![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb geen mp-3 speler. ik hou het bij m'n platenspeler op 12 volt en accu in rugtas ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Even cool als dat het onhandig is, btw. ![]() ![]() |
|
ik ben nog wel steeds op zoek naar een 5 lp wisselaar voor in de auto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
mijn moet gvd 3 weken weg op reperatie ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Hey, thanks a lot! Ik ga het meteen proberen ![]() --> en het werkt ook nog... Briljant! [Dit bericht is gewijzigd door SHS op 04-10-2005 19:06] ![]() |
|
quote: Beter! ![]() ![]() |
|
"Welke MP3 speler hebben jullie??" MPIO 256MB met accu, en die Accu is vet fijn, geen gedoe met oplaadbare batterijen, die vind ik zelf mega irritant!! Soms als ik teveel loop te shitten met dingen erop zetten of alle 256MB gebruik loopt ie vast.....aargghhhh en das ![]() ![]() wacken + bier = geheugenverlies ![]() |
|
Uiterst goedkope Chinese kopie van een willekeurig topmerk. 256 Mb though, had beter gekund... Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ik ken er nog zo één ![]() Mijn goeie ouwe discman, een uitstekend alternatief voor die lor van een mp3-speler Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Creative Zen Micro, 5 GB dus. Hij begint alleen na 2 maanden al kuren te vertonen ![]() ![]() |
|
mijn qware begint afentoe uit te vallen laatste tijd. ![]() |
|
quote: oh yeah discman ![]() wacken + bier = geheugenverlies ![]() |
|
quote: teringtyfus. Gisteren terug geweest, kankerding nu 4-6 weken op reparatietour ![]() ![]() |
|
ik heb een 20 gb iPod. Geweldig ding! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Geen last van gekloot met Sonic Stage, het gaat allemaal niet zo snel, maar goed... ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Het begint te wennen. Duurde even, maar ik heb het helemaal door. ![]() |
|
quote: Je had ook een IRiver moeten kopen ![]() Die H10 zijn goede dingen! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Moet ik ook es aanschaffen. maar op het moment nog een discman. Blijft het coolst. Maarja, de laatste tijd valt ie zomaar uit en dat soort ongein.. ![]() ![]() |
|
net één gekocht vandaag: xiron 512mb, lekker goedkoop bij de blokker ![]() Je moeder. ![]() |
|
Vraagje, heb er geen verstand van, maar is het normaal dat een 512 speler maar 2 uur nodig heeft om een AAA batterij leeg te zuigen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Sinds gisteren een ipod nano 2 GB ![]() |
|
Op de pc gebruik ik al een zeer lange tijd Winamp. Voor het draagbare werk gebruik ik een 512 mb mp3 stick van het merk Time. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
Zodra ik het geld van mijn verkochte verlofuren heb, ga ik deze bestellen: http://www.kieskeurig.nl/product/C70BA44F3576A774C12570190038C1AC.htm Samen met deze autoradio, zodat ik hem ook in de auto goed kan benutten: http://www.kieskeurig.nl/product/1B52BFA4669BF2A6C1256FC0003EF133.htm Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
iPod 40 gig ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |