IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : waarom vrouwen onder elkaar de bitch kunnen afhangen... Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja ik kijk niet goed, daar ligt het aan *doh*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en het is ghoulash


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:18 schreef ghoulliette het volgende:
ja ik kijk niet goed, daar ligt het aan *doh*


Blijkbaar wel, foto is gewoon te zien hoor.. heb ik nog wel speciaal mijn pandabeertjes make-up uit de kast gehaald..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:18 schreef ghoulliette het volgende:
en het is ghoulash


ook goed..


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-11-2003 21:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat jullie de topictitel wel weer eer aan doen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:18 schreef MindlessMayo het volgende:
Blijkbaar wel, foto is gewoon te zien hoor.. heb ik nog wel speciaal mijn pandabeertjes make-up uit de kast gehaald..

op mijn server is het iig forbidden, dus het zal wel heel eng zijn enzo


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-11-2003 21:21 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 10 november 2003 21:20 schreef altx het volgende:
Ik moet zeggen dat jullie de topictitel wel weer eer aan doen...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

OMFG via de link in je profiel wordt alles opeens duidelijk

(dat het een actie is van het antikerstmis front van de zwarte pieten, het is nog veels te vroeg voor kerstversiering)

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-11-2003 21:23]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:21 schreef ghoulliette het volgende:
OMFG via de link in je profiel wordt alles opeens duidelijk


Ja eng he..

Ben je nou echt zo dom dat je die link nu pas in de gaten hebt of doe je graag alsof?

(om maar even in het meidenstijl te blijven)

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2003 21:23]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben lui.

maar is dat in ofzo "doe raar met je haar" de een scheert de helft af in een soort victor/victoria. De ander die begint in kerstkleuren in te vlechten ver voordat het kerst is.


en stiekem ben ik ook wel dom.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:26 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben lui.

maar is dat in ofzo "doe raar met je haar" de een scheert de helft af in een soort victor/victoria. De ander die begint in kerstkleuren in te vlechten ver voordat het kerst is.


en stiekem ben ik ook wel dom.




Ik heb mijn haar gewoon zwart hoor, zoals gewoonlijk ben ik saai! Hmzz af en toe raar met je haar is best leuk, je moet toch iets als de verveling toeslaat


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat is helemaal waar.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:31 schreef ghoulliette het volgende:
dat is helemaal waar.


Zeg, heb jij geen 'ik verveel me en doe raar met mijn haar' foto?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee, ik ga altijd scheel kijken als ik me verveel. mijn "raarste" haar is zwart van onder en rood van boven.
ben vrij saai wat haar betreft.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:45 schreef ghoulliette het volgende:
nee, ik ga altijd scheel kijken als ik me verveel. mijn "raarste" haar is zwart van onder en rood van boven.
ben vrij saai wat haar betreft.


ook apart dat scheel kijken..



Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 10-11-2003 21:51 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

quote:
Op 10 november 2003 21:20 schreef altx het volgende:
Ik moet zeggen dat jullie de topictitel wel weer eer aan doen...




*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bedenk me net dat ik ooit eens mijn haar geblondeert had (het was toen zwart geverfd) dat zag er wel "apart uit" zeg maar


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:52 schreef ghoulliette het volgende:
bedenk me net dat ik ooit eens mijn haar geblondeert had (het was toen zwart geverfd) dat zag er wel "apart uit" zeg maar


Foto?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heb er geen online volgens mij, en de scanner is stuk. ik was een stoplicht van rood oranje geel geen succes


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 21:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:55 schreef ghoulliette het volgende:
heb er geen online volgens mij, en de scanner is stuk. ik was een stoplicht van rood oranje geel geen succes


Jammer, had het graag gezien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 21:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik zal hem welleens inscannen als mijn scanner het weer doet


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-11-2003 21:58 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 10 november 2003 21:55 schreef ghoulliette het volgende:
heb er geen online volgens mij, en de scanner is stuk. ik was een stoplicht van rood oranje geel geen succes


Ik heb dat ook een keer gehad.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 22:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 21:57 schreef ghoulliette het volgende:
ik zal hem welleens inscannen als mijn scanner het weer doet


Haha, jaja.. is het voer voor een mislukt haar topic?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-11-2003 22:09 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 10 november 2003 22:03 schreef MindlessMayo het volgende:
Haha, jaja.. is het voer voor een mislukt haar topic?


Ik heb er gelukkig geen foto's van.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-11-2003 0:16 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 10 november 2003 20:48 schreef ghoulliette het volgende:
Dat je zo'n uitspraak in dergelijke mate serieus neemt getuigt niet bepaald van inzicht en intelligentie of wel?


Pfff, klein verschil in mening misschien? Heeft dat nu ook al met intelligentie en inhoudelijk inzicht te maken tegenwoordig...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen