IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : waarom vrouwen onder elkaar de bitch kunnen afhangen... Vorige pagina | Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 09-11-2003 22:15 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

het is gewoon tuig, dat is het!


no text supplied


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2003 22:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 22:15 schreef mislyd het volgende:
Willekeur? Helemaal niet. Mannen begrijpen gewoon het concept 'spel'.

Behalve als vrouwen het spelen, dan begrijpen ze het weer vaak niet (mannen dan) --> andere regels he. Of eh, regels, tja, regels. Vragen naar de regels is tegen de regels. Etc.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2003 22:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mischien lijkt het gecompliceerder maar zolang bij mannen ruzies alleen op het slagveld zijn lijkt het mij minder gecompliceerd dan constant ruzie.
Bij dit voorbeeld zijn vrouwen fundamenteler en mannen progressief.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2003 22:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 november 2003 22:15 schreef lykle_wolfheart het volgende:
het is gewoon tuig, dat is het!

Gay


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-11-2003 22:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Het komt natuurlijk omdat vrouwen zich geen raad weten met zoveel vrijheid. Ik zeg: terug naar de keuken jullie.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2003 22:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 22:17 schreef ElitE het volgende:
Bij dit voorbeeld zijn vrouwen fundamenteler en mannen progressief.

Kan je dit uitleggen, ik begrijp hier geen reet van.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2003 22:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 22:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Kan je dit uitleggen, ik begrijp hier geen reet van.
Drink bier, GVD!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 09-11-2003 22:20 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 9 november 2003 22:17 schreef ElitE het volgende:
Gay


Homo's schijnen in dat opzicht nog erger te zijn dan vrouwen...


no text supplied


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2003 22:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 22:20 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Homo's schijnen in dat opzicht nog erger te zijn dan vrouwen...

Wat een intens vrouwelijke manier om ruzie te maken .


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2003 22:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 november 2003 22:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Kan je dit uitleggen, ik begrijp hier geen reet van.

Vrouwen blijven ruzie houden en mannen veranderen daar weer in.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-11-2003 22:50 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 9 november 2003 22:10 schreef Dwaallicht het volgende:
En sinds wanneer ben jij deskundige van het bedrijfsleven??


Dat je geen hoge positie bekleed betekent nog niet dat je blind bent.

Voorbeeld: De winst gaat achteruit, de druk op de managers neemt toe om meer aan kostenbesparing te doen, om de werknemers harder aan het werk te krjgen en ze meer produkten te laten promoten/de winkel schoon te houden/prijskaartjes bijwerken/garantie-plannen aanprijzen, dat soort dingen. Dit vertaald naar manager speak komt bij hun binnen vanaf de directie en zet hen op scherp.

Nu is het zo dat als je eenmaal in de hogere salaris schalen komt dat je meer gaat uitgeven, ik ken persoonlijk niemand die dit niet doet, je geeft uit wat je uit kan geven... Hoe meer je koopt, hoe meer je denkt te kunnen kopen, en langzaamaan stapelen de schulden en leningen zich op, iedereen die werkt heeft wel eens een maand waarin hij of zij teveel uitgeeft of niet?

Als je druk binnen het bedrijf opteld bij de tanende economische situatie waar iedereen mee doodgegooid wordt plus het feit dat veel nederlanders, (en niet alleen jongeren) veel minder schuw zijn om schulden te maken, en daar ook nog eens de angst voor werkloosheid bij betrekt is het niet verwonderlijk dat ik persoonlijk mee heb gemaakt dat managers elkaar achterbaks in de rug hebben gestoken, roddels verspreid, hun collega's afdeling hebben bekritiseerd en aangegeven bij de directie en dat soort geintjes.

Als de managers onder druk staan merkt de mederwerker op de vloer dat ook wel, meer stress, gezeik, mierenneukerij, allemaal tekenen dat er veranderingen binnen de machtstructuur gaande zijn.

Dit is logisch redeneren, en daar hoef je geen expert voor te zijn.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2003 22:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

uithangen


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-11-2003 22:52 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

p.s. dwaallicht: sig


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 09-11-2003 22:52 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

haha ik wilde het net tiepen ... wtf is 'afhangen' ?


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2003 23:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik gok dat het Vlaams is


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2003 23:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

geen Nederlands iig ...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 09-11-2003 23:06 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

idd, hoere benne het, allemaal!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2003 23:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

volgens mij heette dat mens trouwens sneeuwitje...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2003 23:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en haar broer sneeuwatje ...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 09-11-2003 23:12 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Hm ik heb ff mijn mooie kinderlp erbij gepakt, met stemmen van oa Frans van Dusschoten enzo, en er staat 'Sneeuwwitje' op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2003 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dan heet haar broer dus sneeuwwatje


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 09-11-2003 23:13 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ohja jenje heeft gelijk .. dicht met dit topic ...


this user is dead


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2003 23:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey JFrost .. hoe heet je zus?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2003 23:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jezus en jebroer


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 09-11-2003 23:33 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 23:14 schreef Jenje het volgende:
Hey JFrost .. hoe heet je zus?


Die heb ik gelukkig niet ... maar hoezo?


this user is dead


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen