|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
het is gewoon tuig, dat is het! no text supplied |
|
Mischien lijkt het gecompliceerder maar zolang bij mannen ruzies alleen op het slagveld zijn lijkt het mij minder gecompliceerd dan constant ruzie. Bij dit voorbeeld zijn vrouwen fundamenteler en mannen progressief. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gay ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het komt natuurlijk omdat vrouwen zich geen raad weten met zoveel vrijheid. Ik zeg: terug naar de keuken jullie. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Kan je dit uitleggen, ik begrijp hier geen reet van. |
|
quote:Drink bier, GVD! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Homo's schijnen in dat opzicht nog erger te zijn dan vrouwen... no text supplied |
|
quote: Wat een intens vrouwelijke manier om ruzie te maken . |
|
quote: Vrouwen blijven ruzie houden en mannen veranderen daar weer in. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat je geen hoge positie bekleed betekent nog niet dat je blind bent. Voorbeeld: De winst gaat achteruit, de druk op de managers neemt toe om meer aan kostenbesparing te doen, om de werknemers harder aan het werk te krjgen en ze meer produkten te laten promoten/de winkel schoon te houden/prijskaartjes bijwerken/garantie-plannen aanprijzen, dat soort dingen. Dit vertaald naar manager speak komt bij hun binnen vanaf de directie en zet hen op scherp. Nu is het zo dat als je eenmaal in de hogere salaris schalen komt dat je meer gaat uitgeven, ik ken persoonlijk niemand die dit niet doet, je geeft uit wat je uit kan geven... Hoe meer je koopt, hoe meer je denkt te kunnen kopen, en langzaamaan stapelen de schulden en leningen zich op, iedereen die werkt heeft wel eens een maand waarin hij of zij teveel uitgeeft of niet? Als je druk binnen het bedrijf opteld bij de tanende economische situatie waar iedereen mee doodgegooid wordt plus het feit dat veel nederlanders, (en niet alleen jongeren) veel minder schuw zijn om schulden te maken, en daar ook nog eens de angst voor werkloosheid bij betrekt is het niet verwonderlijk dat ik persoonlijk mee heb gemaakt dat managers elkaar achterbaks in de rug hebben gestoken, roddels verspreid, hun collega's afdeling hebben bekritiseerd en aangegeven bij de directie en dat soort geintjes. Als de managers onder druk staan merkt de mederwerker op de vloer dat ook wel, meer stress, gezeik, mierenneukerij, allemaal tekenen dat er veranderingen binnen de machtstructuur gaande zijn. Dit is logisch redeneren, en daar hoef je geen expert voor te zijn. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
uithangen |
|
p.s. dwaallicht: sig "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
haha ik wilde het net tiepen ... wtf is 'afhangen' ? this user is dead |
|
ik gok dat het Vlaams is |
|
geen Nederlands iig ... |
|
idd, hoere benne het, allemaal!! |
|
volgens mij heette dat mens trouwens sneeuwitje... |
|
en haar broer sneeuwatje ... |
|
Hm ik heb ff mijn mooie kinderlp erbij gepakt, met stemmen van oa Frans van Dusschoten enzo, en er staat 'Sneeuwwitje' op. |
|
dan heet haar broer dus sneeuwwatje |
|
Ohja jenje heeft gelijk .. dicht met dit topic ... this user is dead |
|
Hey JFrost .. hoe heet je zus? |
|
jezus en jebroer |
|
quote: Die heb ik gelukkig niet ... maar hoezo? this user is dead |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |