Dat is waar ik nu heel hard mee bezig ben!

Helaas is er totnutoe nog maar één meid die dat coolheidsgehalte haalt.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2003 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 15:41 schreef Saphire het volgende:
Dat is waar ik nu heel hard mee bezig ben!

Helaas is er totnutoe nog maar één meid die dat coolheidsgehalte haalt.
.. I am NOT a girl .. GODDAMN!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 10-11-2003 15:47 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 10 november 2003 13:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Vrouwen zijn achterbaks, schijnheilig, jaloerse, liegende en bedriegende menswezens!

edit: Is mijn mening..




Beetje cru gezegd, maar voor tegenstanders, ga eens kijken hoeveel bands er de laatste 30 jaar uit elkaar zijn gevallen omdat 1 van de boegbeelden ging trouwen o.i.d. En om te beginnen "the Beatles". met dank aan de ruzie tussen linda en yoko..Nu vind ik de beatles de meest overschatte band aller tijden maar das wat voor een andere topic..

Ik hou zelf als stelregel dat Trouwen, Vrouwen en rouwen maar een letter verschil is kortom net als handelen in geleende aandelen oppass'n.


Een kleine snol zit zo vol.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-11-2003 15:50 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 15:42 schreef Jenje het volgende:
.. I am NOT a girl .. GODDAMN!


Niet?!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 10-11-2003 17:08 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 15:47 schreef SkinPeeleR het volgende:
Beetje cru gezegd, maar voor tegenstanders, ga eens kijken hoeveel bands er de laatste 30 jaar uit elkaar zijn gevallen omdat 1 van de boegbeelden ging trouwen o.i.d. En om te beginnen "the Beatles". met dank aan de ruzie tussen linda en yoko..Nu vind ik de beatles de meest overschatte band aller tijden maar das wat voor een andere topic..

Ik hou zelf als stelregel dat Trouwen, Vrouwen en rouwen maar een letter verschil is kortom net als handelen in geleende aandelen oppass'n.



Ik vind dat het meer over die bandleden zegt dan over die vrouwen hoor, wat voor mietje ben je nou als je niet eens je wijf aankan. Maar ja, dat soort types zoeken ze zelf op.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-11-2003 17:13 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Waarom zou je vent de band uit moeten, je bent toch op hem gevallen toen 'ie nog wel in de band zat?
Je moet elkaar gewoon nemen zoals je bent.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 10-11-2003 17:22 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 22:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Mannen zijn direct, en vrouwen niet. (meestal)

Dus als mannen een probleem met elkaar hebben, noemen ze elkaar eikel, homo of klootzak, of ze geven elkaar een klap, waarna het probleem is afgewikkeld. Zo werkt dat. Vrouwen snappen dat niet .



*proest*

Als er een vrouw direct is ben ik t wel


LAI LAI HEI


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-11-2003 17:55 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 17:22 schreef Sarah het volgende:
*proest*

Als er een vrouw direct is ben ik t wel




cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 17:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:40 schreef Pandora het volgende:
Jij niet.
Hetgeen dat je doet wel.
Daar zit wel degelijk een verschil tussen.

christen.

(je bnet niet fout als je homo bent, alleen als je je ook zodanig gedraagt)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-11-2003 17:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 17:22 schreef Sarah het volgende:
*proest*

Als er een vrouw direct is ben ik t wel
Er ZIJN vrouwen, dat betekend niet allemaal

En het is algemeen bekend dat mannen geen hints snappen


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-11-2003 17:59 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 17:58 schreef ghoulliette het volgende:
christen.

(je bnet niet fout als je homo bent, alleen als je je ook zodanig gedraagt)


gristen!

Waarom is het fout om je als homo te gedragen?

(())


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-11-2003 18:00 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 17:59 schreef Elfensteen het volgende:
Er ZIJN vrouwen, dat betekend niet allemaal

En het is algemeen bekend dat mannen geen hints snappen


Mannen hebben officieel een gigantisch bord voor hun kop. Al helemaal als ze beweren als dat niet zo is.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2003 18:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 18:00 schreef Saphire het volgende:
Mannen hebben officieel een gigantisch bord voor hun kop. Al helemaal als ze beweren als dat niet zo is.
Dat is niet zo!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 18:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gristenen zijn fobisch voor alles wat op mannen valt, eigenlijk zijn ze gewoon bang voor vrouwen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-11-2003 18:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 18:01 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is niet zo!
Dat is niet zo!



..



*thinks*



...



GODDAMNIT!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 18:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 18:01 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is niet zo!


*you're in denial*
*no i'm not*
*see*

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-11-2003 18:05]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-11-2003 18:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Even een direkt antwoord ontopic...
Vrouwen zijn vaak zo onzeker als weet ik veel wat. Ze zien andere vrouwen als concurenten. Jaloers op iemand wat diegene wel heeft en zijzelf niet.
Zelf was ik eerder ook zo. Ik was heel onzeker, maar nu gelukkig niet meer, zo...
Ik denk dat dat de grootste reden is.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 18:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

competatief die vrouwtjes. Mannen zijn daar te dom voor


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen