|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vreemd hoe jij die zaken weet om te draaien. (volgens mij hap ik nu...) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: De meest domme mannen happen altijd... |
|
quote: Gelukkig!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ja he? |
|
quote: |
|
quote: Ik ga hier volledig mee akkoord, en als gevolg van jaloezie volgen de roddels en gemene streken achter andere meisjes hun rug om toch maar zelf iin een beter daglicht te staan. Zulke leugens komen wel dikwijls uit, dus ik hou mezelf er liever ver van. Ik zie het jammer genoeg wel dikwijls rondom mij gebeuren. Ik zeg : Who cares! Laat die ander zijn wie ze is, (is de kritiek terecht, dan is dat haar probleem). |
|
blabla bla en ondertussen roddelen jullie er allemaal flink op los. vrouwen zijn niet alleen gemeen ze zijn ook nogeens hypocriet en leugenachtig. |
|
quote: Idd -- bij mij gaat de alarmbel altijd rinkelen als iemand uit zichzelf zegt 'een hekel te hebben aan hypocrisie en onrechtvaardigheid', vooral als niet om een dergelijk oordeel gevraagd is en ze het uit zichzelf zeggen. Brrr. |
|
quote: Ehm, sorry, dat zijn veruit de meeste mensen, vrouwen en mannen... Wel erg grappig dat veel dames hier wat gepeperde uitspraken doen; zouden wij mannen ze maken konden ze afgedaan worden als "stelletje gefrustreerden". Sorry, maar dat ik dat grappig vind moet ik toch even kwijt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
dit topic gaat nu dannook over vrouwen. mannen zijn natuurlijk geen haarbeter, maar dat was de stelling niet |
|
quote: Deze uitspraak is een roddel op zich een vorm van kwaadsprekerij he. Er is op zich ook niets mis met er voor uit te komen dat je zelf er niet van houdt, Deze redenering en vooroordeel slaat nergens op! Ja op die manier kan je ook niets goed zeggen he?! |
|
quote: schol Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Klopt, dat kunnen vrouwen dan ook niet, Quod Erat Demonstrandum . |
|
quote: nee het is een generalisering die net weer in een ander topic bevestigd is quote: ojee dat wordt de negende laag van de hel quote: Dat je zo'n uitspraak in dergelijke mate serieus neemt getuigt niet bepaald van inzicht en intelligentie of wel? |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Misschien kan daarover ook een topic gestart worden: "waarom mannen zo een gefrustreerde bokken zijn??" Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: dat is waar! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Om maar weer eventjes ontopic te blijven: Ik houd er van als vrouwen niet teveel zeiken (over dat ze er bijvoorbeeld vanuit gaan dat je ze minimaal 1x per week moet bellen etc) en poeslief tegen je doen terwijl ze achter je rug om lopen te lullen. Dat soort types vertel ik voor zover dat mogelijk is keihard de waarheid. En ik wil effetjes een tje geven aan Leviathanica, Ghoullie en Sarah omdat dat de drie vrouwen op dit forum zijn die sterk het "geen gezeik" motto aanhouden. (amongst others, maar zij zijn 't sterkst aanwezig) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
ik geef't toe dat k ook bitcherig kan zijn.als k me aangevallen voel,of tegen iemand die m'n lief probeert te versieren,bvb Of tegen mensen die het bij mij verkorven hebben,daar doe ik ook bitcherig tegen. Verder...Ik ben een heel lief meisje [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 10-11-2003 21:10] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Is dat noodzakelijk voor je algemene ontwikkeling dan? |
|
hey mayonaise je foto doet het niet! (in het fototopic) |
|
quote: die doet het wel. alleen jij ziet hem niet. |
|
als hij het deed (bij mij) dan zou ik hem wel zien of niet dan |
|
quote: Beter kijken goulash oh nee.. ghoulash [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2003 21:20] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |