IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : waarom vrouwen onder elkaar de bitch kunnen afhangen... Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-11-2003 23:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 23:32 schreef ghoulliette het volgende:
jezus en jebroer

Geeft en nieuwe dimensie aan Marduk's "Fuck me jezus"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2003 0:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 22:50 schreef Phriar het volgende:
Voorbeeld: De winst gaat achteruit, de druk op de managers neemt toe om meer aan kostenbesparing te doen, om de werknemers harder aan het werk te krjgen en ze meer produkten te laten promoten/de winkel schoon te houden/prijskaartjes bijwerken/garantie-plannen aanprijzen, dat soort dingen. Dit vertaald naar manager speak komt bij hun binnen vanaf de directie en zet hen op scherp.

Nu is het zo dat als je eenmaal in de hogere salaris schalen komt dat je meer gaat uitgeven, ik ken persoonlijk niemand die dit niet doet, je geeft uit wat je uit kan geven... Hoe meer je koopt, hoe meer je denkt te kunnen kopen, en langzaamaan stapelen de schulden en leningen zich op, iedereen die werkt heeft wel eens een maand waarin hij of zij teveel uitgeeft of niet?

Als je druk binnen het bedrijf opteld bij de tanende economische situatie waar iedereen mee doodgegooid wordt plus het feit dat veel nederlanders, (en niet alleen jongeren) veel minder schuw zijn om schulden te maken, en daar ook nog eens de angst voor werkloosheid bij betrekt is het niet verwonderlijk dat ik persoonlijk mee heb gemaakt dat managers elkaar achterbaks in de rug hebben gestoken, roddels verspreid, hun collega's afdeling hebben bekritiseerd en aangegeven bij de directie en dat soort geintjes.

Als de managers onder druk staan merkt de mederwerker op de vloer dat ook wel, meer stress, gezeik, mierenneukerij, allemaal tekenen dat er veranderingen binnen de machtstructuur gaande zijn.

Dit is logisch redeneren, en daar hoef je geen expert voor te zijn.

Wat een generalisaties toch allemaal...

Ten eerste lijk je het alleen maar over een bepaald soort manager te hebben, namelijk over 'de klootzak'. In alle sectoren vind je klootzakken, zo ook onder managers. Dat is niet inherent aan het bedrijfsleven maar inherent aan de mens.
Ten tweede lijk je de recessie te gebruiken als een argument waardoor mensen meer geneigd zijn elkaar erbij te naaien; de meeste mensen merken niet eens wat van de recessie, het is stemmingmakerij.
Ten derde maak jij de volgende stap: een keer teveel uitgeven in een maand --> in de schulden steken. De meeste managers zitten helemaal niet in de schulden, en mocht je een maand een keer teveel uitgeven dan ga je écht geen lening nemen hoor. Zo dom zijn mensen nu ook weer niet.
Ten vierde, ik krijg de indruk dat je je voorbeelden en persoonlijke ervaringen betrekt op basis van 'managers' uit een bepaalde sector, te weten de commerciële handel (van V&D tot en met de HEMA zeg maar). Dat soort managers zijn iig bij lange na niet representatief voor 'de managers' (een groepering die net zo divers is als 'de kantoorwerkers', 'de metalheads' of 'de Nederlanders').
Ten vijfde, en dit moet me echt even van het hart, het bedrijfsleven is niet de grote boze wereld die jij ervan maakt. Dat jij nu geen kleding met knopen wil dragen en een kraag ziet als weer een schakel in de ketting die je vrijheid beknot, betekent nog niet dat iedereen in een pak een willoze, hersenloze slaaf van het grootkapitaal is. Ik denk dat je, als je een jaar bij een bedrijf zou werken in een normale functie (dus niet als vakkenvuller/typist/telemarketeer/helpdesker oid, nee een échte baan dus op je opleidingsniveau) je wel anders zou praten. In het bedrijfsleven werken namelijk normale mensen die op een normale manier met elkaar omgaan. En daar zitten ook klootzakken tussen, maar dat is niets bijzonders.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-11-2003 0:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 november 2003 0:03 schreef Dwaallicht het volgende:

(dus niet als helpdesker oid,




Hey!

Die moeten er ook zijn, he?





[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-11-2003 0:19]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 9:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gaat dat hierboven over vrouwen?

anyways, vrouwen zeiken elkaar af ook binnen bedrijven. is er eindelijk een aan de top dan is ze meteen een kutwijf.

en waarom zijn er zo weinig vrouwen aan de top, omdat de normwerker fulltime werkt en niet thuiszit bij de ziekekindertjes, en al helemaaaaaaaaaal niet deeltijd gaat werken.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-11-2003 11:35 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

tja met dit topic kom je het ook niet te weten
vrouwen zeuren gewoon redelijk vaak om niks, beetje jammer


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 13:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vrouwen zijn achterbaks, schijnheilig, jaloerse, liegende en bedriegende menswezens!

edit: Is mijn mening..


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2003 14:00]


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-11-2003 13:59 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 10 november 2003 13:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Vrouwen zijn achterbaks, schijnheilig, jaloerse, liegende en bedriegende menswezens!



Je mag niet generaliseren, maar het geld in ieder geval voor op één na al mijn exen


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 13:59 schreef Vampire John het volgende:
Je mag niet generaliseren:


Zeur niet!


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-11-2003 14:14 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 10 november 2003 14:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Zeur niet!


En hop, bedankt voor het bewijzen van de theorie dat vrouwen altijd moeten zeiken/zeuren, gheghe


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 14:31 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 13:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Vrouwen zijn achterbaks, schijnheilig, jaloerse, liegende en bedriegende menswezens!

edit: Is mijn mening..



Ehm. Ben ik dat allemaal?
tjee.
Mag ik ook nog aardig zijn of kan dat niet?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-11-2003 14:33 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 10 november 2003 13:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Vrouwen zijn achterbaks, schijnheilig, jaloerse, liegende en bedriegende menswezens!

edit: Is mijn mening..



Dat is wel heel erg generaliserend, of heb je het alleen over jezelf?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:14 schreef Vampire John het volgende:
En hop, bedankt voor het bewijzen van de theorie dat vrouwen altijd moeten zeiken/zeuren, gheghe


Nee, vrouwen moeten altijd hun vooroordelen bewijzen! Oh en ik kan het weten, ik ben een vrouw


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:33 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is wel heel erg generaliserend, of heb je het alleen over jezelf?


Ik ben half man, half vrouw..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:31 schreef Pandora het volgende:
Ehm. Ben ik dat allemaal?
tjee.
Mag ik ook nog aardig zijn of kan dat niet?


Nou vooruit, omdat jij het bent..


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-11-2003 14:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Catfight catfight!!!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-11-2003 14:34 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 10 november 2003 14:34 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik ben half man, half vrouw..

Fijn voor je...hermafrodiet.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 10-11-2003 14:35]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:34 schreef Leviathanica het volgende:
Fijn voor je...hermafrodiet.


Dankje!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 14:36 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:34 schreef MindlessMayo het volgende:
Nou vooruit, omdat jij het bent..


Goh. En je kent me niet eens.
Generaliseren is fout!!!!!!!!!!!!!!
Vrouwen kunnen bitcherig zijn, maar mannen kunnen ook ongelooflijke klootzakken zijn. Dat hoort erbij en dat heb je maar voor lief te nemen, want tussen alle troep zitten ook echt superleuke/aardige en toffe mensen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-11-2003 14:37 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Wat is er toch met die goejuh ouwuh tijd gebeurd? Neuken, koken en bek dicht. Het enige initiatief wat ik wil zien is dat ze uit haar zelf een biertje voor me pakt. Wat ze overigens onder elkaar allemaal voor gtst prakijken uithalen moeten ze helemaal zelf weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 10-11-2003 14:41]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:36 schreef Pandora het volgende:
Goh. En je kent me niet eens.
Generaliseren is fout!!!!!!!!!!!!!!



Nee vandaar ook die smiley..

Och dan ben ik maar fout



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 14:40 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Jij niet.
Hetgeen dat je doet wel.
Daar zit wel degelijk een verschil tussen.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-11-2003 14:43 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Oh en ik kan het weten, ik ben een vrouw


Je hebt gelijk


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:40 schreef Pandora het volgende:
Jij niet.
Hetgeen dat je doet wel.

Daar zit wel degelijk een verschil tussen.


Goh. En je kent me niet eens.
(ik mis hier toch echt zo'n clown smiley dingetje).

Ohja? Leg het verschil eens uit

Trouwens, is er van uitgaan dat iemands gedachtengang fout is naar aanleiding van een post niet bevooroordelend? Schijnen vooroordelen ook niet fout te zijn??


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2003 14:46]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 14:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:43 schreef Vampire John het volgende:
Je hebt gelijk


Tuurlijk, dat is ook weer iets typisch voor vrouwen..


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 14:45 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 14:44 schreef MindlessMayo het volgende:
Jij kent me niet eens! (ik mis hier toch echt zo'n clown smiley dingetje).

Ohja? Leg het verschil eens uit





Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen