IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : waarom vrouwen onder elkaar de bitch kunnen afhangen... Vorige pagina | Volgende pagina
katharina
Usericon van katharina
Posted 11-11-2003 1:45 by katharina Wijzig reactieProfiel van katharinaQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 0:16 schreef ~Narsil het volgende:
Pfff, klein verschil in mening misschien? Heeft dat nu ook al met intelligentie en inhoudelijk inzicht te maken tegenwoordig...




JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 11-11-2003 2:15 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Waar de FUCK, gaat dit topic over?


this user is dead


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-11-2003 2:19 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Tja, ik vroeg al eerder om een slotje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-11-2003 9:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 0:16 schreef ~Narsil het volgende:
Pfff, klein verschil in mening misschien? Heeft dat nu ook al met intelligentie en inhoudelijk inzicht te maken tegenwoordig...

op ongestelde kuttekinders dien je nu eenmaal bot te reageren. dus vandaar. daarnaast vraag ik me af of zo iemand wel daadwerkelijk een eigen mening heeft en er dus van een meningsverschil gesproken kan worden.


*jeuh nieuwe flame cage*


(tip, een mening begint met "ik vind" en niet met "dat is" ) dusch...... geef nu maar gewoon toe dat ik gelijk heb

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-11-2003 9:56]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2003 11:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 2:15 schreef JFrost het volgende:
Waar de FUCK, gaat dit topic over?


Nou dit is nou een topic waar vrouwen zich van hun beste kant kunnen laten zien..





[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-11-2003 11:52]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-11-2003 11:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja onze ware ikken! Hier hoeven we niet ons best te doen goed over te komen voor de mannetjes


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2003 12:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 11:59 schreef ghoulliette het volgende:
ja onze ware ikken! Hier hoeven we niet ons best te doen goed over te komen voor de mannetjes


Precies, haat en nijd heeft hier de overmacht! Laat het masker maar vallen.. PMS powerrrrrr!


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 11-11-2003 12:37 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Niet vergeten een voorbehoud in te bouwen dames; overeenkomsten met ware gebeurtenissen berusten op puur toeval en zijn derhalve niet juridisch te verhalen noch kan er enige aanspraak uit ontleend worden.

PMS-ze maar weer wij kerels weten dat je uit de buurt moet blijven wanneer een vrouw de rode vlag gehesen heeft (het is niet de bloedvlag, alhoewel, zie mijn eigen voorbehoud nu, het kreng werkt gelijk)


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2003 12:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:37 schreef Vampire John het volgende:
Niet vergeten een voorbehoud in te bouwen dames; overeenkomsten met ware gebeurtenissen berusten op puur toeval en zijn derhalve niet juridisch te verhalen noch kan er enige aanspraak uit ontleend worden.

PMS-ze maar weer wij kerels weten dat je uit de buurt moet blijven wanneer een vrouw de rode vlag gehesen heeft (het is niet de bloedvlag, alhoewel, zie mijn eigen voorbehoud nu, het kreng werkt gelijk)


Oja.. dankjewel, bijna vergeten


Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 13-11-2003 18:51 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

Ik denk dat het komt,omdat vrouwen gemiddeld emotioneler zijn en mannen gemiddeld rationeler.
Dus vrouwen kunnen hysterische emoties uiten, terwijl in sommige situaties mannen denken van: waar gaat dit nu werkelijk over?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-11-2003 19:16 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 18:51 schreef Demonical-Soul het volgende:
Dus vrouwen kunnen hysterische emoties uiten, terwijl in sommige situaties mannen denken van: waar gaat dit nu werkelijk over?
idd, en als je dan je best doet en het uiteindelijk snapt, kan je serieus koppijn krijgen als je het allemaal nog tracht te begrijpen...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 13-11-2003 20:04 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 13 november 2003 19:16 schreef Gunman het volgende:
idd, en als je dan je best doet en het uiteindelijk snapt, kan je serieus koppijn krijgen als je het allemaal nog tracht te begrijpen...
zo is dat


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 12:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

echt werkelijkwaar, vrouwen. Probeer je eens aardig te zijn, krijg je PMS over je heen. Het is ook nooit goed


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-11-2003 13:24 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

De laatste tijd was ik weer enkele keren met vriendinnen uitgeweest, maar nu is het toch wel weer welletjes geweest. Staan ze daar de hele tijd domweg subtiel te doen etc.. Het is alsof ze hun best doen om zich niet te amuseren.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 13:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben laatst ook met vriendinnen uitgeweest, en donderdag gaan we weer uit. Erg gezellig eigenlijk, hele aardige meiden, heel normaal ook in de omgang enzo.(ookal zijn we allemaal heel andere types)
gewoon toffe meiden.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 20:42 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 13:51 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben laatst ook met vriendinnen uitgeweest, en donderdag gaan we weer uit. Erg gezellig eigenlijk, hele aardige meiden, heel normaal ook in de omgang enzo.(ookal zijn we allemaal heel andere types)
gewoon toffe meiden.
Wat heb jij voor vriendinnen gehad als je ervan versteld staat dat deze meisjes gezellig en aardig zijn? En wat maakt het zowiezo uit dat het andere types zijn? Ik geloof dat vrijwel geen enkele vriendin van mij hetzelfde type is als ik.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 20:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Het is heel makkelijk als ik en wat vriendinnen uitgaan. Ik ren naar het rockcafe en hun naar podium zaal of trance hok. En af en toe kom ik hun opzoeken of zij mij. Prima geregelt, geen verplichtingen en een leuke avond


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 20:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nou weinig vriendinnen eigenlijk. weinig echt tenminste. Zo'n stuk of 6 van de middelbare school. Verder wel wat meiden die ik kende van het uitgaan, maar dat zijn niet de zelfde soort vriendinnen. Verder ging ik wel veel met mensen om, maar niet op een innige manier, veel oppervlakkiger.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 20:49 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:46 schreef ghoulliette het volgende:
nou weinig vriendinnen eigenlijk. weinig echt tenminste. Zo'n stuk of 6 van de middelbare school. Verder wel wat meiden die ik kende van het uitgaan, maar dat zijn niet de zelfde soort vriendinnen. Verder ging ik wel veel met mensen om, maar niet op een innige manier, veel oppervlakkiger.
Beter 3 innige dan 25 oppervlakkige waar je als het er op aankomt geen ene reet aan hebt.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 20:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 november 2003 20:45 schreef Nix het volgende:
Het is heel makkelijk als ik en wat vriendinnen uitgaan. Ik ren naar het rockcafe en hun naar podium zaal of trance hok. En af en toe kom ik hun opzoeken of zij mij. Prima geregelt, geen verplichtingen en een leuke avond

Hah, dat is precies zoals het er bij mij nu aan toe gaat. Veel handiger! (Hoewel ik hen bitter weinig ga opzoeken.. )


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 20:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:49 schreef mislyd het volgende:
Hah, dat is precies zoals het er bij mij nu aan toe gaat. Veel handiger! (Hoewel ik hen bitter weinig ga opzoeken.. )



Ik loop er meestal even langs als er een oud vrijgezel mannetje op me afkomt..

Ik vind in het rockcafe altijd wel gezellig zolang er maar geen meute mensen aan mn hangen. Bijvoorbeeld een vriend die al te veel op heeft en dan aan je gaat hange.




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 20:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:49 schreef anonymous het volgende:
Beter 3 innige dan 25 oppervlakkige waar je als het er op aankomt geen ene reet aan hebt.

helemaal waar


Lies
Usericon van Lies
Posted 18-11-2003 20:52 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik ken maar een paar mensen die ik echt als "vriendin" beschouw, en eerlijk gezegd heb ik nog niet veel gemerkt van dat zogezegde schijnheilige gedoe. We gedragen ons niet altijd even politiek correct t.o.v. mensen die we niet afkunnen, maar onder elkaar blijven we altijd wel "beschaafd". Of zeggen we vlakaf wat op onze maag ligt (Vooral ik heb daar nogal problemen mee... Ik draai nogal graag rond de pot. )


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 20:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:52 schreef Lies het volgende:
Ik ken maar een paar mensen die ik echt als "vriendin" beschouw, en eerlijk gezegd heb ik nog niet veel gemerkt van dat zogezegde schijnheilige gedoe. )






I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 20:54 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 november 2003 20:51 schreef Nix het volgende:
Ik loop er meestal even langs als er een oud vrijgezel mannetje op me afkomt..

Ik vind in het rockcafe altijd wel gezellig zolang er maar geen meute mensen aan mn hangen. Bijvoorbeeld een vriend die al te veel op heeft en dan aan je gaat hange.




Hmm.. Daar heb ik zo geen last van.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen