|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ja ik kijk niet goed, daar ligt het aan *doh* |
|
en het is ghoulash |
|
quote: ook goed.. |
|
Ik moet zeggen dat jullie de topictitel wel weer eer aan doen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: op mijn server is het iig forbidden, dus het zal wel heel eng zijn enzo |
|
quote: |
|
OMFG via de link in je profiel wordt alles opeens duidelijk (dat het een actie is van het antikerstmis front van de zwarte pieten, het is nog veels te vroeg voor kerstversiering) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-11-2003 21:23] |
|
quote: Ja eng he.. Ben je nou echt zo dom dat je die link nu pas in de gaten hebt of doe je graag alsof? (om maar even in het meidenstijl te blijven) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2003 21:23] |
|
ik ben lui. maar is dat in ofzo "doe raar met je haar" de een scheert de helft af in een soort victor/victoria. De ander die begint in kerstkleuren in te vlechten ver voordat het kerst is. en stiekem ben ik ook wel dom. |
|
quote: Ik heb mijn haar gewoon zwart hoor, zoals gewoonlijk ben ik saai! Hmzz af en toe raar met je haar is best leuk, je moet toch iets als de verveling toeslaat |
|
dat is helemaal waar. |
|
quote: Zeg, heb jij geen 'ik verveel me en doe raar met mijn haar' foto? |
|
nee, ik ga altijd scheel kijken als ik me verveel. mijn "raarste" haar is zwart van onder en rood van boven. ben vrij saai wat haar betreft. |
|
quote: ook apart dat scheel kijken.. |
|
quote: *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
bedenk me net dat ik ooit eens mijn haar geblondeert had (het was toen zwart geverfd) dat zag er wel "apart uit" zeg maar |
|
quote: Foto? |
|
heb er geen online volgens mij, en de scanner is stuk. ik was een stoplicht van rood oranje geel geen succes |
|
quote: Jammer, had het graag gezien |
|
ik zal hem welleens inscannen als mijn scanner het weer doet |
|
quote: Ik heb dat ook een keer gehad. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Haha, jaja.. is het voer voor een mislukt haar topic? |
|
quote: Ik heb er gelukkig geen foto's van. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Pfff, klein verschil in mening misschien? Heeft dat nu ook al met intelligentie en inhoudelijk inzicht te maken tegenwoordig... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |