|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb even ge-edit.. herken je het nu wel toevallig? |
|
Ehm. *kijkt in profiel* Ken ik een marjolein? |
|
Ik gelukkig niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik weet van heel veel mensen die ik ken de naam eigenlijk niet. Dus ik weet het niet. |
|
quote: Nee, zeker niet!! Er bestaat trouwens een simpele oplossing voor dit probleem: vrouwen moeten alleen met mannen en met toffe vrouwen omgaan (die bestaan gelukkig nog wel). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Daar houd ik me voor het grootste deel ook aan. |
|
quote: Dat is waar ik nu heel hard mee bezig ben! Helaas is er totnutoe nog maar één meid die dat coolheidsgehalte haalt. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:.. I am NOT a girl .. GODDAMN! |
|
quote: Beetje cru gezegd, maar voor tegenstanders, ga eens kijken hoeveel bands er de laatste 30 jaar uit elkaar zijn gevallen omdat 1 van de boegbeelden ging trouwen o.i.d. En om te beginnen "the Beatles". met dank aan de ruzie tussen linda en yoko..Nu vind ik de beatles de meest overschatte band aller tijden maar das wat voor een andere topic.. Ik hou zelf als stelregel dat Trouwen, Vrouwen en rouwen maar een letter verschil is kortom net als handelen in geleende aandelen oppass'n. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Niet?! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik vind dat het meer over die bandleden zegt dan over die vrouwen hoor, wat voor mietje ben je nou als je niet eens je wijf aankan. Maar ja, dat soort types zoeken ze zelf op. |
|
Waarom zou je vent de band uit moeten, je bent toch op hem gevallen toen 'ie nog wel in de band zat? Je moet elkaar gewoon nemen zoals je bent. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: *proest* Als er een vrouw direct is ben ik t wel LAI LAI HEI |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: christen. (je bnet niet fout als je homo bent, alleen als je je ook zodanig gedraagt) |
|
quote:Er ZIJN vrouwen, dat betekend niet allemaal En het is algemeen bekend dat mannen geen hints snappen |
|
quote: gristen! Waarom is het fout om je als homo te gedragen? (()) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Mannen hebben officieel een gigantisch bord voor hun kop. Al helemaal als ze beweren als dat niet zo is. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Dat is niet zo! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
gristenen zijn fobisch voor alles wat op mannen valt, eigenlijk zijn ze gewoon bang voor vrouwen. |
|
quote:Dat is niet zo! .. *thinks* ... GODDAMNIT! |
|
quote: *you're in denial* *no i'm not* *see* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-11-2003 18:05] |
|
Even een direkt antwoord ontopic... Vrouwen zijn vaak zo onzeker als weet ik veel wat. Ze zien andere vrouwen als concurenten. Jaloers op iemand wat diegene wel heeft en zijzelf niet. Zelf was ik eerder ook zo. Ik was heel onzeker, maar nu gelukkig niet meer, zo... Ik denk dat dat de grootste reden is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
competatief die vrouwtjes. Mannen zijn daar te dom voor |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |