IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : waarom vrouwen onder elkaar de bitch kunnen afhangen... Vorige pagina | Volgende pagina
EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 10-11-2003 18:53 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 12:19 schreef Pandora het volgende:
Geen idee waarom vrouwen zo achterbaks zijn.
Ik ga voornamelijk om met mannen. Als ik het goed tel heb ik op dit moment in totaal iets van zes goede vrienden en 1 goede vriendin.

Volgens mij komt het voor een deel doordat vrouwen denken dat als ze iets rechtstreeks tegen een andere vrouw zeggen dat veel erger is dan het op een andere manier te laten blijken. Als ik tegen een meisje zeg dat ik iets echt niet in haar waardeer terwijl ik een boel andere dingen wel in haar waardeer dan word mij meestal de huis volgescholden. Jongens hebben dan meestal zoiets van. Ach, best ik vind toch ook niet alles aan jou fantastisch en daarmee is dat dan afgelopen. Bij een meisje resulteert het meestal in een gigantisch scheldpartij.


Al bijna gans mijn leven kom ik ook steeds veel beter met jongens overeen. kHeb een heel goede vriendin, ze is 10 jaar ouder, maar supergeflipt de max. We praten over alles. Andere vriendinnen zijn de liefkes van mijn vriend zijn beste maten.

Eigenlijk moet ik toegeven dat, wanneer me iemand recht in mijn gezicht zegt van "dat vind ik niet echt tof aan jou of iets dergelijks", zal ik eerst ook wel in mijn gat gestekt zijn. Maar uiteindelijk heb ik het toch veel liever op die manier, dan op de aanslepende manier. Je weet dan ook wat anderen van je denken en je kan er iets aan doen. In het andere geval pieker je je dood aan wat er scheelt met jou.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-11-2003 18:56 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 10 november 2003 18:16 schreef ghoulliette het volgende:
competatief die vrouwtjes. Mannen zijn daar te dom voor


Vreemd hoe jij die zaken weet om te draaien.


(volgens mij hap ik nu...)



ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 10-11-2003 18:59 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 10 november 2003 18:56 schreef Azagthoth het volgende:
(volgens mij hap ik nu...)

De meest domme mannen happen altijd...



EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 10-11-2003 19:00 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:36 schreef Pandora het volgende:
... want tussen alle troep zitten ook echt superleuke/aardige en toffe mensen.

Gelukkig!!


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 20:01 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 19:00 schreef EVILinetje het volgende:
Gelukkig!!


Ja he?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 20:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 18:56 schreef Azagthoth het volgende:
Vreemd hoe jij die zaken weet om te draaien.


(volgens mij hap ik nu...)



katharina
Usericon van katharina
Posted 10-11-2003 20:27 by katharina Wijzig reactieProfiel van katharinaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 18:15 schreef zillah-morte het volgende:
Even een direkt antwoord ontopic...
Vrouwen zijn vaak zo onzeker als weet ik veel wat. Ze zien andere vrouwen als concurenten. Jaloers op iemand wat diegene wel heeft en zijzelf niet.
Zelf was ik eerder ook zo. Ik was heel onzeker, maar nu gelukkig niet meer, zo...
Ik denk dat dat de grootste reden is.


Ik ga hier volledig mee akkoord, en als gevolg van jaloezie volgen de roddels en gemene streken achter andere meisjes hun rug om toch maar zelf iin een beter daglicht te staan.
Zulke leugens komen wel dikwijls uit, dus ik hou mezelf er liever ver van. Ik zie het jammer genoeg wel dikwijls rondom mij gebeuren.
Ik zeg : Who cares! Laat die ander zijn wie ze is, (is de kritiek terecht, dan is dat haar probleem).


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 20:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

blabla bla en ondertussen roddelen jullie er allemaal flink op los. vrouwen zijn niet alleen gemeen ze zijn ook nogeens hypocriet en leugenachtig.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2003 20:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 20:28 schreef ghoulliette het volgende:
blabla bla en ondertussen roddelen jullie er allemaal flink op los. vrouwen zijn niet alleen gemeen ze zijn ook nogeens hypocriet en leugenachtig.

Idd -- bij mij gaat de alarmbel altijd rinkelen als iemand uit zichzelf zegt 'een hekel te hebben aan hypocrisie en onrechtvaardigheid', vooral als niet om een dergelijk oordeel gevraagd is en ze het uit zichzelf zeggen. Brrr.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-11-2003 20:37 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 10 november 2003 20:28 schreef ghoulliette het volgende:
blabla bla en ondertussen roddelen jullie er allemaal flink op los. vrouwen zijn niet alleen gemeen ze zijn ook nogeens hypocriet en leugenachtig.


Ehm, sorry, dat zijn veruit de meeste mensen, vrouwen en mannen... Wel erg grappig dat veel dames hier wat gepeperde uitspraken doen; zouden wij mannen ze maken konden ze afgedaan worden als "stelletje gefrustreerden". Sorry, maar dat ik dat grappig vind moet ik toch even kwijt


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 20:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dit topic gaat nu dannook over vrouwen.
mannen zijn natuurlijk geen haarbeter, maar dat was de stelling niet


katharina
Usericon van katharina
Posted 10-11-2003 20:45 by katharina Wijzig reactieProfiel van katharinaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 20:28 schreef ghoulliette het volgende:
blabla bla en ondertussen roddelen jullie er allemaal flink op los. vrouwen zijn niet alleen gemeen ze zijn ook nogeens hypocriet en leugenachtig.


Deze uitspraak is een roddel op zich een vorm van kwaadsprekerij he.

Er is op zich ook niets mis met er voor uit te komen dat je zelf er niet van houdt, Deze redenering en vooroordeel slaat nergens op! Ja op die manier kan je ook niets goed zeggen he?!


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 10-11-2003 20:46 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 20:01 schreef Pandora het volgende:
Ja he?


schol


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2003 20:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 20:45 schreef katharina het volgende:
Ja op die manier kan je ook niets goed zeggen he?!

Klopt, dat kunnen vrouwen dan ook niet, Quod Erat Demonstrandum .


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 20:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 20:45 schreef katharina het volgende:
Deze uitspraak is een roddel

nee het is een generalisering die net weer in een ander topic bevestigd is
quote:
op zich een vorm van kwaadsprekerij he.

ojee dat wordt de negende laag van de hel
quote:

Er is op zich ook niets mis met er voor uit te komen dat je zelf er niet van houdt, Deze redenering en vooroordeel slaat nergens op! Ja op die manier kan je ook niets goed zeggen he?!

Dat je zo'n uitspraak in dergelijke mate serieus neemt getuigt niet bepaald van inzicht en intelligentie of wel?


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-11-2003 20:48 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 18:04 schreef ghoulliette het volgende:


*you're in denial*
*no i'm not*
*see*




cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 10-11-2003 20:49 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 20:41 schreef ghoulliette het volgende:
dit topic gaat nu dannook over vrouwen.
mannen zijn natuurlijk geen haarbeter, maar dat was de stelling niet

Misschien kan daarover ook een topic gestart worden: "waarom mannen zo een gefrustreerde bokken zijn??"


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 10-11-2003 20:50 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 20:45 schreef katharina het volgende:
Deze uitspraak is een roddel op zich een vorm van kwaadsprekerij he.

Er is op zich ook niets mis met er voor uit te komen dat je zelf er niet van houdt, Deze redenering en vooroordeel slaat nergens op! Ja op die manier kan je ook niets goed zeggen he?!


dat is waar!


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-11-2003 20:52 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Om maar weer eventjes ontopic te blijven: Ik houd er van als vrouwen niet teveel zeiken (over dat ze er bijvoorbeeld vanuit gaan dat je ze minimaal 1x per week moet bellen etc) en poeslief tegen je doen terwijl ze achter je rug om lopen te lullen. Dat soort types vertel ik voor zover dat mogelijk is keihard de waarheid.

En ik wil effetjes een tje geven aan Leviathanica, Ghoullie en Sarah omdat dat de drie vrouwen op dit forum zijn die sterk het "geen gezeik" motto aanhouden.
(amongst others, maar zij zijn 't sterkst aanwezig)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-11-2003 21:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

ik geef't toe dat k ook bitcherig kan zijn.als k me aangevallen voel,of tegen iemand die m'n lief probeert te versieren,bvb
Of tegen mensen die het bij mij verkorven hebben,daar doe ik ook bitcherig tegen.
Verder...Ik ben een heel lief meisje

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 10-11-2003 21:10]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:52 schreef Pandora het volgende:
Ehm.
*kijkt in profiel*
Ken ik een marjolein?


Is dat noodzakelijk voor je algemene ontwikkeling dan?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hey mayonaise je foto doet het niet! (in het fototopic)


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 21:12 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:12 schreef ghoulliette het volgende:
hey mayonaise je foto doet het niet! (in het fototopic)

die doet het wel.
alleen jij ziet hem niet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als hij het deed (bij mij) dan zou ik hem wel zien of niet dan


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:12 schreef ghoulliette het volgende:
hey mayonaise je foto doet het niet! (in het fototopic)


Beter kijken goulash oh nee.. ghoulash

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2003 21:20]


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen